Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(12)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Działowy Tomasz (1994- )
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grebski Michalene Eva
(1)
Grebski Wiesław
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jegier Aneta
(1)
Judd Gary T
(1)
Kasperson David
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Koper Anna (pielęgniarstwo)
(1)
Koper Krzysztof (onkolog)
(1)
Kwiatkowski Stefan T
(1)
Lenart Jolanta (1960- )
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Piecuch Aleksander (1963- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Ploch Leszek
(1)
Rychlik Magdalena (tłumaczka)
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Warzocha Tomasz
(1)
Winiarczyk Anna
(1)
Wolniak Radosław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Inżynierowie
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat
Kompetencje zawodowe
(11)
Innowacje
(3)
Praca
(3)
Bezrobocie
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Nauczyciele
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Służba zdrowia
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Autoprezentacja
(1)
CV
(1)
Chirurgia onkologiczna
(1)
Choroby rzadkie
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Controlling
(1)
Czaszka
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Czynności
(1)
Dietetyka
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
E-wizerunek
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Farmakoterapia
(1)
Geriatria
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hematologia
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Integracja społeczna
(1)
Intensywna terapia
(1)
Internet
(1)
Inżynierowie
(1)
Izba przyjęć
(1)
Jakość życia
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Klatka piersiowa
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje diagnostyczne
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Leczenie
(1)
Leczenie onkologiczne
(1)
Leczenie szpitalne
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marzenia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Nowotwory płuc
(1)
Nowotwór
(1)
Odżywianie
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pielęgniarstwo onkologiczne
(1)
Podmiotowość
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Profesjonalizacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Radioterapia
(1)
Rak piersi
(1)
Reforma oświaty w Polsce (2017)
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rehabilitanci
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Convinced! : how to prove your competence & win people over" 2018.
Bibliografia, netografia na stronach [255]-310. Indeks.
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi, nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i - TAK! - nawet genialny! [Znak, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [153]-163.
Od jednorazowego dopasowania do potrzeby ciągłego dopasowywania się ; Od kwalifikacji do kompetencji ; Nietradycyjne formy pracy - szansa czy zagrożenie? ; Od realizowania kariery w ramach jednej organizacji do realizowania kariery bez granic ; Od wartości organizacji do wartości własnych. Przesuwanie odpowiedzialności za karierę z organizacji na pracownika ; Kariera przedsiębiorcy - przedsiębiorczość w karierze ; Młodzi na rynku pracy - szanse i trudności realizowania kariery zawodowej ; Nowa rzeczywistość i nowe formy bezrobocia. Czy robot zabierze nam pracę? ; Za mało pracy, za dużo kwalifikacji. Niedozatrudnienie i przeedukowanie ; Od wyboru zawodu do konstrukcji kariery. Nowa rola poradnictwa zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-349.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-237.
1. Wprowadzenie (dr Wes Grebski, dr Sandra Grabowka) ; 2. Inżynieria jako zawód (dr Wes Grebski) ; 3. Kroki milowe w technice (dr inż. Sandra Grabowska): Największe osiągnięcia inżynieryjne w XX w. ; Czwarta rewolucja przemysłowa - era Przemysłu 4.0 ; 4. Dyscypliny inżynierskie i techniczne (dr inż. Sandra Grabowska) ; 5. Klucz do sukcesu - co jest ważne na studiach inżynierskich (dr inż. Sandra Grabowska): E-learning jako innowacyjna forma uczenia się ; Jak odnieść sukces na studiach technicznych? To nic skomplikowanego - możesz to zrobić! ; 6. Procedura projektowania inżynierskiego (dr Wes Grebski) ; 7. Projektowanie wytrzymałościowe (dr Wes Grebski): Siły i momenty ; Stan równowagi ; Kratownice ; Ramy i maszyny ; 8. Pojęcie niezawodności i współczynnika bezpieczeństwa (dr Wes Grebski) ; 9. Pojęcie energii - sprawność energetyczna (dr Wes Grebski) ; 10. Problemy związane z energią (dr Wes Grebski) ; 11. Projektowanie inżynierskie (dr Wes Grebski) ; 12. Rola inżynierów w ochronie środowiska (dr Michalene Grebski) ; 13. Rola inżynierów w globalnej gospodarce (dr Michalene Grebski) ; 14. Komunikacja graficzna (dr Wes Grebski) ; 15. Ochrona własności intelektualnej (dr inż. Sandra Grabowska) ; 16. Ekosystem innowacyjności i kreatywności (dr Michalene Grebski) ; 17. Style kierowania i przywództwo (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 18. Kształtowanie innowacyjności i postaw proinnowacyjnych (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 19. Kształtowanie cech i kompetencji przywódczych (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 20. Pomiar innowacyjności i zachowania innowacyjne (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 21. Ocena umiejętności przywódczych (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 22. Zastosowanie innowacyjności i umiejętności przywódczych w życiu codziennym (dr Michalene Grebski) ; 23. Uwagi końcowe (dr Wes Grebski).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [232]-240.
Współfinansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
1. Osobowość i autorytet nauczyciela. 2. Aspekty prawne w zawodzie nauczyciela. 3. Komunikacja i motywowanie wychowanków do nauki. 4. Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówce oświatowej: 4.1. Nieprawidłowości w rozwoju dzieci. 4.2. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 4.3. Wybrane metody wspomagania rozwoju dzieci. 4.4. Edukacja włączająca oraz kształtowanie postawy pro integracyjnej. 5. Nowoczesne technologie i cyberprzestrzeń w zawodzie nauczyciela: 5.1. Nauczyciel w świecie mediów. 5.2. Kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe nauczycieli jako warunek skutecznej edukacji dzieci i młodzieży. 5.3. Edukacja medialna małego dziecka. 6. Kształcenie społeczno-emocjonalne nauczycieli i uczniów: 6.1. Kompetencje społeczne i emocjonalne – wybrane aspekty. 6.1.1. Kompetencje społeczno-emocjonalne jako brakujący element „szkolnego scenariusza”. 6.1.2. Istota kompetencji społeczno-emocjonalnych oraz procesu ukierunkowanego na ich rozwijanie. 6.1.3. Znaczenie kompetencji społecznych i emocjonalnych w zawodzie nauczyciela. 6.2. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego nauczycieli. 6.3. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci i młodzieży. 6.4. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego małego dziecka w oparciu o założenia Koncepcji Stymulacji Emocjonalnej. 6.4.1. Nauczyciel w idei edukacji w oparciu o założenia Koncepcji Stymulacji Emocjonalnej. 6.4.2. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego małych dzieci z wykorzystaniem utworów literackich i zabaw w grupie. 7. Praktyczne kształcenie nauczycieli w perspektywie przyszłości: 7.1. Praktyki pedagogiczne jako ważny element przygotowania do zawodu nauczyciela 7.2. Modelowe ujęcie kształcenia praktycznego studentów studiów pedagogicznych (na podstawie realizacji zadań projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła”). 7.2.1. Praktyczne kształcenie nauczycieli według modelu wypracowanego w ramach projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła” – działania w poszczególnych etapach realizacji praktyk. 7.2.1.a. Przygotowanie do realizacji praktyk. 7.2.1.b. Realizacja praktyk na każdym roku studiów. 7.2.1.c. Realizacja zadań w ramach praktyk hospitacyjnych. 7.2.1.d. Realizacja zadań w ramach monitorowania i ewaluacji. 7.2.1.e. Zaliczenie zrealizowanych praktyk. 7.2.2. Realizacja projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła” – refleksje opiekunów merytorycznych specjalności objętych projektem. 7.2.3. Wnioski, zalecenia i propozycje do wykorzystania w praktyce pedagogicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 517-[544]. Indeksy.
CZ. I PSYCHOLOGIA JAKO NAUKA: 1. Jaką nauką jest psychologia? ; Psychologia jest nauką empiryczną, która ma swoje osobliwości ; Osobliwości przedmiotu i metody psychologii ; Koncepcja człowieka ; Psychologia a inne dyscypliny naukowe: problemy interdyscyplinarne ; CZ. II PROBLEMY KSZTAŁCENIA PSYCHOLOGÓW: 2. Skąd się biorą psychologowie – co zrobić, aby zostać dobrym psychologiem?: Idea kształcenia na poziomie uniwersyteckim – czyli czemu służy studiowanie ; Studia psychologiczne na polskich uniwersytetach i w innych szkołach ; O potrzebie ogólnopolskich standardów kształcenia na studiach ; O jednolite standardy dla rozpraw doktorskich z psychologii ; 3. Co po dyplomie magisterskim – nieustające doskonalenie zawodowe i podejmowanie nowych wyzwań zawodowych: Co dają, a czego nie dają studia magisterskie i co można dzięki nim osiągnąć? ; 2. Zawód psycholog ; 3. Psycholog – jako profesjonalista, badacz i nauczyciel akademicki ; 4. Europejski Certyfikat Psychologa EuroPsy ; Specjalizacja, certyfikat, uprawnienia ; Konieczność ustawicznego kształcenia ; CZ. III PSYCHOLOG JAKO PROFESJONALISTA: 4. Jedna jest psychologia, ale z wieloma zastosowaniami: O integracji teorii i badań empirycznych z praktyką psychologiczną ; Od teorii do praktyki. Cztery fazy przejścia od wyników badania naukowego do ich praktycznych zastosowań ; 3. Praktyka oparta na dowodach empirycznych ; 5. Gdy psycholog występuje jako ekspert: Trzy role eksperckie podejmowane przez psychologa ; Psycholog-badacz jako kompetentny krytyk naukowy ; Dobre „wychowanie” badacza-krytyka ; 4. Niepożądane społeczne skutki złej krytyki naukowej ; 5. Psycholog-profesjonalista jako biegły sądowy ; 6. Psycholog-profesjonalista jako doradca i autor ekspertyz ; 6. Gdy psycholog występuje jako popularyzator: Kto, co i jak powinien popularyzować? ; 2. W kierunku ustalenia granic popularyzacji wiedzy ; 7. Gdy psycholog angażuje się w działalność społeczną: 1. Ochrona zdrowia psychicznego jednym z priorytetów Unii Europejskiej ; 2. Przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom ; 3. Promocja zdrowia i jakości życia ; 4. Interwencja ; 8. Psycholog wobec problemów współczesności: Niektóre problemy popandemicznego świata ; Czterowymiarowy model zmian człowieka XXI wieku ; Psychologiczne implikacje zmian ; 4. Jeszcze o wyzwaniach popandemicznego świata ; CZ. IV NIE TYLKO WIEDZA…: 9. Nie tylko twarda wiedza naukowa, lecz także empatia: Co jest potrzebne w zawodzie psychologa: wiedza i empatia ; Profesjonalizm jako synteza wiedzy i empatii ; Osiem cnót psychologicznych ; Jak to osiągnąć? ; Podatność i odporność na wpływy kulturowe ; 10. Wrażliwość etyczna psychologa: badacza i profesjonalisty: Znaczenie wrażliwości etycznej w kształceniu i funkcjonowaniu zawodowym psychologów ; Etyczny kontekst badania naukowego ; Etyczny kontekst działalności profesjonalnej ; Konieczność funkcjonujących regulacji prawnych dotyczących zawodu psychologa. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109905 (1 egz.)
Książka
W koszyku
EDUKACJA WOBEC PRZEMIAN CYWILIZACYJNYCH: Istota współczesnych przemian cywilizacyjnych ; Od rzemiosła do czwartej rewolucji przemysłowej (Industrie 4.0) ; Wyzwania piątej rewolucji przemysłowej ; Nowy model gospodarki. Wyzwania dla edukacji zawodowej ; Innowacje kategorią współczesności ; Nowa praca człowieka w cywilizacji informacyjnej ; PROPEDEUTYKA EDUKACJI ZAWODOWEJ W NOWYM SYSTEMIE OŚWIATY: Nowy system edukacji zawodowej w Polsce ; Wybrane problemy reformy systemu edukacji zawodowej ; TEORIA EDUKACJI ZAWODOWEJ WOBEC PROCESÓW WSPÓŁCZESNOŚCI: Paradygmaty współczesnej edukacji zawodowej ; Od behawiorystycznej do humanistycznej edukacji zawodowej ; Wychowanie ku wartościom pracy/pracy zawodowej ; W poszukiwaniu modelu współczesnej edukacji zawodowej ; Funkcje myślenia w nowym modelu edukacji zawodowej ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W PROCESACH UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA: Technologie informacyjne wspomagające procesy edukacyjne ; Technologie informacyjne w procesie kształcenia zawodowego ; PORADNICTWO I DORADZTWO ZAWODOWE: Poradnictwo i doradztwo zawodowe w nowym systemie edukacji ; Stagnacja czy dalszy rozwój edukacyjno zawodowy absolwentów ; ZAKOŃCZENIE. Zagubienie edukacji zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poszukiwanie nowej pracy to... ciężka praca. Ciężka, stresująca i zazwyczaj mozolna. Ogłoszenia rekrutacyjne nierzadko przybierają skomplikowaną formę. Nazwa oferowanego stanowiska brzmi na pierwszy rzut oka atrakcyjnie, ale gdy uważnie się wczytać, lista oczekiwań pracodawcy względem przyszłego pracownika okazuje się nierealna. Ludzie o tak szerokich kompetencjach po prostu nie istnieją! Może zatem, skoro choć część wymogów udaje się spełnić, warto odpowiedzieć na ogłoszenie, wysłać CV i czekać? Przecież - wiadomo - jakoś to będzie! Zaraz, zaraz, to nie tak. Do szukania pracy, tak jak do każdego innego projektu, trzeba się porządnie przygotować. Po pierwsze - zastanowić się, jakie zdolności, predyspozycje, umiejętności i doświadczenia możemy zaproponować przyszłemu pracodawcy. Po drugie - spisać je w formie krótkiego, konkretnego życiorysu. Po trzecie - ustalić, jak rozwinąć poszczególne jego punkty w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Po czwarte - być gotowym na spotkanie z rekruterem. Osobą, która wbrew pozorom jest po naszej stronie. Chce jak najszybciej znaleźć dla firmy odpowiedniego pracownika. Właściwie przygotowany kandydat jest w stanie w trakcie rozmowy przekonać rekrutera, że to właśnie jego kompetencje są tymi, których firma potrzebuje. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [354]-365.
Współfinansowanie: Fundacja Krzewienia Kultury Artystycznej Osób Niepełnosprawnych (Warszawa)
CZĘŚĆ I. ANAMNEZA BIEGU ŻYCIA OSÓB Z CHOROBĄ RZADKĄ: Rozdział 1. Choroba Battena – ceroidolipofuscynoza – studium przypadku. Rozdział 2. Choroba De Vivo – studium przypadku. Rozdział 3. Choroba Gauchera – studium przypadku. Rozdział 4. Choroba Norriego – studium przypadku. Rozdział 5. Cystynoza – studium przypadku. Rozdział 6. Zespół Alagille’a – studium przypadku. Rozdział 7. Zespół Arnolda-Chiariego – studium przypadku. Rozdział 8. Zespół CCHS – wrodzonej centralnej hipowentylacji – studium przypadku. Rozdział 9. Zespół Cornelii De Lange – studium przypadku. Rozdział 10. Zespół Costello – studium przypadku. Rozdział 11. Zespół Dravet – studium przypadku. Rozdział 12. Zespół hiper-IgE – studium przypadku. Rozdział 13. Zespół Kallmanna – studium przypadku. Rozdział 14. Zespół Nijmegen – studium przypadku. Rozdział 15. Zespół Noonan – studium przypadku. Rozdział 16. Zespół Pfeiffera – studium przypadku. Rozdział 17. Zespół Pitta-Hopkinsa – studium przypadku. Rozdział 18. Zespół Silvera-Russella – studium przypadku. Rozdział 19. Zespół Smith-Magenis – studium przypadku. Rozdział 20. Zespół Sotosa – studium przypadku. CZĘŚĆ II. WIELOPŁASZCZYZNOWOŚĆ DOMINACJI ZAISTNIENIA OSÓB Z CHOROBĄ RZADKĄ – ANALIZA SEGMENTACYJNA: Rozdział 1. Metodologiczne podstawy analizy. Rozdział 2. Wielopłaszczyznowość dominacji zaistnienia osób z chorobą rzadką – analiza segmentacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 141-152. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Technologie uczenia i uczenia się ; Budowanie kompetencji na miarę rewolucji cyfrowej ; Podejścia do kierowania zespołami ludzkimi w cyfrowej rzeczywistości ; Instrumenty kierowniczych oddziaływań we współczesnym kierowaniu zespołami ludzkimi ; Twórcze metody zespołowego rozwiązywania problemów ; Narzędzia komunikacji w zespole w dostosowaniu do wymogów rewolucji cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [325]-342. Indeks.
Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce Ufaj i inspiruj przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodza?co-kontroluja?cego do nowego stylu przywództwa - ufaja?co-inspiruja?cego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufaja?co-inspiruja?ce zmienia model przywództwa - przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarza?dzac?, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie - nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone - po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią. [Wydawnictwo Studio Emka, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
Książka kierowana jest do pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego.
I. W sidłach konsumpcji, rewolucji technologiczno-medialnej i permanentnego lęku: 1. Płynna nowoczesność i jej konsumpcyjny charakter ; 2. Rozwój technologii oraz algorytmizacja życia ludzkiego ; 3. Nowe technologie i media a poczucie szczęścia człowieka ; 4. Pandemia, wojna i kryzys ekonomiczny - życie w lęku i chaosie ; II. Stres oraz sposoby przeciwdziałania jego negatywnym skutkom: 1. Wpływ lęku i stresu na funkcjonowanie człowieka ; 2. Radzenie sobie ze stresem i diagnoza jego poziomu ; 3. Sposoby pracy ze stresem ; 4. Inteligencja emocjonalna i rezyliencja jako elementy wzmacniania odporności na stres ; III. Efektywne komunikowanie się i współpraca z ludźmi: 1. Metody zdrowej komunikacji ; 2. Niedoceniana moc asertywnej postawy ; 3. Sposoby rozwiązywania konfliktów ; 4. Klimat psychologiczny i stosunki interpersonalne w pracy ; IV. Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach: 1. Osoby ze szczególnymi potrzebami ; 2. Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami: Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością wzrokową ; Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością słuchową ; Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością ruchową ; Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością intelektualną ; Komunikacja z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Komunikacja z osobami z zaburzeniami i problemami natury psychicznej ; Komunikacja z osobami ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz przyswajaniu informacji ; Komunikacja z osobami z zaburzeniami mowy ; 3. Typologia trudnych klientów ; 4. Bardzo trudne sytuacje i sposoby reagowania na nie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 125-[134].
Streszczenie w języku angielskim.
I. Wyzwania kształcenia nauczycieli epoki cyfrowej: 1. Kształcenie nauczycieli epoki cyfrowej ; 2. Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych ; 3. Kompetencje nauczycieli epoki cyfrowej ; II. Edukacja w obliczu nowych technologii: 1. Multimedia w procesie kształcenia ; 2. Wybrane przykłady nowych technologii w edukacji ; 3. Mocne i słabe strony technologii w kształceniu ; III. Założenia metodologiczne badań własnych: 1. Przedmiot, cel i problemy badawcze ; 2. Metody, techniki i narzędzia badań ; 3. Organizacja badań oraz charakterystyka grupy badawczej ; IV. Przygotowanie akademickie przyszłych nauczycieli w zakresie wykorzystania technologii w edukacji - wyniki badań własnych: 1. Znajomość nowych technologii i ich wykorzystanie przez studentów kierunku nauczycielskiego ; 2. Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczycielskiego w zakresie korzystania z nowych technologii w edukacji ; 3. Stasowanie nowych technologii w procesie kształcenia przez nauczycieli akademickich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdolny do wszystkiego / Tomasz Działowy. - Warszawa : Altenberg, 2019. - 231, [7] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [235-238].
1. Wszystko jest zasobem ; 2. Rozbijaj na czynniki pierwsze ; 3. Regulamin i polityka prywatności ; 4. Zdrowa sieć kontaktów ; 5. Research albo śmierć ; 6. Nauka wyciągania wniosków ; 7. Twoje życie w Google Analytics ; 8. User experience ; 9. Front-end i 50 milisekund ; 10. Ty w oczach innych ; 11. 7 sposobów na poprawę wizerunku ; 12. Efekt aureoli ; 13. Prawda na Instagramie.
Jak pracować mniej, lepiej i przyjemniej, dowiedzieć się możesz, drogi Czytelniku, z książki Inaczej Radka Kotarskiego. Czym zatem różni się pozycja autorstwa Gimpera? To proste. Ona nie tyle próbuje Cię przekonać, że jesteś ZDOLNY DO WSZYSTKIEGO, ale udowadnia, że tak w rzeczywistości jest. I tylko od Cebie zależy, czy mając pod ręką tak niewyobrażalne narzędzie, jakim jest Internet, będziesz umiał (i chciał), z niego skorzystać. Internet to bowiem prawdziwa kopalnia darmowej wiedzy i umiejętności, ale jednocześnie studnia bez dna, a niekiedy i niezbyt czysta stajnia. Dlatego potrzebny Ci dobry przewodnik. A czy może być lepszy niż ten, kto wykorzystał zasoby Internetu, by osiągnąć sukces? [Altenberg, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Proces pielęgnowania w opiece onkologicznej / Agnieszka Koper. Problemy pielęgnacyjne pacjentów w ambulatoryjnej opiece onkologicznej / Renata Matyjasek, Magdalena Burzych. Problemy pielęgnacyjne pacjentów leczonych systemowo / Maria Jolanta Wełna, Beata Kaźmierczak, Zofia Jędrusik. Problemy pielęgnacyjne pacjentów w hematologii / Beata Kaźmierczak, Janina Schabowska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów poddawanych radioterapii / Barbara Cichocka, Sylwia Dahms, Małgorzata Trzcińska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów leczonych chirurgicznie / Bernadeta Rutkowska, Marta Korecińska, Dorota Nadolska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów leczonych chirurgicznie z powodu nowotworów płuc i klatki piersiowej / Ewa Madajewska, Anna Sędłak. Problemy pielęgnacyjne pacjentek z nowotworami piersi / Beata Borzych. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych w urologii / Edyta Szortyka. Problemy pielęgnacyjne pacjentów z nowotworami wewnątrzczaszkowymi / Robert Ślusarz. Problemy pielęgnacyjne pacjentek onkologicznych w ginekologii / Aleksandra Mazur, Mariola Maślińska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych poddawanych intensywnej terapii / Katarzyna Walkowiak, Joanna Jędrzejczyk. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych w geriatrii / Marta Muszalik, Kornelia Kędziora-Kornatowska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych objętych opieką paliatywną / Barbara Jakobi-Banaś, Renata Jakobi. Problemy lekowe pacjentów z chorobą nowotworową / Sławomir Wileński, Krzysztof Jan Koper. Psycholog w opiece nad pacjentem onkologicznym / doktor nauk medycznych Bożena Kawiecka-Dziembowska. Rola i zadania rehabilitanta w opiece nad pacjentem onkologicznym / Ilona Dymek. Żywienie pacjentów onkologicznych / Elżbieta Bandyszewska, Agnieszka Koper. Opieka stomatologiczna nad pacjentem onkologicznym / Paweł Molus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Ryszard Borowiecki - Przedsiębiorstwo w obliczu wyzwań współczesnej gospodarki ; Kazimierz Jaremczuk - Przesłanki skuteczności zachowań organizacyjnych ; Zbigniew Zioło - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w strukturze regionu - zarys modelu ; Anna Mazurkiewicz - Sprawność działania - interpretacja teoretyczna pojęcia ; Marek Smoleń - Sprawność procesów gospodarczych w Polsce w warunkach globalnego kryzysu ; Dorota Bargieł - Stosowanie narzędzi biznesu odpowiedzialnego społecznie w dążeniu do rozwoju społeczno-ekonomicznego ; Kazimierz W. Krupa - Forsite kwantyfikacji wartości rynkowej korporacji ; Anna Mazurkiewicz, Paweł Frączek - Kluczowe kompetencje a konkurencyjność przedsiębiorstw ; Mariola Grzebyk, Zdzisław Kryński - Konkurencja i konkurencyjność przedsiębiorstw. Ujęcie teoretyczne ; Kazimierz Górka - Postępowanie upadłościowe w procesach restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw ; Martin Mizla, Petra Pešáková - Factors of pro-innovation environment in Slovak and Polish business units ; Veronika Orlovs'ka - The convergence of Ukrainian mega-economic city's management with European model ; Krzysztof Zięba - Rola firm rodzinnych w kształtowaniu postaw preprzedsiębiorczych ; Josef Vodák - Mentoring - Performance Management Tool ; Lidia Kaliszczak, Lesław Urban - Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach spowolnienia gospodarczego w Polsce ; Roman Fedan - Zarządzanie publiczne w procesie kreowania rozwoju lokalnego i regionalnego ; Katarzyna Dyjach - Innowacyjność przedsiębiorstw jako czynnik konkurencyjności regionu ; Małgorzata Stec - Uwarunkowania rozwojowe województw w Polsce - analiza statystyczno-ekonometryczna ; Jan Dzierga - Funkcjonowanie klasteringu jednym z warunków rozwoju regionu ; Edward Malisiewicz - Dylematy zagospodarowania przestrzennego kraju w kontekście spójności terytorialnej ; Agnieszka Sobala-Gwosdz, Krzysztof Gwosdz - Polska wschodnia w strategiach lokalizacji sieci hipermarketów ; Sylwester Makarski - Fundusze unijne czynnikiem stymulującym realizację celów terytorialnych (na przykładzie woj. podkarpackiego) ; Anna Michalska - Dofinansowania dla bezrobotnych na uruchomienie działalności gospodarczej ; Aneta Sokół - Kulturowe uwarunkowania rozwoju wiedzy w regionach Polski ; Mariusz Dudek - Edukacja menedżera ; Agata Pierścieniak - Efektywność rozwiązań organizacyjnych w instytucjach publicznych ; Katarzyna Szara - Ewaluacja jako badanie osądu wartości interwencji publicznej - założenia teoretyczne ; Adriana Kaszuba-Perz - Wzrost małych i średnich przedsiębiorstw w kontekście stosowanych narzędzi rachunkowości zarządczej i controllingu ; Kateryna Nykoniuk - Creation and commercialization of medical product (comparative analysis of Polish and Ukrainian markets) ; Halina Stańdo-Górowska - Funkcja kosztów operacyjnych szpitala i jej zastosowanie w procesie zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.20 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej