Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Branna Danuta
(1)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(1)
Dąbrowska Aleksandra (pedagogika)
(1)
Greene Ross W
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Petlák Erich
(1)
Podgórecki Józef
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Interakcja wychowawcza
(3)
Nauczanie
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Dziecko trudne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Mentoring
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach: 377-[378].
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko - coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez współdziałanie - rodziców, szkoły i dziecka, a także: • narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, • wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami, • praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [253]-263.
Tekst częśc. równol. pol., ang. i ros., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
1. OSOBOWE UWARUNKOWANIA BEZPIECZEŃSTWA W INTERAKCJACH KOMUNIKACYJNYCH: The perception and understanding in process of interpersonal communication (Percepcja i rozumienie w procesie komunikacji interpersonalnej) ; Doświadczenia komunikacyjne a poczucie bezpieczeństwa w kontekście wybranych aspektów komunikowania wzajemnego ; The spiritual safety of the rising generation as the pledge of a healthy nation of the XXI-st century (Duhovnaâ bezopasnost' podrastausego pokoleniâ kak zalog zdorovoj nacii XXI veka) ; Wyzwania i zagrożenia w komunikacji interpersonalnej - brak refleksji i koncentracja na "Ja" ; Ochrona praw podmiotowych w instytucji zasiedzenia w perspektywie komunikowania międzyludzkiego. 2. BEZPIECZEŃSTWO W EDUKACYJNYCH RELACJACH KOMUNIKACYJNYCH: Kreacja bezpiecznych więzi międzyludzkich w szkole. Perspektywa stylu komunikacji w środowisku edukacyjnym (do i dla wychowania) ; Empatia w procesie edukacji - potrzeba czy warunek? ; Wartość dobrego doświadczenia, czyli o potrzebie i znaczeniu przestrzeni arteterapeutycznej w szkole ponadpodstawowej. 3. BADANIA NAD KOMUNIKOWANIEM W SZKOLE W KONTEKŚCIE BEZPIECZEŃSTWA: Zagrożenia internetowe w świadomości przyszłych nauczycieli ; Niebezpieczne zabawy - młodzież z gimnazjum na wsi a uzależnienia ; Przypadkowe zdarzenia i ich znaczenie dla ludzkiej egzystencji. Kategoria przypadku jako atrakcyjny obszar komunikacyjny ; Wulgaryzmy jako swoisty rodzaj komunikacji - perspektywa ucznia ; Świetlica środowiskowa jako miejsce wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97015 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej