Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(6)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Barańska Anna (filolog)
(1)
Bojarska-Ferenc Mariola
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Concejo Joanna (1971- )
(1)
Kotowska Agata
(1)
Nartowski Andrzej S. (1943-2022)
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rychlik Magdalena (tłumaczka)
(1)
Sokołowska Justyna (ilustrator)
(1)
Sternicka-Urbanke Maria (1989- )
(1)
Tokarczuk Olga (1962- )
(1)
Traczyk Michał
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Żaczek Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Grafika polska
(1)
Temat
Image
(12)
Autoprezentacja
(4)
Media społecznościowe
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kompetencje kluczowe
(2)
Marketing
(2)
Sukces
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Body art
(1)
Branding (marketing)
(1)
COVID-19
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Celebryci
(1)
Cywilizacja
(1)
Fokowate
(1)
Formy autobiograficzne
(1)
Fryzjerzy
(1)
Inność
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Kaczyński, Jarosław (1949- )
(1)
Kobieta
(1)
Komiks
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Korwin-Mikke, Janusz (1942- )
(1)
Lepper, Andrzej (1954- )
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing polityczny
(1)
Moda
(1)
Młodość
(1)
Negocjacje
(1)
Obraz siebie
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otyłość
(1)
Polityka
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postmodernizm
(1)
Powieść graficzna
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przemijanie
(1)
Przywództwo
(1)
Publicyści
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorealizacja
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Twarz
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Twitter
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Ilustracje
(1)
Książka artystyczna
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Convinced! : how to prove your competence & win people over" 2018.
Bibliografia, netografia na stronach [255]-310. Indeks.
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi, nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i - TAK! - nawet genialny! [Znak, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Nagroda główna jury wydawniczego w III edycji międzynarodowego konkursu na projekt ilustrowanej książki dla dzieci Jasnowidze
Amadeusz Foczka to niezwykła postać. Ma foczy ogon, bobrzą głowę i ważny dylemat do rozstrzygnięcia: czy jest foką z głową bobra, czy bobrem z ciałem foki? W swoim zakładzie fryzjerskim przyjmuje klientów równie niezwykłych jak on sam: Longinę Dystans - pół żółwicę, pół gepardzicę, Damiana Lamę - pół lamę, pół leniwca czy Wierę Wiórek - pół owcę, pół wiewiórkę. Może oni pomogą mu znaleźć odpowiedź? Zabawny tekst i pełne surowego wdzięku ilustracje z lekkością i absurdalnym humorem dotykają ważnego problemu: czy ważne jest to, kim się czujemy, czy to, jak widzą nas inni? [www.bonito.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Książka nominowana w konkursie ECONOMICUS 2020 w kategorii: najlepszy poradnik biznesowy. Książka adresowana jest do środowisk gospodarczych. Sednem biznesu jest transakcja, sednem transakcji porozumienie stron, sednem porozumienia – wzajemne zaufanie. Etykieta może wspomóc zaufanie, przysłużyć się porozumieniu. Na tym polega kreowana przez nią wartość. Autor wskazuje, na czym ta wartość polega i jak ją spożytkować. [https://ksiegarnia.difin.pl/etykieta-wartosci, dostęp 5.01.2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady Poznańskiej Dyskusyjnej Akademii Komiksu ; t. 2)
Indeks.
Tomasz Pstrągowski, Rysując siebie. Autorskie strategie kreowania własnego wizerunku w komiksach dokumentu osobistego ; Kinga Kuczyńska, Komiks jako rany wylotowe po biografii. O autobiografiach (skrzywdzonego) ciała w twórczości komiksowej kobiet ; Michał Traczyk, Od wykonawcy do twórcy, czyli gry z (auto)biografią. O komiksach Pawła "Szawła" Płóciennika ; IzoldaKiec, Rosalind i Roz, czyli o (auto)biografii córki i rysowniczki ; Marek Kaźmierczak, Semiotyka samotności w kosmosie. Uwagi na przykładzie "Samotnika" Christophe'a Chaboutégo ; Rafał Szczerbakiewicz, Wyjazd to nic innego jak początek podróży powrotnej do domu. Wenecka manga Jirō Taniguchiego ; Rafał Wójcik, Porajmos "versus" Holokaust. Wokół komiksu "The Last Outrage. Story of Dina Gottliebova-Babbitt" Rafała Medoffa, Neala Adamsa i Joego Kuberta.
Tak jak opowieści obrazkowe cechuje mnogość strategii autorskich (o czym zaświadcza otwierający książkę artykuł Tomasza Pstrągowskiego), tak zgromadzone tu teksty są dowodem na zróżnicowanie refleksji komiksoznawczej. Są w tej książce analizy poświęcone zarówno grupom utworów oscylujących wokół wspólnego problemu (boleśnie doświadczana cielesność w komiksie kobiecym u Kingi Kuczyńskiej, opisana przez Michała Traczyka ewolucja myśli twórczej w pracach Szawła Płóciennika), jak i rozprawy skupione na pojedynczych dziełach: zmaganiu z życiem i śmiercią rodziców w Porozmawiajmy o czymś przyjemniejszym Roz Chast (Izolda Kiec), szczegółowej analizie samotności w Samotniku Christophe’a Chaboutégo (Marek Kaźmierczak), egzystencjalnej refleksji nad kondycją człowieka i artysty w albumie Venezia Jiro Taniguchiego (Rafał Szczerbakiewicz) oraz sporze o wartości nadrzędne w zderzeniu mikro- i makrohistorii na przykładzie Story of Dina Gottliebova-Babbitt Rafaela Medoffa, Neala Adamsa oraz Joego Kuberta (Rafał Wójcik). [Powyższy opis pochodzi od wydawcy, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach 325-328.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Twój najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”. Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką? Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą / Joanna Malinowska-Parzydło. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (7 godz. 47 min 17 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Onepress Exclusive)
Czyta Autorka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Skorzystaj z użytecznych narzędzi oraz inspirujących historii do budowania swojej reputacji i marki osobistej równie skutecznie jak Richard Branson, Warren Buffett czy Martyna Wojciechowska, ambasadorka tej książki. [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/746/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-[255].
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek. Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
Bibliografia na stronach 225-244.
R. I. BADANIA NAD WIZERUNKIEM: 1. Stan badań ; 2. Przyjęta perspektywa badawcza: a) Teoretyczna perspektywa badawcza: Konstruktywizm ; Kreowanie wizerunku przez odbiorcę wypowiedzi ; Komunikowanie wizerunku przez autora wypowiedzi ; Wizerunek a tożsamość ; 3. Metodologiczne rozwiązania: a) Szczegółowe cele badania ; b) Dobór metodologii do celów badania: Układ poleceń w grupach i brzmienie pytań ; Sposób przedstawienia materiałów i kart odpowiedzi ; Czas i miejsce realizacji badania ; Uczestnicy badania ; Dlaczego felieton? ; Kryteria doboru autorów i wykorzystane felietony ; Trafność wewnętrzna eksperymentu i jej realizacja ; Wyniki - rozwiązania analityczne ; Ustalenia terminologiczne ; 4. Stan badań i metodologia – podsumowanie ; R. II. WIZERUNKI FELIETONISTÓW: 1. Sposób przedstawienia wyników ; 2. Krzysztof Varga: Krzysztof Varga - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Krzysztof Varga - wizerunek publiczny ; Krzysztof Varga - wizerunek wizualny ; Krzysztof Varga - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Krzysztofa Vargi ; 3. Piotr Zaremba: Piotr Zaremba - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Piotr Zaremba - wizerunek publiczny ; Piotr Zaremba - wizerunek wizualny ; Piotr Zaremba - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Piotra Zaremby ; 4. Magdalena Środa: Magdalena Środa - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Magdalena Środa - wizerunek publiczny ; Magdalena Środa - wizerunek wizualny ; Magdalena Środa - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Magdaleny Środy ; 5. Szymon Hołownia ; Szymon Hołownia - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Szymon Hołownia - wizerunek publiczny ; Szymon Hołownia - wizerunek wizualny ; Szymon Hołownia - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Szymona Hołowni ; R. III. WNIOSKI: 1. Możliwy do komunikowania wizerunek na podstawie wyników dotyczących wszystkich autorów: Wizerunek werbalny anonimowego autora tekstu i felietonisty o znanej tożsamości ; Wizerunek publiczny ; Wizerunek wizualny ; 2. Wizerunek werbalny, wizualny, publiczny - wzajemne wpływy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pan Wyrazisty / Olga Tokarczuk, Joanna Concejo. - Wrocław : Wydawnictwo Format, 2023. - [52] strony, w tym [4] karty złożone : ilustracje ; 27 cm.
Twarz Pana Wyrazistego natychmiast zapada w pamięć. Jest rozpoznawany błyskawicznie - wystarczy, że pojawi się na ulicy i wszyscy z daleka się do niego uśmiechają. Kiedyś zagrał nawet w reklamie - gratulowano mu sukcesu i chwalono, że jego twarz tak dobrze sprzedała produkt. Pan Wyrazisty bardzo podoba się sam sobie. Kupił supertelefon i z upodobaniem robi tysiące selfie. Jego niepoliczalne wizerunki wędrują po sieci. Pewnego dnia staje jednak przed lustrem i z przerażeniem zauważa, że jego rysy się zatarły, a twarz stała się rozmytą plamą. Z każdym kolejnym zdjęciem blednie wyrazistość Pana Wyrazistego. Czy Pan Wyrazisty odzyska swój utracony skarb - nieskazitelnie piękną twarz? Czy ci, których spotka w mrocznych zakamarkach dzielnicy na przedmieściu pomogą mu znaleźć rozwiązanie? Czy świat będzie na powrót go podziwiał, a on sam będzie znowu dla siebie jedyny i wyjątkowy? W swojej nowej opowieści Olga Tokarczuk i Joanna Concejo (znane jako współautorki „Zgubionej duszy“, wyd. Format 2017) zabierają nas w fikcyjny świat, do złudzenia przypominający czasy, w których przypadło nam żyć - z rozbuchanym "ja", natręctwem autoprezentacji, kultem młodości, imperatywem szczęścia i obsesją lansu. Czy wyjdziemy z tego świata cało? [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-76 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-112146 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-76 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trener życia : life balance / Mariola Bojarska-Ferenc. - Warszawa : Wydawnictwo Świat Książki, 2020. - 311, [1] strona : ilustracje, fotografie, portrety ; 24 cm.
Kobiety! Mamy w sobie siłę Tarzana! Pracujemy na wielu etatach: prowadzimy biznesy, zarządzamy firmami, jesteśmy żonami, matkami, kochankami, przyjaciółkami, dbamy o dom… Okazuje się, że możemy absolutnie wszystko! Książka dla kobiet nowoczesnych, które mają apetyt na sukces, ale równocześnie nie zamierzają rezygnować ze swojego czasu dla rodziny, przyjaciół i rozwoju osobistego. Dla tych kobiet, które chcą być mocne, ale i modne, seksowne, otwarte na życie i chcą walczyć o swoje marzenia. Ta książka doda kobietom siły, zachęci do przełamywania stereotypów, pójścia pod prąd, nabrania pewności siebie i pokaże, jak porażki przekuwać w sukces. Autorka uważa, że z niczego w życiu nie trzeba rezygnować, pod warunkiem że odnajdziemy swój własny work-life balance. Przytacza na to przykłady z własnego życia i przekonuje, że dzięki przełamywaniu wewnętrznych barier i dobremu planowaniu można spełnić się zarówno jako kobieta biznesu, jak i matka, żona czy przyjaciółka. Podpowiada, jak troszczyć się o ciało, duszę i dbać o wizerunek, żeby być zdrową, zadowoloną z siebie i szczęśliwą. [Świat Ksiązki, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
KREOWANIE WIZERUNKU POLITYCZNEGO I MANIPULACJA HISTORIĄ: Polityka 2.0. Case studies na podstawie wybranych przykładów z polskiej sceny politycznej ; Analiza wizerunku medialnego Janusza Korwin-Mikkego ; Strategia wizerunkowa "męża stanu" - droga do sukcesu wyborczego czy politycznego upadku? Studium przypadku kariery politycznej Andrzeja Leppera ; Aparat cenzury i cenzorów w systemie mediów totalitarnych ; Analiza wizerunku medialnego Jarosława Kaczyńskiego ; Ideologia i tortura: grupa chrześcijan Asuny-Beresny zamordowana przez bolszewików 28 marca 1919 roku w Dyneburgu ; POLITYKA W CYBERPRZESTRZENI: Media społecznościowe jako narzędzie ewangelizacji w rękach diakonów - szanse i zagrożenia. Analiza SWOT ; Aktywność internetowa mocnym ogniwem komunikacji społecznej. Portale społecznościowe skutecznym narzędziem na drodze zmian politycznych ; Polityka na Twitterze w świetle dostępnych badań ; Internet a państwo według Arystotelesa - cyberprzestrzeń jako nowa rzeczywistość społeczna ; Marketing polityczny w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia dla procesu komunikacji i jego uczestników ; DEBATA POLITYCZNA W MEDIACH: Między prawdą a kłamstwem - językowe określenia przeciwnika politycznego we współczesnym dyskursie medialnym. Wybrane przykłady ; Media jako kanał obiektywnego przekazu politycznego. Fikcja czy rzeczywistość? ; Media jako narzędzie konstytuujące recepcję rzeczywistości społeczno-politycznej przez współczesne pokolenie młodych ludzi ; Polityczna gra medialna o religijne autorytety ; Stosowność (i niestosowność) w radiowych audycjach z udziałem polityków na przykładzie "Siódmego dnia tygodnia" Radia Zet ; Między legitymizacją a merytoryczną oceną. Argumentacja uczonych w mediach na przykładzie dwóch głośnych debat historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Między hiperracjonalizacją a technologizacją – o rudymentach społeczeństwa ponowoczesnego oraz ich konsekwencjach / Agata Kotowska ; Aktywny senior w późnej nowoczesności – Kolpingowski Klub Seniora / Martyna Rynkowska ; Polscy celebryci w początkowej fazie epidemii COVID-19 – analiza wybranych profili na Instagramie / Katarzyna Garwol ; Kształtowanie wizerunku marki globalnej na przykładzie przedsiębiorstwa The Coca-Cola Company, McDonald’s Corporation i Volvo Car Corporation / Małgorzata Jakubas ; Epidemia otyłości w świecie nadmiaru i niedoboru – przyczyny, stan faktyczny, konsekwencje / Klaudia Nawrot ; Społeczność lokalna wczoraj i dziś – dyskusja w dobie zmiany społecznej / Krystian Bieś ; Antyestetyka w body art – wokół sztuki czy wytwarzania społecznego wizerunku? / Agata Kotowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej