Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Autor
Kononiuk Tadeusz
(3)
Machura Witold
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Chyliński Marek
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kuciel Maciej
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Palczewski Marek
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Wawer Monika
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Wrońska Marta (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Dziennikarstwo
(12)
Środki masowego przekazu
(9)
Dziennikarze
(8)
Wolność prasy
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Internet
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Reklama
(2)
Wolność słowa
(2)
Apple Inc
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo prasy
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Marketing polityczny
(1)
Partie polityczne
(1)
Piękno
(1)
Plakat
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Pornografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Public relations
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Twórczość
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wolność obywatelska
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
iPad
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
1901-
(1)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Szkice
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna)
Bibliogr. s. [197]-199.
I. WPROWADZENIE: 1. Próba uporządkowania ; 2. Czy oszustwo może być etyczny? ; II. WSZYSTKO JUŻ BUŁO - PRZEGLĄD NAJSŁYNNIEJSZYCH PRZYKŁADÓW "UNDERCOVER JOURNALISM" ; 1. W imieniu wykluczonych i upokorzonych ; 2. W imienieu pacjentów ; 3. Na tropie korupcji ; 4. W imieniu konsumentów ; 5. Wśród przestępców ; 6. Teatr dla pedofila - "undercover journalism" czy "reality show"? ; III. "UNDERCOVER JOURNALISM" PO POLSKU: 1. W Polsce "tylko ryba nie bierze" ; 2. Zakup prawie kontrolowany ; 3. Historie o zielonkawych polędwiczkach, zapleśniałych szynkach i 20-letnich mięsie ; IV. DZIENNIKARZE I POLICJANCI: 1. Przychodnie widma, czyli jak wyłudzić pieniądze z NFZ ; 2. Kiedy warto współpracować ; 3. Kiedy współpracy nie ma... ; V. NAJWIĘKSZY SKARB: INFORMATOR: 1. Wiarygodność informatora ; 2. Jak pozyskać informatora? ; VI INSTRUKACJA: "JAK SKUTECZNIE OSZUKAĆ?": 1. Tworzenie "legendy" ; 2. Zawodna technika ; 3. Szczegółowy plan prowokacji ; 4. Kiedy odzywa się sumienie... ; VII. PODSUMOWANIE - POD LUPĄ PROFESJONALIZMU.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
STATUS PRAWNY UTWORU DZIENNIKARSKIEGO: Plagiat w pracy dziennikarza ; Definicje prasy, dziennika i czasopisma a obowiązek sprostowania ; Status prawny dziennikarza jako twórcy utworów w stosunkach z wydawcą ; Status egzemplarzy obowiązkowych a powinności wydawców prasy jako czynniki w polityce kulturalnej państwa ; Ograniczenia praw autorskich w utworze dziennikarskim ; ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNO-ETYCZNA DZIENNIKARZY: Odpowiedzialność prawna dziennikarza ; Działanie dziennikarzy w interesie publicznym jako okoliczność wyłączająca odpowiedzialność prawną ; Odpowiedzialność etyczna dziennikarza ; STATUS PRAWNO-PRACOWNICZY ZAWODU DZIENNIKARSKIEGO: Dziennikarstwo i profesje medialne w procesie zmian ; Status zawodowy dziennikarzy w wybranych krajach Unii Europejskiej ; Poufność i jawność informacji o sprawach publicznych. Granice dostępu ; Outsourcing usług medialnych ; Zagrożenia współczesnego dziennikarstwa ; INFORMACJA JAKO DOBRO PUBLICZNE: Informacja - towar czy dobro publiczne? ; Ochrona prawno-autorska informacji jako dobra publicznego ; Konsumpcja prasy - wybrane zagadnienia ; Informacja jako dobro publiczne? ; Twórcza destrukcja dziennikarstwa od zwartej do rozproszonej postaci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-[300]. Indeks.
CZ. 1. PROFESJE I ZAWODY: R. 1. Profesja jako organizacja i kategoria statusu: Profesja jako rodzaj organizacji ; Profesja jako kategoria statusu: Faza Pierwotna ; Faza Tranzycji Industrialnej ; Okres Zbiorowej Mobilności ; Faza Nowoczesnego Profesjonalizmu ; R. 2. Kryteria i atrybuty profesjonalizmu: Komponenty modelu profesjonalnego: Atrybuty strukturalne profesjonalizmu ; Atrybuty behawioralnc profesjonalizmu ; R. 3. Wolne zawody: Denotacja pojęcia zawód ; Wolny zawód. Problemy metodologiczne ; Wnioski ; CZ. 2. PROCES KSZTAŁTOWANIA SIĘ TOŻSAMOŚCI ZAWODOWEJ: R. 4. Dziennikarstwo jako organizacja i kategoria statusu: Dziennikarstwo jako organizacja społeczna. Socjalizacja instytucjonalna: Geneza i kulturowe uwarunkowania rozwoju dziennikarstwa ; Rozwój dziennikarskich praktyk dyskursywnych ; Powstawanie pierwszych dziennikarskich organizacji zawodowych ; Kształtowanie się dziennikarstwa w Polsce ; Dziennikarstwo jako kategoria statusu. Socjalizacja indywidualna: Źródła prestiżu zawodu ; Socjalizacja indywidualna ; R. 5. Atrybuty profesji w dziennikarstwie: Perspektywa indywidualna. Badania dziennikarzy ; Badania nad dziennikarstwem ; R. 6. Profesjonalizm dziennikarski jako dyskurs: Dziennikarstwo w XXI wieku: Rewolucja w dostępie do informacji ; "Jakość" i "wiarygodność" w Internecie ; Nowe wyzwania dla zawodowstwa ; Wnioski ; CZ. 3. DZIENNIKARSKIE KOMPETENCJE: R. 7. Paradygmat kompetencji w zawodzie dziennikarza: Denotacja pojęcia kompetencja: Kompetencje, a kwalifikacje ; Rodzaje i typy kompetencji ; Etyczne postępowanie ; Typologia kompetencji ; Dialektyka kompetencji i niekompetencji ; Poziomy osiągania kompetencji dziennikarskiej ; Komponenty kompetencji dziennikarskich: Kompetencje instrumentalne i kompetencje twórcze ; Kompetencja warsztatowa ; Kompetencje merytoryczne ; Kompetencja społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101425 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Polskapresse, cop. 2008. - 438 s. : faks., fot. kolor., rys. (gł. kolor.), wykr. ; 21 cm.
Na s. tyt. rok wyd.: 2007.
Bibliogr. s. 411-430.
1. Media w społeczeństwie 2. Środki pracy dziennikarskiej - Gatunki dziennikarskie - Język dziennikarski - Liczby i statystyka w pracy dziennikarskiej 3. Dziennikarskie procesy pracy - Selekcja informacji - Research - Praca nad tekstem - Formy prezentacji 4. Zarządzanie redakcją i działami - Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym - Działy i obszary tematyczne w redakcji - Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją 5. Wpływy zewnętrzne - Dziennikrstwo i wpływy zewnętrzne - Dziennikarstwo i prawo - Etyka i normy zawodowe - Media potrzebują jakości 6. Perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z III Konferencji Dziennikarstwa Śledczego, zorganiz. w dn. 11-12 I 2008 r. w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE WOBEC POZNANIA I WARTOŚCI. TRENDY I ZAGROŻENIA: Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku ; Skandal na pierwszej stronie. Sensacyjność jako element oceny wiarygodności śledztw dziennikarskich ; Czy poszukiwanie prawdy w dziennikarstwie śledczym ma granice etyczne? ; Obiektywizm dziennikarski a dziennikarstwo śledcze. Analiza typologiczna ; PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY DZIENNIKARSTWA ŚLEDCZEGO: Dziennikarstwo śledcze w opinii prawników ; Informacja o przestępstwach i postępowaniach karnych - standardy prawne i etyczne ; Wybrane prawne i etyczne aspekty "przecieków" ; Działania faktyczne dziennikarzy stosujących prowokację dziennikarską jako próba ustanowienia okoliczności wyłączającej odpowiedzialność za podżeganie do przestępstwa ; PROBLEMATYKA ŹRÓDEŁ INFORMACJI W DZIENNIKARSTWIE ŚLEDCZYM: Źródła informacji dla dziennikarza śledczego ; Źródła informacji w pracy dziennikarza śledczego ; Europejski Trybunał Praw Człowieka o ochronie dziennikarskich źródeł informacji ; ANALIZA GATUNKÓW TEKSTÓW ŚLEDCZYCH: Reportaż, artykuł i... - charakterystyka genologiczna prasowych tekstów śledczych ; Retoryka dziennikarstwa śledczego w programach telewizyjnych z lat 2005-2007 ; Morfologia radiowego reportażu śledczego - struktura gatunku (uwagi wstepne) ; Krzywda i ofiara w radiowych reportażach śledczych ; Wątki kryminalne i śledcze w radiowym gatunku artystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. CECHY DZIENNIKARSKIEGO ETOSU: 1. Dziennikarska ideologia ; 2. Kryteria i cechy kultury zawodowej dziennikarzy ; R. II. PROCESY SOCJALIZACJI W DZIENNIKARSTWIE: 1. Socjalizacja instytucjonalna ; 2. Socjalizacja indywidualna ; R. III. KOMPETENCJE PODSTAWĄ RZETELNEGO DZIENNIKARSTWA: 1. Zakres pojęcia kompetencja ; 2. Kompetencje instrumentalne i kompetencje twórcze ; 3. Kompetencja warsztatowa ; 4. Kompetencja merytoryczna ; 5. Kompetencje etyczne ; R. IV. UNIKANIE KRZYWDY W DZIENNIKARSTWIE: 1. Zasada krzywdy w dziennikarstwie ; 2. Odpowiedzialność etyczna dziennikarza ; 3. Odpowiedzialność prawna dziennikarza ; R. V. TEOLOGIA RZETELNEGO DZIENNIKARSTWA: 1. Praca jako powołanie ; 2. "Dziennikarska biblia" ; R. VI. RZETELNE DZIENNIKARSTWO A DZIENNIKARSKIE SUMIENIE: 1. Ontologia sumienia ; 2. Klauzula sumienia w etyce komunikacji ; 3. Normatywne fundamenty klauzuli sumienia ; 4. Klauzula sumienia a rzetelne dziennikarstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 295)
Dot. m.in. prasy woj. podkarpackiego.
I.ZAGADNIENIA OGÓLNE: 1. Teresa Sasińska-Klas - Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości?; 2. Tomasz Goban-Klas - Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy?; 3. Marek Jachimowski - Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator?; 4. Ignacy S. Fiut - Spirala ujadania i jazgotu w mediach; 5. Jerzy Pałosz - Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; 6. Jacek Wasilewski, Jakub Kloc-Konkołowicz - Zagrożenia debaty publicznej - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej. III. ZAGADNIENIA ETYCZNO-PRAWNE: 1. Iwona Hofman - Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; 2. Izabela Oleksiewicz - Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; 3. Anna Tomaka - "Nowiny" i "Super Nowiny" - spór o tytuł; 4. Jan Pleszczyński - Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; 5. Kazimierz Wolny-Zmorzyński - Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; IV. PRASA: 1. Wiesława Piątkowska-Stepaniak - Tabloidy zmieniają konkurencję; 2. Dariusz Czerwiński - W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; 3. Magdalena Piechota - " Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; 4. Katarzyna Bernat - Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; 5. Lidia Pokrzycka - Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; 6. Wiesław Koński - Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; 7. Paweł Kuca - Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; 8. Tomasz Mielczarek - Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; 9. Wojciech Furman - Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; 10. Anna Konik - Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; 11. Andrzej Jagusztyn - Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005. V. RADIO: 1. Bogusław Nierenberg - Rynkowe determinanty wolności mediów; 2. Janusz Miąso - Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; 3. Grażyna Stachyra - Współczesne formuły wiadomości radiowych; 4. Katarzyna Kadaj-Kuca - Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; 5. Paweł Migas - Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i telewizji Trwam. VI. TELEWIZJA: 1. Tadeusz Skoczek - Miedzy misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; 2. Weronika Świerczyńska - Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; 3. Magdalena Wasylewicz - Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? VII. EDUKACJA: 1. Ryszard Pęczkowski - Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; 2. Marta Wrońska - Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); 3. Urszula Gruca Miąsik - Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika / Jerzy Mikułowski Pomorski. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. spojrzenie z Rosji / Siergiej G. Korkonosenko. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne / Marek Jachimowski. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej / Stanisław Michalczyk. Piarystyka w Rosji / Aleksandr P. Koroczenskij. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej / Nikołaj I. Buslenko. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji / Zbigniew Oniszczuk. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca / Marian Gierula. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy / Patrycja Szostak. Dziennikarstow obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego / Michał Kaczmarczyk. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej) / Franciszek Szpor. dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej / Anna Mielczarek. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku w telewizji / Maria Piekorz. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza / Lilianna Lakomy. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych / Katarzyna Kulik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. mieszkańców Podkarpacia.
Cz. I. WARTOŚCI A MEDIA: Maciej Soin - Dziennikarstwo zaangażowane w świetle socjologii moralności ; Paweł Przywara - O informacyjnej funkcji współczesnych mediów ; Anna Dudzińska - W obliczu odpowiedzialności za słowo. Wtórna wiktymizacja w mediach: teoria i przykłady ; Anna Miś - Piękno i bestia ukryta w reklamie. Rozważania na temat kobiecego piękna jako wartości na podstawie kampanii Dove "Prawdziwe Piękno". Cz. II. MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO: Małgorzata Lorenc-Szpila - Z pilotem, gazetą i/lub książką w ręku bądź w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Czas wolny mieszkańców Podkarpacia i Polaków en bloc ; Leszek Baran - Preferencje czytelnicze i tożsamość kulturowa a cechy społeczno-demograficzne podkarpackich konsumentów prasy codziennej ; Marcin Szewczyk - Zabezpieczenie interesów odbiorców przekazu treści on-line w konsultacjach społecznych: Public Consultation on "Content On-line" October 2009 ; Markus Lipowicz - Pornografizacja społeczeństwa? Próba formalnej analizy współczesnego życia społecznego scentralizowanego wokół medialnego przekazu pornograficznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98150 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dotyczy dzienników regionalnych woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
I. KSZTAŁCENIE: Studia dziennikarskie - pomiędzy europejskimi wymogami a polskim systemem oświatowym ; Wpływ zmian w funkcjonowaniu mediów na kształcenie dziennikarzy ; Perspektywy etyki dziennikarskiej. II. MIEJSCA: Dziennikarz w przestrzeni medialnej ; Jakie sa gazety regionalne? Ewolucja tematyczna dzienników regionalnych na przykładzie woj. Podkarpackiego ; dziennikarz w gminie, powiecie, województwie. Ewolucja zawodu w PRL i w II RP ; O roli i znaczeniu Internetu w kontekście zmian modelu dziennikarskich źródeł informacji . III. EMOCJE: Między flirtem a wojną - neosemantyzm w tekstach prasowych p profilu politycznym. Stan aktualny i perspektywy ; Tragedia narodowa, społeczeństwo i media ; Tragedia smoleńska w polskich mediach elektronicznych (pierwsze tygodnie) ; O spotach wyborczych jako substancje dyskursu politycznego. IV. ZARZĄDZANIE: Dziennikarstwo radiowe - przyszłość profesji ; Promocja ośrodków akademickich w oczach prasy lokalnej ; Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwie prasowym ; Zarządzanie organizacją medialna a praca grup dziennikarskich i pojedynczych dziennikarzy ; Zarządzanie w mediach - od cyfryzacji do specjalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej