Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(56)
Proza
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(18)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(32)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(4)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Witkowski Czesław
(6)
Milway Alex
(5)
Brzechowska-Rębisz Anna
(4)
Golovastikova Katerina
(4)
Milway Alex. Hotel Flamingo
(4)
Turkowski Marek
(3)
Błądek Zenon (1926- )
(2)
Dołowy Anna
(2)
Drogoń Witold
(2)
Duda Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Krupa Jan (1955- )
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Milewska Mariola
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szostak Daniel
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Adynowska Barbara
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Błądek Włodzimierz
(1)
Carbonara Pasquale
(1)
Cichy Janusz
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Gajewski Marian (1904- )
(1)
Gałowicz Anna
(1)
Gessler Magda (1953- )
(1)
Golesz Roman
(1)
Granecka-Wrzosek Bożena
(1)
Górnicki Wiesław (1931-1996)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Huber Urszula
(1)
Janowska Barbara
(1)
Jerzmanowski Jerzy (1907-1986)
(1)
Jordan Penny (1946-2011)
(1)
Jordan Penny (1946-2011). Mistrzyni Romansu
(1)
Jędrzejczyk Anna (tłumaczka)
(1)
Kaniewska Barbara
(1)
Knowles Tim
(1)
Kowalczyk Andrzej
(1)
Magner Zygmunt (1937-2011)
(1)
Manikowski Sławomir
(1)
Marzyński Stanisław (1904-1992)
(1)
Micuła Grzegorz (1950- )
(1)
Mokrzyński Jerzy Bogusław
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pustoła Jacek
(1)
Pustoła-Kozłowska Ewa
(1)
Puszkarska Anna
(1)
Rottermund Andrzej (1941- )
(1)
Sala Józef
(1)
Sancewicz-Kliś Anna
(1)
Stefański Adam
(1)
Szpara Krzysztof
(1)
Tulibacki Tadeusz (1922-2015)
(1)
Wejman Bartłomiej
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(5)
1950 - 1959
(1)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Ukraina
(4)
Włochy
(1)
Język
polski
(48)
ukraiński
(5)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
Hotelarze
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(6)
Temat
Hotelarstwo
(55)
Turystyka
(9)
Zwierzęta
(5)
Dziewczęta
(4)
Gastronomia
(4)
Zarządzanie
(4)
Biomasa
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Restauracje
(3)
Agencje ochrony osób i mienia
(2)
Architektura
(2)
Architektura krajobrazu
(2)
Biura podróży
(2)
Kempingi
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpady
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Szpitale
(2)
Warszawa
(2)
Wodociąg
(2)
Śmieci
(2)
Aborcja
(1)
Adwokaci
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Agencje zatrudnienia
(1)
Agroturystyka
(1)
Akta stanu cywilnego
(1)
Alimenty
(1)
Alkohol
(1)
Amnestia
(1)
Apelacja
(1)
Aptekarstwo
(1)
Architektura polska
(1)
Aukcja
(1)
Azbest
(1)
BHP
(1)
Bezrobocie
(1)
Biura tłumaczeń
(1)
Biurowce
(1)
Broń
(1)
Budownictwo
(1)
Budownictwo jednorodzinne
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budownictwo użyteczności publicznej
(1)
Bóbr europejski
(1)
Cięcie drzew i krzewów
(1)
Cmentarze
(1)
Czas pracy
(1)
Darowizna
(1)
Demografia
(1)
Depozyt
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Domy wypoczynkowe
(1)
Dowody osobiste
(1)
Drzewa
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dzierżawa
(1)
Dług
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Eksmisja
(1)
Ekstradycja
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Emigracja
(1)
Energetyka
(1)
Euroregiony
(1)
Eutanazja
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Fundacja
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Gastrononia
(1)
Gazownictwo
(1)
Geologia inżynierska
(1)
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" (Dynów)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hale (bud.)
(1)
Hale produkcyjne
(1)
Hale sportowe
(1)
Handel
(1)
Handel emisjami zanieczyszczeń
(1)
Hipoteka
(1)
Hotel "Bristol" (Warszawa)
(1)
Hotel Europejski (Warszawa)
(1)
Hotele
(1)
Hydrotechnika
(1)
Immunitety
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje ekologiczne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria genetyczna
(1)
Jerzmanowski, Jerzy (1907-1986)
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kanalizacja
(1)
Temat: dzieło
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(3)
2001-0
(3)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(7)
Polska
(4)
Pogórze Dynowskie
(2)
Przeworsk (woj. podkarpackie)
(2)
Droga św. Jakuba
(1)
Dynów (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Dynów ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie)
(1)
Pogórze Przemyskie
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San (dolina)
(1)
San (dopływ Wisły ; dolina)
(1)
San (dorzecze)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Informatory
(8)
Podręcznik
(8)
Powieść przygodowa
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Encyklopedie
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Podręcznik dla szkół zawodowych
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść
(2)
Dane statystyczne
(1)
Informator
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Romans
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Edukacja i pedagogika
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Geografia hotelarstwa / Andrzej Kowalczyk. - Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2001. - 429 s. : mapy, rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [338]-344.
1. Historia hotelarstwa na świecie i w Polsce ; 2. Podstawowe pojęcia z zakresu hotelarstwa ; 3. Hotele i zakłady hotelarskie ; 4. Elita światowego hotelarstwa ; 5. Wielcy ludzie hotelarstwa ; 6. Usługa hotelarska ; 7. Organizacje i stowarzyszenia hotelarskie ; 8. Struktury funkcjonalno-organizacyjne w hotelarstwie ; 9. Rozwój hotelarstwa na świecie i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [217]-224 i przy rozdz. Indeks.
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania ; 2. Jakość usług w hotelarstwie ; 3. Analiza i ocena poziomu jakości oferowanych przez hotele w Polsce ; 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich ; 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-177
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86975/cz.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dodatk. dok. : "Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 8 sierpnia 2002 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie" (Dz. U. Nr 142 poz. 1190). - [16] s. ; 21 cm
1. Wprowadzenie 2. Programowanie 3. Projektowanie hoteli - ogólne zasady 4. Pion pobytowy - formowanie i wyposażanie 5. Pion gastronomiczno - żywieniowy 6. Pion wielofunkcyjny 7. Pion związany z racjonalnym zagospodarowaniem czasu wolnego 8. Przystosowanie hoteli dla potrzeb gości niepełnosprawnych 9. Infrastruktura techniczna 10. Zaplecze usługowe, administracyjne i socjalne 11. Podstawowe regulacje prawne dotyczące projektowania, budowy, wyposażania i użytkowania hoteli 12. Przykładowe rozwiązania projektowe obiektów hotelowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86975/cz.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-[177]
1. Baza noclegowa w Polsce ; 2. Istota hotelarstwa. Ranga zawodu. Atmosfera pobytu w hotelu ; 3. Warunki i kierunki rozwoju hotelarstwa ; 4. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich w Polsce ; 5. Części składowe współczesnego hotelu ; 6. Poziom (jakość) usług. Renoma hotelu ; 7. Programy użytkowe i oferty usługowo-handlowe hoteli ; 8. Budowa, modernizacja, wyposażenie hoteli ; 9. Problematyka techniczna w hotelu ; 10. Problematyka przystosowania obiektów hotelarskich do obsługi osób niepełnosprawnych ; 11. Czynnik osobowy w hotelarstwie. Umiejętności i zaangażowanie pracowników podstawą dobrego hotelarstwa ; 12. Bezpieczeństwo gościa i jego mienia ; 13. Międzynarodowe organizacje gospodarcze hotelarstwa działające w Polsce (Międzynarodowe systemy hotelowe) ; 14. Niektóre szczególnie istotne problemy w bieżącym funkcjonowaniu hotelu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86975/cz.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapraszamy do Hotelu Flamingo! Ania Mosteczek jest nową właścicielką Hotelu Flamingo. Stoi przed nią nie lada wyzwanie – zamierza przywrócić hotelowi jego dawny blask. Nie będzie to proste, bo od lat nie było w nim ani jednego gościa. Ania ma jednak do pomocy pana Pluszowego i pana Lemika. Wspólnie zabiorą się do pracy, znajdą hotelową załogę (w tym flamingi!) i stworzą miejsce, w którym każde zwierzę poczuje się jak w domu. [Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-II/Op (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [364]-367 i przy rozdz. Indeks.
1. Podstawy hotelarstwa; 2. Rynek usług hotelarskich; 3. Ekspolatacja hotelu; 4. Zarządzanie hotelem; 5. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91770 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [364]-367. - Indeks.
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploatacją hoteli.
Książka zawiera kompleksową wiedzę na temat hotelarstwa - jednego z najważniejszych elementów infrastruktury i biznesu turystycznego. Autorzy przedstawiają w nim: podstawy teoretyczne i terminologię, rynek usług hotelarskich ľ współczesne trendy rozwojowe, zagadnienia związanie z eksploatacją hotelu, zarządzanie hotelem ľ z naciskiem na najnowsze trendy, jakość, standaryzację i innowacyjność świadczonych usług, gastronomię i inne usługi towarzyszące. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. [PWN, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Wyp-64
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99.
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-173
1. Stan hotelarstwa w Polsce na tle innych krajów europejskich 2. Problematyka prawna hotelarstwa w Polsce 3. Znaczenie hotelarstwa w gospodarce turystycznej 4. Czynniki determinujące efektywność funkcjonowania hotelu na współczesnym rynku turystycznym 5. Hotel a środowisko naturalne 6. Marketing w hotelarstwie 7. Metody zarządzania jakością usług w hotelarstwie 8. Tendencje w kształtowaniu ofert usługowo-handlowych hoteli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-[167]
1. Przegląd literatury poświęconej międzynarodowym organizacjom gospodarczych hoteli. Definicja międzynarodowego systemu hotelowego 2. Międzynarodowe systemy hotelowe 3. Pierwsze hotele systemowe w Polsce 4. Inwestycje hotelarskie w Polsce z udziałem kapitału zagranicznego 5. Międzynarodowe systemy hotelowe działające w Polsce w 2001 roku 6. Przykładowe rozwiązania stosowane w hotelach systemowych przeniesione do hotelarstwa polskiego 7. Wpływ międzynarodowych systemów hotelowych na hotelarstwo polskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
Bibliogr.
1. Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa 2. Usługa hotelarska jako produkt 3. Jakość usługi hotelarskiej 4. Ceny w hotelarstwie 5. Promocja usług hotelarskich 6. Sprzedaż usług hotelarskich 7. Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 281 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [276]-278. Indeks.
Rozdz. 1. WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ HOTELARSTWA: 1.1. Pojęcie hotelu i zakładu hotelarskiego ; 1.2. Ważniejsze pojęcia związane z hotelarstwem: 1.2.1. Usługi hotelarskie, 1.2.2. Hotelarstwo a gastronomia, 1.2.3. Łańcuch i grupa hoteli ; 1.3. Najważniejsze mierniki charakteryzujące hotelarstwo i jego usługi ; 1.4. Najważniejsze cechy usługi hotelarskiej: 1.4.1. Jedność miejsca produkcji i konsumpcji usługi, 1.4.2. Komplementarność usług, 1.4.3. Inne cechy usługi hotelarskiej ; 1.5. Rozwój i wielkość bazy usługowej hotelarstwa w Polsce ; 1.6. Hotelarstwo a globalizacja. Rozdz. 2. USŁUGA HOTELARSKA JAKO PRODUKT: 2.1. Istota produktu ; 2. Potrzeby człowieka a usługi hotelarskie: 2.2.1. Hotel jako cel podróży ; 2.3. Niektóre elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta: 2.3.1. Potrzeba zamieszkania, 2.3.2. Potrzeba posiłku, 2.3.3. Potrzeba bezpieczeństwa, 2.3.4. Potrzeba komunikacji, 2.3.5. Potrzeba pracy, 2.3.6. Potrzeba rekreacji, 2.3.7. Potrzeba rozrywki, 2.3.8. Potrzeby podróżnych niepełnosprawnych, 2.3.9. Potrzeba opieki nad dziećmi, 2.3.10. Elastyczność oferty - jej uwarunkowania, 2.3.11. Potrzeby wyższych rzędów ; 2.4. Usługa hotelarska a użyteczność produktu: 2.4.1. Cykl życia produktu, 2.4.2. Pojęcie nowego produktu, 2.4.3. Przedłużanie cyklu życia produktu, 2.4.4. Zmiany warunków zamieszkania a rozwój usług hotelarskich, 2.4.5. Postęp techniczno-ekonomiczny ; 2.5. Segmentacja rynku: 2.5.1. Indywidualni goście przybywający na wypoczynek, 2.5.2. Indywidualni goście podróżujący służbowo, 2.5.3. Konferencje pobytowe, 2.5.4. Grupy turystyczne, 2.5.5. Konferencje miejscowe, 2.5.6. Klienci przejezdni, 2.5.7. Klienci miejscowi, 2.5.8. Bankiety i inne imprezy gastronomiczne ; 2.6. Niektóre kierunki rozwoju produktu: 2.6.1. Aktywny wypoczynek, 2.6.2. Wypoczynek na wsi, 2.6.3. Komfort w wiejskim otoczeniu, 2.6.4. Hotel-leśniczówka, 2.6.5. Hotele trzeciego wieku, 2.6.6. Hotelarstwo sanatoryjne, 2.6.7. SPA w hotelu, 2.6.8. Usługi hotelarskie jako działalność uzupełniająca, 2.6.9. Automatyzacja usług, 2.6.10. Outsourcing, 2.6.11. Posiłki w systemie bufetu, 2.6.12. Businesswomen w hotelu, 2.6.13. Hotel-igloo, 2.6.14. Hotel w zamku, 2.6.15. Hotel w fabryce. Rozdz. 3. JAKOŚĆ USŁUG HOTELARSKICH: 3.1. Marketingowe znaczenie opinii klienta: 3.1.1. Zależność między jakością a popytem, 3.1.2. Przepływ informacji od klientów, 3.1.3. Skargi klientów jako źródło inspiracji, 3.1.4. Pozyskiwanie opinii klienta, 3.1.5. Znaczenie właściwego reagowania na reklamacje, 3.1.6. Jakość - pojęcie subiektywne czy obiektywne?, 3.1.7. Aspekty oceny jakości usług ; 3.2. Jakość usług a kategoryzacja: 3.2.1. Kategoryzacja zakładów hotelarskich w Polsce, 3.2.2. Kategoryzacja zakładów hotelarskich we Francji, 3.2.3. Kategoryzacja zakładów hotelarskich w Niemczech, 3.2.4. Porównanie norm kategoryzacyjnych w niektórych krajach, 3.2.5. Marketingowe znaczenie kategoryzacji ; 3.3. Zarządzanie przez jakość (TQM): 3.3.1. Znaczenie klienta w systemie jakości, 3.3.2. Proces tworzenia jakości i jego ocena ; 3.4. Jakość usług hotelarskich a normy ISO ; 3.5. Systemy jakości usług w niektórych łańcuchach hoteli: 3.5.1. System jakości w hotelach grupy Accor, 3.5.2. Audyty jakości usług w łańcuchach hoteli ; 3.6. Inne systemy oceny jakości usług: 3.6.1. Rekomendacja zakładów, 3.6.2. Konkurs Złoty Klucz, 3.6.3. Inne konkursy, 3.6.4. Porównanie różnych systemów oceny jakości usług, 3.6.5. Jakość jako pojęcie obiektywne ; 3.7. Zakłócenia jakości usług hotelarskich i sposoby przeciwdziałania ; 3.8. Ekonomiczne aspekty jakości usług hotelarskich: 3.8.1. Jakość usług hotelarskich a koszty z tytułu amortyzacji, 3.8.2. Jakość usług hotelarskich a koszty osobowe, 3.8.3. Jakość usług hotelarskich a koszty materiałów i surowców, 3.8.4. Jakość usług hotelarskich a koszty remontów i wyposażenia, 3.8.5. Jakość usług hotelarskich a usługi obce. Rozdz. 4. CENY W HOTELARSTWIE: 4.1. Uwagi wstępne ; 4.2. Cena - nieodłączny element produktu ; 4.3. Związek cen z różnymi parametrami ekonomicznymi: 4.3.1. Związek cen z popytem, 4.3.2. Ceny a koszty, 4.3.3. Ceny a działalność przedsiębiorstw konkurencyjnych, 4.3.4. Cena a ryzyko zapłaty, 4.3.5. Ceny usług a rynek pieniężny, 4.3.6. Ceny a jakość usług. Ceny sprawiedliwe ; 4.4. Podwyżki cen ; 4.5. Obniżki cen: 4.5.1. Zagadnienie zmienności kosztów w hotelarstwie, 4.5.2. Granice obniżek cen, 4.5.3. Obniżki cen dla turystyki grupowej, 4.5.4. Pozasezonowe obniżki cen, 4.5.5. Obniżki cen a pogorszenie się jakości usług, 4.5.6. Zastosowanie strategii zróżnicowania cen do celów obniżki cen ; 4.6. Równowaga cen na rynku usług hotelarskich: 4.6.1. Cena równowagi, 4.6.2. Równowaga cen wobec produktów konkurencyjnych, 4.6.3. Równowaga cen wewnątrz przedsiębiorstwa ; 4.7. Ceny usług dodatkowych ; 4.8. Techniki tworzenia cen: 4.8.1. Usługi hotelarskie a kosztowa kalkulacja cen, 4.8.2. Kalkulacja cen oparta na parametrach jakościowych, 4.8.3. Pierwsza cena w nowym hotelu, 4.8.4. Kalkulacja cen w gastronomii ; 4.9. Inne zagadnienia związane z cenami: 4.9.1. Elastyczność polityki cen, 4.9.2. Ekspozycja cen - cenniki, jadłospisy, oferty. Rozdz. 5. PROMOCJA USŁUG HOTELARSKICH: 5.1. Promocja jako strategia marketingowa ; 5.2. Funkcje i środki reklamy ; 5.3. Public relations ; 5.4. Sponsoring ; 5.5. Sprzedaż osobista jako środek promocji ; 5.6. Telemarketing ; 5.7. Programy lojalnościowe: 5.7.1. ACCOR Favourite Guest Card, 5.7.2. Orbis Gold Club ; 5.8. Grupa hoteli jako ułatwienie promocji: 5.8.1. Minotel, 5.8.2. Polskie grupy hoteli, 5.8.3. Inne rozwiązania ; 5.9. Inne formy promocji ; 5.10. Znak towarowy w hotelarstwie ; 5.11. Planowanie działań promocyjnych. Rozdz. 6. SPRZEDAŻ USŁUG HOTELARSKICH: 6.1. Rynek usług hotelarskich: 6.1.1. Charakterystyka nabywców, 6.1.2. Strategia dystrybucji, 6.1.3. Jedność polityki handlowej przedsiębiorstwa hotelarskiego ; 6.2. Proces sprzedaży: 6.2.1. Znaczenie baz danych, 6.2.2. Rola ludzi w sprzedaży usług, 6.2.3. Cechy sprzedawcy, 6.2.4. Efekt pierwszego wrażenia, 6.2.5. Rozmowa telefoniczna, 6.2.6. Znaczenie sprzedaży osobistej, 6.2.7. Cross-selling ; 6.3. Sprzedaż a internet ; 6.4. Sprzedaż dla klientów indywidualnych ; 6.5. Sprzedaż dla biur podróży ; 6.6. Sprzedaż usług obcych przez zakład hotelarski. Rozdz. 7. MIEJSCE MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE HOTELARSKIM: 7.1. Organizacja działań marketingowych ; 7.2. Elementy planowania marketingowego ; 7.3. Tworzenie oferty ; 7.4. Badania rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96985 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fakty. Obiekty. Ludzie)
Indeks
Bibliogr.
1. Ogólny rys historyczny krajowego hotelarstwa 2. Historyczne hotele we współczesnej Polsce 3. Wybrane hotele o indywidualnych cechach i programie obsługowym 4. Polskie systemy hotelowe i inne jednostki zespolonego działania 5. Dynamiczny rozwój bazy hotelowej w latach 1995-2002 6. Współczesne krajowe hotele o podwyższonym standardzie i rozszerzonym programie rekreacyjnym oraz wielofunkcyjnym 7. Inne organizacje i grupy związane z działalnością hotelarską 8. Ludzie, którzy przyczynili się do rozwoju hotelarstwa w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Hotel' "Flamingo" / Aleks Milvej ; [pereklad z anglijskoï Katerina Golovastikova]. - Harkiv : Vidavnictvo "Ranok", 2021. - [10], 181, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Hotel' Flaminho / Aleks Milvej ; [1])
Tytuł oryginału: "Hotel Flamingo" 2019.
Kolekcja książek w języku ukraińskim.
Stanowi cz. 1 cyklu "Hotel Flamingo".
Tekst w języku ukraińskim.
Серія "Готель Фламінго" захоплює із перших сторінок і нараз підносить настрій! У ній на читача чекають зворушливі та дотепні історії про пригоди Ганни та її команди, які навчать доброти, дружби, хоробрості, уміння не здаватися та інших важливих речей. А погляньте лише на ці милі та кумедні ілюстрації! Письменник Алекс Мілвей назвав цю книгу "сонячним світлом на полиці" - і це найкраще описує ті теплі емоції, які огорнуть вас після прочитання "Готелю Фламінго". [Vidavnictvo "Ranok", 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-II/Prz-lit.obcojęz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Hotel' Flaminho / Aleks Milvej ; [4])
Tytuł oryginału: "Hotel Flamingo. Fabulous feast" 2020.
Kolekcja książek w języku ukraińskim.
Stanowi cz. 4 cyklu "Hotel Flamingo".
Tekst w języku ukraińskim.
Серія "Готель Фламінго" захоплює із перших сторінок і нараз підносить настрій! У ній на читача чекають зворушливі та дотепні історії про пригоди Ганни та її команди, які навчать доброти, дружби, хоробрості, уміння не здаватися та інших важливих речей. А погляньте лише на ці милі та кумедні ілюстрації! Письменник Алекс Мілвей назвав цю книгу "сонячним світлом на полиці" - і це найкраще описує ті теплі емоції, які огорнуть вас після прочитання "Готелю Фламінго". [Vidavnictvo "Ranok", 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-II/Prz-lit.obcojęz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej