Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Kurek Tadeusz
(1)
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Arteterapia
(1)
Elektronika
(1)
Estetyka
(1)
Film
(1)
Film amatorski polski
(1)
Innowacje
(1)
Instalacja (szt.plast.)
(1)
Jamison, Kay Redfield (1946- )
(1)
Kadry
(1)
Magnetowid
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nonkonformizm
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama
(1)
Sternberg, Robert J. (1949- )
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie
(1)
Wideo
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdolności
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Niespokojny umysł
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa
(1)
Gatunek
Film amatorski
(1)
Film amatorski polski
(1)
Katalogi wystaw
(1)
Literatura
(1)
Rysunek
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-Inf.-77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wstępach i wprowadzeniu.
Streszcz. ang. lub pol. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
I. TWÓRCZOŚĆ W REFLEKSJI TEORETYCZNEJ: 1. Modele psychiki a podstawowe pytania psychologii twórczości; W kierunku "kreatologii ". Charakterystyka najnowszych syntez wiedzy o twórczości (Weisberg, Runco, Sawyer); 2. Twórczość w wymiarze egalitarnym - krytyczna prezentacja stanowisk; 3. Psycholog jako jednostka twórcza; 4. Emocje estetyczne, czyli - co autor miał na myśli?; 5. Problem konwersji inhibitorów w katalizatory kreatywności; 6. Znaczenie wiedzy jako istotnego komponentu kompetencji twórczych w generowaniu innowacji; 7. Synergia jako narzędzie kształtowania "ja" w rzeczywistości społecznej. II. OSOBOWOŚCIOWE ASPEKTY TWÓRCZOŚCI: 1. Dwa typy samooceny a postawy twórcze i zachowania twórcze młodzieży liceum ogólnokształcącego, plastycznego i ekonomicznego; 2. Orientacje społeczne a postawa twórcza; 3. Postawa twórcza jako wyznacznik systemu wartości młodzieży; 4. Creative attitude and the experiencing and the using of music in everday life = Postawa twórcza a doświadczanie i wykorzystywanie muzyki w codziennym życiu; 5. Postawa twórcza a odbiór reklamy wizualnej; 6. KANH III Questionnaire of Creative Behaviour - presentation of the revised version = Kwestionariusz Twórczego Zachowania KANH III - prezentacja wersji zmodyfikowanej; 7. Cognitive and emotional-motivational discrepancies in the functioning of constructive and apparent non-conformists = Poznawcze i emocjonalno-motywacyjne różnice w funkcjonowaniu nonkonformistów konstruktywnych i pozornych; 8. Wpływ czynników kulturowych na konformizm i nonkonformizm ludzi; 9. Środowisko wychowawcze a osobowość twórcza - diagnoza uwarunkowań postaw twórczych studentów na podstawie badań własnych; 9. Rodzinne uwarunkowania twórczości muzycznej; 10. Ojciec a twórczy rozwój dziecka; 11. Parental attitudes in the perception of constructive and apparent non-conformists = Postawy rodzicielskie w percepcji nonkonformistów konstruktywnych i pozornych. III. TWÓRCZOŚĆ A EDUKACJA: 1. Wiedza potoczna nauczycieli o twórczości, Czym jest twórczość w przekonaniach nauczycieli i inżynierów?; 2. Wiedza potoczna nauczycieli o twórczości, cz. II: Związki poglądu na twórczość z kreatywnością; 1. Nauczycielskie koncepcje twórczości. Podmiotowe uwarunkowania oceny twórczości; 2. Psychologiczne predyktory postrzegania własnej kreatywności przez nauczycieli; 3. Dwanaście kluczowych decyzji dla twórczości - stymulowanie kreatywności uczniów w koncepcji Roberta J. Sternberga; 4. Formy muzycznej aktywności twórczej na zajęciach kształcenia słuchu; 5. Self-consciousness of potentially creative and artistically gifted adolescents = Samoświadomość młodzieży potencjalnie twórczej i plastycznie uzdolnionej; 6. Overexcitability and creative attitude of gifted students = Nadpobudliwość a twórcza postawa uczniów zdolnych; 7. Disabling the Able: Stereotype threat and women's deductive reasoning = Niezdolni zdolni: Zagrożenie stereotypem a myślenie generatywne kobiet; 8. Creative secondary school pupil or inevitable candidate for university studies? Reflection thinking of external exam for secondary school certificate = Twórczy licealista czy pewny kandydat na studia? Refleksje nad maturą zewnętrzną; 9. Amatorska twórczość filmowa jako sposób komunikacji wewnątrzpokoleniowej; 10. Twórczość w układzie kategorii pedagogicznych. IV. EKSPRESJA - PROJEKCJA - PSYCHOPATOLOGIA: 1. Drawing as a projection of changes in the human psyche and family relationships = Projekcja zmian w zakresie psychiki i relacji rodzinnych w rysunku; 2. Projekcja problemów emocjonalnych w pracach plastycznych dzieci; 3. Neurotyzm a cechy formalne rysunku dziecka; 4. Studies on musical creative activity: present state and suggested new hypotheses = Badania dotyczące twórczej aktywności muzycznej: stan obecny oraz propozycje nowych hipotez; 5. The changes of art work as the symptom of personality development in art therapy (preliminary and methodical announcement) = Zmiany w pracach plastycznych jako przejaw rozwoju osobowości w procesie arteterapii (wstępne doniesienie); 6. Music psychotherapy as a means of restoring the intellectual creativity of highly gifted underachievers - an integrated clinical and experimental study = Muzykoterapia jako środek odbudowywania twórczości intelektualnej u wysoko uzdolnionej młodzieży z deficytami w zakresie osiągnięć - zintegrowane ujęcie kliniczne i eksperymentalne; 7. Narrative expression of love and temperament of persons diagnosed with antisocial personality = Narracyjna ekspresja miłości i temperament osób z osobowością antyspołeczną; 8. Między literaturą i dokumentem - niespokojny umysł Kay Redfield Jamison. V. TWÓRCZOŚĆ A BIZNES: 1. Potencjał twórczy w organizacji - narzędzie diagnostyczne (Kwestionariusz PTwO); 2. Twórcze rozwiązania konfliktów między pracownikami; 3. Styl zarządzania a twórcze zachowania pracowników; 4. Uprzedmiotowienie pracownika, czyli antytwórcze środowisko funkcjonowania w organizacji; 5. Twórcze i nietwórcze style konsumpcji; 6. Twórcze sposoby przekonywania - reklamy oparte na symulacji mentalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93978 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej