Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Autor
Gordon Edwin (1927-2015)
(1)
Klimas-Kuchtowa Ewa
(1)
Stencel Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły muzyczne I stopnia
(1)
Temat
Audiacja
(2)
Edukacja muzyczna
(1)
Gordon, Edwin (1927-2015)
(1)
Kodály, Zoltán (1882-1967)
(1)
Kształcenie słuchu muzycznego
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "A music learning theory for newborn and young children" 1997.
Bibliografia na stronach 168-171. Indeks.
Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i małe dzieci, napisana z myślą o rodzicach i nauczycielach wczesnodziecięcej edukacji muzycznej, dotyczy kluczowego momentu w muzycznym rozwoju każdego człowieka, czyli okresu od narodzin do piątego roku życia. Przedstawione w niej rozważania, oparte na wieloletnich badaniach autora w zakresie nauczania muzyki, wyjaśniają, jak małe dzieci uczą się audiować oraz rozwijać rozumienie muzyki, a także dlaczego powinny one obcować z muzyką już od pierwszych chwil życia. Książka zawiera również wiele praktycznych wskazówek, które pomogą zmotywować dzieci i zachęcić je do audiowania zarówno w domu, jak i w przedszkolu. [Harmonia Universalis, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in Łańcuta.
PROBLEMATYKA KODALYOWSKA. System Zoltána Kodály'a w polskim piśmiennictwie teoretycznym ; Spór o drogę w nauczaniu muzyki albo jak zintegrować środowisko solfeżystów ; Kodály w akademii ; Z doświadczeń kształcenia słuchu studentów wydziału wokalno-aktorskiego z wykorzystaniem metody relatywnej według założeń kodalyowskich ; Efektywność kształcenia słuchu wokalistów przy zastosowaniu metody relatywnej ; Dyktando muzyczne w solfeżu kodalyowskim ; Metoda relatywna a słyszenie harmoniczne ; Przydatność melodii wzorcowych w nauczaniu skal muzycznych ; Rodzina kodalyowska w Łańcucie (15-28 sierpnia 1990). PROBLEMATYKA GORDONOWSKA. Stosowanie i niestosowanie audiacji przy czytaniu nut a vista solmizacją relatywną ; Nauczanie kształcenia słuchu w szkole muzycznej stopnia podstawowego bez rozwijania zdolności i umiejętności audiacyjnych ; System oceniania: ocena normatywna czy idiograficzna? DZIEŁO MUZYCZNE NA PRZEDMIOCIE KSZTAŁCENIA SŁUCHU. Czy kształcenie słuchu jest przedmiotem muzycznym? Zastosowanie skal modalnych w nauczaniu kształceniua słuchu w szkole muzycznej I stopnia ; Pieśni dla dzieci Witolda Lutosławskiego ; Piosenki dla dzieci Witolda Lutosłąwskiego jako materiał ćwiczeń na lekcjach kształcenia słuchu w szkole muzycznej I stopnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3428 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej