Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Daniel Krystian
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Marketing polityczny
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Reklama negatywna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [361]-366.
R. I TEORIA ľ KAMPANIA NEGATYWNA I MECHANIZMY DYSKREDYTACJI: Marketing polityczny i wyborczy ; Kampania wyborcza, komunikacja i wizerunek ; Negatywna kampania wyborcza i dyskredytacja przeciwnika ; Podział i opis mechanizmów dyskredytacji: Podział mechanizmów dyskredytacji według Mirosława ; Karwata ; Metody manipulacji ; Chwyty propagandowe ; Mechanizmy dyskredytacji ze względu na formę rozpowszechniania przekazu ; Skuteczność kampanii negatywnej i mechanizmów dyskredytacji ; R. II WYBORY PREZYDENCKIE 1990 ROKU: Sytuacja polityczna przed wyborami ; Wyniki wyborów ; Opis negatywnej kampanii wyborczej i zastosowanych mechanizmów dyskredytacji: Lech Wałęsa, Tadeusz Mazowiecki, Stanisław Tymiński, Włodzimierz Cimoszewicz, Leszek Moczulski, Roman Bartoszcze ; II tura: Lech Wałęsa, Stanisław Tymiński ; Najciekawsze mechanizmy dyskredytacji użyte w kampanii wyborczej ; R. II WYBORY PREZYDENCKIE 1995 ROKU: Sytuacja polityczna przed wyborami ; Wyniki wyborów ; Opis negatywnej kampanii wyborczej i zastosowanych mechanizmów dyskredytacji: Lech Wałęsa, Aleksander Kwaśniewski, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Jan Olszewski ; II tura: Aleksander Kwaśniewski, Lech Wałęsa ; Najciekawsze mechanizmy dyskredytacji użyte w kampanii wyborczej ; R. IV WYBORY PREZYDENCKIE 2000 ROKU: Sytuacja polityczna przed wyborami ; Wyniki wyborów ; Opis negatywnej kampanii wyborczej i zastosowanych mechanizmów dyskredytacji: Marian Krzaklewski, Aleksander Kwaśniewski ; Najciekawsze mechanizmy dyskredytacji użyte w kampanii wyborczej ; R. V WYBORY PREZYDENCKIE 2005 ROKU: Sytuacja polityczna przed wyborami ; Wyniki wyborów ; Opis negatywnej kampanii wyborczej i zastosowanych mechanizmów dyskredytacji: Włodzimierz Cimoszewicz, Lech Kaczyński, Donald Tusk ; II tura: Donald Tusk, Lech Kaczyński ; Najciekawsze mechanizmy dyskredytacji użyte w kampanii wyborczej ; R. VI WYBORY PREZYDENCKIE 2010 ROKU: Wybory prezydenckie 2010 roku ; Sytuacja polityczna przed wyborami ; Wyniki wyborów ; Opis negatywnej kampanii wyborczej i zastosowanych mechanizmów dyskredytacji: Jarosław Kaczyński, Bronisław Komorowski, Andrzej Lepper, Janusz Korwin-Mikke, Grzegorz Napieralski ;Dyskredytacja w Internecie ; II tura: Bronisław Komorowski, Jarosław Kaczyński ; Najciekawsze mechanizmy dyskredytacji użyte w kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej