Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Arteterapia
(1)
Estetyka
(1)
Innowacje
(1)
Jamison, Kay Redfield (1946- )
(1)
Kadry
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nonkonformizm
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama
(1)
Sternberg, Robert J. (1949- )
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdolności
(1)
Temat: dzieło
Niespokojny umysł
(1)
Gatunek
Film amatorski polski
(1)
Literatura
(1)
Rysunek
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wstępach i wprowadzeniu.
Streszcz. ang. lub pol. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
I. TWÓRCZOŚĆ W REFLEKSJI TEORETYCZNEJ: 1. Modele psychiki a podstawowe pytania psychologii twórczości; W kierunku "kreatologii ". Charakterystyka najnowszych syntez wiedzy o twórczości (Weisberg, Runco, Sawyer); 2. Twórczość w wymiarze egalitarnym - krytyczna prezentacja stanowisk; 3. Psycholog jako jednostka twórcza; 4. Emocje estetyczne, czyli - co autor miał na myśli?; 5. Problem konwersji inhibitorów w katalizatory kreatywności; 6. Znaczenie wiedzy jako istotnego komponentu kompetencji twórczych w generowaniu innowacji; 7. Synergia jako narzędzie kształtowania "ja" w rzeczywistości społecznej. II. OSOBOWOŚCIOWE ASPEKTY TWÓRCZOŚCI: 1. Dwa typy samooceny a postawy twórcze i zachowania twórcze młodzieży liceum ogólnokształcącego, plastycznego i ekonomicznego; 2. Orientacje społeczne a postawa twórcza; 3. Postawa twórcza jako wyznacznik systemu wartości młodzieży; 4. Creative attitude and the experiencing and the using of music in everday life = Postawa twórcza a doświadczanie i wykorzystywanie muzyki w codziennym życiu; 5. Postawa twórcza a odbiór reklamy wizualnej; 6. KANH III Questionnaire of Creative Behaviour - presentation of the revised version = Kwestionariusz Twórczego Zachowania KANH III - prezentacja wersji zmodyfikowanej; 7. Cognitive and emotional-motivational discrepancies in the functioning of constructive and apparent non-conformists = Poznawcze i emocjonalno-motywacyjne różnice w funkcjonowaniu nonkonformistów konstruktywnych i pozornych; 8. Wpływ czynników kulturowych na konformizm i nonkonformizm ludzi; 9. Środowisko wychowawcze a osobowość twórcza - diagnoza uwarunkowań postaw twórczych studentów na podstawie badań własnych; 9. Rodzinne uwarunkowania twórczości muzycznej; 10. Ojciec a twórczy rozwój dziecka; 11. Parental attitudes in the perception of constructive and apparent non-conformists = Postawy rodzicielskie w percepcji nonkonformistów konstruktywnych i pozornych. III. TWÓRCZOŚĆ A EDUKACJA: 1. Wiedza potoczna nauczycieli o twórczości, Czym jest twórczość w przekonaniach nauczycieli i inżynierów?; 2. Wiedza potoczna nauczycieli o twórczości, cz. II: Związki poglądu na twórczość z kreatywnością; 1. Nauczycielskie koncepcje twórczości. Podmiotowe uwarunkowania oceny twórczości; 2. Psychologiczne predyktory postrzegania własnej kreatywności przez nauczycieli; 3. Dwanaście kluczowych decyzji dla twórczości - stymulowanie kreatywności uczniów w koncepcji Roberta J. Sternberga; 4. Formy muzycznej aktywności twórczej na zajęciach kształcenia słuchu; 5. Self-consciousness of potentially creative and artistically gifted adolescents = Samoświadomość młodzieży potencjalnie twórczej i plastycznie uzdolnionej; 6. Overexcitability and creative attitude of gifted students = Nadpobudliwość a twórcza postawa uczniów zdolnych; 7. Disabling the Able: Stereotype threat and women's deductive reasoning = Niezdolni zdolni: Zagrożenie stereotypem a myślenie generatywne kobiet; 8. Creative secondary school pupil or inevitable candidate for university studies? Reflection thinking of external exam for secondary school certificate = Twórczy licealista czy pewny kandydat na studia? Refleksje nad maturą zewnętrzną; 9. Amatorska twórczość filmowa jako sposób komunikacji wewnątrzpokoleniowej; 10. Twórczość w układzie kategorii pedagogicznych. IV. EKSPRESJA - PROJEKCJA - PSYCHOPATOLOGIA: 1. Drawing as a projection of changes in the human psyche and family relationships = Projekcja zmian w zakresie psychiki i relacji rodzinnych w rysunku; 2. Projekcja problemów emocjonalnych w pracach plastycznych dzieci; 3. Neurotyzm a cechy formalne rysunku dziecka; 4. Studies on musical creative activity: present state and suggested new hypotheses = Badania dotyczące twórczej aktywności muzycznej: stan obecny oraz propozycje nowych hipotez; 5. The changes of art work as the symptom of personality development in art therapy (preliminary and methodical announcement) = Zmiany w pracach plastycznych jako przejaw rozwoju osobowości w procesie arteterapii (wstępne doniesienie); 6. Music psychotherapy as a means of restoring the intellectual creativity of highly gifted underachievers - an integrated clinical and experimental study = Muzykoterapia jako środek odbudowywania twórczości intelektualnej u wysoko uzdolnionej młodzieży z deficytami w zakresie osiągnięć - zintegrowane ujęcie kliniczne i eksperymentalne; 7. Narrative expression of love and temperament of persons diagnosed with antisocial personality = Narracyjna ekspresja miłości i temperament osób z osobowością antyspołeczną; 8. Między literaturą i dokumentem - niespokojny umysł Kay Redfield Jamison. V. TWÓRCZOŚĆ A BIZNES: 1. Potencjał twórczy w organizacji - narzędzie diagnostyczne (Kwestionariusz PTwO); 2. Twórcze rozwiązania konfliktów między pracownikami; 3. Styl zarządzania a twórcze zachowania pracowników; 4. Uprzedmiotowienie pracownika, czyli antytwórcze środowisko funkcjonowania w organizacji; 5. Twórcze i nietwórcze style konsumpcji; 6. Twórcze sposoby przekonywania - reklamy oparte na symulacji mentalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93978 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej