Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(41)
Forma i typ
Książki
(37)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(25)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Gasparski Wojciech (1936- )
(3)
Kietliński Krzysztof
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Reyes Víctor Martínez
(3)
Clason George S. (1874-1957)
(2)
Dietl Jerzy (1927- )
(2)
Jackson Jennifer C. (1939- )
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Małecka Małgorzata (tłumacz)
(2)
Pucek Robert
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Almarcha Sonia
(1)
Aranoa Fernando León de (1968- )
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Babiarz Bożena
(1)
Bardem Javier (1969- )
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Birba Pau Esteve
(1)
Borkowska Małgorzata (etyka)
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chryssides George D. (1945- )
(1)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(1)
Czarnecki Paweł (teologia)
(1)
Czerwonka Monika
(1)
Daszkiewicz Jakub
(1)
Dylus Aniela (1948- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Foroohar Rana (1970- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Gałkowski Jerzy W. (1937- )
(1)
Gelles David
(1)
Gierasimczuk Andrzej
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hołówka Jacek
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kaler John H
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowska Marta
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(1)
Montes Zeltia
(1)
Neves Joao Luís César das
(1)
Nickels William G
(1)
Pietrzkiewicz Tadeusz
(1)
Pikos Anna
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Skrzypkowa Janina Maria
(1)
Solo Manolo
(1)
Sosnowski Leszek (1948- )
(1)
Sułek Mirosław
(1)
Szepiel Wiktor
(1)
Szewczak Janusz (1953- )
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Zaorski-Sikora Łukasz
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łukaszyk Ewa
(1)
Środa Jacek
(1)
Środa Magdalena
(1)
Środa Magdalena (1957- )
(1)
Świniarski Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
Kraj wydania
Polska
(38)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(37)
angielski
(1)
hiszpański
(1)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Film hiszpański
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Etyka biznesu
(40)
Marketing
(7)
Zarządzanie
(6)
Gospodarka
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Bezrobocie
(3)
Ekonomia
(3)
Etyka
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Nierówności społeczne
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przemysł farmaceutyczny
(3)
Public relations
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Banki
(2)
Bogactwo
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Etyka społeczna
(2)
Finanse osobiste
(2)
Globalizacja
(2)
Inflacja
(2)
Kobieta
(2)
Korupcja
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Leki opioidowe
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Pornografia
(2)
Poronienie sztuczne
(2)
Procesy sądowe
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przestępczość farmaceutyczna
(2)
Purdue Pharma
(2)
Płaca
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Sacklerowie (rodzina)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sukces
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AIDS
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Amazon.com
(1)
Anomia
(1)
Apple Inc
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Big data
(1)
Bioetyka
(1)
Budownictwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Chorzy na AIDS
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dług publiczny
(1)
Egalitaryzm
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Etyka ekologiczna
(1)
Etyka lekarska
(1)
Etyka seksualna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejski System Walutowy
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gazownictwo
(1)
General Electric Company
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy producentów rolnych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Homoseksualizm
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jezus Chrystus
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kara (prawo)
(1)
Kara śmierci
(1)
Kariera
(1)
Klonowanie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Hiszpania
(1)
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Reportaż
(3)
Podręcznik akademicki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Film fabularny
(1)
Komedia
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. - Indeksy
BIZNES I MORALNOŚĆ 1. Od czego zacząć 2. O słusznym postępowaniu 3. O dobrym postępowaniu 4. Motywy postępowania, racje moralne i uległość wobec norm 5. Cnoty życiowe 6. Czy da się pogodzić życie gospodarcze z cnotami moralnymi ? 7. Obowiązki wynikające z roli społecznej 8. Dobra praktyka w biznesie 9. Dobra praktyka wewnątrz firmy 10.Dobra praktyka na zewnątrz firmy 11.Cnoty moralne - klucz do dobrej praktyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-17 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83297 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach. Indeks.
I. Religijne, historyczne i kulturowe uwarunkowania etyki biznesu / K. Kietliński : 1. Etyka gospodarowania z punktu widzenia wielkich religii; 2. Historyczne i kulturowe uwarunkowania etyki biznesu II. Etyka biznesu-wybrane kwestie / V. M. Reyes : 3. Etyka a teoria gier; 4. Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw III. Zarządzający i zarządzanie-wybrane kwestie i dylematy etyczne / T. Oleksyn : 5. Funkcje zarządzania i ich kontekst etyczny; 6. Etyczny kierownik, menedżer i lider; 7. Role kierownicze i ich kontekst etyczny; 8. Zarządzanie: misja (służba) społeczna czy kosztowna usługa; 9. Misja, wizja i cele organizacji - kontekst etyczny; 10.Zarządzanie w organizacjach biurokratycznych i związane z tym problemy etyczne; 11. Organizacje postbiurokratyczne w globalizującej się gospodarce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
ETYKA A ETYKA ZAWODOWA I ETYKA BIZNESU: 1. Co to jest moralność? ; 2. Sprawiedliwość ; 3. Równość ; 4. Prawa człowieka ; 5. Czy kapitalizm może być sprawiedliwy? ; ODPOWIEDZIALNOŚĆ: 1. Moralność społeczna ; 2. Odpowiedzialność zbiorowa ; 3. Samorealizacja ; 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa ; 5. Etyczny audyt ; PROBLEMY PONOWOCZESNOŚCI: 1. Moralność bez kodeksu ; 2. "zielony biznes" ; 3. "Szklany sufit" - perspektywa feministyczna ; 4. Etyka reklamy ; 5. Umiędzynarodowienie biznesu ; 6. Konsumpcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz. oraz na s.403-420
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne / Monika Czerwonka. - Warszawa : Difin, 2013. - 206 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [187]-196.
PODSTAWY TEORETYCZNE INWESTOWANIA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO: Inwestowanie społecznie odpowiedzialne ; Strategie inwestowania społecznie odpowiedzialnego ; II. RYNEK INWESTOWANIA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO NA ŚWIECIE I W POLSCE: Rozwój inwestowania społecznie odpowiedzialnego na świecie ; Inwestowanie społecznie odpowiedzialne w Polsce ; Różnice i cechy wspólne inwestowania społecznie odpowiedzialnego w Europie i w Stanach Zjednoczonych ; Rentowność inwestycji społecznie odpowiedzialnych ; Inwestowanie społecznie odpowiedzialne a zachęty podatkowe ; INWESTOWANIE ETYCZNE: Inwestowanie etyczne z punktu widzenia poszczególnych religii ; Inwestowanie nieetyczne ; INWESTOWANIE SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNE W KONTEKŚCIE TEORII BEHAWIORALNYCH: Inwestowanie społecznie odpowiedzialne a finanse behawioralne ; Etyka biznesu i finanse behawioralne ; BADANIA RYNKU INWESTYCJI SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCH W POLSCE: Opis dotychczas przeprowadzonych analiz rynku inwestycji społecznie odpowiedzialnych w Polsce ; Ogólnopolskie badanie "Inwestowanie Etyczne 2011" ; Ogólnopolskie badanie duszpasterstwa Kościoła katolickiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105180 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks. - Bibliogr. przy częściach.
Choć etyka biznesu jest młodą dziedziną, liczy sobie bowiem zaledwie kilkadziesiąt lat, większość czołowych firm ze Stanów Zjednoczonych i co trzecia duża firma brytyjska opracowały własne kodeksy postępowania etycznego. Również w Polsce coraz więcej firm ma i stosuje takie kodeksy. Aby bowiem firma mogła się rozwijać, potrzebuje nie tylko dobrych produktów i profesjonalnego zarządzania, ale i zaufania społecznego. Etyczne postępowanie jest najlepszą drogą, by to zaufanie zdobyć. > Analiza porównawcza przeprowadzona w pierwszej części książki dowodzi znacznej zgodności wskazań etycznych wielkich religii. Wszystkie akceptują przedsiębiorczość i dążenie do osiągania zysku, pod warunkiem, że zysk nie jest jedynym celem działalności, osiąga się go w godziwy sposób i respektuje przy tym prawa pracowników. <> Autor części drugiej, korzystając z teorii gier, udowadnia, że wyniszczająca konkurencja nie jest właściwą metodą prowadzenia biznesu. Omawia też ważny temat odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Część trzecia jest poświęcona problemom etycznym, przed jakimi stają zarządzający i sposobom ich rozwiązywania. Jej autor rozwiewa mity mówiące na przykład, że etyka biznesu zajmuje się raczej religią niż biznesem, że jest współczesną odmianą polityki personalnej, że nie można nią zarządzać i że ma niewielkie znaczenie praktyczne.< [Oficyna Ekonomiczna, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dylematy)
Bibliogr. s. 269-270.
1.Drogi i bezdroża globalizacji. 2. Nowe kwestie polityczne i społeczne. 3.Nowe kwestie kulturowe. 4. Globalizacja solidarności. 5. Kościół jako globalny aktor. 6. Etyka biznesu: konieczna, możliwa? 7. Etyka biznesu jakość jej standardów i sposób nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Katedra Kryminologii i Psychologii Kryminalnej Politeja ; t.1\74)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85164 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
CZ. I. MARKETING DECODED: 1. Czym jest naprawdę marketing? ; 2. Czym marketing się karmi? ; 3. Jakich sztuczek korzysta marketing? ; 4. Święta prawda, też prawda i g**** prawda ; 5. Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże ; 6. Branża spożywcza ; 7. Handel ; 8. Moda ; 9. Farmacja ; 10. Branża beauty ; 11. MLM, czyli marketing kaskadowy ; 12. Marketing polityczny ; 13. "Narzędzia marketingowe" ; CZ. II. DLACZEGO ZMIANY SĄ POTRZEBNE?: Wprowadzenie ; 14. Ewolucja marketingu ; 15. Podstawy zmian ; 16. Nowa generacja = nowa nadzieja ; 17. Globalne problemy ; 18. Marketer też człowiek ; CZ. III. MARKETHIC: 19. Jaki powinien być marketing? ; 20. Brand Purpose ; 21. Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów ; 22. Wierzchołek góry lodowej ; 23. Case studiem ; 24. NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy ; 25. Dlaczego to jedyna droga?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego / Marta Makowska. - Wydanie II (wznowienie). - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-262.
R. I. Rola firm farmaceutycznych we współczesnym społeczeństwie i gospodarce: 1. Charakterystyka rynku farmaceutycznego w Polsce ; 2. Marketing firm farmaceutycznych ; 3. Socjologiczne aspekty marketingu farmaceutycznego: Medykalizacja i farmakologizacja społeczeństwa ; Samoleczenie ; Utrata zaufania pacjentów do lekarzy ; Pozytywne społeczne aspekty działania firm farmaceutycznych ; R.II. Etyka marketingu farmaceutycznego: 1. Koncepcja odpowiedzialności społecznej firm farmaceutycznych ; 2. Dylematy etyczne producentów leków ; 3. Konflikt interesów w relacji lekarza z przemysłem farmaceutycznym ; 4. Dotychczasowy stan wiedzy o etyce w relacjach lekarzy z przedstawicielami medycznymi ; R. III. Działania marketingowe firm farmaceutycznych w ujęciu teorii socjologicznych i psychologii społecznej: 1. Teoria wymiany społecznej: Teoria wymiany G.C. Homansa: Teoria wymiany P.M. Blau ; 2. Wywieranie wpływu na ludzi - koncepcje psychologii społecznej: Reguła wzajemności ; Reguła sympatii ; Reguła kontrastu ; Reguła autorytetu ; Reguła niedostępności ; Społeczny dowód słuszności ; Reguła konsekwencji ; Neurolingwistyczne programowanie (NLP) ; 3. Teorie a scenariusze rozmowy z lekarzem dla przedstawicieli medycznych ; R. IV. Oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego: 1. Uregulowania prawne ; 2. Uregulowania kodeksowe: Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej leków wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza: Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych Przemysłu Farmaceutycznego, Współpracy z Przedstawicielami Ochrony Zdrowia i Organizacjami Pacjentów ; Porównanie polskiego prawa oraz dobrowolnych kodeksów ; Kodeks Etyki Lekarskiej ; Karta Lekarza ; 3. Porównanie standardów prawnych i etycznych w Polsce z obowiązującymi w Stanach Zjednoczonych Ameryki oraz Unii Europejskiej ; 4. Przykłady naruszania zasad prawnych i etycznych ; R. V. Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego, punkt widzenia przedstawicieli medycznych. Wyniki badań: 1. Metodologia: Pytania badawcze ; Metoda badawcza ; Badana grupa ; 2. Wyniki badań: Specyfika pracy przedstawiciela medycznego: Wymagania wobec kandydatów na stanowisko reprezentanta ; Cztery główne funkcje przedstawiciela medycznego ; Spotkania cyklowe ; Zadania przedstawiciela ; Dyspozycyjność i trudności w pracy przedstawiciela medycznego ; Motywacja przedstawiciela medycznego ; Kontrola ; Specyfika pracy przedstawiciela medycznego – podsumowanie ; Infrastruktura etyczna firm farmaceutycznych ; Zasady pracy przedstawicieli medycznych ; Źródła wiedzy o prawidłowym zachowaniu ; Nadzór nad odpowiednim zachowaniem przedstawicieli ; Etyka w firmach innowacyjnych i w firmach generycznych ; Przykłady naruszenia zasad ; Infrastruktura etyczna firm farmaceutycznych – podsumowanie ; Budowanie relacji z lekarzami ; Pierwszy kontakt z lekarzem ; Przebieg standardowej wizyty w gabinecie lekarskim ; Długość wizyty ; Elementy manipulacji i wywierania wpływu podczas wizyty w gabinecie lekarskim ; Liczba przedstawicieli odwiedzających codziennie jednego lekarza ; Oficjalna zgoda na wizyty przedstawiciela medycznego w gabinecie lekarskim ; Umawianie się z lekarzami ; Motywy przyjmowania przedstawicieli medycznych przez lekarzy ; Wizyty w gabinetach prywatnych ; Obiektywizm przekazywanych informacji ; Standardy etyczne lekarzy w oczach reprezentantów ; Budowanie relacji z lekarzami – podsumowanie ; Działalność dobroczynna, edukacyjna i badawcza a narzędzia marketingowe ; Działalność dobroczynna ; Darowizny lekowe ; Gadżety, upominki i prezenty ; Darmowe próbki leków ; Białe soboty, białe niedziele ; Badania IV fazy ; Prezentacje, workshopy, eventy, minisympozja ; Konferencje, zjazdy i kongresy naukowe ; Artykuły sponsorowane ; Media kontra relacje lekarz - przedstawiciel medyczny ; Potrzeba nowych regulacji prawnych ; Działalność dobroczynna, edukacyjna i badawcza a narzędzia marketingowe – podsumowanie ; R. VI. Postrzeganie marketingu farmaceutycznego przez lekarzy. Wyniki badań ; 1. Metodologia: Pytania badawcze ; Metoda badawcza ; Badana grupa ; 2. Cechy społeczno-demograficzne respondentów ; 3. Wyniki badań: Stosunek lekarzy do spotkań z przedstawicielami medycznymi ; Powody, dla których lekarze nie przyjmują z reguły przedstawicieli medycznych ; Motywy przyjmowania przedstawicieli medycznych ; Długość trwania wizyty ; Liczba przedstawicieli odwiedzających lekarza ; Postrzeganie funkcji przedstawiciela medycznego przez lekarzy ; Analiza wypowiedzi lekarzy dostrzegających różnice pomiędzy przedstawicielami promującymi leki oryginalne oraz leki generyczne ; Główne funkcje przedstawiciela ; Główna funkcja przedstawiciela według lekarzy niedostrzegających różnic pomiędzy przedstawicielami promującymi leki oryginalne oraz leki generyczne ; Źródła informacji o lekach, z których korzystają lekarze ; Zaufanie lekarzy do informacji przekazywanych przez przedstawicieli medycznych ; Próbki leków - dostarczanie ich lekarzom oraz sposoby ich wykorzystywania przez medyków ; Poufność wypisywanych przez lekarzy recept ; Ocena etyki zawodowej przedstawicieli medycznych przez lekarzy ; Stosunek lekarzy do zakazu przyjmowania przedstawicieli medycznych w godzinach pracy ; Prezenty od przedstawicieli medycznych ; Współpraca lekarzy z firmami farmaceutycznymi w ciągu ostatnich 12 miesięcy ; Opinie lekarzy o marketingu firm farmaceutycznych ; Opinie lekarzy o marketingu firm farmaceutycznych - analiza czynnikowa ; Indeks rygoryzmu ; Indeks poziomu świadomości wywierania wpływu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów i kadry akademickiej, menedżerów, pracowników firm.
R. 1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu, Adam Węgrzecki ; R. 2. Audyt etyczny organizacji, Ryszard Stocki ; R. 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny, Elżbieta Tarkowska ; R. 4. Etos ludzi i instytucji biznesu, Dariusz Bąk ; R. 5. Etyczne aspekty działań marketingowych, Lechosław Garbarski ; R. 6. Etyka biznesu, Wojciech Gasparski ; R. 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji, Aniela Dylus ; R. 8. Etyka ekonomii, Kazimierz Sosenko ; R. 9. Etyka gospodarcza, Bożena Klimczak ; R. 10. Etyka powinności - deontologizm, Janina Filek ; R. 11. Etyka pożytku - utylitaryzm, Janina Filek, Tomasz Kwarciński ; R. 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa, Iwona Kuraszko ; R. 13. Etyka w public relations, Piotr Lignar ; R. 14. Etyka w sferze finansów, Paul H. Dembiński ; R. 15. Fuzje i przejęcia - analiza etyczna, Bożena Klimczak ; R. 16. Geneza etyki działalności gospodarczej, Marcin Bukała ; R. 17. Infrastruktura etyczna biznesu, Wojciech Gasparski ; R. 18. Kodeksy i programy etyczne, Wojciech Gasparski ; R. 19. Konflikt interesów, Anna Lewicka-Strzatecka ; R. 20. Konsumenci: prawa i obowiązki, Anna Lewicka-Strzatecka ; R. 21. Korupcja, Anna Lewicka-Strzałecka ; R. 22. Ład korporacyjny, Izabela Koładkiewicz ; R. 23. Menedżer - deontologia zawodu, Wojciech Gasparski ; R. 24. Oceny i decyzje moralne, Tadeusz Tyszka, Anna Macko ; R. 25. Odpowiedzialność wobec pracowników, Czesław Szmidt ; R. 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności, Bolesław Rok ; R. 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego, Włodzimierz Tyburski, Ryszard Wiśniewski ; R. 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności, Irena Pichola ; R. 29. Religia i biznes, Leszek Karczewski ; R. 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu, Bolesław Rok ; R. 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania, Izabela Błażowska ; R. 32. Teoria cnót, Dariusz Bąk ; R. 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne, Wojciech Gasparski ; R. 34. Trwały i zrównoważony rozwój, Tadeusz Borys ; R. 35. Umowa społeczna, Barbara Fryzel ; R. 36. Whistleblowing, Marek Arszułowicz ; R. 37. Zasada podwójnego skutku w działalności gospodarczej, Julita Sokołowska ; R. 38. Zaufanie, Piotr Sztompka ; Słownik pojęć podstawowych, zestawiła Julita Sokołowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Komunikacja werbalna i jej uwarunkowania kulturowe / M.Neymann 2. Komunikacja pisemna w biznesie - najważniejsze zmiany i perspektywy na przyszłość / J.Ćwiklińska 3. Komunikacja niewerbalna a międzykulturowe relacje (nie tylko) biznesowe / D.Szkodny-Ciołek 4. Zróżnicowanie kulturowe w przedsiębiorstwach / A.Szumski 5. Komunikacja i kultura biznesu w krajach śródziemnomorskich / M.Żywot-Chabrzyk 6. Wpływ komunikowania międzykulturowego na promocję / J.Bohdanowicz, M.Awdziej 7. Rosja - nasz partner w biznesie- co o niej wiemy / R.Adamowicz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej