Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(2)
Książki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gumkowska Dagmara
(1)
Hales Colin F
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kompetencje kluczowe
(5)
Marketing
(3)
Autoprezentacja
(2)
Image
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Controlling
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Gender
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kariera
(1)
Konkurencja
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Prakseologia
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samopoznanie
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
Upadłość
(1)
Wiedza
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Self leadership and the One Minute Manager revised edition : gain the mindset and skillset for getting what you need to succeed" 2017.
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie od pracowników oczekuje się, że nie będą czekali na dokładne wskazówki od kierownika, mają za to aktywnie brać udział w tworzeniu swojego środowiska pracy, wykazywać się kreatywnością i przejmować inicjatywę. Zamiast bezrefleksyjnie wykonywać polecenia, powinni współpracować. Innym wyzwaniem jest rozwój technologii: takie wynalazki jak internet, urządzenia mobilne czy zasoby informacyjne przechowywane w chmurze zmieniają sposób pracy coraz większej liczby organizacji. Aby się w tym wszystkim nie pogubić, a w dodatku okazać się nieodzownym członkiem zespołu, musisz umieć tylko i aż... zarządzać sobą! Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołem, nauczysz się, w jaki sposób inspirować i pracować z samodzielnymi osobami. W obydwóch przypadkach przekonasz się, że kiedy zaczniesz postępować zgodnie z zasadami zarządzania sobą w miejscu pracy, nawet najtrudniejsze zadania okażą się wykonalne, zespół stanie się bardziej zgrany i zaangażowany, a duże sukcesy po prostu pojawią się na Twojej ścieżce kariery. Z tej książki dowiesz się: Jak zyskać swobodę działania i ją wykorzystać, Jak wyjść poza ograniczenia, Jak zarządzać własnymi kompetencjami i zaangażowaniem, Jak wykorzystywać posiadaną władzę, Jak uzyskiwać potrzebne ukierunkowanie i wsparcie. [Helion, copyright 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach 325-328.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Twój najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”. Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką? Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą / Joanna Malinowska-Parzydło. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (7 godz. 47 min 17 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Onepress Exclusive)
Czyta Autorka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Skorzystaj z użytecznych narzędzi oraz inspirujących historii do budowania swojej reputacji i marki osobistej równie skutecznie jak Richard Branson, Warren Buffett czy Martyna Wojciechowska, ambasadorka tej książki. [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/746/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Ryszard Borowiecki - Przedsiębiorstwo w obliczu wyzwań współczesnej gospodarki ; Kazimierz Jaremczuk - Przesłanki skuteczności zachowań organizacyjnych ; Zbigniew Zioło - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w strukturze regionu - zarys modelu ; Anna Mazurkiewicz - Sprawność działania - interpretacja teoretyczna pojęcia ; Marek Smoleń - Sprawność procesów gospodarczych w Polsce w warunkach globalnego kryzysu ; Dorota Bargieł - Stosowanie narzędzi biznesu odpowiedzialnego społecznie w dążeniu do rozwoju społeczno-ekonomicznego ; Kazimierz W. Krupa - Forsite kwantyfikacji wartości rynkowej korporacji ; Anna Mazurkiewicz, Paweł Frączek - Kluczowe kompetencje a konkurencyjność przedsiębiorstw ; Mariola Grzebyk, Zdzisław Kryński - Konkurencja i konkurencyjność przedsiębiorstw. Ujęcie teoretyczne ; Kazimierz Górka - Postępowanie upadłościowe w procesach restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw ; Martin Mizla, Petra Pešáková - Factors of pro-innovation environment in Slovak and Polish business units ; Veronika Orlovs'ka - The convergence of Ukrainian mega-economic city's management with European model ; Krzysztof Zięba - Rola firm rodzinnych w kształtowaniu postaw preprzedsiębiorczych ; Josef Vodák - Mentoring - Performance Management Tool ; Lidia Kaliszczak, Lesław Urban - Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach spowolnienia gospodarczego w Polsce ; Roman Fedan - Zarządzanie publiczne w procesie kreowania rozwoju lokalnego i regionalnego ; Katarzyna Dyjach - Innowacyjność przedsiębiorstw jako czynnik konkurencyjności regionu ; Małgorzata Stec - Uwarunkowania rozwojowe województw w Polsce - analiza statystyczno-ekonometryczna ; Jan Dzierga - Funkcjonowanie klasteringu jednym z warunków rozwoju regionu ; Edward Malisiewicz - Dylematy zagospodarowania przestrzennego kraju w kontekście spójności terytorialnej ; Agnieszka Sobala-Gwosdz, Krzysztof Gwosdz - Polska wschodnia w strategiach lokalizacji sieci hipermarketów ; Sylwester Makarski - Fundusze unijne czynnikiem stymulującym realizację celów terytorialnych (na przykładzie woj. podkarpackiego) ; Anna Michalska - Dofinansowania dla bezrobotnych na uruchomienie działalności gospodarczej ; Aneta Sokół - Kulturowe uwarunkowania rozwoju wiedzy w regionach Polski ; Mariusz Dudek - Edukacja menedżera ; Agata Pierścieniak - Efektywność rozwiązań organizacyjnych w instytucjach publicznych ; Katarzyna Szara - Ewaluacja jako badanie osądu wartości interwencji publicznej - założenia teoretyczne ; Adriana Kaszuba-Perz - Wzrost małych i średnich przedsiębiorstw w kontekście stosowanych narzędzi rachunkowości zarządczej i controllingu ; Kateryna Nykoniuk - Creation and commercialization of medical product (comparative analysis of Polish and Ukrainian markets) ; Halina Stańdo-Górowska - Funkcja kosztów operacyjnych szpitala i jej zastosowanie w procesie zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.20 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej