Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Setlak Piotr (1964- )
(1)
Szulich Piotr
(1)
Trojnar Mariusz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Internet
(2)
Reklama
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dźwięk
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Miasta
(1)
Microsoft Office
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Mniejszości seksualne
(1)
Movie Maker
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Polityka
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
PowerPoint
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Public relations
(1)
Radio eR
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Socjologia
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wolność słowa
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
SB a Lech Wałęsa
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1945-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Euroregion Tatry
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(5)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22)
Bibliogr. s. 114-[115].
"Lista biblioblogów" s. 111-113.
Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki! Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki biblioblogowi! Zacznij swoją przygodę z blogowaniem już dziś i wejdź do świata blogosfery bibliotecznej. Dowiedz się, dlaczego bibliotekarze powinni blogować i jak uniknąć schematów, by być nieszablonowym i wyróżniającym się bibliotekarzem blogującym. Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na „oszukanie” platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania! Do zaczytania – do blogowania! [Wydaw. SBP, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze)
Bibliogr. s. 202.
1. Microsoft Office Word 2007 ; 2. Microsoft Office PowerPoint 2007 ; 3. Microsoft Office Excel 2007 ; 4. Windows Vista Movie Maker ; 5. Tworzenie bloga ; 6. Tworzenie strony www ; 7. E-learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 479-[508].
Cz. I. FENOMEN SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Społeczeństwo informacyjne - dylematy analityczne / Lesław H. Haber ; Społeczeństwo sieci i netokracja, możliwe zależności i prognozy / Daniel Markowski ; Etapy rozwoju (zaawansowania) społeczeństwa informacyjnego (wybrane zagadnienia) / Agnieszka Becla, Stanisław Czaja, Małgorzata J. Hałasa ; Wybrane aspekty rozwoju społeczeństwa informacyjnego w województwie podkarpackim / Krzysztof Rejman ; Pomiędzy społeczeństwem analogowym a digitalnym - Podkarpacie i jego mieszkańcy w drodze do społeczeństwa informacyjnego / Elżbieta Inglot-Brzęk ; Społeczeństwo informacyjne - dokąd zmierzamy? Socjologiczna wizja przyszłości / Adam Bujak. Cz. II. WYMIAR SPOŁECZNO-KULTUROWY SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Pod presją "rzeki informacji": kto, kiedy i na ile? / Jacek Malikowski ; Generacja Y jako szczególny wymiar społeczeństwa informacyjnego / Artur Borcuch, Magdalena Piłat-Borcuch ; Młodzież współczesna jako prekursor "homo informaticus" / Ewa Markowska-Gos ; Kim jest internauta? Socjologiczne rozważania wokół tożsamości w sieci / Justyna Maciaszek ; Buszujący w sieci. Internet w życiu mieszkańców Podkarpacia / Małgorzata Lorenc-Szpila ; Wpływ prawa unijnego na tworzenie się społeczeństwa informacyjnego. Zarys problematyki / Piotr Wiśniewski ; Rola socjologii i socjologów w gospodarce opartej na wiedzy / Marek Ziemba ; Quo vadis academio - uczelnie wyższe wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego / Agnieszka Karpińska. Cz. III. INTERNET - ZAGROŻENIA I SZANSE: Personalistyczno-aksjologiczne podstawy funkcjonowania mass mediów / Stanisław Kowalczyk ; Społeczeństwo informacyjne. Współczesne zagrożenia mające wpływ na bezpieczeństwo informacyjne państwa / Michał Mazurkiewicz ; Zagrożenia we współczesnym społeczeństwie informacyjnym / Wioletta Knapik ; Zjawisko "bezradności wobec źródła informacji" i wykluczenia informacyjnego jako zagrożenie społeczeństwa informacyjnego / Stanisław Czaja, Agnieszka Becla ; Zagrożenia psychiczne powodowane przez technologię informacyjną - uzależnienie od internetu / Tamara Kołek ; Kryzys definicyjny pojęć 'znajomości' i 'przyjaźni' w kontekście serwisów networkingowych / Maciej Myśliwiec ; Moralna anonimowość? Czy moralność w "sieci" jest możliwa? / Maciej Ulita ; Współczesne techniki dezinformacji rynkowej / Robert Rogowski ; Internet jako narzędzie integracji społeczności lokalnej / Rafał Polak. Cz. IV. INTERNET A NOWE PROBLEMY SPOŁECZNE: Społeczeństwo informacyjne a wykluczenie społeczne - stary problem, nowa forma / Beata Janeczko ; Deformacja informacji o społecznie wykluczonych / Teresa Zbyrad ; Internet jako narzędzie promocji. Zagadnienia wybrane / Dominika Polkowska ; Fotoblogi, czyli o modzie w internecie / Justyna Tomczyk ; Informacja jako narzędzie pracy pracownika socjalnego / Mirosław Wątroba ; Edukacja wspomagana siecią w społeczeństwie wiedzy / Liwia Jasiak, Monika Wróbel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
I. MEDIA SFORMATOWANE - LOKALNE, ŚRODOWISKOWE: Norweska prasa lokalna - zarys problematyki ; Polityka informacyjna i promocyjna Związku Transgranicznego Euroregion Tatry ; Współczesna prasa mniejszości ukraińskiej w Polsce ; Działalność wydawnicza mniejszości nimieckiej w Polsce ; Ich własna przestrzeń. Polska prasa LGTB po 1989 roku ; Zmiany jakościowe w mediach zakładowych z perspektywy dwudziestolecia. II. WOLNE MEDIA NA UKRAINIE: Funkcionirovanie svobodnyh mass-media v Krymu: teoriâ i praktika ; Wolność słowa na Ukrainie ; Ujarzmione wolnością: radzieckie korzenie problemów wolności słowa na Ukrainie ; Prasa Tatarów krymskich w walce o zachowanie ojczystego języka. III. FORMA KOMUNIKATU MEDIALNEGO: Głosy językowych wynalazców odzwierciedlone w wypowiedziach prasowych ; Konstrukcja roli dyskursywnej jako strategia komunikacyjna na przykładzie dyskusji wokół książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Agresja werbalna jako narzędzie komunikacji we współczesnej polskiej prasie ; Językowe sposoby asekuracji wypowiedzi polityków w blogach internetowych ; Jeszcze informacja czy już komentarz? Stopień realizacji funkcji perswazyjnej jako wyznacznik podziału tekstów prasowych na komentarz i informację ; Manipulacyjna funkcja gier językowych w reklamie komercyjnej ; "Nic, co ludzkie, nie jest mi obce" - o łamaniu tabu językowego w filmach animowanych dla dzieci ; Znaczenie dźwięków w obrazie telewizyjnym ; Gatekeeping i selekcja informacji jako narzędzie wolnych mediów - na przykładzie rynku prasowego Lublina ; Dziennikarskie formy medialne wobec koncepcji komputerowej organizacji danych ; Popularność dialogowych form dziennikarskich we współczesnych mediach ; Wolność od Sieci. Indeks gatunkowy Radia eR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej