Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Machura Witold
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarstwo obywatelskie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarze
(2)
Internet
(2)
Wolność prasy
(2)
Wolność słowa
(2)
Biblioteki akademickie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja medialna
(1)
Głosowanie
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kibice
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Marketing polityczny
(1)
Partie polityczne
(1)
Plakat
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Spożycie
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Twórczość
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wolność obywatelska
(1)
Wybory
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
I. W KIERUNKU SPECJALIZACJI: Specjalizacja oraz uniwersalizacja dziennikarstwa w kontekście wyzwań we współczesnym świecie ; Paradygmat newsa wczoraj i dziś ; Miejsce światopoglądowej publicystyki w systemie społeczeństwa informacyjnego ; Nowe media a przyszłość reportażu pisanego ; Dziennikarstwo internetowe jako nowy kierunek dziennikarstwa obywatelskiego ; Ochrona dóbr osobistych w przypadku ich naruszenia przez treści publikowane w Internecie - wybrane zagadnienia. II. SPECJALIZACJA ZE WZGLĘDU NA TREŚĆ: Współczesne punkty orientacyjne dziennikarstwa religijnego ( na przykładzie tematycznych numerów poświęconych wizytom Jana Pawła II w Polsce i na Ukrainie) ; Rynek prasy turystycznej w Polsce ; Otwarcie na dialog a tożsamość kulturowa. Media żydowskie w Polsce ; Reporter wojenny w strefie konfliktu zbrojnego - nowe wyzwania ; wizerunek dziennikarstwa śledczego. Raport z badań ; Reporter sądowy. Profesjonalizm dziennikarski a kultura prawna odbiorców ; Custom publishing - specjalizacja dziennikarska w dobie kryzysu ; Prasa life stylowa - próba definicji ; Czy dziennikarstwo ma przyszłość? Widmo upadku przez specjalizację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96191 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W stronę nowych mediów / Magdalena Szpunar. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010. - 237 s. : il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
Zawiera publikowane teksty i ref. aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. [223]-231, netogr. s. [232]-237.
I. NOWE MEDIA CZY NOWE W MEDIACH?: 1. Czym są nowe media - próba konceptualizacji, 2. Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów, 3. Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa, 4. Kultura obrazu a ikonosfera internetu, 5. Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo, 6. Złudna anonimowość Sieci ; II. PRZESTRZENIE NOWYCH MEDIÓW: 1. Typologia użytkowników sieci internet, 2. Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie internetu, 3. Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ internetu na zwiększanie udziału w głosowaniu, 4. Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji, 5. Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym ; III. AKTYWNOŚĆ W SIECI: 1. Dziennikarstwo obywatelskie w dobie internetu, 2. Wikipedia - zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?, 3. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy, 4. Granice wolności słowa w internecie, 5. Flaming i trolling jako formy agresji werbalnej w internecie, 6. Flash mob - rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie, 7. Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96831 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej