Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Allan Stuart (1962- )
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Machura Witold
(1)
Sadza Agata
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Internet
(6)
Środki masowego przekazu
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarstwo obywatelskie
(2)
Public relations
(2)
Spożycie
(2)
Atak terrorystyczny na Stany Zjednoczone 2001 r.
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Celebryci
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Edukacja medialna
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Graffiti
(1)
Głosowanie
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kabaret polski
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Multimedia
(1)
Nauczyciele
(1)
Opera
(1)
Plakat
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo do informacji
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Publicystyka
(1)
Reklama
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Twórczość
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wolność obywatelska
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Znak towarowy
(1)
Zniewaga
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Dziennik Zachodni (czasop.)
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gatunek
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. [196]-201. Indeksy.
Początki dziennikarstwa internetowego ; Nowy wspaniały świat mediów: BBC News Online, Drudge Report i narodziny blogów ; Relacjonowanie sytuacji kryzysowej: dziennikarstwo internetowe a 11 września ; Sensacyjne skandale: wartość informacyjna blogów ; Dziennikarstwo internetowe a wojna w Iraku: dawanie świadectwa ; Dziennikarstwo uczestniczące: IndyMedia, OhmyNews i Wikinews ; Dziennikarze obywatelscy jako naoczni świadkowie: zamachy bombowe w Londynie i huragan Katrina ; Nowe kierunki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92006 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-050 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Spis treści także ang. Streszcz. ang. przy rozdz.
I. Nowa tekstualność, nowe gatunki, nowy język II. Stare media w multimediach III.Multimedia a komunikacja społeczna IV. Metodologiczne i definicyjne aspekty multimediów V. Językowe oblicza zjawisk multumedialnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W stronę nowych mediów / Magdalena Szpunar. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010. - 237 s. : il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
Zawiera publikowane teksty i ref. aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. [223]-231, netogr. s. [232]-237.
I. NOWE MEDIA CZY NOWE W MEDIACH?: 1. Czym są nowe media - próba konceptualizacji, 2. Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów, 3. Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa, 4. Kultura obrazu a ikonosfera internetu, 5. Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo, 6. Złudna anonimowość Sieci ; II. PRZESTRZENIE NOWYCH MEDIÓW: 1. Typologia użytkowników sieci internet, 2. Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie internetu, 3. Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ internetu na zwiększanie udziału w głosowaniu, 4. Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji, 5. Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym ; III. AKTYWNOŚĆ W SIECI: 1. Dziennikarstwo obywatelskie w dobie internetu, 2. Wikipedia - zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?, 3. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy, 4. Granice wolności słowa w internecie, 5. Flaming i trolling jako formy agresji werbalnej w internecie, 6. Flash mob - rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie, 7. Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Misyjność mediów w perspektywie teologicznej ; W walce o pryncypia... Media w tworzeniu obrazu kultury wysokiej ; "Dajcie nam pieśni... Wychowujcie młodzież..." ; Publiczne dotowanie sztuki w debacie medialnej. Agenda Settings i Art-Funding-Controversy (1989) ; Jedność zawodowa polskich dziennikarzy na tle żurnalistów norweskich ; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a postulat apolityczności administracji publicznej - pułapka, wyzwanie czy szansa? (Uwagi wybrane) ; Format: nadawca publiczny ; Dziennikarskie prawo do informacji a tajemnice ustawowo chronione. Dostęp, wykorzystanie, odpowiedzialność ; Prawo reportera do fikcji ; Rola stand up'u we współczesnej informacji telewizyjnej ; Codzienność bez dziennikarzy? ; Kabaret w lokalnym wydaniu "Dziennika Zachodniego" ; Między "prawdą" a "Prawdą". Rola współczesnej polskiej prasy katolickiej ; Media wobec problemu bezdzietności wśród Polaków ; Dokąd zmierzają nowe media? Nowe zagrożenia, nowe szanse... ; Wizerunek ofiary w mediach elektronicznych. Analiza przypadku ; Efekty współczesnego modelu kształcenia dziennikarzy - uwag kilka ; Dzieje przestępstwa zniesławienia w prawie polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej