Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(2)
Eberhardt Konrad (1931-1976)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Godard, Jean-Luc (1930-2022)
(3)
Barney, Matthew (1967- )
(2)
Eno, Brian (1948- )
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Themerson, Franciszka Weinles (1907-1988)
(2)
Themerson, Stefan (1910-1988)
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Telewizja
(1)
Temat: dzieło
Goście Wieczerzy Pańskiej (film)
(2)
Noc i Mgła (film)
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Film
(1)
Film francuski
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jean-Luc Godard / Konrad Eberhardt. - Warszawa : Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe, 1970. - 148, [3] s., [23] s. tabl. : fot., portr., err. ; 20 cm.
(Biblioteka "X Muza")
Biofilmogr. s. [123]-143.
RELIGIA KINA I JEJ ARCYKAPŁAN: Bohater własnych filmów ; W obliczu nowej mitologii ; Problem narratora ; FILMOWAĆ WOLNYCH LUDZI: Pomiędzy smutkiem a nicością ; Styl - sprawa moralności ' Sekret twarzy ; STUDIA NAD ALIENACJĄ: Ludzie i bogowie ; Przemoc i głupota ; Anty "kino-prawda" ; ESTETYKA CHAOSU: Ucieczka do Eldorado ; Proces przeciwko społeczeństwu ; Fikcja komiksu, prawda polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pogranicza audiowizualności : parateksty kina, telewizji i nowych mediów / pod red. Andrzeja Gwoździa. - Kraków : Universitas, cop. 2010. - 579, [9] s., [26] s. tabl. : il. (gł. kolor.), fot., wykr. ; 24 cm.
Filmogr. s. [561]-563. Indeksy.
I. PARATEKST JAKO POSTFABRYKAT KULTURY: 1. Paratekst jako postfabrykat kultury ; 2. Obok filmu, między mediami ; 3. Niezwykły świat paratekstualności ; 4. Paratekst jako oszust i demistyfikator? ; 5. Marginesy i marginalia ; 6. Heterotrofizm, epidemiczność, symbiotyczność. O niektórych mechanizmach cyrkulacji treści kulturowych ; 7. Parateksty w telewizji ; 8. Telewizyjne atrakcje paratekstualne. II. POGRANICZA AUDIOWIZUALNOŚCI: 1. Pogranicza audiowizualności. O artystycznych marginaliach Franciszki i Stefana Themersonów ; 2. Piosenka jako przykład synergii między filmem, przemysłem płytowym a radiem w latach trzydziestych XX wieku ; 3. Czas czołówki ; 4. Poszerzenie strefy granicznej - paratekst w filmie ; 5. Religijność jako paratekst. Na obrzeżach teorii filmu religijnego ; 6. Filmowe i literackie konteksty "Gości Wieczerzy Pańskiej" Ingmara Bergmana. III. CYFROWE PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI: 1. Cyfrowe przestrzenie komunikacji. Recepcja filmu na DVD - widz jako współautor? ; 2. Pisane parateksty DVD ; 3. Transcendencyjność przekazu filmowego w dobie DVD ; 4. Dokument o obozach zagłady - w kinie i na DVD. Dwa sposoby poznawania "Nocy i Mgły" Alaina Resnais ; 5. Parateksty pamięci ; 6. Od autora do postaci, czyli Fassbinder w dobie DVD ; 7. Na "marginesie" filmu: Jean-Luc Godard jako teoretyk. IV. PARATEKSTY W ŚRODOWISKACH INFORMACYJNYCH MEDIÓW INTERAKTYWNYCH: 1. Parateksty w środowiskach informacyjnych mediów interaktywnych ; 2. "I got you tube". Kino a serwis YouTube.com - odmiany kinofilii ; 3. Remediajce w światach sekundarnych (i prymarnych). O gatunkowej specyfice paratekstualności gier cyfrowych ; 4. Zagadnienia narratologiczne w grach komputerowych ; 5. Paraobrazy. Audiowizualne eksperymenty Briana Eno ; 6. Sytuacja kina w muzeum (na przykładzie multimedialnego projektu "Cykl Cremaster" Matthew Barneya) ; 7. Nowe telewizje, nowe programy? Formy i funkcje paratekstów w telewizji internetowej oraz treściach generowanych przez użytkownika ; 8. Paratekstualność, cyborgizacja komunikacji i telefonia mobilna. Konteksty antropologii mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Filmogr. s. [561]-563. Indeksy.
I. PARATEKST JAKO POSTFABRYKAT KULTURY: Paratekst jako postfabrykat kultury ; Obok filmu, między mediami ; Niezwykły świat paratekstualności ; Paratekst jako oszust i demistyfikator? ; Marginesy i marginalia ; Heterotrofizm, epidemiczność, symbiotyczność. O niektórych mechanizmach cyrkulacji treści kulturowych ; Parateksty w telewizji ; Telewizyjne atrakcje paratekstualne. II. POGRANICZA AUDIOWIZUALNOŚCI: Pogranicza audiowizualności. O artystycznych marginaliach Franciszki i Stefana Themersonów ; Piosenka jako przykład synergii między filmem, przemysłem płytowym a radiem w latach trzydziestych XX wieku ; Czas czołówki ; Poszerzenie strefy granicznej - paratekst w filmie ; Religijność jako paratekst. Na obrzeżach teorii filmu religijnego ; Filmowe i literackie konteksty "Gości Wieczerzy Pańskiej" Ingmara Bergmana. III. CYFROWE PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI: Cyfrowe przestrzenie komunikacji. Recepcja filmu na DVD - widz jako współautor? ; Pisane parateksty DVD ; Transcendencyjność przekazu filmowego w dobie DVD ; Dokument o obozach zagłady - w kinie i na DVD. Dwa sposoby poznawania "Nocy i Mgły" Alaina Resnais ; Parateksty pamięci ; Od autora do postaci, czyli Fassbinder w dobie DVD ; Na "marginesie" filmu: Jean-Luc Godard jako teoretyk. IV. PARATEKSTY W ŚRODOWISKACH INFORMACYJNYCH MEDIÓW INTERAKTYWNYCH: Parateksty w środowiskach informacyjnych mediów interaktywnych ; "I got you tube". Kino a serwis YouTube.com - odmiany kinofilii ; Remediajce w światach sekundarnych (i prymarnych). O gatunkowej specyfice paratekstualności gier cyfrowych ; Zagadnienia narratologiczne w grach komputerowych ; Paraobrazy. Audiowizualne eksperymenty Briana Eno ; Sytuacja kina w muzeum (na przykładzie multimedialnego projektu "Cykl Cremaster" Matthew Barneya) ; Nowe telewizje, nowe programy? Formy i funkcje paratekstów w telewizji internetowej oraz treściach generowanych przez użytkownika ; Paratekstualność, cyborgizacja komunikacji i telefonia mobilna. Konteksty antropologii mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94865 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej