Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Lem Stanisław (1921-2006)
(3)
Jarzębski Jerzy (1947- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Adamski Andrzej (ksiądz)
(1)
Barta Janusz (1947- )
(1)
Bober Wojciech J
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Laskowska Małgorzata (religia)
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Bomba megabitowa
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Bomba megabitowa (pol.)
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Dzieła
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Dzieła zebrane
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Tajemnica chińskiego pokoju
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Tajemnica chińskiego pokoju (pol.)
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Oprzędek Konrad (1984- )
(1)
Osiński Grzegorz (1967-2022)
(1)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(1)
Pręgowski Michał Piotr
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Internet
(16)
Środki masowego przekazu
(9)
Komunikacja społeczna
(5)
Public relations
(5)
Dziennikarze
(4)
Informatyka
(4)
Reklama
(4)
Futurologia
(3)
Nauka
(3)
Polityka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Administracja
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Public relations w internecie
(2)
Technika
(2)
Wolność słowa
(2)
AIESEC
(1)
Apple Inc
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Big data
(1)
Cyberseks
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka seksualna
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Filozofia
(1)
Handel narządami ludzkimi
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kariera
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kościół greckokatolicki
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Macierze
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Miasta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje
(1)
Netykieta
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Plagiat
(1)
Plakat
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rawls, John (1921-2002)
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sens życia
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Transhumanizm
(1)
Turowicz, Jerzy (1912-1999)
(1)
Twórczość
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1901-
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(4)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Reportaż
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-78330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [205]-211.
Internet jako przestrzeń społeczna ; Komunikacja zapośredniczona w internecie i jej specyfika ; Netykieta, heterogeniczny kodeks etyczny internetu ; Normy moralne, obyczajowe i prawne w literaturze przedmiotu ; Normy a internet. Kategorie norm i cnót w ujęciu Marii Ossowskiej ; Jakie normy, które cnoty? Analiza treści najpopularniejszych netykiet ; Dobty i zły internauta ; Relacje jednostki i wspólnoty w sieci. Echa komunitarytyzmu w netykiecie ; Jaki porządek społeczny proponuje dla internauty netykieta?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98301 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Streszcz. art. w jęz. ang.
I. ETYKA I PRAWO W INTERNECIE: Etos dziennikarza w odniesieniu do nowych mediów ; Wartości realne i wirtualne. Studium aksjologiczno-etyczne ; Nieusuwalność personalności w internetowych relacjach komunikacyjnych ; Etyczne aspekty interkomunikatywności internetowej ; Od informacyjnego zawału do skarbca mądrości - surfowanie po internecie ; Cybersquatting czyli kto ma prawo do domeny internetowej? ; Internet a prawa autorskie wydawców prasy ; II. PYTAJĄC O BLOGOSFERĘ: Blogi a dziennikarstwo obywatelskie ; Kultura blogerska w erze sieciowej demokracji ; Blog jako link do wolności ; Blogosfera jako element kultury konsumpcyjnej ; Grosz do grosza, ale nie pierszy milion - mity monetyzacji blogów ; Rybacy w wirtualnej sieci. Blog jako narzędzie ewangelizacji ; Szybka jazda bez trzymanki. Człowiek w blogosferze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Bibliogr. s. [190]-201. Indeks.
1. Komputer: urządzenie techniczne i fakt kultury ; 2. Etyka w świecie cyfrowym: zakres rozważań ; 3. Etyka komputerowa jako etyka zawodowa ; 4. Problem nowości i stosowania norm moralnych ; 5. Normatywne problemy informatyzacji i ich wyjątkowość ; 6. Normatywność w cyberprzestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86286 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wokół zagadnień normatywnych / pod red. Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM, 2010. - 141, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Etyka w Mediach ; vol. 3)
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Założenia doktrynalne konstytucyjnego statusu jednostki w państwie. Aksjologia założeń Konstytucji RP ; Publikacja prasowa a naruszenie dóbr osobistych w demokratycznym państwie prawa ; Etyka polskiego polityka. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w mediach online pod koniec pierwszej dekady XXI w. ; Tekst sponsorowany jako odpowiedź na krytykę działania samorządu, zawartą w materiałach prasowych. Pole do wątpliwych etycznie działań w obszarze wolności słowa ; O zasadach etycznych i normach branżowych w działach Internet Public Relations... ; Reklama jako forma komunikowania rynkowego. Wokół podstaw zagadnienia ; Etyka polskiego urzędnika w świetle działalności politycznej ekip rządzących ; Prawa i obowiązki autora blogu w aspekcie prawa autorskiego i prasowego ; Znaczenie mediów w kształtowaniu postaw społecznych ; Człowiek żyje tak długo, jak długo trwa pamięć o nim... Wspomnienie o prof. Andrzeju Notkowskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 5)
Na 4 s. okł. ISBN błędnie zapisany: 839294174-8.
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Etyczny aspekt wolności wypowiedzi w świetle praktyki Sądu Najwyższego ; Czy w demokracji media są wolne? Współczesne "formy" cenzury ; Polski dziennikarz- niezależny altruista? ; Masowe czy społeczne? Kościół katolicki i Rosyjska Cerkiew Prawosławna wobec współczesnych środków przkazu ; RP 2010. O niewydolności państwa polskiego w związku z nieumiejętną i nieskuteczną komunikacją z obywatelami ; Public relations w procesie kształtowania wizerunku instytucji publicznej ; Etyka demikracji liberalnej w koncepcji Johna Rawlsa. Zakres stosowalności ; Od Heraklesa do Dextera - wizerunek (anty)bohatera XXI w. przez pryzmat funkcjonowania nowych mediów ; Odpowiedzialność mediów za ludobójstwo na przykładzie orzeczenia Międzynarodowego Trybunału Karnego ds. Zbrodni w Rwandzie w sprawie Nahimana, Barayagwiza, Ngeze ; Internetowa manipulacja ; O nieetycznych aspektach państwa opiekuńczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 4)
Na okł. ISBN: 83-929417-1-3.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Realizacja w praktyce konstytucyjnych wolności i praw jednostki ; Polityk w internecie czyli (political) Second Life w praktyce ; Etyka w reklamie ; Plagiaryzm ; Plagiat czy zapożyczenie? O prawno-autorskich problemach "twórczości apriopriatywnej". Studium przypadku na podstawie wyroku SN z dnia 23 listopada 2004 r. ; Świat kreowany. Polska wieś w języku tygodnika "Polityka" ; Bycie bez obramowania czyli zarys tożsamości ponowoczesnej na tle tendencji współczesnej kultury Zachodu. Szkic syntezy ; Moralność w polityce. Rozważania o politykach polskich przez pryzmat norm i wartości na podstawie analizy publikacji w mediach internetowych ; O etyce nauczyciela akademickiego ; Równość granicą i gwarancją wolności - trwałość koncepcji ; "Gdzie zapłaciliście największą łapówkę" czyli rozważania na kanwie zagadnienia odpowiedzialności mediów za słowo ; Charytatywność jako widomy znak dobra w człowieku. Analiza tematu pod kątem aktywności organizacji społecznych w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 201-204.
Grzegorz Osiński (1967-2022) - fizyk kwantowy, informatyk i kognitywista, w swojej ostatniej przed śmiercią publikacji skierowanej do jak najszerszego grona odbiorców, w przystępny sposób pisze o zagrożeniach jakie płyną ze świata sztucznej inteligencji, wszechobecnych algorytmów i coraz bardziej dominującej roli korporacji BIG TECH. Ile o nas naprawdę wiedzą BIG TECHY? Czy wiedzą o nas więcej niż nasi najbliżsi? A jeśli tak, to co z tą wiedzą robią lub zamierzają zrobić w przyszłości? Czy chodzi tylko o kwestie reklamowe, czy może również - lub przede wszystkim - o globalne zarządzanie całymi społeczeństwami, kontrolę nastrojów społecznych, oczekiwań, potrzeb, czy wreszcie wyborów politycznych? A może jeszcze o krok dalej, czyli do stworzenia naszych „cyfrowych bliźniaków” zgodnie z tym, co od lat ogłaszają transhumaniści? Czy jesteśmy już jako całe społeczeństwa cyfrowymi niewolnikami nawet nie zdając sobie z tego sprawy? Czy jest jakieś wyjście z tej pułapki, w której znalazł się cały świat? [Wydawnictwo Prohibita, 2023
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moloch / Stanisław Lem. - Warszawa : Agora, 2010. - 546, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Dzieła / Stanisław Lem ; t. 30)
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
Zawiera: Tajemnica chińskiego pokoju ; Bomba megabitowa.
"Moloch" to książka, na którą składają się dwa wcześniejsze zbiory esejów Lema, drukowane jako "Tajemnica chińskiego pokoju" i "Bomba megabitowa". Obydwa były dużym sukcesem wydawniczym i miały tysiące czytelników. (...) dając sprawozdanie z aktualnych lektur, powracająć do swoich prognoz z "Summy technologiae", formułując nowe na życzenie tych lub innych naukowych gremiów, Lem znów - jak tylekroć przedtem - z rozsypanych kamyczków doraźnej felietonistyki ułożył bezwiednie mozaikę, w któej rozpoznajemy zarysy owej pamiętnej z wcześniejszych książek Ogólnej Teorii Wszystkiego. Z posłowie prof. Jerzego Jarzębskiego "We władzy molocha" [Agora, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moloch ; / Stanisław Lem ; posł. Jerzy Jarzębski. - Wyd. 1 w tej ed. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2003. - 547, [1] s. ; 22 cm.
(Dzieła Zebrane Stanisława Lema)
Zawiera: Tajemnica chińskiego pokoju ; Bomba megabitowa.
Moloch zawiera zebrane pod jedną okładką eseje z Tajemnicy chińskiego pokoju i Bomby megabitowej. Odpowiadają one z krytycznym dystansem na pytanie, co w dzisiejszych czasach stało się z proroctwami Summy technologiae, jak pomysły ogłoszone przez Lema w latach sześćdziesiątych weszły w krwiobieg kultury przełomu tysiącleci i co zrobili ludzie z ideami sztucznej inteligencji, sieci informatycznej, naśladowania biologii przez technologię, inżynierii genetycznej czy fantomatyki. [Wyd. Literackie, 2003]
TAJEMNICA CHIŃSKIEGO POKOJU: Człowiek i maszyna ; "Bariera informacyjna?" ; Fantomatyka ; Eksformacja ; Fantomatyka (II) ; Tertium comparationis ; Herezje ; Hodowla informacji ; Wirusy maszyn, zwierząt i ludzi ; Czy przejmiemy technologię życia? ; Komputeryzacja mózgu ; Pułapka technologiczna ; Języki i kody ; Labirynty informacji ; Brain chips ; Brain chips II ; Brain chips III ; Moc obliczeniowa życia ; Ewolucja jako paralelny komputer ; Model ewolucji ; Zagadki ; Tajemnica chińskiego pokoju ; Hodowla informacji? ; Sztuczna nieinteligencja ; Sztuczny intelekt jako eksperymentalna filozofia ; Rozum i sieć ; Informacja o informacji ; Kwantowy komputer? ; Algorytmy genowe ; Zmyślne roboty ; Symulowanie kultury ; Moc obliczeniowa życia II ; BOMBA MEGABITOWA: Wstęp ; Ryzyko Internetu ; Umysł jako sternik ; Mój pogląd na świat ; Pod klątwą prewidyzmu ; Gry w Internecie ; Rozmyślania nad siecią ; Cybermachie onomastyczne ; Artificial servility ; Zastąpić rozum? ; Rozstaje informatyczne ; Kłopoty z fantomatyką ; Kod życia ; Metainformacyjna teoria ewolucji ; Sztuczny rozum? ; Infoterroryzm ; Inteligencja naturalna ; Emotional quotient ; Kuratela komputerów ; Zmagania w sieci ; Rozum ; Świadomość a rozsądek ; Duch z maszyny ; Progresja zła ; Digitalitis ; Przejmowanie władzy ; Internet a medycyna ; Trzęsienia informatyczne ; Duch w maszynie ; Droga bez odwrotu ; Biedyz nadmiaru ; Fałszywe bóstwo technologii ; Bomba megabitowa ; POSŁOWIE: We władzy Molocha - Jerzy Jarzębski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polak sprzeda zmysły / Konrad Oprzędek. - Warszawa : Dowody na Istnienie, 2016. - 150, [2] strony ; 21 cm.
(Seria Reporterska)
CZ.I: 1. Nie piję, nie palę, chętnie zrobię z pani mamę; 2. Polak sprzeda zmysły; 3. Cknienie, CZ.II: 1. Szukam pracy w charakterze niewolnika; 2. Lekarstwo na nudę dousznie; 3. Być jak Andrzej Stasiuk; 4. Przyjdzie czas, kiedy z życia będzie ujmowane; 5. Nerkę wymienię za marzenie; 6. Adaś Miauczyński oblizuje wargi, CZ.III: 1. Kraj bitych ciał; 2. Komu kocyk z Auschwitz; 3. Chrystusa oddam w dobre ręce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż 8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej