Form of Work
Książki
(21)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(14)
available
(9)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Author
Anderson Chris (1961- )
(3)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(3)
Simon Hermann
(3)
Borowiec Jan
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Winiarski Bolesław (1925- )
(2)
Bachliński Wojciech
(1)
Bartolik Paweł Michał (1976- )
(1)
Bello Walden F. (1945- )
(1)
Bujak Franciszek (1875-1953)
(1)
Düssel Mirko
(1)
Fassnacht Martin (1965- )
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Firlej Krzysztof (1961- )
(1)
Grzybowski Wacław (1929-2004)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hazlitt Henry (1894- )
(1)
Hoszowski Stanisław (1904-1987)
(1)
Kucharski Mieczysław
(1)
Małkowski Jan
(1)
Mierzejewski Mateusz
(1)
Minc Bronisław (1913-2004)
(1)
Moryl Beata
(1)
Pruss Wojciech
(1)
Rybarski Roman
(1)
Rączkowski Stanisław (1912-2006)
(1)
Secomski Kazimierz (1910-2002)
(1)
Sowell Thomas (1930- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wierzbicki Jeremi
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
1930 - 1939
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(22)
Ukraine
(1)
Language
Polish
(22)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Ceny
(21)
Handel
(5)
Polityka gospodarcza
(5)
Przemysł
(5)
Płaca
(5)
Gospodarka
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Inwestycje
(4)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Budżet państwowy
(3)
Dochód narodowy
(3)
Euroregiony
(3)
Gospodarka żywnościowa
(3)
Konkurencja
(3)
Pieniądz
(3)
Polityka społeczna
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Banki
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(2)
Finanse
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Jakość życia
(2)
Modele matematyczne
(2)
Polityka ludnościowa
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polska
(2)
Prywatyzacja
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza SWOT
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bilans gospodarki narodowej
(1)
Czopowe
(1)
Cło
(1)
Deflacja
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dług publiczny
(1)
Edukacja europejska
(1)
Ekonomia polityczna socjalizmu
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Gospodarka socjalistyczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Inflacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje non profit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitał
(1)
Komunikacja
(1)
Koszty
(1)
Kraje gospodarczo rozwinięte
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Królewszczyzny
(1)
Kursy walutowe
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opłaty
(1)
Pedagogika
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podymne
(1)
Polityka cenowa
(1)
Polityka ochrony środowiska
(1)
Polityka pieniężna
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Popyt
(1)
Powstanie 1794 r. kościuszkowskie
(1)
Pożyczki narodowe
(1)
Praca
(1)
Produkt globalny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Rawls, John
(1)
Reglamentacja dewizowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko
(1)
Skarb państwa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawiedliwość
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Subject: time
1901-2000
(3)
2001-
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Lwów (Ukraina)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Dane statystyczne
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
26 results Filter
Authority data
Ceny - polityka (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
Ceny / Wojciech Pruss. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWE, 1978. - 147 s. : il. ; 20 cm.
(Wielkie Organizacje Gospodarcze)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Authority data
Żywność - ceny - polityka (hasło przedmiotowe)
Authority data
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-338 (1 egz.)
Book
In basket
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Czym jest za darmo? ; Cyfrowe za darmo ; Darmonomia i świat bez pieniędzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Czym jest za darmo? ; Cyfrowe za darmo ; Darmonomia i świat bez pieniędzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-96322 (1 egz.)
Book
In basket
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Na tym, co za darmo, można nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Udostępnione za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, proponując między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na "za darmo". [Znak, 2011]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.3-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.4-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.6-33 (1 egz.)
No cover
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-63507 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AF-40501 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-50917 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AD-49053 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: "Preismanagement" 2016.
Bibliografia przy rozdziałach.
R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. AF-108057 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy artykułach. Indeks.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
R. 1. Ekonomiczna "zasłona niewiedzy". Regulacja opodatkowania w świetle wybranych elementów teorii sprawiedliwości Rawlsa (Beniamin Bukowski, Mateusz Mierzejewski) ; R. 2. Postrzegane a rzeczywiste nierówności społeczne w Polsce (Przemysław Tabor) ; R. 3. Więcej nie zawsze znaczy lepiej - o konsumpcji oraz wzroście cen w polskiej gospodarce (Jakub Garncarz) ; R. 4. Praca zawodowa w kontekście satysfakcji zawodowej oraz zadowolenia z życia (Paweł Gruszowski) ; R. 5. Kryzys demograficzny a sytuacja ekonomiczna i jakość życia obywateli (Wojciech Krzyżak) ; R. 6. Przyczyny i skutki zmian modelu rodziny w Polsce (Brygida Sowa) ; R. 7. Ocena postępu Polski w realizacji polityki na rzecz zrównoważonego rozwoju w latach 2008-2017 (Mateusz Mierzejewski, Anna Mierzejewska) ; R. 8. Wpływ izolacji społecznej na bezpieczeństwo w kontekście współczesnych rozwiązań architektonicznych (Aleksandra Wiecheć) ; R. 9. Postawy Polaków wobec cudzoziemców. Poczucie akceptacji jako składowa jakości życia cudzoziemców w Polsce w kontekście tzw. kryzysu uchodźczego (Marta Żak) ; R. 10. Jakość życia osób niepełnosprawnych w Polsce - analiza skali ubóstwa i narażenia na wykluczenia społecznego (Kacper Igielski, Martyna Żak) ; R. 11. Problem nieefektywnego zarządzania zasobami wody oraz sposoby jego rozwiązania (Adam Chlebisz).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-108176 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.1-33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Polityka gospodarcza / red. nauk. Bolesław Winiarski ; aut. Jan Borowiec [i in.]. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 584 s. : mapy, rys., tab. ; 25 cm.
Bibliogr.
I. Funkcje polityki gospodarczej : 1. Pojęcia podstawowe ; 2. Systemy ekonomiczne i funkcje polityki gospodarczej ; 3. Uwarunkowania, cele i dziedziny polityki gospodarczej ; 4. Przedmiot oddziaływań - gospodarka narodowa i jej relacje z otoczeniem ; 5. Polityka ekonomiczna a planowanie gospodarcze ; II. Doktryny, systemy, kierunki : 1. Merkantylizm, protekcjonizm, liberalizm, gospodarka wojenna ; 2. Między dwiema wojnami ; 3. Druga połowa XX stulecia. Polityka gospodarcza w podzielonym świecie ; 4. Procesy transformacji - od realnego socjalizmu do gospodarki rynkowej 5. Polityka gospodarcza w obliczu procesów globalizacji. Perspektywy na pierwsze dziesięciolecia XXI wieku ; III. Polityka rozwoju gospodarczego : 1. Poszukiwanie ścieżki trwałego wzrostu ; 2. Problemy strategii rozwoju ; 3. Polityka strukturalna ; 4. Polityka przemysłowa ; 5. Polityka żywnościowa ; 6. Polityka regionalna ; 7. Polityka ochrony środowiska ; 8. Polityka naukowa i innowacyjna ; 9. Polityka inwestycyjna ; IV. Mechanizmy oddziaływań : 1. Polityka pieniężna ; 2. Polityka budżetowa ; 3. Regulowanie rynku pracy ; 4. Regulowanie dochodów i cen ; V. Międzynarodowa polityka gospodarcza : 1. Polityka współpracy gospodarczej z zagranicą ; 2. Polityka dostosowawcza ; 3. Unia Europejska - struktura instytucjonalna i zasady funkcjonowania ; 4. Wybrane kierunki polityki gospodarczej Unii Europejskiej ; 5. Euroregiony - nowy element narodowej i międzynarodowej polityki gospodarczej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-338 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-75812 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w praktyce / Mirko Düssel ; [przekł. z jęz. niem. Beata Moryl]. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : BC.edu, 2010. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm.
(BC.edu Biznes)
Tyt. oryg.: "Handbuch Marketingpraxis" 2006.
Na okł. podtyt.: praktyka (i teoria) biznesu : od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Indeks.
I. PODSTAWY: Znaczenie marketingu ; Definicja: czym jest marketing? ; Klient ; Różne rodzaje marketingu ; Marketingowe mity ; Etyka a marketing ; Trójkąt strategiczny ; Realizacja - proces marketingowy ; Racja bytu - rynki i grupy docelowe ; II. ANALIZA: Badania marketingowe - przewaga dzięki informacji ; System marketingowo-informacyjny ; Proces badań marketingowych ; Metody prognozowania ; Zabezpieczenie przyszłości - trendy i zjawiska na rynkach ; Analiza strategiczna ; Analiza SWOT: Gdzie znajdują się wasze mocne i słabe strony? Gdzie powstają szanse i zagrożenia? ; Warsztat analizy trendów: Które trendy są dla was ważne? ; Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera): Jak wygląda wasza konkurencyjność? ; Technika scenariuszy ; Mapa rynku ; Listy sprawdzające: przyszłość marketingu ; III. STRATEGIA: Czym jest strategia? ; Ideał marketingowy ; Zasady sukcesu rynkowego ; Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe ; Decyzje strategiczne ; Pozycjonowanie strategiczne ; Zmiany strategiczne ; Lista sprawdzająca: Czy odrobiliście swoją strategiczną pracę domową? ; Marketing mix (kompozycja marketingowa) ; Polityka produktowa: unikalna oferta ; Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych wyników ; Polityka dystrybucyjna: droga do klienta ; Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji ; IV. ZARZĄDZANIE: Planowanie marketingowe i jego realizacja - tak działa marketing! ; Walcz z przeciętnością: synergie marketingowe i przewaga marketingowa ; Dwoistość wartości klienta ; Tworzyć większą wartość dla klienta dzięki zarządzaniu produktami ; Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa ; V. MATERIAŁY POMOCNICZE: Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami i agencjami ; Środki komunikacji przyciągające uwagę - atrakcyjniejsza forma, lepsze działanie ; Odwaga w stosowaniu typografii: ABC konfiguracji ; Sformułowania, które pomagają sprzedawać: ABC pisania tekstów ; Telemarketing ; Planowanie udziału w targach ; Prawo marketingu ; POSŁOWIE: EFEKTYWNY MARKETINGOWIEC.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again