Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Kielin Jacek
(2)
Borecka Irena (1948-2008)
(1)
Chrzanowska Danuta (?-1994)
(1)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(1)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(1)
Kruk-Lasocka Joanna (1954- )
(1)
Sekułowicz Małgorzata (1960- )
(1)
Wontorowska-Roter Sylwia
(1)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Psychoterapia
(2)
Rodzice
(2)
Biblioterapia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Fenyloketonuria
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Mowa
(1)
Mózg
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Oligofrenopedagogika
(1)
Padaczka
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychopatia
(1)
Schizofrenia
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-[114]
Dziecko upośledzone intelektualnie i jego potrzeby ; 2. Rewalidacja dzieci niepełnosprawnych intelektualnie. Teoria i praktyka ; 3. Biblioteka szkolna pracownią biblioterapeutyczną ; 4. Biblioteka jako forma rewalidacji dzieci niepełnosprawnych umysłowa ; 5. Zastosowanie biblioterapii w rewalidacji dzieci niepełnosprawnych umysłowo ; 6. Wykorzystanie komputera w pracy dydaktycznej i biblioterapeutycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Czy należy współpracować z rodzicami ? 2. Współpraca a pomaganie 3. O konsekwencjach okazywania życzliwości 4. Jak sobie radzić z własnymi uczuciami 5. Diagnozowanie 6. Kontrakt-niezwykła umowa 7. Jak osiągnąć założone cele 8. Wykorzystanie transferu 9. Wykorzystanie rozkładu dnia rodziny w formułowaniu zaleceń 10.Wykorzystywanie pochwał 11.Procedura postępowania z rodzicami 12.Praca z rodzicami o postawie unikającej 13.Praca z rodzicami o postawie nadmiernie wymagającej 14.Praca z rodzicami o postawie nadmiernie opiekuńczej 15.Praca z rodzicami o postawie odtrącającej 16.Praca z rodzicami o postawach pozytywnych 17.Od czego zacząć ?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sygnały)
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
Streszcz. ang., ros.
Inteligencja i jej odchylenia od jej normalnego poziomu ; Osobowość i zaburzenia emocjonalne u dzieci opóźnionych umysłowo ; Organiczne uszkodzenia mózgu i badania z zakresu psychofizjologii ; Problematyka uczenia się a opóźnienie umysłowe ; Rozwój pojęć i myślenia u dzieci opóźnionych ; Charakterystyka funkcji związanych z porozumiewaniem się i ich zaburzenia ; Rola i zadania rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-27635 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej