Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Sztompka Piotr (1944- )
(5)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Socjologia wizualna
(3)
Fotografia
(2)
Socjologia
(2)
Amnesty International
(1)
Emotikony
(1)
Informacja wizualna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Marketing narodowy
(1)
Reklama
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sztuka
(1)
Znaki graficzne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Fotografia
(4)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Socjologia wizualna : fotografia jako metoda badawcza / Piotr Sztompka. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 149, [1] s., [32] s. tabl. : fot. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeksy
Bibliogr. s. 130-[138]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia wizualna : Fotografia jako metoda badawcza / Piotr Sztompka. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 149, [1] s., [32] s. tabl. : fot. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr. s. 130-[138]
1. Wizualność świata i wyobraźnia wizualna 2. Socjologia w fotografii i fotografia w socjologii 3. Społeczeństwo w obiektywie 4. Fotografia jako uzupełnienie innych metod socjologii 5. Obraz fotograficzny jako przedmiot interpretacji 6. Teoretyczne inspiracje socjologii wizualnej 7. Trening wyobraźni wizualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Obrazy, widowisko, spektakl, wyobraźnia, foto, spojrzenie, postrzeganie, patrzenie, widzialność.
Bibliogr. przy tekstach.
Wykaz źródeł tekstów antologii s. [859]-864.
Wyobraźnia wizualna i socjologia ; Fotospołeczeństwo. Społeczno-kulturowe konteksty dyskursu o społeczeństwie ; I. FUNDAMENTY KULTURY WIZUALNEJ: Zwrot ikoniczny w kulturze i naukach społecznych ; Wizualność w kulturze i naukach społecznych ; Ikonosfera codzienności - obszary wizualności i widzialności ; II. KONTEKSTY KULTURY WIZUALNEJ: Znaczenie obrazów i fotografii ; Digitalizacja obrazów w praktyce życia codziennego ; Wizualne spektakle i obrazowanie codzienności ; III. METODY BADANIA KULTURY WIZUALNEJ: Perspektywy badawcze metod wizualnych ; Zastosowania metod wizualnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Obrazy, widowisko, spektakl, wyobraźnia, foto, spojrzenie, postrzeganie, patrzenie, widzialność.
Bibliogr. przy tekstach.
Wykaz źródeł tekstów antologii s. [859]-864.
Wyobraźnia wizualna i socjologia ; Fotospołeczeństwo. Społeczno-kulturowe konteksty dyskursu o społeczeństwie ; I. FUNDAMENTY KULTURY WIZUALNEJ: Zwrot ikoniczny w kulturze i naukach społecznych ; Wizualność w kulturze i naukach społecznych ; Ikonosfera codzienności - obszary wizualności i widzialności ; II. KONTEKSTY KULTURY WIZUALNEJ: Znaczenie obrazów i fotografii ; Digitalizacja obrazów w praktyce życia codziennego ; Wizualne spektakle i obrazowanie codzienności ; III. METODY BADANIA KULTURY WIZUALNEJ: Perspektywy badawcze metod wizualnych ; Zastosowania metod wizualnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Obrazy, widowisko, spektakl, wyobraźnia, foto, spojrzenie, postrzeganie, patrzenie, widzialność.
Bibliogr. przy tekstach.
Wykaz źródeł tekstów antologii s. [859]-864.
Wyobraźnia wizualna i socjologia ; Fotospołeczeństwo. Społeczno-kulturowe konteksty dyskursu o społeczeństwie ; I. FUNDAMENTY KULTURY WIZUALNEJ: Zwrot ikoniczny w kulturze i naukach społecznych ; Wizualność w kulturze i naukach społecznych ; Ikonosfera codzienności - obszary wizualności i widzialności ; II. KONTEKSTY KULTURY WIZUALNEJ: Znaczenie obrazów i fotografii ; Digitalizacja obrazów w praktyce życia codziennego ; Wizualne spektakle i obrazowanie codzienności ; III. METODY BADANIA KULTURY WIZUALNEJ: Perspektywy badawcze metod wizualnych ; Zastosowania metod wizualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-Czyt.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej