Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(21)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(4)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(3)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Taibbi Matt (1970- )
(2)
Allan Stuart (1962- )
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barrows Annie (1962- )
(1)
Barrows Annie (1962- ). Nierozłączki
(1)
Blackall Sophie
(1)
Bourdieu Pierre (1930-2002)
(1)
Bukłaha Zuzanna
(1)
Cieśla Łukasz (dziennikarz)
(1)
Derelkowska Elżbieta
(1)
Dwulit Anastazja (1970- )
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dzierzgowska Anna (tłumacz)
(1)
Farrow Ronan (1987- )
(1)
Fernandez Marc
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gierula Marian
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kiereś Emilia (1981- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krysiak Piotr (dziennikarz)
(1)
Królak Sławomir (1978- )
(1)
Kupis Tadeusz
(1)
Kurska Jolanta
(1)
Martel Frédéric (1967- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Podolski Mikołaj
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Rampal Jean-Christophe
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Sokołowska-Ostapko Adriana
(1)
Stachowiak Jakub (dziennikarz)
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Sulowski Kacper
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Sztandar-Sztanderska Karolina
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szumlewicz Piotr (1976- )
(1)
Szwed Robert
(1)
Warecki Marek
(1)
Wisz Jagna
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Ziółkowska Anna (filozofia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(29)
Hiszpania
(1)
Język
polski
(30)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Dziennikarstwo
(20)
Środki masowego przekazu
(18)
Dziennikarstwo śledcze
(7)
Dziennikarze
(7)
Internet
(6)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Public relations
(4)
Reklama
(4)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Wolność słowa
(3)
Czas wolny od pracy
(2)
Dziennikarstwo obywatelskie
(2)
Dziewczęta
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kultura polityczna
(2)
Opinia publiczna
(2)
Propaganda
(2)
Spożycie
(2)
Telewizja
(2)
Wolność prasy
(2)
Zabójstwo seryjne
(2)
Zgwałcenie
(2)
Akcja "Hiacynt" (1985-1987)
(1)
Apple Inc
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Celebryci
(1)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Czytelnictwo prasy
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dźwięk
(1)
Edukacja medialna
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Geje
(1)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(1)
Graffiti
(1)
Głosowanie
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Homoseksualizm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język polski
(1)
Kabaret polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Mniejszości seksualne
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Opera
(1)
Papieże
(1)
Partie polityczne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pawluk, Roman (1968- )
(1)
Piękno
(1)
Plakat
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Podejrzany
(1)
Polityka
(1)
Populizm (politol.)
(1)
Pornografia
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Prawo karne
(1)
Producenci filmowi
(1)
Prostytucja
(1)
Prostytucja nieletnich
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyjaźń
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(2)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(2)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(2)
Dziennik Zachodni (czasop.)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(7)
1989-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1901-
(1)
1939-
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
(1)
Euroregion Tatry
(1)
Juarez (Meksyk)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Watykan
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Reportaż
(7)
Czasopisma elektroniczne
(2)
Publicystyka
(2)
Blogi
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Felieton polski
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reportaż fabularny
(1)
Szkice
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Religia i duchowość
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Socjologia Współczesna SW)
Bibliogr. s. 32, [119]-120. Indeks.
SCENA I JEJ KULISY: Niewidzialna cenzura ; Ukrywać pokazując ; Zamkniety obieg informacji ; Presja czasu i "fast-thinking" ; Debaty prawdziwie fałszywe lub fałszywie prawdziwe ; Sprzeczności i napiecia ; NIEWIDZIALNA STRUKTURA I JEJ EFEKTY: Udział w rynku i konkurencja ; Siła banalizacji ; Walki rozstrzygane przez wskaźnik oglądalności ; Panowanie telewizji ; Kolaboracja ; Prawo do wejścia i obowiązek wyjścia ; PANOWANIE DZIENNIKARSTWA: Kilka właściwosci pola dziennikarskiego ; Efekty ingerencji ; Krótkie postscriptum normatywne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260-[277]. Indeks.
Streszcz. w jęz. ang. i niem.
Działanie i komunikowanie ; Interes wspólny a dziennikarstwo ; Interes partykularny a public relations ; Modele interakcji dziennikarzy i specjalistów PR ; Zastosowanie modeli interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. 236-258. Indeks.
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego; 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych; 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna; 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości; 5. Wiadomości, audytorium i codzienność; 6. Kwestia płci w dziennikarstwie; 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach; 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku; 9. "Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI wieku ; T. 28)
Bibliogr. przy rozdz.
CZ. I. GLOBALNA, REGIONALNA I KRAJOIUA POLITYKA MEDIALNA W OBSZARZE INTERNETU: Internet jako pole eksploatacji przekazów prasowych ; Telesprzedaż a nowoczesne formy sprzedaży dóbr i usług w internecie w perspektywie europejskiej ; Globalna debata na temat modelu zarządzania internetem ; Dane zmarłego użytkownika sieci internet- zagadnienia prawne i technologiczne ; Prawne regulacje dotyczące funkcjonowania radiofonii i telewizji w internecie na tle rozwiązań prawnych UE ; CZ. II. WPŁYW INTERNETU NA ZMIANY STRUKTURALNE W NARODOWYCH SYSTEMACH MEDIALNYCH: Wpływ internetu na funkcjonowanie francuskiego systemu medialnego. Od Minitela do Hadopi ; Małe Państwo w globalnej sieci. Przypadek Swissinfo.ch ; Skutki społeczne zmiany przestrzeni lokalno-regionalnych mediów periodycznych. Między tradycyjnym a wirtualnym modelem. Przypadek Śląska ; Przekazy internetowe w systemie prasowym Tadżykistanu ; Internetowa aktywność niemieckich wydawców prasowych jako czynnik zmian systemowych ; Rewolucja cyfrowa w Hispanoameryce - internet jako spoiwo systemów medialnych państw hiszpańskojęzycznych ; Półtora roku po zamknięciu mediów publicznych (ERT) w Grecji - czwarty, "samorządny" model medialny czy powrót do przeszłości i niespełnione obietnice? ; Wpływ internetu na system prasowy w Szwecji ; Internet (między)narodowy od zimnej wojny do cyberterroryzmu ; CZ. III. ASPEKTY POLITYCZNE I SPOŁECZNE ROZWOJU INTERNETU: Seksualizacja dzieci. Szkodliwa dostępność pornografii w sieci oraz metody przeciwdziałania. Na podstawie działań Stowarzyszenia "Twoja Sprawa" w latach 2008-2013 ; Facebook jako narzędzie intemetowego aktywizmu w Palestynie i Egipcie ; Wpływ internetu na wykorzystanie mediów w polityce zagranicznej ; CZ. IV. WPŁYW INTERNETU NA ZMIANY W DZIENNIKARSTWIE: Internet a misja szwedzkich mediów publicznych (SVT) w ofercie dla dzieci ; Internet w służbie odpowiedzialności? Analiza wybranych praktyk w mediach online ; Wpływ internetu na powstanie i rozwój dziennikarstwa obywatelskiego na świecie ; Dziennikarz profesjonalny czy obywatelski? Przyszłość zawodu w wirtualnym newsroomie ; Dziennikarze i blogerzy jako uzupełniające się środowiska tworzące treści ; CZ. V. WPŁYW INTERNETU NA ROZWÓJ NOWYCH FORM MEDIALNYCH: "W Punkt" - pierwszy w Polsce mobilny magazyn społeczno-kulturalny ; Cybermedia w Kraju Basków, Katalonii i Galicii – przestrzeń dla dziennikarstwa zaangażowanego ; Tradycja w zderzeniu z rewolucją cyfrową, czyli jak belgijski "Le Soir" radzi sobie w dobie nowych mediów. Studium przypadku ; "Huffington Post" i "OhmyNews" - analiza porównawcza dwóch globalnych dzienników internetowych ; Serwisy społecznościowe oraz komunikacyjna mobilność jako czynniki kreujące nowe zasady działania instytucji medialnych i pozamedialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: "W książce m.in. rozmowy z: Antonim Dudkiem, Kamilem Durczokiem, Janem Pospieszalskim, Wojciechem Skowrońskim, Rafałem Ziemkiewiczem, Jackiem Żakowskim".
Bibliogr. s. 191-192.
Książka jest o dziennikarzach i mass mediach, o tym, jaki jest wpływ dziennikarzy na rzeczywistość i co wpływa na nich samych i ostateczny kształt ich pracy. Podejmujemy próbę stwierdzenia, jakie czynniki oddziałują na sposób tworzenia i prowadzenia programu, zwłaszcza w kontekście świadomych lub nieświadomych manipulacji, które mogą się zdarzyć w trakcie telewizyjnych dyskusji, a także na czym polega odpowiedzialność ludzi pracujących w mass mediach i wobec kogo odpowiadają. Powstał swoisty trójkąt bermudzki: dziennikarze, politycy i my - odbiorcy, zwani też niekiedy opinią publiczną. Kto jest najważniejszy? Kto jest dla kogo? Niektórzy mówią, że czwarta władza przejęła ster i dodają, że ogon zaczął kręcić psem. A może jest to pełna symbioza?

O pomoc w znalezieniu odpowiedzi na te pytania poprosiliśmy tak wybitnych dziennikarzy, jak: Kamil Durczok, Jan Pospieszalski, Wojciech Skowroński, Rafał Ziemkiewicz, Jacek Żakowski oraz gościa większości programów publicystycznych Antoniego Dudka. Zamieszczone w książce wywiady są niewątpliwie wielkim jej atutem. Wszystkim naszym Rozmówcom bardzo dziękujemy za okazaną życzliwość i pomoc. [Poltext, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nierozłączki / Annie Barrows, Sophie Blackall ; cz. 8)
Tytuł oryginału: "No news is good news" 2011.
Stanowi cz. 8 cyklu "Nierozłączki".
Lilka i Pestka potrzebują trochę pieniędzy. A na co? Na ser! Na dwa woreczki „niskotłuszczowego sera Belldeloon w małych porcjach specjalnie dla ciebie”. Ale jak zarobić dziesięć dolarów? Czy przyjaciółki powinny zacząć opiekować się dziećmi? Brrr… pieluchy są okropne! Czy powinny zarabiać, myjąc samochody? Raczej nie. Czy powinny wydać gazetę? Tak! Lilka i Pestka muszą tylko wywęszyć w sąsiedztwie jakieś nowinki. Dowiadują się bardzo interesujących rzeczy. A najciekawiej robi się wtedy, kiedy sąsiedzi dostają gazetę do rąk! [Harperkids, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. mieszkańców Podkarpacia.
Cz. I. WARTOŚCI A MEDIA: Maciej Soin - Dziennikarstwo zaangażowane w świetle socjologii moralności ; Paweł Przywara - O informacyjnej funkcji współczesnych mediów ; Anna Dudzińska - W obliczu odpowiedzialności za słowo. Wtórna wiktymizacja w mediach: teoria i przykłady ; Anna Miś - Piękno i bestia ukryta w reklamie. Rozważania na temat kobiecego piękna jako wartości na podstawie kampanii Dove "Prawdziwe Piękno". Cz. II. MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO: Małgorzata Lorenc-Szpila - Z pilotem, gazetą i/lub książką w ręku bądź w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Czas wolny mieszkańców Podkarpacia i Polaków en bloc ; Leszek Baran - Preferencje czytelnicze i tożsamość kulturowa a cechy społeczno-demograficzne podkarpackich konsumentów prasy codziennej ; Marcin Szewczyk - Zabezpieczenie interesów odbiorców przekazu treści on-line w konsultacjach społecznych: Public Consultation on "Content On-line" October 2009 ; Markus Lipowicz - Pornografizacja społeczeństwa? Próba formalnej analizy współczesnego życia społecznego scentralizowanego wokół medialnego przekazu pornograficznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [331]-332.
I. Założenia projektu badawczego ; II. Motywacje studentów do podjęcia studiów dziennikarskich ; III. Przydatność zawodowa studiów dziennikarskich ; IV. Ocena jakości kształcenia dziennikarzy ; V. Kształcenie praktyczne dziennikarzy ; VI. Propozycje zmian w systemie kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W stronę nowych mediów / Magdalena Szpunar. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010. - 237 s. : il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
Zawiera publikowane teksty i ref. aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. [223]-231, netogr. s. [232]-237.
I. NOWE MEDIA CZY NOWE W MEDIACH?: 1. Czym są nowe media - próba konceptualizacji, 2. Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów, 3. Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa, 4. Kultura obrazu a ikonosfera internetu, 5. Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo, 6. Złudna anonimowość Sieci ; II. PRZESTRZENIE NOWYCH MEDIÓW: 1. Typologia użytkowników sieci internet, 2. Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie internetu, 3. Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ internetu na zwiększanie udziału w głosowaniu, 4. Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji, 5. Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym ; III. AKTYWNOŚĆ W SIECI: 1. Dziennikarstwo obywatelskie w dobie internetu, 2. Wikipedia - zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?, 3. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy, 4. Granice wolności słowa w internecie, 5. Flaming i trolling jako formy agresji werbalnej w internecie, 6. Flash mob - rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie, 7. Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chłopaki z Dubaju / Piotr Krysiak. - Marbella : Deadline Unlimited, copyright 2021. - 268, [4] strony ; 20 cm.
Na okładce: Kontynuacja bestsellera Dziewczyny z Dubaju najlepiej sprzedającej się książki 2018 roku.
Luksusowe jachty, najdroższe hotele, popularne plaże w Dubaju, Berlin, Katar, Wielka Brytania. Kolorowe drinki, narkotyki i seks. Wstrząsające non-fiction! Po „Dziewczynach z Dubaju” przyszedł czas na reportaż „Chłopaki z Dubaju” (e-book w formatach epub i mobi), który odsłania kolejną przerażająco mroczną sferę świetnie zorganizowanego seks-biznesu. „Najpierw puszczałem się z dużo starszymi kobietami. Miałem zaledwie piętnaście lat. Matka była dziwką, ojciec przemytnikiem narkotyków. Tak wyszło” - ALEX „Czy wiecie, że męskie dziwki zarabiają więcej od swych koleżanek po fachu? Że uprawiają seks z kobietami i z mężczyznami? Ich kalendarze wyglądają jak perfekcyjnie zaplanowane trasy gwiazd rocka. Tydzień w Berlinie, tydzień na Ibizie, potem Hiszpania, Wielka Brytania, Katar, Dubaj, Austria, Szwajcaria. Wśród ich klientów są politycy, dziennikarze, pisarze, celebryci, także księża, biznesmeni, aferzyści. Najczęściej pracują pod wpływem narkotyków, na długich, czasem nawet tygodniowych sex-party. W ciągu weekendu zarabiają blisko 4 tysiące euro. Podczas trzyletniej infiltracji tego środowiska poznałem wielu z nich. Przyglądałem się, jak wykańczają ich narkotyki. Jak się staczają. Niekiedy zakochują się w swoich klientach, którzy jednak szybko wymieniają ich na nowy model. Tylko niewielu potrafi odbić się od dna. Świat męskiej prostytucji przypomina przygody bohaterów z «Dworca ZOO». Męskie dziwki z całego świata debiutują właśnie w Berlinie. Nie bez przyczyny mówi się, że to największy burdel Europy. Współczesnym Dworcem ZOO są pięciogwiazdkowe hotele, a heroinę zastępuje bijąca rekordy popularności tina i krople GBL. Po kilku latach, czasem nawet wcześniej, kończą - podobnie jak ich koledzy z lat 80. - na ulicy, puszczając się z obleśnymi staruchami za działkę narkotyków. Po ich markowych ciuchach, wypchanych portfelach i złocistej opaleniźnie zostaje tylko wspomnienie” - Piotr Krysiak, autor „Chłopaków z Dubaju”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-343.3/.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Sodoma: enquête au coeur du Vatican" 2018.
Kilkudziesięciu kardynałów oraz setki biskupów i księży zgodziło się rozmawiać z francuskim socjologiem i pisarzem Fredericem Martelem. Wśród nich znaleźli się zdeklarowani homoseksualiści, którzy odsłonili przed nim świat wielkiej szafy, w której ukrywają się księża geje, i dzięki którym poznał pilnie strzeżone tajemnice Watykanu. "Sodoma" to opowieść o konsekwencjach ukrywania własnej orientacji. O podwójnym życiu Kościoła. O hipokryzji, która stoi za najważniejszymi decyzjami kościelnych hierarchów i wpływa na funkcjonowanie całego Kościoła. Zdaniem Martela to homoseksualizm kleru jest kluczem, który pozwala najlepiej zrozumieć pontyfikaty Jana Pawła II, Benedykta XVI i być może Pawła VI oraz papieża Franciszka. Bowiem to właśnie w Kościele istnieje największa społeczność homoseksualistów na świecie. Dlaczego homoseksualni duchowni są największymi homofobami? Dlaczego ukrywają seksualnych przestępców w koloratkach? Dlaczego zawsze zależało im i zależy nadal na zachowaniu w Kościele konserwatywnego status quo? Za co tak nienawidzą papieża Franciszka? Na te i wiele innych pytań Martel szuka odpowiedzi w książce, która jest efektem czteroletniego śledztwa w trzydziestu krajach. [Agora, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 15 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-272/D (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-2 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-2 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-2 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-2 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piotr Szumlewicz pokazuje mechanizmy rządzące polskimi mediami. "Wielkie pranie mózgów" to zbiór błyskotliwych, świetnie napisanych felietonów. Każdy dotyczy innego aspektu funkcjonowania mediów. Autor odsłania pustkę świata, który szczegółowo zbadał od wewnątrz. Piętnuje brak wiedzy znanych dziennikarzy i obnaża głupotę celebrytów namaszczonych przez zaprzyjaźnione media. Przedstawia świat dziennikarski jako autorytarną, bezrefleksyjną władzę, która tępi krytyczne myślenie, wypiera z debaty publicznej kluczowe tematy, reprodukuje i umacnia najbardziej szkodliwe stereotypy. Książka z jednej strony stanowi odważną krytykę polskiego dziennikarstwa, a z drugiej jest przenikliwą analizą wpływu mediów na świadomość społeczną. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Tytuł oryginału: "Catch and kill : lies, spies and a conspiracy to protect predators" 2019.
Indeks.
W 2017 roku Ronan Farrow, syn słynnej hollywoodzkiej pary, Mii Farrow i Woody’ego Allena, prowadził dziennikarskie śledztwo w związku z przemocą seksualną w Hollywood. Sprawa dotyczyła producenta filmowego Harveya Weinsteina, jednej z najbardziej wpływowych osób w branży. Farrow poznawał kolejne ofiary Weinstaina, jednak to nie ich liczba zbulwersowała dziennikarza - najbardziej szokujące było to, jak wielu ludzi od lat wiedziało o całym procederze i uczestniczyło w jego tuszowaniu lub tolerowało go w milczeniu. Wkrótce okazało się, że wpływy Weinstaina sięgają daleko poza granice jego filmowego imperium. Telewizja NBC, dla której pracował Farrow, zaczęła rzucać mu kłody pod nogi, a w końcu nakazała przerwanie prac nad reportażem. Dziennikarz i świadkowie, którzy zdecydowali się z nim rozmawiać, byli zastraszani przez prawników producenta i inwigilowani przez zatrudnionych przez niego detektywów oraz agencje szpiegowskie. A kiedy wreszcie reportaż ujrzał światło dzienne, wyszło na jaw, że sprawa Weinsteina to tylko wierzchołek góry lodowej - podobnych do niego było więcej, a sieć powiązań między światem polityki, biznesu i mediów przez lata zapewniała im bezkarność. Za ujawnienie sprawy Weinsteina Ronan Farrow wspólnie z redakcjami „New Yorkera” i „New York Timesa” otrzymał w 2018 roku Nagrodę Pulitzera. [Wydawnictwo Czarne, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-343.3/.7 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-34 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Tytuł oryginału: "Hate Inc. : why today's media makes us despise one another" 2019.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej (standard DAISY).
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorzki i pełen ironii audyt wielkiej korporacji Nienawiść sp. z o.o. Nagradzany amerykański reporter Matt Taibbi bezlitośnie rozprawia się z dziennikarskim bałaganem w USA i wnikliwie analizuje typy politycznej ortodoksji, które tylko pozornie się od siebie różnią. Dostaje się wszystkim po równo – bo jak inaczej traktować działania mediów, w których „różnorodność intelektualna” rozumiana jest jako „po jednym reprezentancie z każdej partii”, nieuprzejmość stała się wymogiem, a dziennikarze porzucili zawodową bezstronność na rzecz politycznych agitacji. Szanowni Państwo, zapraszamy do reality show Ameryka kontra Ameryka! Wygrywają wszystkie stacje, przegrywają obywatele. Gwarantujemy – takiej porcji nienawiści nie zobaczycie nigdzie indziej. [Wydawnictwo Czarne, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109897 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Książka dla Każdego)
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Współfinansowanie: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Nagranie w formacie DAISY.
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorzki i pełen ironii audyt wielkiej korporacji Nienawiść sp. z o.o. Nagradzany amerykański reporter Matt Taibbi bezlitośnie rozprawia się z dziennikarskim bałaganem w USA i wnikliwie analizuje typy politycznej ortodoksji, które tylko pozornie się od siebie różnią. Dostaje się wszystkim po równo – bo jak inaczej traktować działania mediów, w których „różnorodność intelektualna” rozumiana jest jako „po jednym reprezentancie z każdej partii”, nieuprzejmość stała się wymogiem, a dziennikarze porzucili zawodową bezstronność na rzecz politycznych agitacji. [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
MEDIA DLA ODBIORCÓW: Media dla odbiorcy, odbiorca w mediach ; Wpływ widzów na styl informacji telewizyjnych ; Kto tu jest gwiazdą? - rola dziennikarza na przykładzie rozmów telewizyjnych ; Nowy paradygmat newsa, infotainment i tabloidyzacja na przykładzie telewizyjnych serwisów informacyjnych (Wiadomości TVP i Fakty TVN) ; Technologiczne uwarunkowania informacji telewizyjnej ; Heroes of Today - bohaterowie internetowej Polski. REDAKTORZY: Ludzie, którzy zmienili polskie środki komunikacji społecznej po 1989 r. ; Sto dni transformacji w publikacjach "Gazety Wyborczej" (maj-sierpień 1989) ; Zmiany w "Polityce" w latach 1989-2007. Zarys problematyki ; Rola "Tygodnika Powszechnego" w procesie kształtowania się polskiej demokracji obywatelskiej ; Turowicz Powszechny ; Misja korespondenta wojennego w Polsce posierpniowej - rozważania nad wybranymi aspektami zagadnienia ; Dziennikarze i polityka w pierwszych latach III RP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40965 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej