Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Gierszewska Grażyna
(1)
Lendzion Jarosław Piotr
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Szydełko Magdalena (ekonomia)
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Benchmarking
(4)
Organizacja
(2)
Zarządzanie
(2)
Biznesplan
(1)
Decyzje
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
IBM
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Motywacja
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reengineering
(1)
Sieć międzyorganizacyjna
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Bibliogr.
1. Globalizacja i jej wymiary 2. Globalizacja zarządzania przedsiębiorstwem 3. Strategie firm globalnych 4. Sposoby budowania strategii firm globalnych 5. Analiza strategiczna dla potrzeb globalizacji 6. Założenia zarządzania strategicznego w warunkach globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.44 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Teorie organizacji i zarządzania : 1. Geneza nauki o organizacji i zarządzaniu 2. Klasyczne teorie zarządzania 3. Nurt behawioralny 4. Nurt neoklasyczny 5. Szkoła systemowa 6. Teoria chaosu II. Podstawy zarządzania organizacjami : 1. Tworzenie organizacji 2. Zarządzanie kompetencjami 3. Zarządzanie partycypacyjne 4. Zarządzanie projektami 5. Zarządzanie jakością III. Wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem : 1. Reengineering 2. Benchmarking 3. Outsourcing 4. Zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [187]-196.
Streszczenie w języku angielskim.
1. KONCEPTUALIZACJA POJĘCIA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW TWORZĄCYCH KLASTER - PODEJŚCIE FORMATYWNE: 1.1. Klaster jako forma partnerskiej współpracy przedsiębiorstw, 1.2. Pojęcie i kierunki rozwoju benchmarkingu, 1.3. Istota i atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze, 1.4. Metodyka partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze w ramach grupy benchmarkingowej ; 2. UWARUNKOWANIA SUKCESU PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTRZE: 2.1. Istota sukcesu i bariery w partnerstwie benchmarkingowym przedsiębiorstw klastrowych, 2.2 Bliskość międzyorganizacyjna i wzajemne zaufanie jako siły motoryczne w rozwoju partnerstwa benchmarkingowego w klastrze, 2.3. Prawne i etyczne aspekty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze, 2.4. Ujęcie modelowe osiągania sukcesu w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie ; 3. REALIZACJA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W BADANYCH KLASTRACH: 3.1. Metodyka, organizacja i przebieg badań empirycznych, 3.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw, 3.3. Stan realizacji partnerstwa benchmarkingowego przez badane przedsiębiorstwa ; 4. CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE I OGRANICZAJĄCE NAWIĄZYWANIE PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W KLASTRACH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4.1. Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki sprzyjające nawiązywaniu partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach, 4.2. Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach, 4.3. Czynniki sprzyjające i ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach w świetle wyników badania eksperckiego, 4.4. Ujęcie modelowe kluczowych czynników wpływających na nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego w klastrze w świetle wyników badań przedsiębiorstw i ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108626 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacjami / Bogdan Nogalski [i in.]. - Wyd. 2. - Toruń : Dom Organizatora, 2002. - 613, [1] s. : il., wykr. ; 24 cm.
Na okł. i w wyd. 1 nazwa pierwszego aut.: Alfred Czermiński
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84094 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej