Form of Work
Książki
(8)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(6)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Author
Bellantoni Patti
(2)
Dańczyszyn Monika
(2)
Plisiecki Janusz (1932- )
(2)
Buczek Anna Maria (1983- )
(1)
Chaillou Frédérick
(1)
Czaja Justyna
(1)
Dreyer Regina
(1)
Got Yves (1939- )
(1)
Kornaś Tadeusz
(1)
Makaroff Eduardo
(1)
Mège Frédéric
(1)
Pach-Żbikowska Joanna (1980- )
(1)
Traczyk Michał
(1)
Wyszyński Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1970 - 1979
(1)
1950 - 1959
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Demographic Group
Film francuski
(1)
Subject
Barwy
(6)
Film
(5)
Dźwięk
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Aktorstwo
(1)
An-Ski
(1)
Auden, Wystan Hugh
(1)
Biedronki
(1)
Borowski, Piotr
(1)
Brecht, Bertolt
(1)
Bâ, Amadou Hampâté
(1)
Czyżewski, Krzysztof
(1)
Dick, Philip K.
(1)
Dostoevskij, Fedor Mihajlovič
(1)
Festiwal Muzyki Dawnej "Pieśń Naszych Korzeni"
(1)
Film polski
(1)
Fundacja "Muzyka Kresów"
(1)
Gawronkiewicz, Krzysztof
(1)
Goethe, Johann Wolfgang von
(1)
Gołaj, Mariusz
(1)
Grotowski, Jerzy
(1)
Ilustracje
(1)
Iwaszkiewicz, Jarosław
(1)
Kolankiewicz, Leszek
(1)
Komiks
(1)
Królik
(1)
Literatura izraelska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szwajcarska
(1)
Lupa, Krystian
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Mickiewicz, Adam
(1)
Mirecka, Rena
(1)
Miłosz, Czesław
(1)
Modan, Rutu
(1)
Muzyka
(1)
Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej (Kraków)
(1)
Narracja
(1)
Nietzsche, Friedrich
(1)
Osiński, Zbigniew
(1)
Postać filmowa
(1)
Powieść graficzna
(1)
Reżyserzy polscy
(1)
Rodowicz, Tomasz
(1)
Ruch
(1)
Rysowanie
(1)
Sasnal, Wilhelm
(1)
Staniewski, Włodzimierz
(1)
Stylistyka
(1)
Szajna, Józef
(1)
Teatr polski
(1)
Töpffer, Rodolphe (1799-1846)
(1)
Zwierzęta
(1)
Subject: work
Barwy ochronne (film)
(2)
Brzezina (film)
(2)
Panny z Wilka (film)
(2)
Podwójne życie Weroniki (film)
(2)
Baal
(1)
Barwy granatu (film)
(1)
Bracia Karamazow
(1)
Dialogus de Passione albo Żałosna tragedia o Męce Jezusa
(1)
Dolina Issy
(1)
Dybuk
(1)
Dziady. Teatr Święta Zmarłych
(1)
Faust
(1)
Morze i zwierciadło
(1)
Pamięć Reduty
(1)
Pan Tadeusz
(1)
Panny z Wilka
(1)
Replika
(1)
To rzekł Zaratustra
(1)
Trzy stygmaty Palmera Eldritcha
(1)
ZaduszkiHa-nekes
(1)
Życie i nauczanie Tierno Bokara - Mędrca z Bandiagara
(1)
Genre/Form
Film
(2)
Film animowany
(1)
Film polski
(1)
Plakat filmowy
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Repertuar
(1)
Serial filmowy
(1)
Szkice
(1)
Domain
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
13 results Filter
Book
In basket
Filmogr. s. XVII. Indeksy.
1. CZERWIEŃ - KOLOR KOFEINY: Rozdz. 1. CZERWIEŃ - MOC, ENERGIA, PROWOKACJA: Moc czerwieni: Czarnoksiężnik z Krainy Oz, Pracująca dziewczyna, Dick Tracy; Zmysłowa czerwień: Afera Thomasa Crowna (Oryginał), Przyczajony tygrys, ukryty smok, Zakochany Szekspir, Morze miłości; Prowokująca czerwień: Buntownik z wyboru, Czekolada, Malcolm X ; Rozdz. 2. NIESPOKOJNA, WŚCIEKŁA I ROMANTYCZNA CZERWIEŃ: Niespokojna czerwień: Szósty zmysł, Biegnij Lola, biegnij; Wściekła czerwień: Philadelphia, Lista Schindlera, American Beauty, Romeo + Julia; Romantyczna czerwień: Wiek niewinności, Amerykanin w Paryżu, Świadek, Wyścig z księżycem, Wbrew regułom. 2. ŻÓŁTY - KOLOR ZAPRZECZEŃ: Rozdz. 3. BUJNY, OBSESYJNY I ŚMIAŁY ŻÓŁTY: Bujny żółty: American graffiti, Billy Elliot, Czarnoksiężnik z Krainy Oz; Obsesyjny żółty: Taksówkarz, Romeo + Julia, Angielski pacjent; Śmiały żółty: Afera Thomasa Crowna, Dick Tracy ; Rozdz. 4. NIEWINNY, OSTRZEGAWCZY I IDYLLICZNY ŻÓŁTY: Niewinny żółty: Chinatown, Dziecko Rosemary; Ostrzegawczy żółty: Wiek niewinności, Tajemnicza zbrodnia; Idylliczny żółty: Wiele hałasu o nic, Utalentowany pan Ripley, Malcolm X, Gladiator. 3. BŁĘKIT ZDYSTANSOWANY: Rozdz. 5. BEZSILNE, INTELEKTUALNE I CIEPŁE BŁĘKITY: Bezsilny błękit: Tootsie, Czarnoksiężnik z Krainy Oz, Rozważna i romantyczna, Skazani na Shawshank, Dziecko Rosemary; Intelektualny błękit: Przyczajony tygrys, ukryty smok, Malcolm X, Powiększenie; Ciepły błękit: Pracująca dziewczyna, Billy Elliot, Czekolada ; Rozdz. 6. MELANCHOLIJNE, ZIMNE I PASYWNE BŁĘKITY: Melancholijny błękit: Kroniki portowe, Schmidt; Zimny błękit: Szósty zmysł, Cedry pod Śniegiem, Romeo + Julia; Pasywny błękit: American Beauty, Wbrew regułom. 4. POMARAŃCZOWY - SŁODKO-KWAŚNY KOLOR: Rozdz. 7. CIEPŁY, NAIWNY I ROMANTYCZNY POMARAŃCZOWY: Ciepły pomarańczowy: Ojciec chrzestny, Moja rodzina, Wielki luz; Naiwny pomarańczowy: Elżbieta, Thelma i Louise, American graffiti; Romantyczny pomarańczowy: Byki z Durham, Daleko od nieba ; Rozdz. 8. EGZOTYCZNY, TOKSYCZNY I NATURALNY POMARAŃCZOWY: Egzotyczny pomarańczowy: Mała księżniczka, Monsunowe wesele; Toksyczny pomarańczowy: Łowca androidów, Czas Apokalipsy. Powrót, Gattaca; Naturalny pomarańczowy kolor ziemi: Bez przebaczenia, Thelma i Louise. 5. ZIELONY - KOLOR ROZDWOJENIA: Rozdz. 9. ZDROWA, AMBIWALENTNA I ŻYWOTNA ZIELEŃ: Zdrowa zieleń: Świadek, Goryle we mgle; Ambiwalentna zieleń: Wybrzeże Moskitów, Przyczajony tygrys, ukryty smok; Żywotna zieleń: Szeregowiec Ryan, Cienka czerwona linia ; Rozdz. 10. TRUJĄCE, ZŁOWIESZCZE I SKORUMPOWANE ZIELENIE: Trująca zieleń: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków, Czarnoksiężnik z Krainy Oz; Złowieszcza zieleń: Tajemnicza zbrodnia, Gattaca, Mała księżniczka; Skorumpowana zieleń: Przekleństwa niewinności, Kabaret, Wielkie nadzieje. 6. FIOLET - KOLOR POZACIELESNY: Rozdz. 11. ASEKSUALNY, ILUZORYCZNY I FANTAZYJNY FIOLET: Aseksualny fiolet: Oczy szeroko zamknięte, Powiększenie; Iluzoryczny fiolet: Rushmore, Tootsie, Dick Tracy, Daleko od nieba; Fantazyjny fiolet: Kabaret, Chicago ; Rozdz. 12. MISTYCZNY, ZŁOWROGI I ETERYCZNY FIOLET: Mistyczny fiolet: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków, Magia Batistów; Złowrogi fiolet: Gladiator, Szósty zmysł, Czas Apokalipsy, Daleko od nieba; Eteryczny fiolet: Deja vu, Przyczajony tygrys, ukryty smok.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-791 (1 egz.)
Book
In basket
Filmogr. s. XVII. Indeksy.
1. CZERWIEŃ - KOLOR KOFEINY: Rozdz. 1. CZERWIEŃ - MOC, ENERGIA, PROWOKACJA: Moc czerwieni: Czarnoksiężnik z Krainy Oz, Pracująca dziewczyna, Dick Tracy; Zmysłowa czerwień: Afera Thomasa Crowna (Oryginał), Przyczajony tygrys, ukryty smok, Zakochany Szekspir, Morze miłości; Prowokująca czerwień: Buntownik z wyboru, Czekolada, Malcolm X ; Rozdz. 2. NIESPOKOJNA, WŚCIEKŁA I ROMANTYCZNA CZERWIEŃ: Niespokojna czerwień: Szósty zmysł, Biegnij Lola, biegnij; Wściekła czerwień: Philadelphia, Lista Schindlera, American Beauty, Romeo + Julia; Romantyczna czerwień: Wiek niewinności, Amerykanin w Paryżu, Świadek, Wyścig z księżycem, Wbrew regułom. 2. ŻÓŁTY - KOLOR ZAPRZECZEŃ: Rozdz. 3. BUJNY, OBSESYJNY I ŚMIAŁY ŻÓŁTY: Bujny żółty: American graffiti, Billy Elliot, Czarnoksiężnik z Krainy Oz; Obsesyjny żółty: Taksówkarz, Romeo + Julia, Angielski pacjent; Śmiały żółty: Afera Thomasa Crowna, Dick Tracy ; Rozdz. 4. NIEWINNY, OSTRZEGAWCZY I IDYLLICZNY ŻÓŁTY: Niewinny żółty: Chinatown, Dziecko Rosemary; Ostrzegawczy żółty: Wiek niewinności, Tajemnicza zbrodnia; Idylliczny żółty: Wiele hałasu o nic, Utalentowany pan Ripley, Malcolm X, Gladiator. 3. BŁĘKIT ZDYSTANSOWANY: Rozdz. 5. BEZSILNE, INTELEKTUALNE I CIEPŁE BŁĘKITY: Bezsilny błękit: Tootsie, Czarnoksiężnik z Krainy Oz, Rozważna i romantyczna, Skazani na Shawshank, Dziecko Rosemary; Intelektualny błękit: Przyczajony tygrys, ukryty smok, Malcolm X, Powiększenie; Ciepły błękit: Pracująca dziewczyna, Billy Elliot, Czekolada ; Rozdz. 6. MELANCHOLIJNE, ZIMNE I PASYWNE BŁĘKITY: Melancholijny błękit: Kroniki portowe, Schmidt; Zimny błękit: Szósty zmysł, Cedry pod Śniegiem, Romeo + Julia; Pasywny błękit: American Beauty, Wbrew regułom. 4. POMARAŃCZOWY - SŁODKO-KWAŚNY KOLOR: Rozdz. 7. CIEPŁY, NAIWNY I ROMANTYCZNY POMARAŃCZOWY: Ciepły pomarańczowy: Ojciec chrzestny, Moja rodzina, Wielki luz; Naiwny pomarańczowy: Elżbieta, Thelma i Louise, American graffiti; Romantyczny pomarańczowy: Byki z Durham, Daleko od nieba ; Rozdz. 8. EGZOTYCZNY, TOKSYCZNY I NATURALNY POMARAŃCZOWY: Egzotyczny pomarańczowy: Mała księżniczka, Monsunowe wesele; Toksyczny pomarańczowy: Łowca androidów, Czas Apokalipsy. Powrót, Gattaca; Naturalny pomarańczowy kolor ziemi: Bez przebaczenia, Thelma i Louise. 5. ZIELONY - KOLOR ROZDWOJENIA: Rozdz. 9. ZDROWA, AMBIWALENTNA I ŻYWOTNA ZIELEŃ: Zdrowa zieleń: Świadek, Goryle we mgle; Ambiwalentna zieleń: Wybrzeże Moskitów, Przyczajony tygrys, ukryty smok; Żywotna zieleń: Szeregowiec Ryan, Cienka czerwona linia ; Rozdz. 10. TRUJĄCE, ZŁOWIESZCZE I SKORUMPOWANE ZIELENIE: Trująca zieleń: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków, Czarnoksiężnik z Krainy Oz; Złowieszcza zieleń: Tajemnicza zbrodnia, Gattaca, Mała księżniczka; Skorumpowana zieleń: Przekleństwa niewinności, Kabaret, Wielkie nadzieje. 6. FIOLET - KOLOR POZACIELESNY: Rozdz. 11. ASEKSUALNY, ILUZORYCZNY I FANTAZYJNY FIOLET: Aseksualny fiolet: Oczy szeroko zamknięte, Powiększenie; Iluzoryczny fiolet: Rushmore, Tootsie, Dick Tracy, Daleko od nieba; Fantazyjny fiolet: Kabaret, Chicago ; Rozdz. 12. MISTYCZNY, ZŁOWROGI I ETERYCZNY FIOLET: Mistyczny fiolet: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków, Magia Batistów; Złowrogi fiolet: Gladiator, Szósty zmysł, Czas Apokalipsy, Daleko od nieba; Eteryczny fiolet: Deja vu, Przyczajony tygrys, ukryty smok.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-94148 (1 egz.)
Authority data
Barwy ochronne (film) (hasło przedmiotowe)
Authority data
Barwy - w filmie (hasło przedmiotowe)
Authority data
Barwy granatu (film) - szkice (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
Indeks Filmografia
- Podstawowe zagadnienia budowy dzieła filmowego /
B. W. Lewicki - Budowa postaci w utworze filmowym / Cz. Petelski - O konflikcie w dramaturgii filmowej / J. Toeplitz - Organizacja czasu i przestrzeni w utworze filmowym
/ S. Lenartowicz - Słowo w filmie / R. Dreyer - Kompozycja obrazu filmowego / J. Mierzejewski - Barwa w filmie / T. Kowalski - Muzyka jako środek wyrazowy sztuki filmowej /
H. Zdanowska - Dźwięk w filmie / L. Pijanowski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-34277 (1 egz.)
Authority data
Barwy granatu (film) (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Paradjanian, Sarkis (1924-1990). Barwy granatu ; Paradjanian Sarkis (1924-1990). Barwy granatu ; Paradżanow, Sergiej (1924-1990). Barwy granatu ; Paradżanow Sergiej (1924-1990). Barwy granatu
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-69841 (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Luluś uczy rysować / [directed Frédéric Mege ; Frédéric Chaillou]. - Warszawa : S.D.T.-Film, 2008. - 1 dysk optyczny (DVD) (80 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Tytuł oryginału: "Louie".
Serial wyprodukowano w latach 2005-2010.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Na podstawie postaci stworzonej przez Yves Gota.
Muzyka Eduardo Makaroff
Obsada w polskim dubbingu: Anna Maria Buczek, Joanna Pach.
DVD-5.
Obraz: kolor 4:3, dźwięk: Dolby Digital.
Ścieżka dźwiękowa w języku polskim (dubbing).
Za pomocą magicznej kredki Luluś i Kropka nauczą was rysować strusia, owieczkę, żabkę, a nawet wesołą małpkę. Rysuj razem z nami! [S.D.T.-Film, 2008]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Filmy-497 (1 egz.)
Book
In basket
Film i sztuki tradycyjne / Janusz Plisiecki. - Wyd. 4 rozsz. - Lublin : Wydaw. UMCS, 2010. - 168 s. ; 24 cm.
I. PRZEMIANY W KULTURZE WSPÓŁCZESNEJ: 1. Audiowizualność jako sposób wyrażania kultury, 2. Miejsce i rola filmu, 3. Miejsce i rola telewizji, 4. Związki filmu i telewizji z kulturą literacką; II. JĘZYK FILMU I JEGO MOWA: 1. Spojrzenie na film, 2. Filmowe środki wyrazu związane z techniką, 3. Filmowe środki wyrazu związane z materiałem, 4. Środki stylistyczne; III. MONTAŻ FILMOWY JAKO METODA ORGANIZACJI PRZEDSTAWIONEGO ŚWIATA: 1. Montaż obrazu, 2. Montaż dźwięku, 3. Montaż a rola reżysera; IV. MUZYKA W FILMIE FABULARNYM: 1. Film dźwiękowy, 2. Muzyka w filmie Andrzeja Wajdy "Brzezina" (1970); V. OBRAZ LITERACKI I OBRAZ FILMOWY: 1. Pojęcie obrazu, 2. Słowo i obraz, 3. Struktura, 4. Tworzywo, 5. Przedmioty, 6. Czas i przestrzeń, 7. Narracja, 8. Znak i znaczenie; VI. FILMOWA ADAPTACJA UTWORU LITERACKIEGO: 1. Adaptacja filmowa jako dzieło sztuki, 2. Przeżycie estetyczne dzieła literackiego, 3. Przeżycie filmowe; VII. "PANNY Z WILKA" W OBRAZIE LITERACKIM I FILMOWYM: 1. Obraz, 2. Obraz literacki i filmowy, 3. Struktura obrazu literackiego i filmowego, 4. Tworzywo, 5. Przedmiot w obrazie literackim i filmowym, 6. Czas i przestrzeń, 7. Narracja, 8. Znak i znaczenie; VIII. SCENARIUSZ FILMOWY JAKO GATUNEK LITERACKI: 1. Pojęcie scenariusza, 2. Od kreacji do realizacji; IX. ANALIZA I INTERPRETACJA FILMU "BARWY OCHRONNE" KRZYSZTOFA ZANUSSIEGO; X. KINO RZECZYWISTOŚCI LUDZKIEGO WNĘTRZA: 1. "Podwójne życie Weroniki" (1991); XI. PLAKAT FILMOWY JAKO RODZAJ GRAFIKI: 1. Rozwój plakatu, 2. Plakat jako znak dzieła filmowego, 3. Lektura wybranych plakatów; XII. GŁÓWNE NURTY W POLSKIM FILMIE FABULARNYM: 1. Początki polskiej kinematografii, 2. Pozycja filmu w międzywojennym dwudziestoleciu, 3. Upadek i odbudowa, 4. Lata realizmu socjalistycznego, 5. Kierunki rozwojowe, 6. Szkoła polska, 7. Mały realizm, 8. Film autorski, 9. Literacki historyzm, 10. Kino moralnego niepokoju, 11. Twórcza inwencja, 12. Stan wojenny, 13. Potrzeba prawdy, 14. Film niezależny; XIII. FILM POLSKI PO ROKU 2000.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-791 (1 egz.)
Book
In basket
I. PRZEMIANY W KULTURZE WSPÓŁCZESNEJ: Audiowizualność jako sposób wyrażania kultury, Miejsce i rola filmu, Miejsce i rola telewizji, Związki filmu i telewizji z kulturą literacką; II. JĘZYK FILMU I JEGO MOWA: Spojrzenie na film, Filmowe środki wyrazu związane z techniką, Filmowe środki wyrazu związane z materiałem, Środki stylistyczne; III. MONTAŻ FILMOWY JAKO METODA ORGANIZACJI PRZEDSTAWIONEGO ŚWIATA: Montaż obrazu, Montaż dźwięku, Montaż a rola reżysera; IV. MUZYKA W FILMIE FABULARNYM: Film dźwiękowy, Muzyka w filmie Andrzeja Wajdy "Brzezina" (1970); V. OBRAZ LITERACKI I OBRAZ FILMOWY: Pojęcie obrazu, Słowo i obraz, Struktura, Tworzywo, Przedmioty, Czas i przestrzeń, Narracja, Znak i znaczenie; VI. FILMOWA ADAPTACJA UTWORU LITERACKIEGO: Adaptacja filmowa jako dzieło sztuki, Przeżycie estetyczne dzieła literackiego, Przeżycie filmowe; VII. "PANNY Z WILKA" W OBRAZIE LITERACKIM I FILMOWYM: Obraz, Obraz literacki i filmowy, Struktura obrazu literackiego i filmowego, Tworzywo, Przedmiot w obrazie literackim i filmowym, Czas i przestrzeń, Narracja, Znak i znaczenie; VIII. SCENARIUSZ FILMOWY JAKO GATUNEK LITERACKI: Pojęcie scenariusza, Od kreacji do realizacji; IX. ANALIZA I INTERPRETACJA FILMU "BARWY OCHRONNE" KRZYSZTOFA ZANUSSIEGO; X. KINO RZECZYWISTOŚCI LUDZKIEGO WNĘTRZA: "Podwójne życie Weroniki" (1991); XI. PLAKAT FILMOWY JAKO RODZAJ GRAFIKI: Rozwój plakatu, Plakat jako znak dzieła filmowego, Lektura wybranych plakatów; XII. GŁÓWNE NURTY W POLSKIM FILMIE FABULARNYM: Początki polskiej kinematografii, Pozycja filmu w międzywojennym dwudziestoleciu, Upadek i odbudowa, Lata realizmu socjalistycznego, Kierunki rozwojowe, Szkoła polska, Mały realizm, Film autorski, Literacki historyzm, Kino moralnego niepokoju, Twórcza inwencja, Stan wojenny, Potrzeba prawdy, Film niezależny; XIII. FILM POLSKI PO ROKU 2000.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-95787 (1 egz.)
Book
In basket
(Wykłady Poznańskiej Dyskusyjnej Akademii Komiksu ; t. 1)
Indeks.
Jerzy Szyłak, Kadr komiksowy jako obrazek narracyjny ; Jakub Jankowski, Tworzenie znaczenia w komiksie poprzez kadrowanie i kompozycję plansz ; Filip Bąk, O znaczeniotwórczych możliwościach dymków i chmurek ; Przemysław Zawrotny, Ile jest komiksowości w komiksie? ; Tomasz Żaglewski, Gdy film udaje komiks : o przenikaniu się języków wizualnych ; Wojciech Birek, Stylistyka graficzna komiksów Krzysztofa Gawronkiewicza : próba charakterystyki ; Justyna Czaja, Kolory i ich funkcja w powieści graficznej "Zaduszki" Rutu Modan ; Michał Traczyk, Malarz rysuje komiksy : o Sasnalu ; Paweł Sitkiewicz, Test na ojcostwo : czy Rodolphe Töpffer wymyślił komiks? ;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-106854 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
GROTOWSKI: Aktor ogołocony - Książę Niezłomny ; Parateatr ; Wehikuł dla siebie i innych ; Via negativa, "ogołocenie" i "Drabina Jakubowa". ROZMOWY: Chodzi o coś o wiele ważniejszego ; Dalej niż teatr ; Na końcu swiata o bogach ; Port: Grecja ; Tradycja i "Pogranicze" ; Oś ; Śmierć pieśni. SZKICE I RECENZJE: Ocalenie pieśni ; Pasja ; Śpiew aojda ; Taniec sfer ; Rodzina Karamazowów ; Krystian Lupa - homo religiosus ; Harmonia namiętności ; Polski archetyp życia niezniszczalnego ; Droga ; boży teatr ; Cień nieokiełznanego ; Jednorożec odszedł ; Drabina Reduty ; Światło ; Powrót romantycznego paradygmatu ; To nie jest współczucie ; Niebo gwiaździste czy ptaki fruwające ; Faustas - metafory ; Racja przeciw umarłym ; Krasnogruda Miłosza ; Patrząc na chmury ; Śpiewaj! - Umrzyj!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-92351 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again