Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(40)
Forma i typ
Książki
(35)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(3)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Danowski Bartosz
(4)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Dutko Maciej
(2)
Hales Colin F
(2)
Homa Dominik
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Afuah Allan
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bekas Robert
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bryar Colin
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Carr Bill
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Dickinson Paul
(1)
Drzazga Anna
(1)
Feldy Marzena
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabowski Radosław (1972- )
(1)
Gralak Anna
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hart Rob (1982- )
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Kania Ewa
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Morris Steve (1962- )
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Olszak Celina
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rifkin Jeremy
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Szaran Adam
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tonello Michael
(1)
Tucci Chrostopher L
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łada Melisa
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(38)
Internet
(9)
Marketing elektroniczny
(9)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Innowacje
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Strony WWW
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Dane osobowe
(3)
Jakość życia
(3)
Marketing
(3)
Poczta elektroniczna
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie
(3)
Amazon.com
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Komunikatory internetowe
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Mieszkania
(2)
Nasza Klasa (portal)
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Prawo autorskie
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółki
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Analiza finansowa
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Budżety rodzinne
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dochód
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
E-sądy
(1)
ECDL
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Gender
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Głosowanie
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel ludźmi
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Holdingi
(1)
Informatyzacja
(1)
Infostrada
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komputery
(1)
Kontrola celna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Albania
(1)
Białoruś
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Kompendium
(1)
Kryminał
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz. Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać. Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta.
Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie. Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać. Nauczysz się korzystać z różnego typu ofert (w tym ze zniżką dla grup), brać udział w aukcjach internetowych i płacić tak, by mieć pewność, że Twoje pieniądze nie zginą po drodze. Poznasz także szczególne prawa e-klienta. Załóż konto i zaszalej! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje na temat internetu ; Bez konta pocztowego ani rusz ; Podstawowe informacje na temat e-zakupów ; Pierwsze zakupy ; Zakupy w sieci sposobem na oszczędność pieniędzy ; Internetowe zakupy sposobem na oszczędność czasu ; Aukcje internetowe ; Jak bezpiecznie kupować i płacić w sieci ; Prawa e-klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz. Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać. Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta.
Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie. Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać. Nauczysz się korzystać z różnego typu ofert (w tym ze zniżką dla grup), brać udział w aukcjach internetowych i płacić tak, by mieć pewność, że Twoje pieniądze nie zginą po drodze. Poznasz także szczególne prawa e-klienta. Załóż konto i zaszalej! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje na temat internetu ; Bez konta pocztowego ani rusz ; Podstawowe informacje na temat e-zakupów ; Pierwsze zakupy ; Zakupy w sieci sposobem na oszczędność pieniędzy ; Internetowe zakupy sposobem na oszczędność czasu ; Aukcje internetowe ; Jak bezpiecznie kupować i płacić w sieci ; Prawa e-klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: Własny biznes bez ryzyka. Jak możesz zarabiać w Internecie? Gdzie są [dotakowe} pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi! [Helion, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [299]-309. Indeks.
R. 1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo ; R. 2. Zdobądź informacje o konkurencji ; R. 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce ; R. 4. Poznaj swoich klientów ; R. 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę ; R. 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego ; R. 7. Zapoznaj się ze specyfiką procesu zakupowego online ; R. 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn ; R. 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drugi autor ze strony redakcyjnej.
Na okł. i s. tyt.: Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości - branża, asortyment, konkurencja. Zakładanie sklepu - oprogramowanie, witryna, oferta. Promocja sklepu i jego klienci - wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe.
Indeks.
Cz. I: ANALIZUJEMY: 1. Dlaczego kupujemy w sieci?, 2. W jaką branżę zainwestować?, 3. Sklep internetowy a asortyment, 4. Jak nazwać sklep?, 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci?; Cz. II. TWORZYMY: 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe, 7. Użyteczność, 8. Jak powstaje sklep internetowy?, 9. Grafika w sklepie internetowym, 10. Wersja mobilna, 11. Copywriting, 12. Podłączamy Google Analytics; Cz. III. PROMOCJA: 13. SEO, 14. SEM, 15. Porównywarki, 16. Programy partnerskie, 17. Dodatkowe sposoby promocji, 18. Promocja sprzedaży, 19. Gdy osiągniesz szczyt, 20. O dywersyfikacji promocji, 21. Planujemy kampanię reklamową; Cz. IV. DZIAŁANIA NA KLIENTACH: 22. Społeczność wokół sklepu internetowego, 23. Newslettery i mailingi, 24. Programy motywacyjne, 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym, 26. E-mail marketing w sklepie internetowym; Cz. V. LOGISTYKA: 27. Poczta Polska, 28. Firmy kurierskie, 29. Gospodarka magazynowa, 30. Proces wysyłki, 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców, 32. Obsługa po sprzedaży, 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center, 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić?, 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
1. Magia i możliwości Internetu 2. Otoczenie handlu elektronicznego 3. Przeprowadzka do sieci 4. Klient w wirtualnym świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Zarządzanie wiedzą w organizacji 2. Charakterystyka organizacji wirtualnej : 2.1.Tendencje współczesnego rynku ; 2.2.Pojęcie organizacji wirtualnej ; 2.3.Założenia budowy organizacji wirtualnych ; 2.4.Cechy tych organizacji 3. Kreowanie organizacji wirtualnej : 3.1.Struktury organizacji wirtualnej;3.2.Wirtualizacja rynku ekonomicznego ; 3.3.Zasady i procedury projektowania strategii organizacji wirtualnej 4. Organizacja przedsiębiorstwa wirtualnego : 4.1.Pojęcie organizacji przedsiębiorstwa wirtualnego ; 4.2.Zarządzanie wirtualne ; 4.3.Systemy informatyczne zarządzania ; 4.4.Bariery w działalności marketingowej w sieci Internet ; 4.5.Przegląd technik wykorzystywanych w Internecie ; 4.6.Przegląd współczesnych modeli e-biznesu 5. Elektroniczny obrót handlowy w Polsce i świecie : 5.1.Infrastruktura e-biznesu ; 5.2.Handel w Internecie 5.3.Aspekty prawne handlu elektronicznego ; 5.4.Prawne ograniczenie handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalny handel elektroniczny / Marian Niedźwiedziński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 182, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
I. Elektroniczna platforma biznesu : 1. Komunikacja gospodarcza bez papieru ; 2. Zalety platformy elektronicznej ; 3. Wyzwania związane z wdrażaniem EDI ; II. Kluczowe aspekty platformy elektronicznej : 1. Aspekty techniczne ; 2. Kwestie standaryzacyjne ; 3. Zagadnienia prawne ; 4. Aspekty społeczno-ekonomiczne ; 5. Aspekty polityczne ; III. Rozwój globalnego handlu elektronicznego i jego determinanty : 1. Rozwój gospodarki elektronicznej ; 2. Determinanty globalnego handlu elektronicznego ; IV. Mała i średnia firma jako przedmiot globalnego handlu elektronicznego : 1. Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw ; 2. Przesłanki elektronizacji małych i średnich firm ; 3. Filary efektywnego udziału małych i średnich firm w globalnym obrocie elektronicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-149.
R.I. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY: 1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) ; 2. Rynek e-commerce i jego otoczenie: Źródła danych o e-commerce ; Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy ; Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne ; 3. Trendy w e-commerce: Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów ; Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych ; Zmiany wywołane postępem technologicznym ; R. II. STRATEGIE, MODELE, KPI: 1. Podejście strategiczne ; 2. Budowanie modelu biznesowego ; 3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu: Główne struktury i modele e-commerce ; USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta ; 4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie ; 5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce: Najpopularniejsze KPI w e-biznesie ; Najpopularniejsze KPI w e-commerce ; Ważne dane w e-commerce ; R. III. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL : 1. E-konsument ; 2. Nowy proces zakupowy: Lejek zakupowy ; Nowy model, new consumer journey ; Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym ; 3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. Omnichannel ; 4. Procesy i organizacja pracy ; R. IV. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABIUTY: 1. Sprzedaż a marketing ; 2. E-marketing – przegląd ; 3. Usability w e-commerce ; 4. Projektowanie user experience ; 5. Projektowanie end-to-end ; R. V. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA: 1. Konwersja, czyli sprzedaż ; 2. Online merchandising ; 3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych ; R. VI. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW: 1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas [i inni] ; pod redakcją Macieja Dutko. - [Wydanie 3.]. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2021. - 853 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
Indeks.
Co nowego, czyli spory wstęp ; 1. Cele, modele i strategie e-biznesu ; 2. Sklep internetowy ; 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Optymalizacja i logistyka ; 8. Poprawa efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo ; 10. BHP w e-biznesie ; Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 419-441. Indeks.
I. SYSTEMY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ: 1. Wyzwania ery wiedzy ; 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektronicznej ; 3. Marketing elektroniczny ; 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie ; 5. Systemy handlu elektronicznego ; 6. Elektroniczne systemy logistyczne ; 7. Finanse w gospodarce elektronicznej ; 8. Administracja w gospodarce elektronicznej ; 9. Szkolenia elektroniczne ; 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. II. INŻYNIERIA SYSTEMÓW GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ: 11. Systemy Business Intelligence ; 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe ; 13. Eksploracja danych ; 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną ; 15. Systemy zarządzania treścią ; 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami ; 17. Portale korporacyjne ; 18. Personalizacja portali internetowych ; 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91924, A-90517 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Internet : obsługa komputera to nic trudnego! / Bartosz Danowski. - Gliwice : Helion, cop. 2010. - 208 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Dla Seniorów)
Na okł.: Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka. Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe. Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe. Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera.
Oprawa kołonotatnikowa.
Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście - dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty - człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami. "Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień - od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice - a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie. [Helion, 2010]
Podstawowe informacje ; Strona WWW - podstwowe źródło informacji ; Poczta elektroniczna ; Nasza-klasa, czyli pierwszy kontakt ze społecznościami internetowymi ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym ; Zakupy w sieci ; Twój bank już jest w sieci, a Ty? ; Zagrożenia w sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-0 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka. Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe. Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe. Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera.
Oprawa kołonotatnikowa.
Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście - dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty - człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami. "Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień - od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice - a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie. [Helion, 2010]
Podstawowe informacje ; Strona WWW - podstwowe źródło informacji ; Poczta elektroniczna ; Nasza-klasa, czyli pierwszy kontakt ze społecznościami internetowymi ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym ; Zakupy w sieci ; Twój bank już jest w sieci, a Ty? ; Zagrożenia w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Internet : a) Zarys problematyki b) Internet jako technologia i jako sieć wartości c) Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji 2. Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych : a) Elementy modelu biznesowego ; b) Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena ; c) Konfiguracje wartości a Internet ; d) Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych 3. Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy 4. Pojęcia, modele i narzędzia : a) Menedżer a Internet ; b) Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego 5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-322.
I. UWARUNKOWANIA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA ZACHOWANIA KLIENTÓW: Rozdział 1. Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów: Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych - wprowadzenie ; ICT jako czynnik zmian gospodarczych - ujęcie makroekonomiczne ; Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach ; ICT jako czynnik zmian społecznych ; Wpływ ICT na zachowania konsumenta ; Rozdział 2. Teorie akceptacji technologii informacyjnych: Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych ; Sekwencyjne podejście van Dijka - między wykluczeniem a e-integracją ; Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne ; Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT) ; Rozdział 3. Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT: Uwarunkowania osobowościowe ; Style podejmowania decyzji zakupowych ; Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu ; II. WERYFIKACJA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW: Rozdział 4. Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych: Metody i techniki badań własnych ; Pytania i hipotezy badawcze ; Analiza własności stosowanych skal pomiarowych ; Rozdział 5. Wybór kanału zakupu przez konsumenta: Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego ; Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego ; Czynniki i sytuacje wyboru kanału - ujęcie modelowe ; Kanał fizyczny i wirtualny - substytucyjność i komplementarność ; Rozdział 6. Procesy zakupowe moderowane ICT - ujęcie jakościowe: Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy ; Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego ; Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych ; Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z Internetu ; Rozdział 7. Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi: Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego ; Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych ; Internetowe zakupy grzecznościowe ; Rozdział 8. Zakupy internetowe - ujęcie modelowe: Modele oparte na TAM ; Modele oparte na UTAUT/UTAUT2 ; Porównanie używanych modeli ścieżkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Magazyn / Rob Hart ; przełożył Jacek Żuławnik. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2020. - 494, [2] strony ; 23 cm.
Tytuł oryginału: "The warehouse" 2019.
Żeby zniszczyć system, musisz być jego częścią… Paxton nigdy nie sądził, że będzie pracował dla Chmury, gigantycznej firmy, która włada praktycznie całym rynkiem amerykańskim oraz że przeprowadzi się do jednego z jej rozległych centrów. Szczególnie, że życie w środowisku Chmury - z salami rozrywkowymi, otwartymi przestrzeniami biurowymi i w ogromnych magazynach – jest lepsze, niż to, co pozostało na zewnątrz. To znacznie więcej, niż zapewnia ktokolwiek inny. Zinnii udało się przeniknąć w szeregi Chmury, gdzie pracuje pod przykrywką. Wiele ryzykuje, by wykraść najcenniejsze tajemnice firmy. Paxton ze swoim zwykłym życiem, małymi nadziejami i obawami może okazać się idealnym pionkiem w tej grze, jeśli tylko Zinnia będzie w stanie poświęcić go dla dobra sprawy. Gdy prawda o pobudkach firmy wychodzi na jaw, kobieta musi postawić wszystko na jedną kartę. To ryzykowne zagranie, które może kosztować życie. Wspólnymi siłami Zinnia i Paxton dowiedzą się, do czego Chmura może się posunąć; by uczynić świat lepszym. Przerażająco prawdziwa powieść o tym, co się dzieje, kiedy Wielki Biznes stosuje metody godne Wielkiego Brata. Oraz o tym, kto zapłaci za to najwyższą cenę. [lubimyczytac.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.amer. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej