Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Autor
Czkwianianc Elżbieta
(1)
Dolata Elżbieta
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Knapp Julie
(1)
Makosiej Ryszard
(1)
Nartowska Hanna
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pusz Sławomira
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Klasy łączone
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Matematyka
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niemowlę
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Potrawy dla dzieci
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Stosowana analiza zachowania
(1)
Sztuka
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola.)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 240-241.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Tytuł oryginału: "A complete ABA curriculum for individuals on the autism spectrum with a developmental age of 4-7 years : a step-by-step treatment manual including supporting materials for teaching 150 intermediate skills" 2014. Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności pośrednie. Płyta CD-ROM zawiera pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu.
Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności pośrednie. Płyta CD-ROM zawiera pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu.
Bibliografia, netografia na stronie 639.
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 4 do 7 lat, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu pośredniego, związanych z językiem abstrakcyjnym, zabawą i zachowaniami społecznymi, a także regulacją emocjonalną i behawioralną. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 150 umiejętności średniego poziomu. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia – w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii. [Harmonia Universalis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-112344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
I. KONTEKSTY WSPÓLCZESNEJ RZECZYWISTOŚCI EDUKACYJNEJ: Zagubione cele polskiej edukacji ; W kręgu fenomenologii wychowania i filozofii dziecka ; Nauczanie w klasach łączonych - charakterystyka zjawiska ; Nauczanie prac ręcznych historycznym ideałem czy wyzwaniem dla współczesnej edukacji dziecka ; Edukacja inkluzyjna dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Wczesna edukacja dziecka - czas transmisji czy aktywnego zdobywania wiedzy? II. PODMIOTY EDUKACJI I ICH RELACJE - POSZUKIWANIE IDEAŁÓW: Portret Emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ; Nauczyciel - refleksyjny praktyk ; Kompetencje nauczyciela klas I-III - refleksyjnego praktyka i profesjonalnego artysty ; Kompetencja komunikacyjna nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej ; Pedagogiczny wymiar współpracy nauczyciela z rodzicami. III. DZIAŁANIA EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZE W OKRESIE PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM : Organizowanie uczenia się dzieci w zabawie ; Nie tylko rachunki ; Małe formy teatralne w edukacji wczesnoszkolnej ; Gry i zabawy ruchowe jako formy wspierania rozwoju dziecka ; Podstawy języka fotografii dydaktycznej ; Cele dydaktyczne i wychowawcze realizowane na zajęciach wczesnoszkolnej edukacji plastycznej ; Natura i efektywność coachingu w programie edukacyjnym jako praktyka rozwojowa i wspierająca potencjał dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100069 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej