Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Autor
Kreczman-Madej Renata
(2)
Nosowska Dorota
(2)
Borkowska Aneta (psychologia)
(1)
Domańska Łucja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dyskalkulia
(3)
Dziecko
(3)
Zespół ADHD
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Wstyd
(2)
Afazja
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Mózg
(1)
Neuropsychologia dziecięca
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Nieśmiałość
(1)
Porażenie mózgowe dziecięce
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Poradniki dla rodziców
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt. data wyd. 2009/2010.
Na okł.: ADHD, dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia, wstyd.
Bibliogr. s. 399-400.
W książce tej znajdziemy odpowiedzi na następujące pytania: Jak stwierdzić u dziecka dysleksję i jak z nią walczyć? W jaki sposób pomóc uczniowi z dysortografią? Jak wesprzeć dziecko z dyskalkulią? Jak radzić sobie z dzieckiem z ADHD? Jak pomóc nieśmiałemu dziecku w walce ze wstydem? Wskazówki, jak oderwać dziecko od komputera. Rady dla rodziców telewizyjnego maniaka. Metody postępowania z fanem sieci fast food. Rady na czas dojrzewania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. data wyd. 2009/2010.
Na okł.: ADHD, dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia, wstyd.
Bibliogr. przy rozdz.
1. DYSLEKSJA ROZWOJOWA: 1.1. DYSLEKSJA I DYSORTOGRAFIA: Co to znaczy, że u twojego dziecka zdiagnozowano dysleksję rozwojową? Co to jest dysgrafia, dysleksja, dysortografia? Jakie są objawy i metody terapii dysleksji i dysortografii? Skąd brać materiały do pracy z dzieckiem dyslektycznym? Jak rodzice i nauczyciele mogą pomóc dyslektykom? Czy dyslektykom przysługują jakieś ulgi w szkole i na egzaminach? Czy Polacy są przewrażliwieni na punkcie dysleksji?, 1.2. DYSGRAFIA: Czy każdy, kto brzydko pisze, jest dysgrafikiem? Jakie fakty mogą przemawiać za tym, że Twoje dziecko nim jest? Jak można pomóc dysgrafikowi? Czy dysgrafik powinien być oceniany za pismo? Czy dysgraficy mogą liczyć na udogodnienia na sprawdzianach i egzaminach?; 2. DYSKALKULIA: Co to jest dyskalkulia? W jakim wieku się ją diagnozuje? Jak można wcześniej rozpoznać jej symptomy? Czy dyskalkulia ma coś wspólnego z dysleksją? Jakie kłopoty ma dorosły dyskalkulik? Gdzie szukać pomocy dla ucznia-dyskalkulika?; 3. ADHD: Co to właściwie jest ADHD? Czy to jest choroba? Czy z tego się wyrasta? Jakie objawy powinny nas zaniepokoić? Czy powiedzieć rodzeństwu dziecka z ADHD - twój brat jest chory albo twoja siostra jest chora? Czy istnieją jakieś ulgi dla uczniów z ADHD? Jakiego typu terapii można się spodziewać? Skąd możemy wiedzieć, czy terapia prowadzona jest prawidłowo? Jak postępować wobec osób dokuczających naszemu dziecku?; 4. WSTYD: Co to jest wstyd, skąd się bierze i co jest jego przyczyną? Jak pomóc dziecku pokonać nieśmiałość i kompleksy? Czy dziecko nieśmiałe skazane jest we współczesnym społeczeństwie na klęskę? Co może być przyczyną nagłej przemiany bardzo śmiałego dziecka w bardzo nieśmiałe?; 5. INNE KWESTIE DOTYCZĄCE WYCHOWANIA: Jakimi metodami odciągnąć dziecko od komputera? Ile czasu dziennie syn czy córka mogą bezpiecznie oglądać telewizję? Czy dobrym pomysłem jest włączanie dzieciom w nagrodę DVD? Do jakiego momentu odrabiać z dzieckiem lekcje? jak sprawić, by dziecko chciało się uczyć? Ile pieniędzy dać synowi czy córce na kolonie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wykłady z Psychologii)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1. Neuropsychologiczne mechanizmy powstawania zaburzeń rozwojowych ; 2. Uposledzenie umyslowe ; 3. mózgowe porażenie dziecięce ; 4. Specyficzne zaburzenia językowe u dzieci ; 5. Specyficzne trudności szkolne w opanowywaniu czytania i pisania ; 6. Specyficzne trudności w uczeniu się matematyki u dzieci ; 7. ADHD - zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi ; 8. Psychospołeczne aspekty rehabilitacji osób z dysfunkcjami mózgowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91913 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej