Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Barłóg Krystyna
(2)
Tłuchowski Witold
(2)
Buryn Urszula
(1)
Csányi Yvonne
(1)
Frączek Zofia
(1)
Geppertowa Lidia
(1)
Góralówna Maria (1919-1995)
(1)
Hołyńska Bożena
(1)
Kirejczyk Kazimierz (1910-1986)
(1)
Löwe Armin
(1)
Löwe Armin (1922-2001)
(1)
Okopiński Henryk
(1)
Solov'eva I.M
(1)
Stawowy-Wojanrowska Irena
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Szymańska Beata
(1)
Tułodziecka Irena (1920- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Dziecko głuche
(9)
Głusi
(5)
Mowa
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Gry i zabawy
(2)
Język
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aparaty słuchowe
(1)
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Bioetyka
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko upośledzone fizycznie
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Higiena szkolna
(1)
Homplewicz, Janusz (1931-2006)
(1)
Hulek, Aleksander (1916-1993)
(1)
Integracja społeczna
(1)
Język migowy
(1)
Język migowy polski
(1)
Język polski
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pamięć
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Postawy
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Studenci niepełnosprawni
(1)
Surdopedagogika
(1)
Uczniowie
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Wartość
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Życie
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Galicja
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Podstawą tł. na jęz. pol. była książka wyd. w jęz. niem. : Hör - Sprach - Erziehung für hörgeschädigte Kinder".
Bibliogr. s. 208-[211].
1. Znaczenie słuchu, pojęcie wychowania słuchowego ; 2. Najważniejsze etapy w historii wychowania słuchowego ; 3. Najważniejsze konsekwencje utraty słuchu ; 4. Wczesne wykrywanie uszkodzenia słuchu i wczesne zaopatrywanie w aparat słuchowy ; 5. Wczesne wychowanie sluchowo-werbalne ; 6. Najważniejsze założenia nauczania języka macierzystego w grupach dzieci z głębokim uszkodzeniem słuchu ; 7. Typy lekcji języka macierzystego ; 8. Rozwijanie mowy poprzez metodę przedmiotowego praktycznego działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101243 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 256-[261].
Streszcz. w jęz. ang., fr. i ros.
PRÓBA KLASYFIKACJI GŁUCHYCH DLA POTRZEB PEDAGOGICZNYCH: 1. Dotychczasowe systemy klasyfikacji ; 2. Proponowany system klasyfikacji głuchych ; 3. Zestawienie kategorii dzieci głuchych wyróżnionych w proponowanym systemie klasyfikacji ; CELE NAUCZANIA I WYCHOWANIA DZIECI GŁUCHYCH: 1. Określenie celu kształcenia ludzi głuchych w warunkach życia współczesnego ; 2. Wszechstronny rozwój głuchych: Wychowanie fizyczne ; Rozwój umysłowy ; Wychowanie społeczne ; Przygotowanie do zawodu ; 3. Zagadnienia specjalnego rozwoju głuchych ; ŻYCIE GŁUCHYCH W STAROŻYTNOŚCI I W ŚREDNIOWIECZU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ SYSTEMU OPIEKI CHARYTATYWNEJ: 1. Podział dziejów wychowania głuchych na okresy i dominujące w nich systemy nauczania i wychowania ; 2. Losy głuchych w starożytności ; 3. Sytuacja głuchych w średniowieczu ; 4. Początki kształtowania się i rozwoju systemu opieki charytatywnej ; 5. Pierwsze wiadomości o próbach pracy pedagogicznej nad rozwojem głuchych ; DRUGI OKRES W DZIEJACH WYCHOWANIA GŁUCHYCH: 1. Rozwój i zmierzch systemu indywidualnego nauczania: Warunki rozwoju wiedzy o głuchych i ich wychowaniu ; Hieronim Cardano ; Pablo de Ponce ; Manuel Ramirez de Carrion i Juan Pablo Bonet ; Szkoła angielska ; Jan Helmont i Jan Konrad Amman ; Sukcesy i rozkwit nauczania indywidualnego pod koniec II okresu ; Zmierzch i znaczenie systemu indywidualnego nauczania dzieci głuchych ; 2. Dalszy rozwój charytatywnego systemu opieki nad głuchymi ; SZKOLNICTWO SPECJALNE DLA DZIECI GŁUCHYCH NA ŚWIECIE W TRZECIM OKRESIE NAUCZANIA: 1. Rozwój szkolnictwa: Początki i rozwój szkolnictwa dla głuchych ; Zmiana sytuacji szkół i wzrost powszechności nauczania ; Organizacja placówek kształcenia dzieci głuchych ; 2. Programy i organizacja procesu nauczania ; 3. Metody nauczania dzieci głuchych w III okresie: Najwazniejsze przyczyny rozwoju metod nauczania ; Francuska metoda nauczania dzieci głuchych ; Niemiecka czysta ustna metoda nauczania ; Wiedeńska metoda nauczania głuchych ; Szlezwicka metoda nauczania ; Reforma niemieckiej czystej ustnej metody nauczania przez Maurycego Hilla ; Nowa metoda nauczania głuchych ; Polska metoda nauczania dzieci głuchych ; Rosyjskie poglady na metodę nauczania dzieci głuchych ; SZKOLNICTWO SPECJALNE DLA DZIECI GŁUCHYCH W POLSCE: 1. Szkolnictwo dla dzieci głuchych przed pierwszą wojną światową: Pierwsze próby zorganizowania zakładu ; Organizacja Instytutu Głuchoniemych i Ociemniałych w Warszawie ; Jan Siestrzyński ; Inne zakłady i szkoły dla dzieci głuchych ; 2. Szkolnictwo dla dzieci gluchych w Polsce po pierwszej wojnie światowej: Rozwój liczbowy szkolnictwa ; Realizacja powszechności nauczania ; Nauczyciele, oddziały i ich obciążenie ; Inne charakterystyczne cechy ówczesnego szkolnictwa ; Program i metody nauczania ; 3. Szkolnictwo dla głuchych w Polsce po drugiej wojnie światowej: Struktura i rozwój szkolnictwa ; Organizacja procesu dydaktycznego w szkołach dla normalnych dzieci głuchych ; Szkolnictwo dla dzieci niedosłyszących, głuchych opóźnionych w nauce i głuchych upośledzonych umysłowo ; Dalsze ogolne i zawodowe kształcenie głuchych oraz problem walki z analfabetyzmem ; Inne czynniki wpływające na proces rewalidacji w szkołach specjalnych dla głuchych ; wyniki nauczania dzieci głuchych ; TENDENCJE ROZWOJOWE W SZKOLNICTWIE DLA GŁUCHYCH NA ŚWIECIE PO DRUGIEJ WOJNIE ŚWIATOWEJ: 1. Ogólne kierunki krytyki dotychczasowego systemu nauczania ; 2. Problem profilaktyki ; 3. Tendencja do zrównania głuchych ze słyszącymi ; 4. Realizacja powszechności nauczania ; 5. Wczesna opieka pedagogiczna nad dziećmi gluchymi ; 6. Dążenie do zmniejszenia izolacji dzieci głuchych od połeczenstwa słyszących ; 7. Dostosowanie oddziaływania rewalidacyjnego do potrzeb i możliwości głuchych ; 8. Wykorzystanie zdobyczy naukowych i stosowanie pracy zespołowej ; POSZUKIWANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ: 1. Kolegium im. Gallaudeta w Waszyngtonie ; 2. Nauczanie głuchych razem ze słyszącymi: Znaczenie i możliwość kontaktu głuchych ze słyszącymi w procesie nauczania ; Nieudane próby wspólnego nauczania ; Eksperyment Instytutu Defektologii w Moskwie ; Doświadczenia w Rio de Janeiro w Brazylii ; Badania przeprowadzone w Polsce ; 3. Wyniki dotychczasowych poszukiwań ; ZARYS KONCEPCJI NOWEGO SYSTEMU NAUCZANIA I WYCHOWANIA DZIECI GŁUCHYCH: 1. Załozenia ogolne ; 2. Selekcja dzieci głuchych: Podstawowe zadania selekcji ; Dzieci głuche wymagające nauki w szkołach specjalnych ; Dzieci głuche nadające się do nauki w szkołach normalnych razem z dziećmi słyszącymi ; Organizacja systemu selekcji ; 3. Wychowanie dzieci głuchych w wieku poprzedzającym obowiązek szkolny: Cele wychowania dzieci głuchych w pierwszych latach życia w świetle współczesnych poglądów naukowych ; Organizacja pracy wychowawczej ; 4. Pion szkół specjalnych w zreformowanym systemie kształcenia dzieci głuchych ; 5. Kształcenie dzieci głuchych w szkołach normalnych razem z dziećmi słyszącymi ; 6. Organizacja kształcenia dzieci niedosłyszących i z resztkami słuchu ; ZADANIA STOJĄCE PRZED OPIEKĄ I POMOCĄ DOROSŁYM GŁUCHYM: 1. Pomoc głuchym absolwentom szkół ; 2. Pomoc głuchym analfabetom i półanalfabetom ; 3. Opieka nad dorosłymi głuchymi dodatkowo upośledzonymi ; 4. Pomoc niedosłyszącym ; 5. Praca z ludźmi tracącymi słuch .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8454 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-50760 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48325 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały do nauczania psychologii. Seria 4, Psychologia Kliniczna i Psychopedagogika Specjalna / pod red. Lidii Wołoszynowej ; t. 4)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Zaburzenia psychiczne w przypadkach ogniskowych uszkodzeń mózgu: Uwagi wstępne ; Główne rodzaje zaburzeń czynności wyzszych w przypadkach ogniskowych uszkodzeń mózgu: Zaburzenia percepcji - agnozje ; Zaburzenia działania - apraksje ; Zaburzenia mowy - afazje ; Inne zaburzenia czynności wyższych ; Uwagi końcowe ; Rehabilitacja mowy opowieściowej u chorych z ogniskowymi uszkodzeniami mózgu: Wstęp ; Analiza pojęcia "mowa opowieściowa" ; Analiza zaburzeń czynności mowy o charakterze amnestycznym i ruchowym ; Ogólny plan rehabilitachji mowy opowieściowej ; Ocena wyników rehabilitacji ; Omówienie zasad pracy w zespole terapeutycznym ; Analiza przypadków, w rehabilitacji ktorych zaplanowane metody przyniosły pozytywne wyniki ; Analiza przypadku, w ktorym zaplanowana metoda rehabilitacji nie doprowadziął do osiągnięcia pozytywnych wyników ; Porównanie stanu wyjściowego i wyników rehabilitacji mowy opowieściowej u chorych z zespołęm afazji akustyczno-amnestycznej ; Omówienie i ocena kryteriów ilościowej analizy opowiadań ; Podsumowanie i wnioski ; Elementy psychologii i pedagogiki dzieci głuchych ; Wybrane problemy psychologii głuchych: Uwagi wstępne ; Przyczyny i typy głuchoty ; Głuchota a rozwój umysłowy ; Rozwój osobowości i przystosowanie emocjonalne ; Głuchota a dojrzałość społeczna ; Głuchota a rozwój merytoryczny ; Znaczenie zabaw tematycznych dla rozwoju dzieci głuchych w wieku przedszkolnym: Zabawa - główną formą aktywności dizecka ; Walory wychowawcze zabaw tematycznych ; Problem kierowania zabawami ; Rozwój mowy i myślenia oraz kształtowanie pojęć głównym problemem rewalidacji dzieci głuchych ; Zabawy dydaktyczne jako komponenta specjalnych zajęć językowych ; Przeprowadzanie zabaw tematycznych w środowisku dzieci głuchych ; Wpływ zabaw tematycznych na rewalidację dzieci głuchych ; Badania nad strukturą społeczną grup osób upośledzonych umysłowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-615/t.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
M.in. dot. Rzeszowa, Dębicy i Pustkowa-Osiedla.
Bibliogr. przy pracach.
Krystyna Barłóg - Życiorys prof. dra hab. Janusza Homplewicza ; Janusz Homplewicz - Wiązki świateł etyki pedagogicznej w pryzmacie wychowywania niepełnosprawnych ; Waldemar Furmanek - Klawiatura problemów pedagogiki w pracach Janusza Homplewicza ; Jerzy Niemiec - Wspomnienie o prawdziwej przyjaźni, tej "na zawsze" ; Kazimierz Denek - Język jako nośnik wartości. Chrońmy go! ; Kazimierz Szmyd - Dziecko i nauczyciel wobec zagrożeń wychowania doby "postnowoczesnej" ; Krystyna Barłóg - Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych zaburzeniami rozwoju ; Aleksandra Mach - Z badań nad przystosowaniem psychospołecznym osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ; Izabela Marczykowska, Anna Potocka - Działalność Ośrodka Wczesnej Interwencji jako oferta pomocy dziecku i jego rodzinie ; Elżbieta Kłęczek - Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka - realizacją zadań w zakresie wspierania rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym ; Elżbieta Szuty - Możliwości wsparcia rehabilitacyjnego niepełnosprawnych dzieci w szkole integracyjnej ; Elżbieta Jurkiewicz - Z doświadczeń integracji dzieci z różnymi niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 22 w Rzeszowie ; Lucyna Koryl - Doświadczenia z pracy terapeutyczno-wychowawczej indywidualnego przypadku dziecka z uszkodzonym słuchem w szkole ogólnodostępnej ; Ilona Czyż - Problemy komunikacji u dzieci z cechami autystycznymi ; Katarzyna Hul - Rehabilitacja społeczna osób niesłyszących poprzez turystykę i sport (oferta wsparcia Polskiego Związku Głuchych w Rzeszowie) ; Małgorzata Busz - Nowe spojrzenie na rehabilitację - realną możliwością zaspokajania potrzeb życiowych oraz samorealizacji studentów z dysfunkcją słuchu uczelni rzeszowskich ; Joanna Sebastianka - Rodzeństwo pełnosprawne osób niepełnosprawnych intelektualnie ; Justyna Bereś - Wieloaspektowość i kompleksowość wsparcia społecznego rodzin wychowujących dziecko autystyczne ; Magdalena Gołaszewska - Wieloaspektowość wsparcia społecznego rodzin wychowujących dziecko upośledzone umysłowo w stopniu lekkim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96097 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. badania przeprowadzone wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Krośnie dot. wartości religijno-moralnych zawartych w Dekalogu (s. 44-62).
Bibliogr. s. 152.
Tekst częśc. słowac. Streszcz. ang. przy pracach.
I. WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI. O NOWE JAKOŚCI AKSJOLOGICZNE: Ocalić cywilizację. Szansa czy niemożność? / Kazimierz Szmyd ; Jakość życia człowieka - płaszczyzna aksjologiczna w systemie edukacji / Wojciech Walat ; Inwestować w człowieka - w poszukiwaniu wartościowej edukacji / Zofia Frączek ; Dekalog a młodzież / Janusz Mierzwa ; Odpowiedzialność za życie jako jedna z naczelnych zasad w etyce medycznej / Andrzej Garbarz ; Systemy wartości młodzieży na przełomie wieków / Marzena Cwynar. II. W POSZUKIWANIU SKUTECZNYCH FORM POMOCY WSPÓŁCZESNEMU CZŁOWIEKOWI: Ľudský potenciál a odkývanie jeho bohatstva (Potencjał ludzki a odkrywanie jego bogactwa) / Anna Tokárová ; Tradycyjne i współczesne wizje człowieka a wychowanie jako pomoc człowiekowi (Antropologia i pedagogika auxiliarna) / Józef Łach ; Wokół pojęcia pomocy i wsparcia społecznego / Beata Szluz ; Wolontariat w pomocy społecznej: sprzymierzeniec czy konkurent? / Tadeusz Kamiński ; Polyestetická výchova a integratívna hudobná pedagogika - súčasné koncepcie výchovy človeka k umeniu a k hudbe (Poliestetyczne wychowanie i integracyjna pedagogika muzyczna - współczesne koncepcje wychowania człowieka dla sztuki i dla muzyki) / Irena Medňanská. III. KONCEPCJE POMOCY DZIECKU I RODZINIE: Współczesna polska rodzina i jej miejsce w systemie opiekuńczo-wychowawczym / Wiesława Walc ; Możliwości przeciwdziałania przemocy w rodzinie / Anna Śniegulska ; Pomoc dziecku i rodzinie w systemie oświaty / Anna Sokołowska ; Organizowanie pomocy lekarskiej w szkołach galicyjskich na przełomie XIX i XX wieku / Elżbieta Dolata. IV. POMOC WSPÓŁCZESNEMU CZŁOWIEKOWI - PERSPEKTYWA PRAKTYCZNA: Lektura literatury dziecięcej jako sposób na egzystencjalne niepokoje / Alicja Ungeheuer-Gołąb ; Dwujęzyczność dziecka niesłyszącego - nowe spojrzenie na rolę języka migowego / Małgorzata Zaborniak-Sobczak ; O wychowaniu językowym uczniów w młodszym wieku szkolnym / Alicja Kubik ; Pomoc dzieciom z zaburzeniami rozwoju i trudnościami w nauce / Małgorzata Alberska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. studentów niepełnosprawnych Uniwersytetu Rzeszowskiego i działalności Oddziału Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem w Przemyślu.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. AKTUALNOŚĆ I PONADCZASOWOŚĆ KONCEPCJI REHABILITACJI, EDUKACJI I INTEGRACJI PROFESORA ALEKSANDRA HULKA: Ponadczasowość idei profesora Aleksandra Hulka ; Wspomnienie o prof. A. Hulku (1916-1993). Ponadczasowość idei w teorii i praktyce ; Profesor Aleksander Hulek - prekursor polskiej rehabilitacji ; koncepcje polskiej szkoły rehabilitacji współtworzone przez profesora Aleksandra Hulka nadal aktualne ; Idee profesora Aleksandra Hulka we współczesnym prawodawstwie dotyczącym osób niepełnosprawnych ; Rozwój działalności Sekcji Magistrów Wychowania Fizycznego w latach 1962-1987. II. WYZNANIA I POTRZEBY WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKIU SPECJALNEJ I REHABILITACJI: Świadomość oferty kompleksowej i wielospecjalistycznej pomocy wobec małych dzieci niepełnosprawnych i zagrożonych niepełnosprawnością w opiniach pedagogów ; Refleksje nad profesjonalizmem szkoły, czyli kto i jak wspiera rozwój ucznia ; Kompetencje diagnostyczne nauczyciela wychowawcy w teorii i praktyce pedagogicznej ; Możliwości psychospołecznej integracji osób z niepełnosprawnością na poziomie szkoły wyższej (Przykład rozwiązań w Uniwersytecie Rzeszowskim). III. WIELOWYMIEROWOŚĆ POSTRZEGANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RÓŻNYCH PRZESTRZENIACH ICH FUNKCJONOWANIA: Z historii edukacji osób niesłyszących ; Style radzenia sobie w sytuacji trudnej, preferowane przez rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ; Idea integracyjnego systemu kształcenia dzieci z niepełnosprawnością ; Arteterapia w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w szkole specjalnej ; Działania integracyjne Oddziału Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem w Przemyślu w rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102421 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej