Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(9)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(4)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(5)
Filia 9 (Czackiego 5)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Frid Johanna (1988- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Krypczyk Anna (1987- )
(1)
Misiołek Katarzyna (1974- )
(1)
Nowak Majka
(1)
Roat Sharon Huss
(1)
Roguski Artur
(1)
Sinicka Alicja (1987- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Song Aimee
(1)
Szenfeld Danuta
(1)
Weinger Erin
(1)
Wąsik Andrzej (1959- )
(1)
Włóczyk Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Instagram
(11)
Kobieta
(3)
Autoprezentacja
(2)
Celebryci
(2)
Influencerzy
(2)
Kultura masowa
(2)
Piosenkarze polscy
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Życie codzienne
(2)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Endometrioza
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Humor
(1)
Internet
(1)
Las
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Matki i córki
(1)
Media społecznościowe
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Oszustwo
(1)
Poeci
(1)
Problemy małżeńskie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Start-up
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sława
(1)
Teściowe i synowe
(1)
Tożsamość internetowa
(1)
Trauma
(1)
Wille
(1)
Zazdrość
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Norwegia
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(4)
Felieton
(2)
Fotografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak nie zostałam influencerką / Majka Nowak. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2020. - 249, [6] stron ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Bridget Jones jest znowu młoda, ma na imię Majka, mieszka w Warszawie i postanawia zostać influencerką! No więc postanowiłam – zostaję influencerką. Wprawdzie nie mam żadnych umiejętności ani specjalnych talentów, ale czy to jest poważna przeszkoda, żeby zrobić karierę i zostać bogatą oraz sławną? Komputer mam, telefon do robienia zdjęć mam, otwarty umysł mam. Jak to nie jest recepta na sukces, to ja nie wiem. Internecie, nadchodzę. Świat Instagrama. Szczęśliwy. Idealny. Ale jak jest naprawdę? Co się kryje za perfekcyjnymi zdjęciami? Majka jest zwykłą kobietą, bez szczególnych umiejętności, ale za to z silną motywacją. I drobną skłonnością do wina, pizzy i seriali. Uzbrojona w entuzjazm oraz nieco nietypowe pomysły rusza na podbój Instagramowej rzeczywistości. Co może pójść nie tak? [Filia, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to disappear" 2017.
Offline Vicky Decker nie rzuca się w oczy. Jest przeciętna, chorobliwie nieśmiała, nie ma znajomych. Czuje się samotna. Jako @Observi jest duszą towarzystwa. Wrzuca zdjęcia z imprez, kolorowe stories, na których jest roześmiana, wśród znanych ludzi. Ma coraz więcej followersów, zbiera tysiące lajków i komentarzy. Na Instagramie jest gwiazdą, po raz pierwszy w życiu. W końcu może być tym, kim chce. Fikcyjny profil dopracowuje w każdym szczególe. Uświadamia sobie, że mogłaby spędzić resztę życia, nie wychodząc z pokoju. Im bardziej jest popularna jako @Observi, tym lepiej rozumie, że w realnym świecie roi się od ludzi, którzy są równie #samotni i #niezauważani jak ona. By pomóc im i sobie, musi pokazać światu swoją prawdziwą twarz. Czy zdobędzie się na odwagę i zacznie żyć naprawdę? [HarperCollins Polska, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Capture your style" 2016.
Indeks.
Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcie wśród milionów selfi wrzuconych codziennie na Instagrama? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcami? Jak zbudować na Instagramie własną markę i zostać influencerką? O tym wszystkim opowie ci Aimee Song, autorka bloga "Song of Style". Jest jedną z najbardziej znanych blogerek świata, uznaną przez "The Business of Fashion" za osobę kształtującą światowy rynek mody. Znalazła się na liście 30 największych biznesowych talentów przed trzydziestką magazynu "Forbes". Na pokazach mody zasiada w pierwszych rzędach. od lat współpracuje ze znanymi markami. Jej blog odwiedzają miesięcznie ponad 4 miliony osób, a konto ma Instagramie codziennie śledzą prawie 4 miliony obserwatorów. [Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-104543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwikłana / Alicja Sinicka. - Białystok : Wydawnictwo Kobiece, 2021. - 359, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi cz. 2 cyklu "Uwikłane". Cz. 1 pt.: Będziesz tego żalować.
Zuza Wilk, dwudziestodwuletnia poetka i instagramerka, autorka bestsellerowego zbioru poezji, właśnie pracuje nad kolejną publikacją. Grono jej fanów, tych realnych i tych wirtualnych, rośnie w oszałamiającym tempie, a twórczość robi furorę w sieci. Na szczęściu, które dopiero co zaznała, cieniem się kładą wydarzenia rodzinne. Dziewczyna postanawia wyjechać i poszukać ukojenia w uroczej miejscowości Zadry. Tam, w domku nieopodal lasu należącym do jej chłopaka, może się wyciszyć i skupić myśli. Ale musi liczyć się z towarzystwem: oprócz chłopaka są tam jego brat bliźniak oraz ich wspólna przyjaciółka. Starają się nie wchodzić sobie w drogę. Niestety, nie wszyscy kochają Zuzę. Nagle poetkę zaczyna prześladować przeczucie, że wokół niej dzieje się coś złego. Z każdym dniem mrok pochłania ją coraz bardziej i dziewczyna ma nieodparte wrażenie, że ktoś chce sterować jej życiem. A może dzieje się to naprawdę? [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-thriller (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 44 min.
Tytuł oryginału: "Nora eller brinn Oslo brinn" 2018.
Czyta Anna Krypczyk.
Nagranie w formacie mp3.
Zazdrość, Skandynawia, kobiecość i Instagram to główne tematy tej opowieści, która podbiła Szwecję! Ta książka zdobyła Nagrodę Kulturalną przyznawaną przez prestiżowy szwedzki dziennik "Dagens Nyheter"! Johanna jest dziewczyną Emila. Pewnego dnia dowiaduje się przypadkowo, że Emil zamierza spotkać się ze swoją poprzednią sympatią. To zdarzenie wywołuje w Johannie lawinę domysłów, obaw i złości. Tłem tej niezwykłej historii są wzajemne relacje mieszkańców trzech skandynawskich krajów: Szwecji, Danii i Norwegii. [Heraclon International, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 4076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
A ja żem jej powiedziała... - ta książka to petarda. Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. Tylko kilka zdań, a jest w tym ciepło, doświadczenie i życiowa mądrość. "A ja żem jej powiedziała, Kaśka, szczęścia nie poudajesz" - mówi Nosowska. Nagle cała Polska zaczyna czekać na kolejny odcinek. "Zadałam sobie pytanie, co w tym zajęciu sprawia mi autentyczną przyjemność, na którym etapie działalności jestem najbardziej sobą, w sobie, czuję się bezpiecznie, a w okolicy serca wzrasta temperatura. Najszczersza z najszczerszych odpowiedzi brzmi - pisanie. Ten samotny moment, kiedy z chmary słów wyłapuję te, które najlepiej opowiedzą emocje. Jest to proces żmudny, momentami skrajnie wyczerpujący. Nie mam łatwości, którą legitymują się prawdziwi mistrzowie żonglerki słowem. Ja wysiaduję. Do odleżyn". I zaczęła pisać. O druzgocącym wpływie portali społecznościowych na nasze życie, o dylematach partnerstwa, problemach w okiełznaniu nastolatków, o miłości do jedzenia i terrorze rynku reklamowego. O tym jak kochać i nie kochać. O tym, że czarny nie wyszczupla, a seks tantryczny nie polega tylko na faszerowaniu, faszerowaniu, faszerowaniu. Nosowska jest szczerą, dojrzałą i oryginalną obserwatorką rzeczywistości. Mimo sławy i spektakularnej kariery pozostała skromna. I ma to, czego brakuje teraz wszystkim - dystans do samej siebie. Ani przez chwilę nikogo nie udaje. Z perspektywy dojrzałej kobiety mówi o konsekwencjach tłumienia swojego głosu wewnętrznego, konieczności polerowania intuicji złotą łyżeczką i potyczkach z wewnętrznym krytykiem, zwanym przez nią "puczystą". "Od jakiegoś czasu nie wstydzę się tego kim jestem. Znam swoje możliwości. Są zbyt ograniczone by zawojować świat, ale wystarczające, by być wdzięczną, lubić życie i oddychać swobodnie." Nieoczywiste, głębokie, błyskotliwe, świetnie napisane i bawiące do łez. Ta książka zabije cię miłością. [www.empik.com, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-821.162.1-92 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3068 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-82-92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-82-92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-82-92 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-82-92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-82-92 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-82-92 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
A ja żem jej powiedziała... / Katarzyna Nosowska. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (2 godz. 44 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 44 min.
Czyta Autorka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Ta książka to petarda! Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Ciepło, z doświadczeniem i życiową mądrością. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. O druzgocącym wpływie portali społecznościowych na nasze życie, o dylematach partnerstwa, problemach w okiełznaniu nastolatków, o miłości do jedzenia i terrorze rynku reklamowego. O tym jak kochać i nie kochań. O tym, że czarny nie wyszczupla, a seks tantryczny nie polega tylko na faszerowaniu, faszerowaniu, faszerowaniu. Nossowska jest szczerą, dojrzałą i oryginalną obserwatorką rzeczywistości. I ma to, czego brakuje teraz wszystkim - dystans do samej siebie. [Wielka Litera, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/775/316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2016 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-km-337 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-km-491 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-km-537 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-km-663 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-km-446 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-km-465 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-km-415 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-km-495 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-km-155 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-KM-199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów: Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w Internecie ; Powód #2. Prostota ; Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka ; Powód #4. Magia pieniędzy ; Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków ; Powód #6. Crossy i współprace ; Powód #7. Prosty newsletter ; R. 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?: Do kogo chcesz trafić? ; Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? ; Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? ; Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? ; Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ; R. 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?: Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? ; Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć ; Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy ; Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? ; Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? ; Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej ; Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? ; Po co Ci awatar? ; Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? ; Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ; R. 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty: Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem ; Jak czerpać inspiracje z TikToka ; Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? ; Najdroższy plik w moim telefonie ; Jak czerpać inspirację z Instagrama? ; Jak szukam inspiracji na YouTube ; Shorty YouTube i jedna genialna funkcja ; Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? ; Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy ; Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? ; Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? ; Niezastąpione tipy z książek ; Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends ; Ukryta siła remiksów ; Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut ; Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ; R. 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie: Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? ; Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? ; Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów ; Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? ; Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku ; Nagrałeś rolkę - i co dalej? ; Ile rolek dziennie publikować? ; O której godzinie publikować rolki? ; Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ; R. 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi: Siła postów ; Posty karuzelowe ; Reels, czyli dynamiczne rolki ; Zbuduj relacje za pomocą Stories ; Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie ; "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM ; Tajemnicza karta "Eksploruj" ; R. 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż?: Jakie posty sprawdzają się najlepiej? ; Ukryty sekret największych influencerek ; Jak napisać post o dużych zasięgach? ; Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? ; Dodajemy post na Instagramie krok po kroku ; Dodaliśmy post - i co dalej? ; R. 8. Sekret algorytmów Instagrama: Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko ; Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? ; Jak działają algorytmy postów? ; Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? ; Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? ; Jak działa algorytm wydarzeń live? ; Algorytmy - podsumowanie ; R. 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi: Jak dobierać hashtagi? ; Jak dodawać hashtagi szybciej? ; Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? ; Ile hashtagów dodawać? ; Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? ; Czy istnieją zakazane hashtagi? ; R. 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie: Czy liczba followersów ma znaczenie? ; Czym jest tzw. bańka niszy? ; System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie ; Daj wartość, czyli co? ; Wezwanie do akcji ; Magia kodów QR ; Wykorzystaj zasoby ; Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? ; Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? ; Czym są crossy? ; Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? ; Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku ; Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade ; Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie ; Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów ; Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ; R. 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania: Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? ; Jak szybciej odpisywać na komentarze? ; Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy ; Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? ; Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ; R. 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama ; Czy Instagram płaci za wyświetlenia? ; Jak zdobyć firmy do współpracy? ; Jak sprzedawać własne produkty? ; Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? ; Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła re marketingu ; Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? ; Ile zarabia się na współpracy? ; R. 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem: Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? ; Jak wylogować hackera ze swojego konta? ; Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? ; Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ; R. 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki: Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów ; Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? ; Co zrobić, gdy zasięgi spadają? ; Podsumowanie książki. Co dalej?
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112594 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Poznajcie dwie Joanny. Pierwsza jest popularną instagramerką, „kreatorką szczęścia” współpracującą z wieloma modnymi firmami. Jej dom pod lasem to iście bajkowa oaza spokoju, stworzona, by codziennie smakować uroki życia. Joanna numer dwa jest żoną znanego, aroganckiego biznesmena, synową jego matki wiedźmy i matką krnąbrnej córki. Obie Joanny spotykają się w ciele czterdziestoletniej kobiety, zmagającej się ze wspomnieniem tragicznego wydarzenia sprzed lat. Kolejne maski mają pozwolić jej na prowadzenie normalnego, ustabilizowanego życia w świecie, w którym najważniejsze są pozory. Ale one nigdy nie zastąpią prawdziwego szczęścia… Czy Joanna znajdzie w sobie siłę, by wyrwać się z matni pięknych złudzeń? [www.azymut.pl, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
Facebook na kozetce. Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: -Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych ; -Co powoduje, że się od nich uzależniamy, czy możemy się przed tym bronić ; -Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów ; -W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych. [Wydawnictwo Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "No filter : the inside story of Instagram" 2020.
Sarah Frier, czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [www.empik.com, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111803 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej