Form of Work
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(11)
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Author
Rusiński Michał
(2)
West Alan (1951- )
(2)
Zook Chris (1951- )
(2)
Allen James (1960- )
(1)
Buch Andersen Jolanta (1939- )
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cohen G. Nigel
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Filar Ewa
(1)
Jaworski Jan
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lipa Michał
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Nowotny Izabella
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sadowski Wiesław (1922-2010)
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Szymańska Jadwiga
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Zimnicka Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(6)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Biznesplan
(15)
Decyzje
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Badania operacyjne
(1)
Benchmarking
(1)
Kadry
(1)
Motywacja
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(5)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
19 results Filter
Book
In basket
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3. - Warszawa : Poltext, 1996. - 213 s. : il. ; 24 cm
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Small Businessmana ; 6)
Bibliogr. s. [93].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wyd. 1, (dodr.). - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 306 s. : il. ; 24 cm.
(ABC Przedsiębiorcy)
U góry okł. : Praktyczny poradnik z przykładami.
Bibliogr. s. 303-305.
1. Moje przedsiębiorstwo - pomysł na biznes i jego realizację; 2. Biznesplan w ocenie zdolności kredytowej podmiotu gospodarczego; 3. Biznesplan w ocenie gospodarstwa rolnego; 4. Biznesplan w ocenie projektów Unii Europejskiej; 5. Biznesplany podmiotów gospodarczych - analiza studium przypadków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Authority data
Biznesplan - metody (hasło przedmiotowe)
Authority data
Biznesplan - teoria (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Biznes plan : standardy i praktyka / Marlena Ciechan-Kujawa. - Toruń : Dom Organizatora, 2007. - 319 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 309-313.
I. WPROWADZENIE DO BIZNES PLANU: 1. Planowanie w przedsiębiorstwie; 2. Istota, funkcje i zasady konstrukcji biznes planów, II. STRUKTURA BIZNES PLANU: 3. Podstawowe elementy biznes planu; 4. Rodzaje analiz wykorzystywanych w biznes planie, III. BIZNES PLAN W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ: 5. Standardy sporządzania biznes planów; 6. Wykorzystanie biznes planu w pozyskaniu zewnętrznych środków finansowania działalności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Bibliogr. s. [301]-302., netogr. s. 302.
I. OD CZEGO ZACZĄĆ OPRACOWYWANIE PLANU MARKETINGOWEGO: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe, 2. Jak opracować audyt marketingowy ; II. ANALIZY NIEZBĘDNE DO OPRACOWANIA PLANU MARKETINGOWEGO: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy, 4. Jak przeprowadzić analizę rynku ; III. PRZYGOTOWANIE PLANU STRATEGICZNEGO I TAKTYCZNO-OPERACYJNEGO: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne, 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji, 7. Jak przygotować plan marketingu mix ; Cz. IV. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA PLANU MARKETINGOWEGO ORAZ POWIĄZANIE GO Z INNYMI DZIAŁANIAMI FIRMY: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu, 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskie planu marketingowego, 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie ; Wybrane źródła informacji przydatne do opracowania planu marketingowego ; Załącznik: Arkusz do audytu marketingowego firmy/produktu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Materiały Pomocnicze)
Bibliogr.
1. Planowanie - pierwsza funkcja zarządzania 2. System planowania w przedsiębiorstwie 3. Planowanie strategiczne : a) Treść planowania strategicznego ; b) Narzędzia planowania strategicznego 4. Strategiczne plany projektowe : a) Planowanie wyrobu ; b) Planowanie zdolności produkcyjnych ; c) Planowanie lokalizacji ; d) Planowanie potrzeb kadrowych 5. Planowanie operacyjne : a) Związki systemów planowania operacyjnego i strategicznego ; b) Planowanie bieżące (techniczno-ekonomiczne) ; c) Metody planowania 6. Operatywne planowanie produkcji : a) Operatywny plan produkcji przedsiębiorstwa ; b) Planowanie zadań i obciążeń ; c) Zasady sterowania przepływem produkcji ; d) Narzędzia planowania operatywnego ; e) Nowoczesne metody sterowania przepływem produkcji 7. Biznes plan
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego 4. Jak definiować działalność podstawową? 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Kryzys wzrostu. Niebezpieczne posunięcia poza głównym obszarem działalności 2. Wyobrażenie ideału. Pierwsza zasada wzrostu na obszarach pobocznych 3. Ocena ruchów ekspansywnych. Dostosowywanie chęci do możliwości 4. Planowanie ruchów ekspansywnych. Wzmacnianie działalności podstawowej a inwestycje na obszarach pobocznych 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych. Zarządzanie kwestiami organizacyjnymi mającymi największy wpływ na sukces lub porażkę 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne. Ponowne definiowanie działalności podstawowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Authority data
Biznesplan (hasło przedmiotowe)
zob. też Planowanie strategiczne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Business plan ; Przedsiębiorstwo - planowanie
Authority data
Przedsiębiorstwo - planowanie (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Planowanie strategiczne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Biznesplan ; Business plan
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Biznes po prostu / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2012. - 283 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 23 cm.
Indeks.
CZĘŚĆ I. JAK ZACZĄĆ? 1. Cechy przyszłego przedsiębiorcy. 2. Jak założyć własny biznes. 3. Czy nauka (formalne studia) i wiedza są potrzebne w biznesie? 4. Budowanie biznesplanu. 5. Korporacja czy własna firma. CZĘŚĆ II. DLA MAŁYCH I ŚREDNICH. 6. Codzienne zarządzanie operacyjne. 7. Zarządzanie personelem. 8. Budowanie planu marketingowego. 9. Zarządzanie kryzysem. 10. Zarządzanie stresem. 11. Błędy podczas kariery biznesowej. 12. Motywacja w pracy. Pasja przedsiębiorcy. 13. Źródła kapitału. 14. Rozwój przez przejęcia. 15. Moje początki i historia biznesowa. CZĘŚĆ III. NASTĘPNY KROK: 16. Sukces w biznesie. 17. Kiedy było łatwiej - lata 90. versus 2010. 18. Lista wybranych 20 sukcesów gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again