Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Górny Tomasz
(2)
Hejmej Andrzej (1970- )
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bachmann, Ingeborg (1926-1973)
(2)
Białoszewski, Miron (1922-1983)
(2)
Fogazzaro, Antonio (1842-1911)
(2)
Gide, André (1869-1951)
(2)
Hrabal, Bohumil (1914-1997)
(2)
Huelle, Paweł (1957- )
(2)
Hulewicz, Witold (1895-1941)
(2)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(2)
Jelinek, Elfriede (1946- )
(2)
Joyce, James (1882-1941)
(2)
Kisielewski, Stefan (1911-1991)
(2)
Kuncewiczowa, Maria (1899-1989)
(2)
Mann, Thomas (1875-1955)
(2)
Muzyka
(2)
Ortwin, Ostap (1876-1942)
(2)
Proust, Marcel (1871-1922)
(2)
Wat, Aleksander (1900-1967)
(2)
Witkiewicz, Stanisław Ignacy (1885-1939)
(2)
Świetlicki, Marcin (1961- )
(2)
Temat: dzieło
622 upadki Bunga
(2)
Cudzoziemka
(2)
Cykady
(2)
Doktor Faustus
(2)
Dwanaście
(2)
Leila
(2)
Martwa pasieka
(2)
Pianistka
(2)
Skarby świata całego
(2)
Sprzysiężenie
(2)
Śpiewaj ogrody
(2)
Temat: czas
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
2001-
(2)
Gatunek
Literatury europejskie
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Projekty Komparatystyki)
Indeks.
Leila – ostatnia powieść Antonia Fogazzara i jej konteksty muzyczne ; Muzyczne transpozycje Witkacego albo o „wciurkaniu” muzykaliów w powieści 622 upadki Bunga ; „Pisanie muzyką” w dziele André Gide’a ; Proust i muzyka ; Kilka arii o zdradzie: muzyczny intertekst w Syrenach Joyce’a ; Rozbrzmiewająca ciszą „muzyczna komunia”. Witold Hulewicz o Ludwigu van Beethovenie ; Intermedialność jako forma tożsamości hybrydycznej. O aporiach tożsamościowych w Cudzoziemce Kuncewiczowej ; Komponowanie Doktora Faustusa. Lejtmotyw hetaery esmeraldy powieści Thomasa Manna ; Muzyka w powieści Sprzysiężenie Kisielewskiego ; Słuchowisko radiowe Die Zikaden Bachmann. O możliwości przeniesienia formy muzycznej ronda do literatury ; „Zatkaj mi uszy, żono!”. Kilka uwag o muzycznych kontekstach czytania Wata ; Zjawiska intermedialne w realizacji prozy Mirona Białoszewskiego ; Wszystko jest życiem, wszystko jest muzyką. O muzyczności Martwej Pasieki ława Iwaszkiewicza ; Muzyka do umierania. Wokół Skarbów świata całego Hrabala ; Pod władzą muzyki – Pianistka Jelinek ; „...tak oto świat stał się tekstem i dźwiękiem, opowiadaniem i kompozycją”. O muzyce w życiu i twórczości Hannsa-Josefa Ortheila ; „...bo czegoś trzeba się trzymać, bo coś trzeba sobie nucić” – muzyczna intryga w kryminale Dwanaście Świetlickiego ; Muzyka w cieniu wojny. O powieści Śpiewaj ogrody Pawła Huellego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projekty Komparatystyki)
Na s. red. i 4 s. okł. błędnie zapisany ISBN: 97883-242-2750-1.
Indeks.
Leila – ostatnia powieść Antonia Fogazzara i jej konteksty muzyczne ; Muzyczne transpozycje Witkacego albo o „wciurkaniu” muzykaliów w powieści 622 upadki Bunga ; „Pisanie muzyką” w dziele André Gide’a ; Proust i muzyka ; Kilka arii o zdradzie: muzyczny intertekst w Syrenach Joyce’a ; Rozbrzmiewająca ciszą „muzyczna komunia”. Witold Hulewicz o Ludwigu van Beethovenie ; Intermedialność jako forma tożsamości hybrydycznej. O aporiach tożsamościowych w Cudzoziemce Kuncewiczowej ; Komponowanie Doktora Faustusa. Lejtmotyw hetaery esmeraldy powieści Thomasa Manna ; Muzyka w powieści Sprzysiężenie Kisielewskiego ; Słuchowisko radiowe Die Zikaden Bachmann. O możliwości przeniesienia formy muzycznej ronda do literatury ; „Zatkaj mi uszy, żono!”. Kilka uwag o muzycznych kontekstach czytania Wata ; Zjawiska intermedialne w realizacji prozy Mirona Białoszewskiego ; Wszystko jest życiem, wszystko jest muzyką. O muzyczności Martwej Pasieki ława Iwaszkiewicza ; Muzyka do umierania. Wokół Skarbów świata całego Hrabala ; Pod władzą muzyki – Pianistka Jelinek ; „...tak oto świat stał się tekstem i dźwiękiem, opowiadaniem i kompozycją”. O muzyce w życiu i twórczości Hannsa-Josefa Ortheila ; „...bo czegoś trzeba się trzymać, bo coś trzeba sobie nucić” – muzyczna intryga w kryminale Dwanaście Świetlickiego ; Muzyka w cieniu wojny. O powieści Śpiewaj ogrody Pawła Huellego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2848 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej