Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Mazur Marek
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing polityczny
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Kampania wyborcza
(3)
Telewizyjne programy informacyjne
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-266.
Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej ; Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej ; Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej ; Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej ; Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-[340].
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym ; II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej ; III. Telewizyjna reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej