Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Zook Chris (1951- )
(2)
Allen James (1960- )
(1)
Buch Andersen Jolanta (1939- )
(1)
Cohen G. Nigel
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Filar Ewa
(1)
Jaworski Jan
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lipa Michał
(1)
Masters Blake (1986- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Szymańska Jadwiga
(1)
Thiel Peter (1967- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
West Alan (1951- )
(1)
Zachariasz Katarzyna
(1)
Zimnicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Biznesplan
(15)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Benchmarking
(1)
Decyzje
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3. - Warszawa : Poltext, 1996. - 213 s. : il. ; 24 cm
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Small Businessmana ; 6)
Bibliogr. s. [93].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [301]-302., netogr. s. 302.
I. OD CZEGO ZACZĄĆ OPRACOWYWANIE PLANU MARKETINGOWEGO: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe, 2. Jak opracować audyt marketingowy ; II. ANALIZY NIEZBĘDNE DO OPRACOWANIA PLANU MARKETINGOWEGO: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy, 4. Jak przeprowadzić analizę rynku ; III. PRZYGOTOWANIE PLANU STRATEGICZNEGO I TAKTYCZNO-OPERACYJNEGO: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne, 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji, 7. Jak przygotować plan marketingu mix ; Cz. IV. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA PLANU MARKETINGOWEGO ORAZ POWIĄZANIE GO Z INNYMI DZIAŁANIAMI FIRMY: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu, 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskie planu marketingowego, 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie ; Wybrane źródła informacji przydatne do opracowania planu marketingowego ; Załącznik: Arkusz do audytu marketingowego firmy/produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze)
Bibliogr.
1. Planowanie - pierwsza funkcja zarządzania 2. System planowania w przedsiębiorstwie 3. Planowanie strategiczne : a) Treść planowania strategicznego ; b) Narzędzia planowania strategicznego 4. Strategiczne plany projektowe : a) Planowanie wyrobu ; b) Planowanie zdolności produkcyjnych ; c) Planowanie lokalizacji ; d) Planowanie potrzeb kadrowych 5. Planowanie operacyjne : a) Związki systemów planowania operacyjnego i strategicznego ; b) Planowanie bieżące (techniczno-ekonomiczne) ; c) Metody planowania 6. Operatywne planowanie produkcji : a) Operatywny plan produkcji przedsiębiorstwa ; b) Planowanie zadań i obciążeń ; c) Zasady sterowania przepływem produkcji ; d) Narzędzia planowania operatywnego ; e) Nowoczesne metody sterowania przepływem produkcji 7. Biznes plan
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego 4. Jak definiować działalność podstawową? 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Kryzys wzrostu. Niebezpieczne posunięcia poza głównym obszarem działalności 2. Wyobrażenie ideału. Pierwsza zasada wzrostu na obszarach pobocznych 3. Ocena ruchów ekspansywnych. Dostosowywanie chęci do możliwości 4. Planowanie ruchów ekspansywnych. Wzmacnianie działalności podstawowej a inwestycje na obszarach pobocznych 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych. Zarządzanie kwestiami organizacyjnymi mającymi największy wpływ na sukces lub porażkę 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne. Ponowne definiowanie działalności podstawowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wydanie 1., (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 306 stron : ilustracje ; 24 cm.
(ABC Przedsiębiorcy)
U góry okładki : Praktyczny poradnik z przykładami.
Bibliografia na stronach 303-305.
1. Moje przedsiębiorstwo - pomysł na biznes i jego realizację; 2. Biznesplan w ocenie zdolności kredytowej podmiotu gospodarczego; 3. Biznesplan w ocenie gospodarstwa rolnego; 4. Biznesplan w ocenie projektów Unii Europejskiej; 5. Biznesplany podmiotów gospodarczych - analiza studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 306 stron : ilustracje ; 24 cm.
(ABC Przedsiębiorcy)
U góry okładki : Praktyczny poradnik z przykładami.
Bibliografia na stronach 303-305.
Solidny plan jest najlepszą bazą genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunko wane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu ľ biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finansowych na okres planowany, a także jest sposobem kontroli i weryfika cji realizacji planowanych przedsięwzięć. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, a szczególnie przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Głównym celem książki "Biznesplan w praktyce Praktyczny poradnik z przykładami" jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Publikacja ta może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy strukturalnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów. [CeDeWu, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-68 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-65 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak założyć i rozwinąć własną firmę? / Katarzyna Zachariasz. - Stan prawny na dzień 1 września 2013 r. - Warszawa : Edgard, 2013. - 247 stron ; 24 cm.
(Samo Sedno : poradniki dla biznesu)
Bibliografia na stronach 245-247.
Napisany przystępnym językiem poradnik krok po kroku przeprowadzi cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Gromadzi wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszarów takich jak finanse, prawo czy marketing. Zawiera cenne wskazówki opracowane na podstawie doświadczenia przedsiębiorców oraz porad ekspertów, a także przykłady z życia wzięte – historie dużych i małych polskich firm, których właściciele osiągnęli sukces. Dołącz do ich grona! - Przeprowadź analizę rynku i stwórz skuteczny biznesplan. - Wybierz korzystną dla własnego biznesu formę prawną. - Poruszaj się swobodnie w gąszczu zawiłości podatkowych. - Poznaj aktualny stan prawny przepisów oraz zdobądź wiedzę o najważniejszych prawach i obowiązkach pracodawców oraz pracowników. - Wykorzystaj wskazówki, skąd uzyskać dofinansowanie na prowadzenie własnego biznesu. - Dowiedz się, jak w razie potrzeby zawiesić lub zlikwidować działalność. - Poznaj metody efektywnej promocji swojej firmy. [lubimyczytac.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Tytuł oryginału: "Zero to one. Notes on startups, or how to build the future" 2014.
Czas trwania: 5 godz. 56 min 40 s.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce "Zero to One" legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej, nawet jeśli nie zawsze to zauważamy, rozpraszani najnowszymi modelami smartfonów. Informatyka przeżywa gwałtowny rozwój, ale nie ma żadnego powodu, by ograniczał się on do komputerów lub Doliny Krzemowej. Postęp można osiągnąć w każdej branży i w każdej dziedzinie biznesu. Wynika on bowiem z najważniejszej umiejętności, którą każdy lider musi opanować: umiejętności samodzielnego myślenia. Kolejny Bill Gates nie stworzy systemu operacyjnego. Następny Larry Page lub Sergey Brin nie zbuduje wyszukiwarki internetowej. Kopiowanie innych prowadzi świat od 1 do n, dodając do niego kolejne elementy czegoś już znanego. Jeśli jednak tworzysz coś całkowicie nowego, to przechodzisz od 0 do 1. Jutrzejsi mistrzowie nie zwyciężą dzięki bezwzględnej walce z konkurencją na obecnym rynku - oni uciekną tej konkurencji, ponieważ ich firmy i pomysły na biznes będą wyjątkowe. W książce "Zero to One" otrzymujemy optymistyczny obraz przyszłości i postępu, a także całkowicie nowy sposób myślenia o innowacyjności. Wszystko zaczyna się od nauki zadawania właściwych pytań - pytań, które pozwalają odkryć wartość w nieoczekiwanych miejscach. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1702/005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Entrepreneurship : how to start and grow your own business" 2019.
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji. W tej książce między innymi: przedsiębiorczość: mity i fakty, jak wybrać rodzaj działalności i zapewnić jej finansowanie, jak zacząć myśleć w sposób typowy dla przedsiębiorcy, realistyczny biznesplan, tajniki skutecznej rekrutacji, sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacjami / Bogdan Nogalski [i in.]. - Wyd. 2. - Toruń : Dom Organizatora, 2002. - 613, [1] s. : il., wykr. ; 24 cm.
Na okł. i w wyd. 1 nazwa pierwszego aut.: Alfred Czermiński
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes po prostu / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2012. - 283 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 23 cm.
Indeks.
CZĘŚĆ I. JAK ZACZĄĆ? 1. Cechy przyszłego przedsiębiorcy. 2. Jak założyć własny biznes. 3. Czy nauka (formalne studia) i wiedza są potrzebne w biznesie? 4. Budowanie biznesplanu. 5. Korporacja czy własna firma. CZĘŚĆ II. DLA MAŁYCH I ŚREDNICH. 6. Codzienne zarządzanie operacyjne. 7. Zarządzanie personelem. 8. Budowanie planu marketingowego. 9. Zarządzanie kryzysem. 10. Zarządzanie stresem. 11. Błędy podczas kariery biznesowej. 12. Motywacja w pracy. Pasja przedsiębiorcy. 13. Źródła kapitału. 14. Rozwój przez przejęcia. 15. Moje początki i historia biznesowa. CZĘŚĆ III. NASTĘPNY KROK: 16. Sukces w biznesie. 17. Kiedy było łatwiej - lata 90. versus 2010. 18. Lista wybranych 20 sukcesów gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej