Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Jarosz Ewa
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Kuć Joanna
(1)
Wysocka Ewa
(1)
Wysocka Ewa (pedagog)
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Łopatkowa Maria (1927- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(5)
Badania naukowe
(1)
Diagnoza
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dom dziecka
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko trudne
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Metodologia
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzina
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Nauka i badania
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Resocjalizacja)
Bibliogr. s. [313]-329. Indeksy.
I. TEORETYCZNEW I METODOLOGICZNE PODSTAWY DIAGNOZY W RESOCJALIZACJI: 1. Diagnoza w resocjalizacji - ogólne założenia teoretyczne ; 2. Ogólne założenia metodologiczne procesu diagnozowania w resocjalizacji ; 3. Podmiotowe i przedmiotowe uwarunkowania przebiegu procesu diagnostycznego. II. ZAKRES I OBSZARY DIAGNOZY RESOCJALIZACYJNEJ - SZCZEGÓŁOWE ZAŁOŻENIA I ROZWIĄZANIA METODOLOGICZNE: 4. Płaszczyzny, sfery i obszary diagnozy resocjalizacyjnej ; 5. Podstawowe metody, techniki i narzędzia diagnostyczne wykorzystywane w diagnozie resocjalizacyjnej ; 6. Diagnoza warunków procesu resocjalizacji i weryfikacja efektów oddziaływań resocjalizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91895 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 208-217.
Rozdz. I. WSPÓŁCZESNE PROBLEMY EDUKACJI DZIECKA: 1. Wyzwania współczesnej edukacji wobec dzieci, 2. Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w procesie kształcenia i wychowania, 3. Kompetencje diagnostyczne nauczycieli wczesnej edukacji; Rozdz. II. UWARUNKOWANIA ROZWOJU W OKRESIE DZIECIŃSTWA: 1. Fragmentaryczne deficyty i zaniedbania w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, 2. Opóźnienia i deficyty rozwoju motorycznego, 3. Fragmentaryczne zaburzenia procesów intelektualno-poznawczych, 4. Zaburzenia procesów emocjonalnych, 5. Zaburzenia procesów dynamiki nerwowej; Rozdz. III. DIAGNOZA W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ: 1. Pojęcie diagnozy, 2. Diagnoza całościowa (holistyczna) i jej struktura, 3. Znaczenie diagnozy całościowej (holistycznej) w procesie kształcenia i wychowania; Rozdz. IV. METODY DIAGNOZOWANIA I SPOSOBY ICH WYKORZYSTANIA W PRAKTYCE: 1. Obserwacja jako metoda diagnozowania, 2. Analiza wytworów dziecka, 3. Dialog (rozmowa) w diagnozie dziecka; Rozdz. V. METODY DIAGNOZOWANIA ŚRODOWISKA DZIECKA: 1. Wywiad w diagnozowaniu środowiska, 2. Rysunek w diagnozowaniu środowiska rodzinnego, 3. Rozmowa z dzieckiem w diagnozie środowiskowej, 4. Dokumentoskopia - analiza dokumentów; Przykładowa diagnoza całościowa (holistyczna).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Wydanie 1. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 382, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [331]-374. Indeks.
Dysleksja na tle zaburzeń neurorozwojowych ; Nabywanie czytania i pisania ; Dysleksja jako zaburzenie komunikacji językowej ; Metodologia badań nad zjawiskiem dysleksji ; Uwarunkowania dysleksji ; Obraz kliniczny dysleksji ; Ryzyko dysleksji ; Diagnoza dysleksji ; Diagnoza ryzyka dysleksji ; Główne formy wsparcia osób z dysleksją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108828 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe trendy w teorii i praktyce logopedycznej / Joanna Kuć. - Białystok : Wydawnictwo Prymat, Mariusz Śliwowski, 2022. - 224 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Finasowanie: Ministerstwo Edukacji i Nauki (Polska)
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach.
CZ. I. NOWE WYZWANIA W LOGOPEDII: 1. Zaburzenia mowy i języka dziecka z zespołem von Recklinghausena (NF1) ; 2. Zaburzenia mowy i języka dziecka z zespołem Moebiusa ; 3. COVID-19 z perspektywy logopedy ; 4. Dysfagia w ujęciu interdyscyplinarnym ; 5. Wielojęzyczność i wielokulturowość a diagnoza logopedyczna ; 6. Uwarunkowania rozwoju mowy i języka dzieci bilingwalnych ; CZ. II. STUDIUM PRZYPADKU W LOGOPEDII: 1. Studium przypadku jako metoda naukowa i praktyczna ; 2. Dziecko 6-letnie z udarem pocovidowym - studium przypadku ; 3. Dziecko bilingwalne z mutyzmem wybiórczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112395 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45692 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej