Form of Work
Książki
(70)
Proza
(26)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Artykuły
(4)
Audiobooki
(2)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(87)
unavailable
(38)
only on-site
(27)
unknown
(10)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(27)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(15)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(4)
Filia 9 (Czackiego 5)
(12)
Punkt Biblioteczny (Dąbrowskiego 79a)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 11 (Dębicka 170)
(2)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(6)
Filia 15 (Lwowska 60)
(12)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(14)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Ćwiklińskiej 2)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(12)
Author
Gill Anton (1948- )
(10)
Bieliński Przemysław
(3)
Brzozowski Tomasz W
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Feibel Thomas (1962- )
(2)
Figus Valentina
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Haskin David
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Malinow Anna
(2)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Antas Anna
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Burlinson James
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Case Loyd
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Castell Sebastien de. Ostrze zdrajcy
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cordeiro Jacob
(1)
Cordner Theo
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Dąbrowska Katarzyna (1984- )
(1)
Farwell Nick
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Fraszyńska Jolanta (1968- )
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Gillan Karen (1987- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyński Robert
(1)
Hart Kevin (1979- )
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Hocking Joseph
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Johnson Dwayne (1972- )
(1)
Johnston Phil
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasdan Jake (1974- )
(1)
Kaszewski Krzysztof (językoznawca)
(1)
Kincaid S. J
(1)
Kluczna Katarzyna
(1)
Korab Kazimierz
(1)
Korbecki Marek
(1)
Kosman Marcin
(1)
Kowalewska Barbara (tłumacz)
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Krzysztoń Karolina
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kułakowska Małgorzata
(1)
Laskowski Maciej (informatyka)
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przyszłości Ziemi
(1)
Lubaszenko Olaf (1968- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Majchrzyk Zdzisław
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Maron Jordan
(1)
Marsollek Marcin
(1)
Mańkowski Piotr (1973- )
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
McKenna Chris
(1)
Milton Stephanie
(1)
Moore Rich B
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Nijakowski Lech M. (1977- )
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Nowicki Artur (ilustrator)
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Nycz Ryszard (1951- )
(1)
Ochab Janusz (1971- )
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Ostrowska Joanna (1984- )
(1)
Ostrowski Grzegorz
(1)
Pados Gyula (1969- )
(1)
Pasterska Jolanta
(1)
Pastuszak Włodzimierz
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Pinkner Jeff
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Pięciak Paweł
(1)
Pokora Mirosław (1931-2006)
(1)
Polcyn-Matuszewska Sylwia
(1)
Year
2020 - 2020
(1)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(45)
Country
Poland
(76)
Language
Polish
(75)
English
(1)
Audience Group
9-13 lat
(13)
Dzieci
(13)
6-8 lat
(7)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(3)
0-5 lat
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Demographic Group
Literatura angielska
(12)
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Film amerykański
(2)
Literatura chińska
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Subject
Gry komputerowe
(45)
Rzeczywistość wirtualna
(12)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(10)
Internet
(9)
Bractwa religijne
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Templariusze
(6)
Minecraft
(5)
Samobójstwo
(5)
Walka
(5)
Kultura
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Przemoc
(3)
Spisek
(3)
Zdrada
(3)
Bliźnięta
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dziecko
(2)
Facebook
(2)
Film polski
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Julek i Maja
(2)
Kapuściński, Ryszard
(2)
Kobieta
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Literatura
(2)
Multimedia
(2)
Młodzież
(2)
Odpoczynek
(2)
Ojcostwo
(2)
Przyjaźń
(2)
Rewolucja
(2)
Rodzeństwo
(2)
Scratch
(2)
Społeczeństwo
(2)
Tematy i motywy
(2)
Twórczość
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zabójcy
(2)
Zemsta
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Androgynia (psychologia)
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Atwood, Margaret
(1)
Bachtin, Michaił
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Blog
(1)
Bobkowski, Andrzej
(1)
Bujnowski, Józef
(1)
C# (język programowania)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Derek Fallon
(1)
Dystopia
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etykieta językowa
(1)
Fenomenologia
(1)
Festiwal Młodych
(1)
Film
(1)
Film krótkometrażowy
(1)
Filologia polska
(1)
Forum (informat.)
(1)
Graffiti
(1)
Gretkowska, Manuela
(1)
Gry dydaktyczne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry komputerowe historia
(1)
Grywalizacja
(1)
Grzech
(1)
Handel ludźmi
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inwektywy polskie
(1)
Jakość życia
(1)
Język niemiecki
(1)
Język polski
(1)
Kazirodztwo
(1)
Komiks
(1)
Komizm
(1)
Komparatystyka
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola społeczna (socjologia)
(1)
Subject: work
CD-Action (czasopismo)
(1)
Harry Potter
(1)
Jumanji
(1)
Karpaccy górale
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Lalki w ogniu
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Subject: time
2001-
(12)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1701-1800
(3)
1801-1900
(3)
100-1 p.n.e.
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Bieszczady
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Genre/Form
Gry komputerowe
(22)
Powieść
(20)
Fantastyka
(15)
Poradnik
(8)
Podręcznik
(5)
Monografia
(4)
Powieść obyczajowa
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Science fiction
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Blogi
(2)
Film przygodowy
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
E-booki
(1)
Fantasy
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Heavy metal
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Komiks
(1)
Komiksy
(1)
Kryminał
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Piosenka polska
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Sensacja
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Hobby i czas wolny
(4)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
89 results Filter
Authority data
Gry komputerowe (hasło przedmiotowe)
zob. też Box2D (hasło przedmiotowe) ; Konsole do gier (hasło przedmiotowe) ; Loot box (hasło przedmiotowe) ; Ludologia (hasło przedmiotowe) ; PREDICT (hasło przedmiotowe) ; Procesor graficzny (GPU) (hasło przedmiotowe) ; Producenci gier komputerowych (hasło przedmiotowe) ; Rzeczywistość alternatywna (hasło przedmiotowe) ; Rzeczywistość wirtualna (hasło przedmiotowe) ; Silniki fizyczne (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Age of Empires II: The Age of Kings (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Alice: Madness Returns (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; American McGee’s Alice (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Assassin's Creed (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Farming Simulator (hasło przedmiotowe) ; Grey's anatomy (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Halo (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Huni Kuin: Yube Baitana (hasło przedmiotowe) ; Katawa Shoujo (hasło przedmiotowe) ; Kingdom Hearts (hasło przedmiotowe) ; League of Legends (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Layers of Fear (hasło przedmiotowe) ; Minecraft (hasło przedmiotowe) ; Mount & Blade: Ogniem i Mieczem (hasło przedmiotowe) ; Never Alone (hasło przedmiotowe) ; Open Tibia Server (hasło przedmiotowe) ; Ori and the Blind Forest (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Pokémon Go (hasło przedmiotowe) ; QuestGen (hasło przedmiotowe) ; Second Life (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Silent Hill (hasło przedmiotowe) ; Tetris (hasło przedmiotowe) ; That dragon, cancer (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; The Sims (hasło przedmiotowe) ; This War of Mine (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Until Dawn (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Wyspa 7 skarbów (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe) ; Zaginięcie Ethana Cartera (gra komputerowa) (hasło przedmiotowe)
zob. też Deponia (kraina fikcyjna) (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Gry i zabawy umysłowe (hasło przedmiotowe) ; Programy komputerowe (hasło przedmiotowe)
zob. też Czasopismo komputerowe (hasło przedmiotowe) ; Grafika koncepcyjna (hasło przedmiotowe) ; Gry i zabawy dziecięce (hasło przedmiotowe) ; Muzyka do gier komputerowych (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Gry online (hasło przedmiotowe) ; MMORPG (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Gra komputerowa ; Gra wideo ; Gry wideo ; Video games
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Ty Też To Potrafisz !)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Spis gier wymienionych w książce.
Bibliogr. s. [241]-250. Indeks.
WPROWADZENIE - METODY I TECHNIKI BADAWCZE: Analiza pola semantycznego i inne metody badawcze dla konstruowania kategorii gra komputerowa ; Monografia socjologiczna internetowego środowiska graczy z zastosowaniem niestandaryzowanej obserwacji uczestniczącej ; Wywiad kwestionariuszowy typu CSAQ jako technika wspomagająca analizę materiałów zastanych ; Wybór jako świadectwo odbioru ; GRA KOMPUTEROWA - KONSTRUOWANIE KATEGORII POJĘCIOWEJ: Gra komputerowa - trudności definiowania ; GRA - konteksty znaczeniowe ; J. Huizinga i R. Caillois - pionierzy teorii gier ; Współcześni badacze gier ; GRA w badaniach własnych ; HOMO PLAYERS - CHARAKTERYSTYKA INTERNETOWEGO ŚRODOWISKA GRACZY: Społeczne aspekty funkcjonowania portalu GRY-Online ; Charakterystyka internetowego środowiska graczy ; JĘZYK CYBERROZRYWKI: Komputerowo mediatyzowana komunikacja ; Tendencje rozszerzające - język jako czynnik wyodrębnienia zbiorowości ; Tendencje upraszające - język jako środek jednoczenia wspólnoty ; ŚWIADECTWA I STYLE ODBIORU GIER KOMPUTEROWYCH: Materiały i źródła informacji ; Świadectwa odbioru gier komputerowych ; Style odbioru gier komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Authority data
Gry komputerowe - psychologia (hasło przedmiotowe)
Authority data
Gry komputerowe - historia (hasło przedmiotowe)
Authority data
Gry komputerowe - socjologia (hasło przedmiotowe)
Authority data
Gry komputerowe - stosowanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401.
Marcin Kosman przeprowadził na potrzeby książki rozmowy z ponad 60 osobami, które wniosły istotny wkład dla rodzimej branży elektronicznej rozrywki. Są wśród nich legendarni twórcy gier Adrian Chmielarz i Maciej Miąsik, współzałożyciel CD Projektu i współtwórca Wiedźmina Michał Kiciński, szef Techlandu Paweł Marchewka, prezes CI Games Marek Tymiński i wielu innych. Z mozaiki wspomnień i anegdot wyłania się obraz branży, która długie lata walczyła z rzeczywistością, zanim wspięła się na szczyt. I nie planuje drogi w dół. [www.azymut.pl, 2015]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. [408]-425.
Metody badań gier komputerowych ; Kulturowa historia gier komputerowych ; Codzienność 2.0 - gry komputerowe w medialnej kulturze uczestnictwa ; Transformacja sfery pracy i życia zawodowego pod wpływem gier komputerowych ; Gry komputerowe i edukacja w epoce cyfrowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Filip uwielbia gry komputerowe / Marek Regner. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2016. - 31, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Julka i Filip / Marek Regner)
Z cyklu "Julka i Filip".
Julka i Filip to rodzeństwo. Filip jest ostatnio wiecznie zmęczony, niewyspany i coraz gorzej idzie mu w szkole. Tylko Julia wie, że życiem filipa zawładnęły gry komputerowe. Czy Filip pokona stwory, które wciągnęły go bez reszty w wirtualną rzeczywistość? Pewnie trochę to potrwa, zanim się przekona, ze mecz piłki nożnej na prawdziwym boisku to jest dopiero gra! [Wydawnictwo SBM, 2016]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
All copies are currently unavailable
Authority data
Authority data
Gry komputerowe - a młodzież (hasło przedmiotowe)
Authority data
Gry komputerowe - a dziecko (hasło przedmiotowe)
Authority data
Gry komputerowe - a przemoc (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Book
In basket
(Media)
Olbrzym wychodzi z cienia: gry wideo jako awangarda współczesnej kultury audiowizualnej ; Potencjał narracyjny gier wideo ; Miejsca zabawy. O przedstawieniach przestrzeni w grach wideo ; Narracyjne gry fabularne i ich komputerowe odpowiedniki: między kulturą słowa a kulturą digitalną ; Sztuczna Inteligencja w grach wideo ; Gracz, postać, obecność i tożsamość ; Gamification. Jak rzeczywistość staje się grą cyfrową? ; Gram, więc... kim jestem? Rola i funkcja gracza w relacji z medium ergodycznym ; Subwersywna rzeczywistość artystycznych gier - gry komputerowe jako inspiracja taktyk polskich artystów ; Między grą a codziennością - mobilne gry w przestrzeni hybrydowej ; Playable poetry i gry komputerowe. Krytyczne negocjacje ; Synergia anime i gier wideo ; Szkolna gra ; Złote runo. Gra wideo jako doświadczenie interpretacyjne ; Alan Wake, czyli podróż do źródeł twórczości ; Horror w grach komputerowych: poetyka grozy a gatunek survival horror ; Heavy Rain, Move Edition. Narracja w deszczu v.1.1 ; The Night Journey Billa Violi jako artystyczne zawłaszczenie interfejsu gry.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Tytuł oryginału: "The person controller" 2015.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. [Lemoniada.pl, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again