Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(10)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Rybka Zbigniew (1958- )
(3)
Ihrig Emil
(2)
Ihrig Sybil
(2)
King Julie Adair
(2)
Kulpa Anna
(2)
Szajkowska Julia
(2)
Zabrodzki Jan
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Austin Tricia
(1)
Bielecki Jan (?-2001)
(1)
Cegieła Rafał
(1)
Chmurzyński Jerzy
(1)
Chrząszcz Jerzy
(1)
Doust Richard
(1)
Drew John T
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Fiell Charlotte (1965- )
(1)
Fiell Peter (1958- )
(1)
Foley James D. (1942- )
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Gurbiel Ewa
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Johnson Harald
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kresak Paweł
(1)
Król Iwona
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kucewicz Marta
(1)
Loska Jerzy (informatyka)
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Meyer Sarah A
(1)
Mitek Kamila (1981- )
(1)
Murray Scott (programista)
(1)
Oberlan Łukasz
(1)
Pavlidis Theodosios
(1)
Powers Shelley
(1)
Robbins Judd
(1)
Różańska Agnieszka
(1)
Sagalara Leszek
(1)
Sasso Fábio
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott-Baron Hayden
(1)
Sitek Ryszard
(1)
Sitek Ryszard (tłumacz)
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Sysło Maciej M
(1)
Szajkowski Paweł
(1)
Urbaniak Ludwik
(1)
Wilke Claus O (1972- )
(1)
Wojciechowski Krzysztof (1947- )
(1)
Zalewski Andrzej (informatyk)
(1)
Zielińska Dorota
(1)
Zimek Roland
(1)
Zych Marlena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Projektanci
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Grafika komputerowa
(14)
Biennale Grafiki Komputerowej
(3)
Gry komputerowe
(3)
Przetwarzanie obrazów
(3)
Strony WWW
(3)
Teatr im. Wandy Siemaszkowej (Rzeszów)
(3)
Drukarstwo
(2)
Internet
(2)
Komputery
(2)
PASCAL
(2)
Projektowanie
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Analiza numeryczna
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
BASIC
(1)
Barwy
(1)
Biurowce
(1)
Diagnoza
(1)
Edytory tekstu
(1)
Film krótkometrażowy
(1)
GIMP
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Graficy
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
JavaScript
(1)
Kobieta
(1)
Manga
(1)
Matki i córki
(1)
Minecraft
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Multimedia
(1)
Programiści
(1)
Programy graficzne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Reprografia
(1)
Rozpoznawanie obrazów
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Science fiction
(1)
Skaner (informat.)
(1)
Stwardnienie rozsiane
(1)
TAG
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Grafika komputerowa
(14)
Podręcznik
(6)
Podręczniki
(4)
Katalogi wystaw
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Interaktywna wizualizacja danych / Scott Murray ; [tł. Julia Szajkowska]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. - 244, [4] s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 234-235. Indeks.
1. WPROWADZENIE: Dlaczego warto przedstawiać dane graficznie? ; Dlaczego programować? ; Po co nam interaktywność? ; Dlaczego w internecie? ; O czym jest ta książka? ; Kim jesteś? ; Czego nie znajdziesz w tej książce? ; Kod w przykładach ; Dziękuję! ; 2. WPROWADZENIE DO D3: Funkcje biblioteki ; Funkcje, których nie znajdziesz w bibliotece ; Początki i tło historyczne ; Inne możliwości ; 3. PODSTAWY WYKORZYSTYWANYCH TECHNOLOGII: Kod HTML ; DOM ; Narzędzia programisty ; Renderowanie i model pudełkowy ; Kaskadowe arkusze stylów CSS ; JavaScript ; SVG ; ; 4. PRZYGOTOWANIA DO PRACY: Pobieranie biblioteki D3 ; Odwoływanie się do biblioteki D3 ; Przygotowanie serwera stron WWW ; 5. DANE: Tworzenie znaczników ; Dowiązywanie danych ; 6. Graficzne przedstawianie danych: Rysowanie za pomocą znaczników div ; Rysowanie za pomocą znaczników SVG ; Przygotowywanie wykresu słupkowego ; Przygotowywanie wykresu punktowego ; Dalsze działania ; 7. Skalowanie: Jabłka i piksele ; Dziedziny i zbiory wartości ; Normalizacja ; Przygotowywanie funkcji skalującej ; Skalowanie wykresu punktowego ; Poprawianie wykresu ; Inne rozwiązania ; Inne funkcje skalujące ; 8. OSIE: Poznaj osie ; Metody przygotowywania osi ; Porządki ; Pod kreską ; A dlaczego nie Y? ; Ostateczny szlif ; Formatowanie opisów osi ; 9. AKTUALIZACJE, PRZEJŚCIA I RUCH: Przeróbki w wykresie słupkowym ; Aktualizowanie danych ; Przejścia ; Inne rodzaje aktualizacji ; 10. INTERAKTYWNOŚĆ: Dowiązywanie funkcji nasłuchujących zdarzeń ; Poznajmy zachowania ; Grupowanie znaczników SVG ; Podpowiedzi ; Urządzenia dotykowe ; Pora ruszać dalej ; 11. Układy wykresów ; Układ kołowy ; Układ skumulowany ; Układ siłowy ; 12. MAPY GEOGRAFICZNE: Poznaj GeoJSON ; Ścieżki ; Odwzorowania ; Kartogram ; Dodawanie punktów ; Pobieranie danych geograficznych i ich parsowanie ; 13. EKSPORTOWANIE: Mapy bitowe ; Plik PDF ; SVG.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Sztuka abstrakcyjna ; Sztuka retro ; Ilustracja ; Manipulacja fotografią ; Efekty świetlne ; Sztuka wektorowa ; Neosurrealizm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Komp. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Color management : a comprehensive guide for graphic designers" 2005.
Indeks.
Ta książką to niewyczerpane źródło wiedzy i inspiracji, którego celem jest wyjaśnienie teorii barw i otwarcie drzwi na nowe i śmiałe ich zastosowania, zarazem komunikatywne i zabawne. Zarządzanie kolorem przenosi w erę cyfrową doświadczenia dotyczące zastosowania barw, wypracowywane przez pokolenia artystów posługujących się tradycyjnymi środkami przekazu. W kolejnych rozdziałach poruszane są takie zagadnienia, jak: terminologia i teoria barw, kontrast, przygotowanie do druku, tworzenie kół barw, kalibracja i nadruk barw, korygowanie barw, rozpoznawalność barw, wpływ barw na zachowanie człowieka. Ponad 350 przykładów dynamicznych projektów graficznych i zastosowania barw autorstwa sześćdziesięciu pięciu znanych projektantów i biur projektowych z całego świata sprawia, że ten podręcznik powinien znaleźć się na półce każdego projektanta z prawdziwego zdarzenia. [[Arkady, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Księg 2662 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Książka stanowi doskonałe wprowadzenie do sztuki cyfrowej mangi: od projektowania interesujących postaci do opracowania fabuł komiksowych, tworzenia okładek i publikacji prac. Autor, znany projektant gier wideo, analizuje różne style i odmiany mangi, wyjaśniając różnice między nimi, omawia najpopularniejsze programy [Photoshop, Painter i Comicworks], radzi, jak rysować za pomocą myszy lub tabletu graficznego, jak formatować prace do prezentacji w internecie oraz do druku. [Arkady, 2006]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-0 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
GIMP : praktyczne projekty / Włodzimierz Gajda. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 440 s. : il. kolor. ; 24 cm + dysk optyczny (DVD).
Dołączona do książki płyta DVD zawiera kolekcję 3000 profesjonalnych zdjęć do użytku prywatnego i komercyjnego!
Na okł.: Poznaj darmowego konkurenta Photoshopa.
Indeks.
TEKST I WARSTWY: Żółta Turnia ; Przybornik i okna dialogowe ; Księżyc ; Orzeł przedni ; Ważka ; Magnolia ; Słonecznik ; Autoholowanie ; MODYFIKACJA KOLORÓW FOTOGRAFII: Kozi Wierch ; Chmury ; Zamość ; Zima ; Wypluwki ; Czołg ; ROZJAŚNIANIE FOTOGRAFII: Autonaprawa ; Pióro ; Kamień ; Transport samochodowy XXI wieku ; Energetyka XXI wieku ; Znak wodny ; ROZMYCIE I WYOSTRZANIE: Czas siewu ; Maszynopisanie ; Automobil ; Antyk ; Kościelec ; Czołg ; KOPIOWANIE I WKLEJANIE CAŁYCH OBRAZÓW: Lublin ; Łabędzie ; Mieszkańcy polskich lasów ; Letnia szkoła rysunku ; Misiek ; Zalew Zemborzycki i okolice ; Lalka ; WYRÓWNYWANIE WARSTW: Ulica Dominikańska ; Żmija zygzakowata ; Antykwariat ; Jenot ; Zwierzęta okolic Lublina ; SELEKCJA: Cytrusy ; Ptaki Polski ; Elektronik ; Kup mnie ; Money ; Mewa ; Żarówki ; BMX Kuest ; PROSTOKĄTY, KWADRATY I KOŁA: Zenit ; Fotografia ; Muzeum Kolejnictwa ; Wspomnienia ; Giewont ; Korepetycje ; OBRAMOWANIE WARSTWY: Tatry ; Auto tubing ; Zaskrońce ; Żaby i ropuchy ; OBWIEDNIA I POŚWIATA NAPISU: Lokata prima ; Chwilówki ; Sosnowica ; X developer ; Aqua ; LINIJKI, PROWADNICE I MIARKA: V8 ; Kursy żeglarskie ; Padalec ; Bryza ; Kwiaty ; SKALOWANIE I KADROWANIE OBRAZÓW: Żółw czerwonolicy ; Kazimierz Dolny ; Żmija i zaskroniec ; Rzekotka ; Kaczka ; Szczupaki ; Orzechy ; Zdjęcia do legitymacji ; FILTRY: Filtr Zniekształcenia/Faluj ; Filtr Zniekształcenia/Skręcanie i zaciskanie ; Filtr Artystyczne/Kubizm ; Filtr Szum/Rozrzucenie ; Filtr Światło i cień/Soczewka ; Filtr Odwzorowania/Zniekształcenie fraktalne ; Filtr Odwzorowania/Odwzorowanie obiektu ; Filtr Łączenie/Odcinek filmu ; Filtr Łączenie/Łączenie głębi ; Nieruchomości ; Filtry z grupy Alfa na logo ; GRADIENT: Samochód ; Orzechy ; Przycisk ; Żaglówka ; MASKA WARSTWY: Winyl ; Elektro ; Antykwariat ; Konie ; Vincent van Gogh: Most Langlois (z piorącymi kobietami) ; ŚCIEŻKI: Wycięty samochód ; Miejski Dom Kultury w Paryżu ; Pocztówka z wakacji ; Kalendarz ; OPERACJE NA ZAZNACZENIACH: Maszynopisanie ; love Lublin ; Aqua ; NARZĘDZIA DO PRZEKSZTAŁCANIA WARSTW, ŚCIEŻEK I ZAZNACZEŃ: Wielkie sprzątanie świata ; Fotoamator ; Winyl ; Tulipan ; Flaszka ; Koguty Lublin ; Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? ; NARZĘDZIA RYSOWANIA: Egon ; Tęczowa papuga ; Kaczki ; Żyrafy ; RETUSZ ZDJĘĆ: Kazimierz Dolny ; W drodze ; WTYCZKI: Towarzystwo Ornitologiczne ; Encyklopedia ptaków ; DOSTOSOWYWANIE GIMP-A DO WŁASNYCH POTRZEB: Pędzle ; Smile ; Hey, Hey, Hey ; Towarzystwo Ornitologiczne ; Tekstury ; Test tekstur ; Tekstura rdza ; Palety ; Gradienty ; Czcionki ; Przybornik ; Menu kontekstowe okien dialogowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Komp. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do grafiki komputerowej / J[ames] D. Foley [et al.] ; z ang. przeł. Jan Zabrodzki. - Warszawa : WN-T, 1995. - 672, [2] s., [20] s. tabl. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 651-667. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-65614 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN oryginału: 9781492031086.
Bibliografia na stronach 313-319.
1. Wprowadzenie. Brzydkie, złe i błędne wykresy ; CZ. I. OD DANYCH DO WIZUALIZACJI: 2. Wizualizacja danych - estetyczne odwzorowywanie danych: Estetyka a typy danych ; Estetyczne odwzorowywanie wartości danych przy użyciu skal ; 3. Układy współrzędnych i osie: Układ współrzędnych kartezjańskich ; Osie nieliniowe ; Krzywoliniowe układy współrzędnych ; 4. Skale kolorów: Kolor jako narzędzie do odróżniania ; Kolory jako reprezentacja wartości danych ; Kolor jako narzędzie do wyróżniania ; 5. Spis wizualizacji: Wielkości ; Rozkłady ; Proporcje ; Relacje x – y ; Dane geoprzestrzenne ; Niepewność ; 6. Wizualizacja wielkości: Wykresy słupkowe ; Słupki zgrupowane i stosowe ; Wykresy kropkowe i mapy cieplne ; 7. Wizualizacja rozkładów: histogramy i wykresy gęstości ; Wizualizacja pojedynczego rozkładu ; Jednoczesna wizualizacja wielu rozkładów ; 8. Wizualizacja rozkładów: dystrybuanty empiryczne i wykresy Q-Q: Dystrybuanty empiryczne ; Rozkłady o wysokim współczynniku skośności ; Wykresy kwantylowo-kwantylowe ; 9. Wizualizacja wielu rozkładów jednocześnie: Wizualizacja rozkładów wzdłuż osi pionowej ; Wizualizacja rozkładów wzdłuż osi poziomej ; 10. Wizualizacja proporcji: Przypadek dla diagramów kołowych ; Przypadek dla słupków sąsiadujących ; Przypadek dla słupków stosowych i gęstości stosowych ; Oddzielne wizualizacje proporcji jako części składowych całości ; 11. Wizualizacja zagnieżdżonych proporcji: Błędna prezentacja zagnieżdżonych proporcji: Wykresy mozaikowe i mapy drzewa ; Zagnieżdżone diagramy kołowe ; Zestawy równoległe ; 12. Wizualizacja powiązań między zmiennymi ilościowymi: Wykresy punktowe ; Korelogramy ; Redukcja wymiarów ; Dane sparowane ; 13. Wizualizacja szeregów czasowych i innych funkcji zmiennej niezależnej: Pojedyncze szeregi czasowe ; Wiele szeregów czasowych i krzywe dawka-odpowiedź ; Szeregi czasowe dwóch lub więcej zmiennych zależnych ; 14. Wizualizacja trendów: Wygładzanie ; Pokazywanie trendów za pomocą zdefiniowanej postaci funkcyjnej ; Usuwanie trendu i dekompozycja szeregu czasowego ; 15. Wizualizacja danych geoprzestrzennych: Odwzorowania ; Warstwy ; Kartogramy ; Anamorfozy ; 16. Wizualizacja niepewności: Ramowanie prawdopodobieństw jako częstotliwości ; Wizualizacja niepewności estymacji punktowych ; Wizualizacja niepewności dopasowań krzywych ; Wykresy hipotetycznych wyników ; CZ. II. ZASADY PROJEKTOWANIA WYKRESÓW: 17. Zasada proporcjonalnego atramentu: Wizualizacje wzdłuż osi liniowych ; Wizualizacje wzdłuż osi logarytmicznych ; Bezpośrednie wizualizacje obszarów ; 18. Postępowanie z nakładającymi się punktami: Częściowa przezroczystość i wibrowanie ; Histogramy 2D ; Izolinie ; 19. Częste niebezpieczeństwa powodowane używaniem kolorów: Kodowanie zbyt wielu lub nieistotnych informacji ; Używanie niemonotonicznych skal kolorów do kodowania wartości danych ; Niedostosowanie do osób z zaburzeniami rozpoznawania barw ; 20. Kodowanie nadmiarowe: Projektowanie wykresów z kodowaniem nadmiarowym ; Projektowanie wykresów bez legendy ; 21. Wykresy wielopanelowe: Małe wielokrotności ; Wykresy zestawione ; 22. Tytuły, podpisy i tabele: Tytuły i podpisy wykresu ; Tytuły osi i legend ; Tabele ; 23. Zachowanie równowagi między danymi i kontekstem: Zapewnienie odpowiedniej ilości kontekstu ; Siatka tła ; Dane połączone w pary ; Podsumowanie ; 24. Używaj większych etykiet osi ; 25. Unikaj rysowania konturów ; 26. Nie idź w 3D: Unikaj nieuzasadnionej trójwymiarowości ; Unikaj trójwymiarowych skali położenia ; Właściwe zastosowanie wizualizacji 3D ; CZ. III. INNE ZAGADNIENIA: 27. Najpopularniejsze formaty plików graficznych: Bitmapa a grafika wektorowa ; Bezstratna i stratna kompresja grafiki bitmapowej ; Konwersja pomiędzy formatami obrazów ; 28. Wybór odpowiedniego oprogramowania wizualizacyjnego: Odtwarzalność i powtarzalność ; Analiza danych kontra prezentacja danych ; Oddzielenie zawartości od projektu ; 29. Opowiadanie historii i wysuwanie wniosków: Czym jest historia? ; Twórz wykresy dla generałów ; Przechodź stopniowo do bardziej złożonych wykresów ; Spraw, aby Twoje wykresy zapadały w pamięć ; Zachowaj spójność, ale nie powtarzaj się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108797 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - XIII, [1], 224 strony ; ilustracje (w tym kolorowe), fotografie ; 24 cm.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Jesteśmy otoczeni ; Chodzi o to, co chcesz przekazać ; Elementy kultowych projektów ; PROCES PROJEKTOWANIA: Podstawy ; Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem ; Wycena projektu ; Od ołówka do PDF-a ; Sztuka prowadzenia rozmów ; NAPRZÓD: Utrzymywanie motywacji ; Odpowiedzi na Twoje pytania ; 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo ; Logo to nie wszystko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102802 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I Obraz jest wszystkim 1. Patrząc okiem projektanta 2. Proste i szybkie narzędzia do projektowania 3. Piksele, palety i inne drobiazgi 4. Tworzenie szablonu projektu 5. Budowanie pięknego tła Cz.II Piękny druk 6. Codzienny tekst 7. Tekst jako sztuka Cz.III Zobrazuj to 8. Proste rysunki 9. Fotografia dla Internetu 10.Wstawianie HTML do obrazka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeks
Na okł. podtyt.: spowoduj, by każda strona WWW była dziełem sztuki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. nazwa wydawcy oryg.: O'Reilly.
Indeks.
1. Dobra zabawa ; 2. Obrazy ; 3. Z aparatu do internetu ; 4. Internet w obrazkach ; 5. Grafika użytkowa ; 6. Wektorowo - początki i języki znaczników ; 7. Obóz szkoleniowy neofitów SVG ; 8. CSS - wyższy poziom wtajemniczenia ; 9. Projektowanie stron WWW dla laików ; 10. Grafika dynamiczna ; 11. Tworzenie na kanwie ; 12. Dynamiczne zastosowania znacznika canvas i języka SVG ; 13. Magia obrazów - różne narzędzia obróbki grafiki ; 14. Nieco geografii ; 15. Cud, miód i orzeszki - łączenie danych z grafiką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13dz-0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fraktale / Judd Robbins ; [tł. z ang.]. - Warszawa : Wibet 2, 1994. - 237 s. ; 24 cm.
(Graphic & Design)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-514 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-102433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-102434 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej