Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Hermanowski Marcin
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziennikarze
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama radiowa
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 230-[235].
I. RADIO - ŹRÓDŁO INFORMACJI I "TEATR WYOBRAŹNI": 1. Radio jako środek komunikacji; 2. Radio w Polsce; 3. Przyszłość radia; 4. Codzienne życie radia, II. REKLAMA W RADIU: 1. Radio jako medium reklamowe; 2. Reklama radiowa, III. ETYKA I PRAWO W RADIU: 1. Etyka dziennikarska; 2. Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; 3. Prawne uregulowania reklamy radiowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91754 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej