Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(25)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Hales Colin F
(2)
Šmid Wacław
(2)
Afuah Allan
(1)
Baka Władysław (1936- )
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bryar Colin
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Carr Bill
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Gajda Janusz (prawnik)
(1)
Hazlitt Henry (1894- )
(1)
Hałata Grażyna
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz (1944- )
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kałuża Dariusz
(1)
Kitowski Jerzy (1952- )
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kropiwnicki Jerzy
(1)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Minc Bronisław (1913-2004)
(1)
Nickels William G
(1)
Olszak Celina
(1)
Ratajczak Piotr
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Stewart Stefania
(1)
Szaran Adam
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tonndorf Hans G. (1915- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tucci Chrostopher L
(1)
Williamson Oliver E. (1932- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żelezik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(14)
Handel elektroniczny
(12)
Zarządzanie
(12)
Handel zagraniczny
(10)
Innowacje
(8)
Marketing
(8)
Samorząd terytorialny
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Internet
(6)
Inwestycje zagraniczne
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Bezrobocie
(5)
Ekonomia
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Handel
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Polityka gospodarcza
(5)
Polityka innowacyjna
(5)
Rynek pracy
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Banki
(4)
Budżety rodzinne
(4)
Gospodarka
(4)
Handel detaliczny
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rachunkowość
(4)
Współpraca transgraniczna
(4)
Żywność
(4)
Deficyt budżetowy
(3)
Dochody indywidualne
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Emigracja zarobkowa
(3)
Etyka biznesu
(3)
Euroregiony
(3)
Finanse
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Inflacja
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość życia
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mieszkania
(3)
Nauki ekonomiczne
(3)
Produkcja
(3)
Przemysł
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Studenci
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Transfer technologii
(3)
Turystyka
(3)
Wsie
(3)
Wykształcenie
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Alokacja
(2)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(2)
Decyzje
(2)
Dochód narodowy
(2)
Dostęp do oświaty
(2)
Ekorozwój
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gazownictwo
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Grupy producentów rolnych
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Instytucjonalizm
(2)
Kobieta
(2)
Konkurencja
(2)
Koszty
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nieruchomości
(2)
Oświata
(2)
Podatek
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Prawo państwowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Rachunek ekonomiczny
(2)
Reklama
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Samorząd gminny
(2)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
1989-
(9)
2001-0
(9)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Ukraina
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(4)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krościenko Wyżne (woj. podkarpackie, pow. krośnieński, gm. Krościenko Wyżne ; okolice)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Warszawa
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Słowniki terminologiczne
(3)
Opracowanie
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Kompendium
(1)
Książki mówione
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słowniki polsko-niemieckie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Internet : a) Zarys problematyki b) Internet jako technologia i jako sieć wartości c) Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji 2. Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych : a) Elementy modelu biznesowego ; b) Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena ; c) Konfiguracje wartości a Internet ; d) Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych 3. Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy 4. Pojęcia, modele i narzędzia : a) Menedżer a Internet ; b) Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego 5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. "A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w książce "Techniki sprzedaży zdalnej". [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Bibliogr. 323-329.
Streszcz. ang.
1. Podstawy rynku 2. Charakterystyka nieruchomości 3. Rynek nieruchomości 4. Rynek nieruchomości jako system 5. Funkcjonowanie podsystemu przekazywania praw własności do nieruchomości 6. Funkcjonowanie podsystemu inwestycyjnego rynku nieruchomości - proces inwestycyjny 7. Podsystem zarządzania nieruchomościami 8. Funkcjonowanie podsystemu finansowania rynku nieruchomości 9. Środki publiczne na rynku nieruchomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91315 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78835 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-149.
R.I. DEFINICJA, RYNEK, TRENDY: 1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) ; 2. Rynek e-commerce i jego otoczenie: Źródła danych o e-commerce ; Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy ; Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne ; 3. Trendy w e-commerce: Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów ; Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych ; Zmiany wywołane postępem technologicznym ; R. II. STRATEGIE, MODELE, KPI: 1. Podejście strategiczne ; 2. Budowanie modelu biznesowego ; 3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu: Główne struktury i modele e-commerce ; USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta ; 4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie ; 5. Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI w e-commerce: Najpopularniejsze KPI w e-biznesie ; Najpopularniejsze KPI w e-commerce ; Ważne dane w e-commerce ; R. III. E-KONSUMENT, PROCESY E-COMMERCE, OMNICHANNEL : 1. E-konsument ; 2. Nowy proces zakupowy: Lejek zakupowy ; Nowy model, new consumer journey ; Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym ; 3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. Omnichannel ; 4. Procesy i organizacja pracy ; R. IV. SPRZEDAŻ A MARKETING, USABIUTY: 1. Sprzedaż a marketing ; 2. E-marketing – przegląd ; 3. Usability w e-commerce ; 4. Projektowanie user experience ; 5. Projektowanie end-to-end ; R. V. KONWERSJA, ONLINE MERCHANDISING, BIG DATA: 1. Konwersja, czyli sprzedaż ; 2. Online merchandising ; 3. Data - Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych ; R. VI. FINANSE, PLANOWANIE PRZYCHODÓW: 1. Finanse - budowanie business case dla e-biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105655 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 5 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 3 godz. 5 min 34 s.
Tyt. oryg.: "Sales management".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców i zapewnić im jak najlepszy start, opracować plan działań sprzedażowych, obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, właściwie motywować ludzi, podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, okazywać szacunek i uznanie, prowadzić twórcze dyskusje, przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1553 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 419-441. Indeks.
I. SYSTEMY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ: 1. Wyzwania ery wiedzy ; 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektronicznej ; 3. Marketing elektroniczny ; 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie ; 5. Systemy handlu elektronicznego ; 6. Elektroniczne systemy logistyczne ; 7. Finanse w gospodarce elektronicznej ; 8. Administracja w gospodarce elektronicznej ; 9. Szkolenia elektroniczne ; 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. II. INŻYNIERIA SYSTEMÓW GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ: 11. Systemy Business Intelligence ; 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe ; 13. Eksploracja danych ; 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną ; 15. Systemy zarządzania treścią ; 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami ; 17. Portale korporacyjne ; 18. Personalizacja portali internetowych ; 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91924, A-90517 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. Colin Bryar to były wiceprezes firmy, przez dwa lata był „szefem sztabu” Jeffa Bezosa, nazywano go też „cieniem Jeffa” i pracował w firmie od 1998 roku. Bill Carr dołączył do zespołu w 1999 roku i spędził w firmie ponad 15 lat. Jako wiceprezes ds. mediów cyfrowych uruchomił i zarządzał globalną działalnością firmy w zakresie cyfrowej muzyki i wideo, w tym Amazon Music, Prime Video i Amazon Studios. W książce Od Z do A obaj odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces. To praktyczny przewodnik i korporacyjna narracja, wypełniona naszymi wspomnieniami o tym, czym jest „bycie Amazonką”. Pokazujemy, że sukces na skalę Amazona nie jest osiągany dzięki geniuszowi pojedynczego lidera, ale raczej dzięki zaangażowaniu i realizacji zestawu dobrze zdefiniowanych, rygorystycznie przestrzeganych zasad i praktyk, udostępnionych tutaj publicznie po raz pierwszy. Colin Bryar
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Organizacja spedycji międzynarodowej w Polsce 2. Organizacja procesu spedycyjnego w Polskim handlu
zagranicznym 3. Nowoczesne metody zarządzania oraz możliwości
racjonalizacji pracy w spedycji międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37842 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
R. I. OD CZEGO ZACZĄĆ? PLATFORMA SPRZEDAŻOWA CZY WŁASNY SKLEP?: Środowisko mojej pracy... ; Mój model biznesowy ; R. 2 ALLEGRO: Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? ; Strategia obecności na portalu aukcyjnym ; Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu ; Narzędzia usprawniające sprzedaż ; Case study ; R. 3. eBay: eBay w Polsce i na świecie ; Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu) ; Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu ; Case study ; R. 4. AMAZON: Amazon - czy warto? ; Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? ; Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study ; R. 5. GROWTH HACKING A OBECNOŚĆ NA WIELU PLATFORMACH SPRZEDAŻOWYCH: Konsument 3.0, czyli kto?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Co to jest Amazon FBA ; Firma i podatki ; Seller Central - konto sprzedawcy na Amazon ; Wyszukiwanie produktów do sprzedaży na Amazon.
Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka „Sprzedawca na Amazon” to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-33
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 325-330.
Streszczenie w języku angielskim.
CZ. I. PODSTAWY TEORETYCZNE: 1. Nośniki energii – podstawowe pojęcia: Energia ; Klasyfikacja nośników energii ; Cechy nośników energii ; Jednostki miar w gospodarce paliwowo-energetycznej ; System paliw i energii ; 2. Struktura przedsiębiorstwa handlu detalicznego wielko powierzchniowego: Przedsiębiorstwo ; Handel detaliczny w dystrybucji towarów ; Płaszczyzna podmiotowa, przedmiotowa i procesowa ; 3. Metody i kryteria wyboru dostawcy: Zaopatrzenie ; Strategia współpracy z dostawcami ; Metody oceny dostawców ; Kryteria oceny dostawców ; CZ. II. ROZPOZNANIE WARUNKÓW STOSOWANIA PALIW I ENERGII: 1. Charakterystyka nośników energii: Paliwa ciekłe ; Paliwa gazowe ; Paliwa stałe ; 2. Światowy bilans paliwowo-energetyczny: Energia pierwotna ; Ropa naftowa ; Gaz ziemny ; Węgiel ; Energia elektryczna ; 3. Krajowy rynek paliw i energii: Energia pierwotna i wtórna ; Paliwa ciekłe ; Gaz ziemny ; Węgiel kamienny i brunatny ; Energia elektryczna i ciepło ; Prognoza do 2040 r. ; CZ. III. OPIS SYTUACJI DECYZYJNEJ: 1. Człowiek i jego praca ; 2. Przedmiot pracy ; 3. Środki pracy ; 4. Procesy ; CZ. IV. OPRACOWANIE ZAŁOŻEŃ I ZASAD REALIZACJI POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE OCENY I WYBORU DOSTAWCY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Cel, etapy, metoda ; 2. Kryteria oceny ; 3. Dokumenty ; 4. Mapa procesu ; CZ. V. OPRACOWANIE STUDIUM PRZYPADKU: OCENA I WYBÓR DOSTAWCY NOŚNIKÓW ENERGII W PRZEDSIĘBIORSTWIE HANDLU DETALICZNEGO: Zadanie projektowe: Sprawozdanie nr 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa i jego otoczenia ; Sprawozdanie nr 2. Identyfikacja i opis struktury przedsiębiorstwa ; Sprawozdanie nr 3. Opracowanie procedury oceny i wyboru dostawcy ; Sprawozdanie nr 4. Ocena i wybór dostawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112074 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
- Pojęcie rachunku ekonomicznego / A. Melich - Rachunek ekonomiczny w programowaniu centralnym /
W. Baka - Rachunek ekonomiczny w programowaniu gałęziowym /
W. Baka - Rachunek ekonomiczny w programowaniu działalności
przedsiębiorstwa / J. Więckowski - Powiązanie rachunku ekonomicznego z działalnością
realizatorów / J. Więckowski - Rachunek ekonomiczny w handlu wewnętrznym / L.
Buczowski - Rachunek efektywności handlu zagranicznego / W.
Siwiński
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Cz. 3. FORESIGHT: Doświadczenia wynikające z zastosowanych metod badawczych w projektach typu foresight ; Rola foresight w programowaniu innowacyjnej gospodarki regionu ; Proces foresightu regionalnego w obszarze turystyki zrównoważonej na przykładzie wybranych projektów ; Foresight strategiczny w zarządzaniu innowacyjnym ; Scenariusze rozwoju technologii górniczych w aspekcie ich dostępności dla podmiotów decyzyjnych ; Foresight dla zrównoważonego rozwoju regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Foresight narzędziem wyznaczania kierunków rozwoju przedsiębiorstw zaawansowanych technologicznie ; Foresight i zarządzanie wiedzą szansą na sukces przedsiębiorstwa w nowej gospodarce ; Priorytetowe technologie sektora informacyjnego w projekcie foresight województwa podkarpackiego ; Metodyka postępowania w badaniu delfickim w projekcie foresight ; Ocena ekoinnowacyjności technologii w projekcie foresight. Cz. 4. KLASTRY: Klastry ľ istota i znaczenie w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw ; Uwarunkowania organizacyjno-prawne funkcjonowania klastrów w kontekście regionalnego systemu innowacji ; Klastry medialne we współczesnej gospodarce ; Wsparcie finansowe klastrów w sektorze rolno-spożywczym z funduszy unijnych w latach 2007- 2013 ; Klastry jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiebiorstw na przykładzie klastra äDolina Lotnicza" w województwie podkarpackim. Cz. 5. EKOLOGICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I REGIONU: Wpływ ekologicznej reformy podatkowej w wybranych krajach Unii Europejskiej na zachowania proekologiczne przedsiębiorstw ; Aktywność gmin doliny Sanu w zakresie ochrony środowiska ; Źródła modernizacji ekologicznej przedsiębiorstw ; Strategiczne reakcje biznesu na globalne wyzwania ekologiczne w regulowanym środowisku. Cz. 6. EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY I REGIONU: Rozwój kanałów dystrybucji na rynku żywności ekologicznej ; Wewnętrzny system zarządzania jakością w BRW S.A. ; Klasyfikacja ryzyka w projektach europejskich - cechy projektów i kategorie ryzyka ; Rola władz lokalnych i regionalnych we wspieraniu rozwoju sektora turystyki ; Relacje gospodarstw rolniczych z rynkiem ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a ryzyko w środowisku pracy ; Ocena ekonomicznej efektywności inwestycji w energetykę odnawialną ľ ujęcie metodyczne ; Ocena konkurencyjności systemów produkcyjnych ; Zarządzanie produktywnością pracy w nowoczesnej organizacji ; Przygotowanie propozycji - zdefiniowanie obszarów najbardziej prorozwojowych dla Podlasia ; Finansowa ocena mechanizmów wsparcia inwestycji w energetykę odnawialną na przykładzie ciepłowni biomasowej w Reczu ; Problemy określania rentowności produkcji jednostkowej i małoseryjnej mieszanej ; Wybrane aspekty rozwojowe regionu Podkarpacia ; Sytuacja transportu kolejowego w związku z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej ; Analiza porównawcza metod pomiaru wielkości ryzyka w pracach projektowych na przykładzie przedsięwzięć z branży IT ; Dystrybucja jako element budowy przewagi strategicznej przedsiębiorstw branży mięsnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-33
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej