Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Głowacka Ewa (1959- )
(2)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Bibliotekoznawstwo
(3)
Informacja naukowa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Głusi
(1)
Infobrokerzy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego (Lublin)
(1)
Zarządzanie
(1)
Związek Zawodowy Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. w j. ang.
Bibliogr.
1. Rozwój podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) i ich wpływ na biliotekoznawstwo i informację naukową 2. Podstawowe założenia TQM 3. Interpretacja pojęcia "jakość" w dziedzinie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz płaszczyzny i wskaźniki pomiaru jakości 4. Adaptacja założeń kompleksowego zarządzania jakością w odniesieniu do bibliotekoznawstwa i informacji naukowej 5. Model implementacji TQM w systemach biblioteczno - informacyjnych 6. "Benchmarking" jako narzędzie kompleksowego zarządzania jakością w bibliotekach 7. Praca w zespołach - nowy paradygmat organizacyjny bibliotek 8. Strategiczne zarządzanie jakością - rozwój TQM w kierunku zarządzania strategicznego 9. Związki kompleksowego zarządzania jakością z koncepcją "uczącej się" organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej