Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Autor
Al-Khalili Jim (1962- )
(1)
Baumgarten Franziska (1889-1970)
(1)
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Gołąb Andrzej (1945- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Kreutz Mieczysław (1893-1971)
(1)
Krążyński Zenon
(1)
Muszyńska Łucja
(1)
Obuchowska Irena (1932- )
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Ovčinnikova Ol'ga Vasilevna
(1)
Pieter Józef (1904-1989)
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Świda Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(4)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Etyka
(3)
Osobowość
(3)
Postawy
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Wartość
(3)
Decyzje
(2)
Dziecko
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rynek pracy
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie
(2)
Altruizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Dawid, Jan Władysław (1859-1914)
(1)
Dezinformacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euroregiony
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Innowacje
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konstruktywizm społeczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Mleczarstwo
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pedagogika personalistyczna
(1)
Poczta
(1)
Polityka
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Profesjonalizacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psycholodzy
(1)
Public relations
(1)
Racjonalność
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Rzeczywistość
(1)
Samochody
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw
(1)
Siła robocza
(1)
Socjologia wsi
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spółdzielczość
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teoria poznania
(1)
Testy
(1)
Tolerancja
(1)
Uczucia
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ukraina
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Sprawozdania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(3)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Oceny i wartości / Józef Pieter. - Katowice : Śląsk, 1973. - 350, [2] s. : tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
- Wstęp - Od filozofii wartości do psychologii ocen - Problematyka i metody badań - Oceny cech osobistych - Oceny moralne - Oceny estetyczne - Oceny intelektualne - Uzależnienia ocen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37463 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45711 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczna Biblioteka Nauczyciela ; nr 5)
Na okł. błędny nr serii.
Bibliogr. s. 42-43.
Przedr. z "Encyklopedii Wychowania".
Wstęp i sformułowanie problemu - Formuła osobowości nauczyciela według J. Wł. Dawida - Istotne uzupełnienie formuły J. Wł. Dawida.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-21676 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bibljoteka Dzieł Pedagogicznych ; r. 3, nr 12)
Bibliogr. s. 127-137.
I. Wstęp II. Uwagi metodologiczne III. Częstość kłamstwa w domu i w szkole IV. Motywy kłamstwa w domu V. Motywy kłamstwa w szkole VI. Kłamstwo w stosunkach koleżeńskich VII. Stosunek dzieci do kłamstwa VIII. Przyznanie się do winy IX. Postanowienie niekłamania X. Wnioski ogólne XI. Wskazania pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33054 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 277-[292].
Wprowadzenie ; CZ. I. ANTROPOLOGIA OSOBY PODSTAWĄ PEDAGOGIKI HUMANISTYCZNEJ: Wstęp ; R. I. Człowiek: cechy życia, czas życia – wokół istoty człowieka ; R. II. Człowiek obiektem badań naukowych ; R. III. Problemy metodologiczne badań nad człowiekiem ; R. IV. Człowiek obiektem badań ; R. V. Obrazy człowieka w badaniach naukowych ; R. VI. Obrazy człowieka w psychologii ; R. VII. Człowiek w koncepcji personalistycznej ; CZ. II. CHARAKTERYSTYKA OSOBY: Wstęp ; R. I. Człowiek jest sam w sobie osobą ; R. II. Człowiek jest bytem aksjologicznym ; CZ. III. PROBLEMATYKA STRUKTURY OSOBY LUDZKIEJ: Wstęp ; R. I. Cielesność człowieka ; R. II. Sfera życia psychicznego. Procesy poznawcze ; R. III. Sfera afektywna życia psychicznego. Uczucia i emocje w aktywności człowieka ; R. IV. Duchowość człowieka odniesieniem do badań w pedagogice ; R. V. Tajemnice życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Radość nauki / Jim Al-Khalili ; przełożył Tomasz Biedroń. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2024 - 179 stron : ilustracja ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The joy of science" 2022.
Bibliografia, netografia na stronach [163]-168. Indeks.
Fizyk kwantowy i gospodarz programu BBC ujawnia, w jaki sposób osiem lekcji z samego serca nauki może nam pomóc pełniej korzystać z życia Dzisiejszy świat jest nieprzewidywalny, skomplikowany i pełen sprzeczności, a poruszanie się w nim i podejmowanie optymalnych decyzji niełatwe. W tym krótkim przewodniku po bardziej racjonalnym życiu Jim Al-Khalili namawia czytelników do wypracowania sobie podejścia do świata typowego dla naukowców. Metoda naukowa pomaga ludzkości w tworzeniu prawdziwego obrazu rzeczywistości i opiera się na zbiorze podstawowych zasad, które mogą nam wszystkim pomóc pewniej poruszać się po współczesnym życiu. Omawiając naturę prawdy i niepewności, rolę wątpliwości, zalety i wady uproszczeń, wartość wystrzegania się błędów poznawczych, znaczenie myślenia opartego na dowodach i inne zagadnienia, autor pokazuje, że fundamenty metody naukowej mają wielkie znaczenie w stawiających nas przed trudnymi wyborami skomplikowanych czasach, w których żyjemy. [Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 517-[544]. Indeksy.
CZ. I PSYCHOLOGIA JAKO NAUKA: 1. Jaką nauką jest psychologia? ; Psychologia jest nauką empiryczną, która ma swoje osobliwości ; Osobliwości przedmiotu i metody psychologii ; Koncepcja człowieka ; Psychologia a inne dyscypliny naukowe: problemy interdyscyplinarne ; CZ. II PROBLEMY KSZTAŁCENIA PSYCHOLOGÓW: 2. Skąd się biorą psychologowie – co zrobić, aby zostać dobrym psychologiem?: Idea kształcenia na poziomie uniwersyteckim – czyli czemu służy studiowanie ; Studia psychologiczne na polskich uniwersytetach i w innych szkołach ; O potrzebie ogólnopolskich standardów kształcenia na studiach ; O jednolite standardy dla rozpraw doktorskich z psychologii ; 3. Co po dyplomie magisterskim – nieustające doskonalenie zawodowe i podejmowanie nowych wyzwań zawodowych: Co dają, a czego nie dają studia magisterskie i co można dzięki nim osiągnąć? ; 2. Zawód psycholog ; 3. Psycholog – jako profesjonalista, badacz i nauczyciel akademicki ; 4. Europejski Certyfikat Psychologa EuroPsy ; Specjalizacja, certyfikat, uprawnienia ; Konieczność ustawicznego kształcenia ; CZ. III PSYCHOLOG JAKO PROFESJONALISTA: 4. Jedna jest psychologia, ale z wieloma zastosowaniami: O integracji teorii i badań empirycznych z praktyką psychologiczną ; Od teorii do praktyki. Cztery fazy przejścia od wyników badania naukowego do ich praktycznych zastosowań ; 3. Praktyka oparta na dowodach empirycznych ; 5. Gdy psycholog występuje jako ekspert: Trzy role eksperckie podejmowane przez psychologa ; Psycholog-badacz jako kompetentny krytyk naukowy ; Dobre „wychowanie” badacza-krytyka ; 4. Niepożądane społeczne skutki złej krytyki naukowej ; 5. Psycholog-profesjonalista jako biegły sądowy ; 6. Psycholog-profesjonalista jako doradca i autor ekspertyz ; 6. Gdy psycholog występuje jako popularyzator: Kto, co i jak powinien popularyzować? ; 2. W kierunku ustalenia granic popularyzacji wiedzy ; 7. Gdy psycholog angażuje się w działalność społeczną: 1. Ochrona zdrowia psychicznego jednym z priorytetów Unii Europejskiej ; 2. Przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom ; 3. Promocja zdrowia i jakości życia ; 4. Interwencja ; 8. Psycholog wobec problemów współczesności: Niektóre problemy popandemicznego świata ; Czterowymiarowy model zmian człowieka XXI wieku ; Psychologiczne implikacje zmian ; 4. Jeszcze o wyzwaniach popandemicznego świata ; CZ. IV NIE TYLKO WIEDZA…: 9. Nie tylko twarda wiedza naukowa, lecz także empatia: Co jest potrzebne w zawodzie psychologa: wiedza i empatia ; Profesjonalizm jako synteza wiedzy i empatii ; Osiem cnót psychologicznych ; Jak to osiągnąć? ; Podatność i odporność na wpływy kulturowe ; 10. Wrażliwość etyczna psychologa: badacza i profesjonalisty: Znaczenie wrażliwości etycznej w kształceniu i funkcjonowaniu zawodowym psychologów ; Etyczny kontekst badania naukowego ; Etyczny kontekst działalności profesjonalnej ; Konieczność funkcjonujących regulacji prawnych dotyczących zawodu psychologa. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109905 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej