Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Aftab Parry
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Chodkowska Eliza Maria
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Machura Witold
(1)
Nicewicz Barbara
(1)
Olak Antoni
(1)
Pasterski Janusz (1964- )
(1)
Różycka Martyna
(1)
Spitzer Manfred (1958- )
(1)
Szmigielska Barbara (1953- )
(1)
Uberman Marta
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
Temat
Internet
(11)
Psychologia dziecka
(5)
Dziecko
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Administracja
(2)
Dziecko trudne
(2)
Edukacja medialna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Młodzież
(2)
Reklama
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Bart, Andrzej (1947- )
(1)
Burzyńska, Anna (1957- )
(1)
Cherezińska, Elżbieta (1972- )
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyganie
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dom dziecka
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Dziennikarze
(1)
Dzień Bezpiecznego Internetu
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Gniew
(1)
Herling-Grudziński, Gustaw (1919-2000)
(1)
Holokaust
(1)
Karpowicz, Ignacy (1976- )
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Kruszyński, Zbigniew (1957- )
(1)
Krzyże
(1)
Malzahn, Miłka (1971- )
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Mrożek, Sławomir (1930-2013)
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Nahacz, Mirosław (1984-2007)
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Perswazja
(1)
Pilch, Jerzy (1952- )
(1)
Postać literacka
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo rodzinne
(1)
Realizm
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sosnowski, Andrzej (1959- )
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stasiuk, Andrzej (1960- )
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Telewizja
(1)
Terlecki, Władysław Lech (1933-1999)
(1)
Tokarczuk, Olga (1962- )
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Tulli, Magdalena (1955- )
(1)
Turowicz, Jerzy (1912-1999)
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Varga, Krzysztof (1968- )
(1)
Wdowieństwo
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wolność
(1)
Wsie
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Władza rodzicielska
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: dzieło
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka polska
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Modelowanie relacji młodzieży w środowisku cyberprzestrzeni ; "Młodzi podłączeni i połączeni". Internet jako cyfrowe podwórko współczesnej młodzieży ; Komunikacja internetowa a zachowania agresywne dzieci i młodzieży ; Korzystanie przez młodzież gimnazjalną z Internetu i gier komputerowych ; Rola autentycznych danych korpusowych oraz słowników i tłumaczy internetowych w nauczaniu języka angielskiego dzieci i młodzieży ; Nastolatek w wirtualnym świecie - kontekst aksjologiczny ; Cyberprzestępczość zagrożeniem w wychowaniu dzieci i młodzieży oraz wybrane aspekty prawno-karne jego zwalczania ; Gry komputerowe - szansa czy zagrożenie? Polemiki między destruktywnym a konstruktywnym wpływem gier komputerowych na adolescentów ; Gry komputerowe typu multilayer online - szanse i zagrożenia ; Komunikacja studentów polskich w Internecie u progu XXI wieku ; Cyberrzeczywistość młodego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103924 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-144. Netografia s. 144.
Streszcz. ang.
I. TELEWIZJA I INTERNET W ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Współczesne zagrożenia. Internet w dobie globalizacji. 2. Bezpieczeństwo i zagrożenia społeczne. Rola telewizji i Internetu w życiu młodzieży. 3. Mass media i ich wpływ na agresywne zachowania dzieci. 4. Nowoczesne technologie komunikacyjne i ich destrukcyjny wpływ na dzieci i młodzież. II. ZAGROŻENIA MŁODZIEŻY WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE - CYBERPRZEMOC: 1. Cyberprzemoc w świetle literatury. 2. Szkolny system zapobiegania i reagowania na cyberprzemoc. 3. Zapobieganie, profilaktyka "Stop cyberprzemocy" 4. Prawna ochrona dzieci przed cyberprzemocą. III. DBi.pl JAKO PROFILAKTYKA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA ZAGROŻENIOM SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWYCH W SIECI: 1. Informacje i dane dotyczące inicjatywy Akcji DBI.pl. 2. Sposoby przeciwdziałania zagrożeniom internetowym. 3. Ankieta ewaluacyjna zajęć "W Sieci".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Dydaktyczne ; 10)
Bibliogr. s. 70-[72].
I. SPECYFIKA STRON INTERNETOWYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY: 1. Bezpieczeństwo dziecka w Internecie; 2. Elementy interfejsu: a) Ikony, b) Kursor, c) Animacja, d) Wprowadzenie postaci przewodnika, e) Nawigacja, f) Gadżety, g) Wyszukiwarka, h) Logowanie, i) Wskaźnik postępu ładowania strony, j) Kompozycja strony, k) Adres i nazwa strony, l) Strona główna, ł) Reklama, m) Język komunikatów, n) Komunikacja z użytkownikiem, o) Humor, p) Motywacja, II. PROJEKTOWANIE STRONY INTERNETOWEJ DLA DZIECI: 1. Praca z dziećmi; 2. Etapy konstrukcji: a) Określenie targetu, b) Cel produktu, c) Porady eksperta, d) Charakter pracy odbiorcy z produktem, e) Pierwsze spotkanie z produktem, f) Zarządzanie gotowym projektem, g) Promocja produktu, III. MODEL DZIECIĘCEGO I MŁODZIEŻOWEGO ODBIORCY, IV. WYBRANE STRONY INTERNETOWE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY: 1. Charakterystyka strony internetowej; 2. Wybrane witryny internetowe dla dzieci: a) Reporter junior, b) Endo, c) Witryna Małego Warszawiaka, d) Szkoła.net, e) Dialek, f) Interkl@sa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Tyt. oryg.: "Cyberkrank! : wie das digitalisierte Leben unsere Gesundheit ruiniert" 2015.
Bibliogr. s. 389-[440]. Indeks.
WPROWADZENIE: Cywilizacja i choroba ; Cyber- ; Cyberlobby wywołuje cyberstres ; Przeładowanie czy dyktat większości? ; Dostrzeganie, zapobieganie i terapia ; 1. CHOROBY CYWILIZACYJNE: Od myśliwych i zbieraczy do rolników ; Nadwaga ; Energia i nagroda ; Uzależnienie i jedzenie ; Uzależnienie od sernika, kiełbasek i czekolady ; Uzależnienie jest silniejsze od strachu ; Reklama ; Zależność - mechanizm – konsekwencja ; 2. SMARTFONY W CYBERPRZESTRZENI: Szwajcarski scyzoryk czasów informatyzacji ; Wielozadaniowość i nieuwaga ; Wielozadaniowość - zawsze i wszędzie ; Granie zamiast myślenia ; M-learning: smartfony w sali lekcyjnej? ; 3. CYBERUZALEŻNIENIE: Uzależnienia od substancji i inne ; Uzależnienie od gier komputerowych Uzależnienie od internetu i komputera ; Uzależnienie od internetu Uzależnienie od Facebooka Uzależnienie od smartfona ; 4. BIG DATA, BIG BROTHER I KRES PRYWATNOŚCI: Wielki Brat ; Terror - strach – inwigilacja ; Big Data i Deep ; Learning ; Koniec prywatności ; Przeklinanie szkodzi ; Manipulowanie dla dobra nauki ; Cyberprzestępczość: ofiara 2.0 i sprawca 2.0 ; Mówienie o sobie jest fajne! ; 5. CYBERSTRES: Nagły wypadek ; Kiedy brakuje kontroli ; Technostres ; Stres ze smartfona ; Stresujący Facebook ; Cybermobbing i cyberstalking ; 6. CYBERLĘK: Lęki społeczne ; Nomofobia - lęk przed rozłąką z telefonem ; FoMO ; Empatia versus lęk ; Facebook jako pomoc w sytuacjach klęsk i katastrof ; 7. CYBERCHONDRIA: Skłonność do hipochondrii? ; Eskalacja przez niewiedzę ; Żeby szukać, trzeba wiedzieć ; 8. CYFROWE DZIECIŃSTWO: POZBAWIONE DOZNAŃ ZMYSŁOWYCH I NIEME: Doznania zmysłowe: chodzi o zależności ; E-booki dla dzieci? ; Naśladowanie: zmysły i ruch, od szczegółu do ogółu ; Od (u)chwycenia do myślenia ; Tablety dla niemowląt? ; 9. CYFROWA MŁODZIEŻ: NIEUWAŻNA, NIEWYKSZTAŁCONA, NIERUCHLIWA: Zdolność uczenia się i wiek Uwaga - ważne, rzadkie dobro ; Ekrany w edukacji? ; Ekrany i brak ruchu Wnioski Epilog ; 10. CYFROWA BEZSENNOŚĆ: Korzystanie z mediów i deficyt snu ; Zakłócacze snu: komórka i smart fon ; Mechanizmy ; Sen i pamięć ; Sen i cukrzyca ; 11. CYBERSEKS: Seksting ; Pornografia internetowa ;Seks na życzenie ; 12. CYFROWO DEPRESYJNI I SAMOTNI: Ekrany i depresja: wielość mechanizmów ; Utrata empatii ; Smartfony: ryzyko i działania niepożądane ; Samotność, otępienie i śmierć ; 13. CO ROBIĆ?: Uświadamianie ; Przeciw uzależnieniom: ochrona czy techniczne przechytrzanie samego siebie? ; Rozdawać? ; Zrezygnować? ; Zakazać? ; Argumenty i kontrargumenty ; Offline: luksus czy nuda?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
KONTEKST ROZWOJU I WYCHOWANIA: Internet jako środowisko edukacyjne ; Motywacja do nauki i obraz samego siebie studentów online ; Problematyka usług psychologicznych online w kształceniu studentów psychologii ; Różnice płciowe w sposobie korzystania z zabaw interaktywnych przez dzieci w wieku przedszkolnym ; Refleksje na temat powinności psychologa w dobie nadprodukcji informacji. KONTEKST RELACJI INTERPERSONALNYCH: Rola więzi online w życiu społecznym człowieka ; Budowanie zaufania w relacjach internetowych ; Preferowane style komunikowania się młodzieży a specyfika korzystania z internetu ; Opisy Gadu-Gadu. Funkcje, źródła i preferencje ; Internet jako źródło wsparcia dla osób zainteresowanych opieką zastępczą nad dzieckiem. KONTEKST ZAGROŻEŃ: Cyberprzemoc czy cybermobbing? Kontrowersje terminologiczne i charakterystyka zjawiska ; Uzależnienie od cyberseksu. Problemy diagnostyczne ; Poczucie uzależnienia od internetu a poczucie kontroli u adolescentów ; Brutalne gry komputerowe w życiu dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Artykuły zawarte w książce stanowiły w większości podstawę konferencji zorganizowanej w Rzeszowie, dn. 29-30.04.2010 pt. "Wspieranie rozwoju regionów, grup i osób zagrożonych marginalizacją".
M.in. badania uczniów przeprowadzone w Rzeszowie (s. 64-66), Trzcianie i Świlczy (s. 100-105) oraz obraz funkcjonowania przedszkoli w woj. podkarpackim (s. 155-161).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. w jęz. czes. Streszcz. ang. przy ref.
I. WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI PRZEJAWIAJĄCYCH PONADPRZECIĘTNE UZDOLNIENIA I ZAINTERESOWANIA: Diagnoza i wspieranie rozwoju dziecka uzdolnionego jako problem pogranicza pedagogiki i psychologii / Mieczysław Radochoński ; Problemy wspomagania rozwoju dziecka uzdolnionego literacko / Alicja Ungeheuer-Gołąb ; Wspieranie rozwoju dziecka z uzdolnieniami przyrodniczymi / Eliza Chodkowska ; Wspieranie rozwoju ekspresji plastycznej dziecka / Marta Uberman ; Diagnozowanie uzdolnień muzycznych u dzieci / Mirosław Dymon. II. DIAGNOZA I WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI Z PROBLEMAMI ZDROWOTNYMI: Zagrożenie marginalizacją dzieci z nadwagą lub otyłością / Edyta Obodyńska ; Poszukiwanie skutecznych metod diagnozy dzieci dyslektycznych jako profilaktyka ich niepowodzeń szkolnych / Małgorzata Półtorak ; Problemy diagnozy, funkcjonowania psychospołecznego i wsparcia dzieci z wybranymi chorobami alergicznym / Renata Zubrzycka ; Działania profilaktyczne w obszarze wczesnej interwencji / Izabela Marczykowska ; Wspieranie rozwoju dziecka niepełnosprawnego poprzez aktywizację jego rodziny / Beata Szabała ; III. DIAGNOZA I WSPIERANIE ROZWOJU UCZNIÓW Z OBCIĄŻENIAMI ŚRODOWISKOWYMI: Vybrané problémy vo formálnom vzdelávaní Rómov / Marek Lukáč ; Wspieranie młodzieży z rodzin problemowych poprzez edukację moralną / Urszula Gruca-Miąsik ; Grupa usamodzielniająca jako forma przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu wychowanków placówek socjalizacyjnych / Beata Gumienny ; Czy liceum może być miejscem marginalizacji? / Bożena Dusza ; Rozwijanie zainteresowań uczniów jako forma przeciwdziałania wykluczeniu / Wojciech Błażejewski. IV. WARUNKI I ŚRODKI WSPIERAJĄCE ROZWÓJ UCZNIÓW: Szkoły katolickie szansą przezwyciężenia kryzysu wychowania / Alina Rynio ; Edukacja aksjologiczna jako wyzwanie i zadanie szkoły wiejskiej w aspekcie szans integralnego rozwoju ucznia / Krystyna Chałas ; Wczesne wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym jako forma profilaktyki marginalizacji i wykluczenia społecznego / Anna Bajorek ; Medyczne wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym / Lidia Perenc ; Wspieranie rozwoju dziecka poprzez rozwijanie jego motywacji do nauki szkolnej / Zdzisław Kazanowski ; Program telewizyjny stymulatorem czy elementem zakłócającym rozwój mowy małego dziecka? - studium teoretyczno-empiryczne / Marta Wrońska ; Uzależnienie od Internetu wśród młodzieży szkolnej / Maria Kocór.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono m.in. w Rzeszowie, Strzyżowie i woj. podkarpackim. Dot. także m.in. Katedry Pedagogiki Opiekuńczej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Bibliogr. przy pracach.
I. MORALNOŚĆ, ETYKA A PRAWA WYCHOWANKÓW: Wychowanie moralne w placówkach wielofunkcyjnych ; Sytuacja życiowa niepełnosprawnych intelektualnie wychowanków placówek socjalizacyjnych ; Poczucie sensu życia wychowanków domów dziecka. II. SPOŁECZNE ZAGROŻENIA WSPÓŁCZESNYCH DZIECI: Prawa dzieci w polskiej szkole (w opiniach i doświadczeniach studentów) ; Internet - przekleństwo czy wybawienie dla współczesnej młodzieży ; Poziom gniewu zewnętrznego i wewnętrznego dzieci w wieku szkolnym. III. DZIECKO PODMIOTEM OPIEKI WYCHOWAWCÓW: Kultura kompetencji profesjonalnych opiekuna-wychowawcy ; Władza rodzicielska i jej realizacja we współczesnej rodzinie: aspekty socjologiczno-prawne ; Organizacja czasu wolnego w placówkach opiekuńczo-wychowawczych ; Pedagogika opiekuńcza i socjalna wczoraj, dziś i jutro w Uniwersytecie Rzeszowskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94403 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 580)
Indeks.
CZ. I. OŚWIETLENIA: Marian Kisiel: Jak możliwa jest synteza literatury polskiej po 1989 roku?; Agnieszka Nęcka: Jedynie w aurze glamour? Rynek kontra literatura, czyli dwadzieścia lat pod rządami DDM-u; Magdalena Lachman: Pod znakiem reklamy. Literatura polska po 1989 roku w kręgu oddziaływania kultury konsumpcyjnej; Krzysztof Skibski: Inne zobowiązania języka literatury (po 1989 roku); Iwona Pięta: Wybrane aspekty prozy po roku 1989 w perspektywie antropologicznej; Aleksandra Chomiuk: Inna historia, inna literatura? O polskiej powieści historycznej ostatniego dwudziestolecia; Izabella Adamczewska: Mały realizm (anty)kapitalistyczny w prozie roczników siedemdziesiątych i osiemdziesiątych; Jacek Hnidiuk: Liternet, czyli słów kilka o liter@turze w Internecie; Dorota Siwor: Dzieciństwo w PRL-u. Nostalgie, mitologizacje, rozliczenia; Lech Giemza: Zmieniła się mapa świata. O toposie mapy w polskiej literaturze po roku 1989; Sonia Gwóźdź: Frazes w krytyce literackiej lat dziewięćdziesiątych i pierwszych; Radosław Bień: Polska proza z gatunku "historii alternatywnej" w obliczu przemian po roku 1989. CZ. II. ZBLIŻENIA: PROZA: Krystyna Pietrych: (Post)pamięć Holocaustu - (meta)tekst a etyka. "Fabryka muchołapek" Andrzeja Barta a "Byłam sekretarką Rumkowskiego" Elżbiety Cherezińskiej; Grażyna Maroszczuk: "Pisarz programowo staroświecki" - esej mówiony na dwa głosy (o rozmowach z Gustawem Herlingiem-Grudzińskim); Barbara Gutkowska: "Pół stulecia już mija, jak jestem przeciw". Współczesność według Sławomira Mrożka; Anna Jamrozek-Sowa: "Głos przeciw rozpaczy". O nekrologach i tekstach wspomnieniowych poświęconych Władysławowi Lechowi Terleckiemu; Edyta Korepta: Budowanie małej ojczyzny w twórczości Jerzego Pilcha; Beata Sander: (Post)groteska w twórczości Jerzego Pilcha. (Kilka wybranych przykładów i problemów); Agnieszka Izdebska: Proza Magdaleny Tulli - w kręgu wieloznacznej referencji; Magda Szybiak: (Kon)fabulacje (kon)fabulatora - intertekstualne gry w "Fabulancie" Anny Burzyńskiej; Stanisław Kusiak: Melancholia drogi w prozie ostatniego dwudziestolecia (na przykładzie utworów Andrzeja Stasiuka i Krzysztofa Vargi); Iwona Lenart: "Bieguni" Olgi Tokarczuk jako współczesna przypowieść o człowieku; Anna Kołodziejska: "Jestem krzyżem rozstajnym toczonym przez drewnojady. Byłem, już mnie nie ma". O profilu tożsamościowym bohatera w najnowszej prozie polskiej. (Wybrane przykłady); Jolanta Pasterska: "Jestem Bombel na przystanku". O projektowaniu autora w młodej polskiej prozie na przykładzie "Bombla" Mirosława Nahacza; Wojciech Rusinek: "Śledztwo jest zawsze w toku". Strategie narracyjne w prozie Zbigniewa Kruszyńskiego; Katarzyna Gutkowska: Złośliwa przyjemność (narratora). O prozie Ignacego Karpowicza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-821.162.1(091)-Lit. RP (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95412/t.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-821.162.1(091) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-821.162.1(091) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej