Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Bąk Janina
(2)
Warzocha Tomasz
(2)
Abart Ewa
(1)
Badowski Mateusz
(1)
Blicharski Marcin
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Gryszczyńska Agnieszka (prawo)
(1)
Hales Colin F
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Jaśtak Nina
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Lenart Jolanta (1960- )
(1)
Piecuch Aleksander (1963- )
(1)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(1)
Rojas Estapé Marián
(1)
Smugaj Beata
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Taper Agnieszka E
(1)
Wiewiórowski Wojciech Rafał (1971- )
(1)
Winiarczyk Anna
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Kompetencje informacyjne
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Internet
(3)
Kompetencje medialne
(3)
Analiza danych
(2)
Badania naukowe
(2)
Edukacja medialna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Statystyka
(2)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dzieci
(1)
Gender
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Haking
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kortyzol
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Marketing
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Neuroedukacja
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Podmiotowość
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Reforma oświaty w Polsce (2017)
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szczęście
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zdolność do rozumienia emocji
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Psychologia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 294-[319].
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Statystycznie rzecz biorąc to książka o statystyce (tak, o statystyce!), której lektura przyprawia o ból przepony (ze śmiechu - nie trzeba od razu biec do lekarza). No i nawet można zrozumieć o co w niej (statystyce) chodzi. Wszystko dzięki Janinie Bąk, pandze biznesu, komendancie komedii, charyzmatycznej liderce ortodoksyjnej grupy #DrużynaJanina. Ile trzeba zjeść czekolady, by dostać Nobla? Dlaczego koń i szop pracz nigdy nie dostali doktoratu? Czy język angielski powoduje zawały serca, a masło przedłuża życie? Czego statystyka nauczyła się od martwego łososia? A przede wszystkim: czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Dzięki setkom ciekawostek zobaczycie, że statystyka potrafi zmierzyć wszystko i - wbrew pozorom - przydaje się do wszystkiego. Pozwala nawet oszacować matematyczny wzór na miłość! [https://www.gwfoksal.pl/statystycznie-rzecz-biorac-czyli-ile-trzeba-zjesc-czekolady-zeby-dostac-nobla-janina-bak-sku77a6038bb48bb7b6f8b3.html, dostęp 25.06.2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 17 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-311 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-31 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-3 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-31 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 6 godz. 8 min.
Czyta Ewa Abart.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Statystycznie rzecz biorąc" to książka o statystyce (tak, o statystyce!), której lektura przyprawia o ból przepony (ze śmiechu. Nie trzeba od razu biec do lekarza). No i nawet można zrozumieć o co w niej (statystyce) chodzi. Wszystko dzięki Janinie Bąk, pandze biznesu, komendancie komedii, charyzmatycznej liderce ortodoksyjnej grupy #DrużynaJanina. Ile trzeba zjeść czekolady, by dostać Nobla? Dlaczego koń i szop pracz nigdy nie dostali doktoratu? Czy język angielski powoduje zawały serca, a masło przedłuża życie? Czego statystyka nauczyła się od martwego łososia? A przede wszystkim: czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Dzięki setkom ciekawostek zobaczycie, że statystyka potrafi zmierzyć wszystko i - wbrew pozorom - przydaje się do wszystkiego. Pozwala nawet oszacować matematyczny wzór na miłość! [Biblioteka Akustyczna, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 257)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Publikacja sfinansowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach oraz streszczenie w języku angielskim całości.
MARLENA PLEBAŃSKA, Cyfrowe kompetencje nauczycieli ; NATALIA WALTER, Cyfrowa inteligencja emocjonalna: o kształtowaniu empatii i społeczno-emocjonalnej świadomości u współczesnych dzieci ; MARTA CIESIELKA, AGATA OSMENDA, Blog jako narzędzie pracy nauczyciela i ucznia ; DANUTA MORAŃSKA, Nauczyciel wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego ; MARIA PORZUCEK-MIŚKIEWICZ, Medialny wizerunek ucznia zdolnego ; SONIA WAWRZYNIAK, Nowoczesne technologie w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się ; KATARZYNA WASZYŃSKA, DARIUSZ P. SKOWROŃSKI, Pomoc psychologiczna online w aspekcie poradnictwa i terapii seksuologicznej - główne założenia teoretyczne i implikacje kliniczne ; WIESŁAW BESTRZYŃSKI, ROBERT SZYMIEC, Ewaluacja immersyjno-medialnej metody nauczania języka angielskiego z elementami edukacji medialnej ; ANNA MICHNIUK, Współczesna, nowomedialna(?) szkoła - próba charakterystyki ; ANNA GOCAŁ, Kompetencje medialne dzieci w wieku przedszkolnym w narracji rodziców oraz nauczycieli wychowania przedszkolnego ; SYLWIA POLCYN-MATUSZEWSKA, Grać czy nie grać? Oto jest pytanie - zastosowanie multimedialnych gier edukacyjnych w procesie kształcenia ; JOANNA SIKORSKA, Minecraft jako przykład gry komputerowej rozwijającej inteligencje wielorakie dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym ; DARIA SZYKOWNA, Wykorzystanie tablicy interaktywnej w szkole podstawowej jako wyzwanie dla nowoczesnej edukacji ; AGATA ŻBIKOWSKA, Kompetencje medialne polskich gimnazjalistów - czego cyfrowi tubylcy mogą się od nas nauczyć? ; AGATA OSMÓLSKA, Forum internetowe jako przestrzeń edukacyjna ; ALEKSANDRA ROŻEK, Nowe media w życiu osób z wadą słuchu ; ADAM PIETRZYKOWSKI, Telewizja akademicka jako środek do realizacji misji uniwersytetu w czasach nowych mediów ; ALEKSANDRA HULEWSKA, Edukacja zdrowotna w social media - szansę i zagrożenia ; The educational and social challenges of digital reality (Summary).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Cómo hacer que te pasen cosas buenas" 2018.
Bibliografia na stronach 295-[297].
Jak przyciągać dobre rzeczy to budująca książka, która pokazuje, jak poprzez zrozumienie siebie i umiejętne wykorzystanie emocji, możemy zmienić swoje życie na lepsze. Próbuje wyjaśnić, jak toksyczne myślenie, mające swoje źródło w destrukcyjnych słowach i zachowaniach powoduje problemy umysłu, serca i ciała, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na dobre aspekty naszego życia; to, co pomaga uzyskać siłę ducha i zdrowsze ciało, a przez to zbliżyć się do upragnionego szczęścia, które wszyscy chcemy znaleźć. [Muza, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 261-273.
EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Cywilizacja i społeczeństwo informacyjne: Cywilizacja informacyjna - geneza, charakterystyka ; Społeczeństwo informacyjne - próba dookreślenia pojęcia ; Cechy konstytutywne społeczeństwa informacyjnego ; Wyzwania społeczeństwa informacyjnego - kierunki rozwoju ; Społeczeństwo 5.0 ; Cyfrowi rzemieślnicy ; 2. Szkoła w perspektywie społeczeństwa informacyjnego: Szkoła w XXI wieku - szkoła zrównoważonego rozwoju ; Przedmioty informatyczne w kanonie wykształcenia ogólnego ; Formy organizacyjne edukacji w społeczeństwie informacyjnym ; Edukacja całożyciowa wyzwaniem cywilizacyjnym ; Teleologiczne aspekty współczesnej edukacji ; Jakość pracy szkoły ; ICT W EDUKACJI: 3. Organizacja pracy szkoły w dobie Internetu: Technologia - trudności eksplikacyjne ; Od IT do mediów cyfrowych ; ICT determinantem współczesnego życia i rozwoju ; Infrastruktura szkoły - szkoła jako magistrala ; Specjaliści od multimediów ; Administrowanie szkolnymi sieciami komputerowymi ; 4. Procesy uczenia się i nauczania: Uczenie się w nowym modelu życia ; Potęga umysłu ; Techologie intelektualne ; Neurodydaktyka ; Dydaktyka wobec ICT ; Cyfrowe kompetencje nauczyciela współczesnej szkoły ; Cyfrowe kompetencje ucznia szkoły współczesnej ; Rezerwy kognitywne człowieka ; 5. Negatywne skutki upowszechniania ICT: Choroby cywilizacyjne ; Infostres ; Cyberuzależnienia ; Cyberprzestępczość ; Cyfrowa demencja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108501 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [141-147].
I. Społeczeństwo informacyjne a kompetencje społeczne nauczycieli akademickich: 1. Społeczeństwo informacyjne oparte na wiedzy - analiza zjawiska ; 2. Determinanty przemian kompetencji nauczycieli akademickich wynikające z rozwoju technologii informacyjnych ; II. Miejsce technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkole wyższej: 1. Przygotowanie zawodowe nauczyciela w zakresie wykorzystania TIK ; 2. Nauczyciel w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej ; 3. Przykłady zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach wyższych ; III. Kompetencje społeczne nauczycieli akademickich związane ze stosowaniem technologii informacyjnych w kształceniu: 1. Pojęcie kompetencji ; 2. Kompetencje społeczne ; 3. Model kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście stosowania technologii informacyjnych w dydaktyce ; IV. Kompetencje społeczne nauczycieli akademickich w kontekście stosowania TIK w świetle badań własnych: 1. Ogólne wyniki badań kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście stosowania technologii informacyjnych ; 2. Kompetencje z zakresu radzenia sobie ze stresem związanym z korzystaniem z technologii informacyjnych ; 3. Kompetencje związane z otwartością i gotowością stosowania technologii informacyjnych ; 4. Kompetencje związane z poznawczym nastawieniem funkcjonowania w zakresie korzystania z technologii informacyjnych ; 5. Kompetencje związane z komunikowaniem się wykorzystującym technologie informacyje ; 6. Kompetencje związane z poszukiwaniem stymulacji w korzystaniu z technologii informacyjnych ; V. Analiza cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście wybranych czynników socjodemograficznych w świetle badań własnych: 1. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście płci ; 2. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście obszaru nauk ; 3. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście wieku ; 4. Ważność cech kompetencji społecznych nauczycieli akademickich w kontekście stażu pracy ; 5. Uogólnienie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 125-[134].
Streszczenie w języku angielskim.
I. Wyzwania kształcenia nauczycieli epoki cyfrowej: 1. Kształcenie nauczycieli epoki cyfrowej ; 2. Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych ; 3. Kompetencje nauczycieli epoki cyfrowej ; II. Edukacja w obliczu nowych technologii: 1. Multimedia w procesie kształcenia ; 2. Wybrane przykłady nowych technologii w edukacji ; 3. Mocne i słabe strony technologii w kształceniu ; III. Założenia metodologiczne badań własnych: 1. Przedmiot, cel i problemy badawcze ; 2. Metody, techniki i narzędzia badań ; 3. Organizacja badań oraz charakterystyka grupy badawczej ; IV. Przygotowanie akademickie przyszłych nauczycieli w zakresie wykorzystania technologii w edukacji - wyniki badań własnych: 1. Znajomość nowych technologii i ich wykorzystanie przez studentów kierunku nauczycielskiego ; 2. Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczycielskiego w zakresie korzystania z nowych technologii w edukacji ; 3. Stasowanie nowych technologii w procesie kształcenia przez nauczycieli akademickich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; 36)
Na stronie przedtytułowej podtytuł: Kurs podstawowy (40-44 godziny).
Bibliografie, netografie przy większości rozdziałów.
Wstęp ; Uwagi do prowadzenia zajęć i ich organizacji ; Dziennik zajęć kursów komputerowych ; Zajęcia 1. Poznanie się z uczestnikami, rozmowa wstępna, początki pracy z komputerem ; Zajęcia 2. Nauka obsługi myszki ; Zajęcia 3. Nauka obsługi klawiatury ; Zajęcia 4. Zapoznanie się z systemem. Pulpit ; Zajęcia 5. Obsługa okien, kosza oraz aplikacji systemowych ; Zajęcia 6. Edytor tekstu cz. 1 (MS Word / LibreWriter) ; Zajęcia 7. Edytor tekstu cz. 2 (MS Word / LibreWriter) ; Zajęcia 8. Edytor tekstu cz. 3 (MS Word / LibreWriter) oraz drukowanie ; Zajęcia 9. Arkusze kalkulacyjne (MS Excel / LibreCalc) ; Zajęcia 10. Tworzenie prezentacji (MS PowerPoint / LibreImpress) ; Zajęcia 11. Pierwszy krok w cyfrowy świat Internetu oraz sposoby połączenia z Internetem ; Zajęcia 12. Poruszanie się po Internecie, praktyczne strony WWW ; Zajęcia 13. Zakładanie poczty na Gmail-u oraz nauka korzystania z konta ; Zajęcia 14. Narzędzia Google, w tym pisanie za pomocą mikrofonu ; Zajęcia 15. Wirtualne podróże 360 stopni – cały świat, a nawet kosmos ; Zajęcia 16. Komunikator internetowy Skype ; Zajęcia 17. Zapisywanie plików na nośnikach pendrive oraz nagrywanie płyt CD/DVD ; Zajęcia 18. Przeglądanie zdjęć, muzyki i filmów na komputerze oraz korzystanie z YouTube ; Zajęcia 19. Wirtualna rzeczywistość i korzystanie z okularów VR ; Zajęcia 20 ; Bezpieczny senior w Internecie ; Zajęcia 21. Legalna Kultura ♥ ; Zajęcia 22. e-Bilet – zamówienie, zakup lub rezerwacja ; Propozycja zajęć – grupa średniozaawansowana ; Propozycja zajęć – grupa zaawansowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Internet)
Na stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa na stronie XIII: Agnieszka Besiekierska.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach XXIX-XLIX. Indeks.
Część prac w języku angielskim. Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Autorzy ; Wstęp ; Introduction ; Wykaz skrótów ; Wykaz literatury i innych źródeł ; Cz. I.CYBERBEZPIECZEŃSTWO, ATAKI I PRZECIWDZIAŁANIE CYBERPRZESTĘPCZOŚCI: R. 1. Contemporary Damocles sword: Cryptographic tools facing anamorphic schemes (Mirosław Kutyłowski) ; R. 2. Metadane - otwartość danych i świadomość zagrożeń (Bogdan Fischer) ; R. 3. Krajowy system certyfikacji cyberbezpieczeństwa (Agnieszka Besiekierska) ; R. 4. Metody zebezpieczeń urządzeń mobilnych (Tomasz Chomicki, Kamil Grondys, Mariusz Rawski) ; R. 5. Ochrona przed hackingiem w usługach medycznych (Krzysztof Świtała) ; R. 6. Toolbox 5G: Ocena profilu ryzyka dostawców i ograniczenia dla dostawców uznawanych za dostawców wysokiego ryzyka (Marcin Wysocki) ; R. 7. Program e-rezydencji a bezpieczeństwo funkcjonowania administracji publicznej w Estonii (Patryk Kuzior) ; Cz. II. DANE OSOBOWE I ICH OCHRONA PRZED NARUSZENIAMI: R. 8. Konstytucyjna wolność i tajemnica komunikowania się oraz prawo do ochrony danych osobowych - wspólny obszar ochrony przed Hawkingiem (Marlena Sakowska-Baryła) ; R. 9. Uprawnienia osób fizycznych przysługujące w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych w monitoringu wizyjnym (Anna Zubrycka) ; R. 10. Standards for using biometric data based on facial recognition, following the case-law of the European Court of Human Rights (Marek Świerczyński) ; R. 11. Problematyka ochrony danych osobowych w sektorze energetyki (liczniki zdalnego odczytu). Aspekty prawne (Mariusz Szyrski) Rozdział 12. Certyfikacja w zakresie ochrony danych osobowych (Piotr Drobek) ; R. 13. Systemy DLP a ochrona danych osobowych – zasada (Mateusz Jakubik, Karol Witas) ; R. 14. Inspirations from EU financial law for privacy protection by information obligations in Active and Assisted Living Technologies (Maksymilian Kuźmicz) ; Cz. III. SZTUCZNA INTELIGENCJA I TOŻSAMOŚĆ CYFROWA: R. 15. Przestępcze i złośliwe wykorzystywanie sztucznej inteligencji (Jerzy Cytowski) ; R. 16. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w cyberatakach (Agnieszka Gryszczyńska) ; R. 17. Zapobieganie atakom adwersarskim na medyczną AI z perspektywy prawnej (Jarosław Greser) ; R. 18. Digital content manipulation techniques using artificial intelligence algorithms (Rafał Kasprzyk) ; R. 19. Elektroniczna tożsamość cyfrowa - ochrona czy zagrożenie dla tożsamości? (Kamil Czaplicki) ; R. 20. Tożsamość cyfrowa w Niemczech (Mateusz Badowski) ; R. 21. Hackowanie ludzi (Gabriela Tokarska) ; Cz. IV. WZMACNIANIE KOMPETENCJI CYFROWYCH I CYBERHIGIENY: R. 22. Zagrożenia związane z przetwarzaniem danych osobowych w szkole wyższej (Beata Zbarachewicz) ; R. 23. Edukacyjne gry wideo w kształtowaniu cyberhigieny dzieci (Konrad Stefan Radomiński) ; R. 24. Wykorzystanie infografiki w kształtowaniu cyberhigieny wśród użytkowników przestrzeni cyfrowej (Wawrzyniec Święcicki) ; R. 25. Model podnoszenia kompetencji cyfrowych (Grażyna Szpor).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112818 (1 egz.)
Książka
W koszyku
EDUKACJA WOBEC PRZEMIAN CYWILIZACYJNYCH: Istota współczesnych przemian cywilizacyjnych ; Od rzemiosła do czwartej rewolucji przemysłowej (Industrie 4.0) ; Wyzwania piątej rewolucji przemysłowej ; Nowy model gospodarki. Wyzwania dla edukacji zawodowej ; Innowacje kategorią współczesności ; Nowa praca człowieka w cywilizacji informacyjnej ; PROPEDEUTYKA EDUKACJI ZAWODOWEJ W NOWYM SYSTEMIE OŚWIATY: Nowy system edukacji zawodowej w Polsce ; Wybrane problemy reformy systemu edukacji zawodowej ; TEORIA EDUKACJI ZAWODOWEJ WOBEC PROCESÓW WSPÓŁCZESNOŚCI: Paradygmaty współczesnej edukacji zawodowej ; Od behawiorystycznej do humanistycznej edukacji zawodowej ; Wychowanie ku wartościom pracy/pracy zawodowej ; W poszukiwaniu modelu współczesnej edukacji zawodowej ; Funkcje myślenia w nowym modelu edukacji zawodowej ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W PROCESACH UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA: Technologie informacyjne wspomagające procesy edukacyjne ; Technologie informacyjne w procesie kształcenia zawodowego ; PORADNICTWO I DORADZTWO ZAWODOWE: Poradnictwo i doradztwo zawodowe w nowym systemie edukacji ; Stagnacja czy dalszy rozwój edukacyjno zawodowy absolwentów ; ZAKOŃCZENIE. Zagubienie edukacji zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Cyberzaburzenia : cyberuzależnienia : mechanizmy i diagnoza. Pierwsze miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na stronie tytułowej i okładce: Mechanizmy i diagnoza, modelowanie relacji dzieci - nowe technologie cyfrowe, konteksty czasów koronawirusa.
Bibliografia, netografia na stronach [185]-189.
R. 1. Cuberuzależnienia, fonoholizm, nałogowe korzystanie z Internetu, czy CYBERZABURZENIA: R. 2. Specyfika cyfrowych relacji i aktywności a cyberzaburzenia ; R. 3. Sygnały o zbliżającym się cyberzaburzeniu. Kluczowe błędy rodziców. Wskazówki diagnostyczne ; R. 4. Kierunki diagnozy i terapii przy cyberzaburzeniach - wybrane zagadnienia ; R. 5. Znaczenie snu w rozwoju dziecka. Nadużywanie TC jako predykator cyberzaburzeń ; R. 6. Domowa edukacja medialna - krótki poradnik praktyczny, jak modelować relacje dziecka - nowe technologie cyfrowe ; R. 7. Właściwa organizacja czasu. Metody modelowania aktywności dzieci i nastolatków poza technologiami cyfrowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108900 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej