Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Badhwar Saurabh
(1)
Bird Andrew
(1)
Chandra K S Bharath
(1)
Guest Chris
(1)
Górczyński Robert
(1)
LaMarche Jeff
(1)
Lis Marcin (1975-2016)
(1)
Mark Dave
(1)
Nutting Jack
(1)
Shaw Ben
(1)
Stasiewicz Andrzej
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Programiści
(1)
Temat
Aplikacja internetowa
(5)
Programowanie (informatyka)
(2)
Android Studio
(1)
Django (framework)
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Kody
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Programy komputerowe
(1)
Python (język programowania)
(1)
iOS
(1)
iPhone
(1)
Temat: dzieło
Scratch Junior
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
W tej książce znajdziesz omówienie dwunastu najbardziej typowych błędów programistycznych, wystawiających serwis internetowy na ataki hakerów. W każdym rozdziale prezentowana jest inna klasa błędów - na przykładach pochodzących z realnych, działających w sieci aplikacji - wraz ze sposobami zaradzenia tym błędom na etapie projektowania lub poprawiania strony WWW. Znajdziesz tu opis kwestii dotyczących kontroli dostępu do danych, wstrzykiwania kodu, przechowywania haseł użytkowników, właściwej autoryzacji, błędów transakcyjnych. Dowiesz się, jak zabezpieczać serwis przed atakami na sesję i na logowanie, atakami XSS czy Path Traversal. Jeśli tylko znasz PHP, MySQL, HTML i CSS w stopniu pozwalającym zaprojektować serwis internetowy, ta książka może uchronić Cię przed wieloma przykrymi niespodziankami… [Helion, 2014]
Kontrola dostępu do danych i funkcji ; SQL Injection ; Przechowywanie haseł użytkowników ; Ataki na logowanie ; Ataki typu XSS ; Dane z zewnętrznych źródeł ; Ataki CSRF i błędy transkacyjne ; Ataki Path Traversal ; Brak właściwej autoryzacji ; Dane u klienta ; Ataki na sesję ; Ładowanie plików na serwer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102135 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Android Studio : podstawy tworzenia aplikacji / Andrzej Stasiewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. - 230 s. : il., fot., rys. ; 24 cm.
Na s. tyt. i okł.: Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio! Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę. Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji. Programowanie w praktyce, czyli do czego potrzebna Ci jest Java.
Indeks.
Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziś bardzo intratnym biznesem. Wszyscy używamy tabletów, smartfonów, telefonów komórkowych. Przeważnie zainstalowany jest w nich system Android. To bardzo uniwersalny system operacyjny, lecz musi uwzględniać najróżniejsze parametry sprzętu, na którym działa - a to sprawia, że jest również skomplikowany. Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Poprowadzi Cię ona przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy. Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych, i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Połknij bakcyla programowania! [Wydaw. Helion, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie!
Indeks.
1. Witamy w dżungli ; 2. Udobruchanie bogów ; 3. Obsługa podstawowej interakcji ; 4. Dalsza praca z interfejsem użytkownika ; 5. Automatyczna rotacja i zmiana wielkości ; 6. Aplikacje z wieloma widokami ; 7. Pasek zakładek i kontrolka Picker ; 8. Wprowadzenie do Table View ; 9. Kontrolery nawigacyjne i tabele ; 10. iPad ; 11. Ustawienia aplikacji i ustawienia domyślne użytkownika ; 12. Podstawy przechowywania danych ; 13. Technologia Grand Central Dispatch, przetwarzanie w tle i programista ; 14. Rysowanie za pomocą Quartz i OpenGL ; 15. Obsługa ekranu dotykowego i gestów ; 16. Gdzie jestem? Wyszukiwanie drogi za pomocą Core Location ; 17. Żyroskop i przyspieszeniomierz ; 18. Aparat fotograficzny w iPhonie i biblioteka zdjęć ; 19. Tłumaczenie aplikacji na inny język ; 20. Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Web development with Django : learn to build modern web applications with a Python-based framework" 2021.
W książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Django zaskarbił sobie uznanie wielu programistów. Jest to platforma, która udostępnia wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. To również narzędzie pozwalające na sprawne rozpoczęcie pracy i rozwijanie solidnego i bezpiecznego kodu. Aby jednak zapewnić sobie satysfakcję, a tworzonym projektom profesjonalną jakość, trzeba przyswoić koncepcje i zasady pracy z Django. Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi po Django zdobędziesz wiedzę i pewność siebie potrzebne do budowania rzeczywistych aplikacji w Pythonie. W przystępny sposób opisano tu podstawowe koncepcje i funkcje Django, a następnie pokazano poszczególne etapy cyklu rozwoju rzeczywistej aplikacji internetowej. Dla celów dydaktycznych ten dość złożony projekt został podzielony na zbiór mniejszych zadań, dzięki czemu Twoja nauka będzie przebiegała w sposób efektywny i przemyślany. W trakcie wykonywania ćwiczeń zdobędziesz praktyczne umiejętności, niezbędne do budowy przyjemnych w użytkowaniu aplikacji WWW. Przekonasz się, że Django pozwala na efektywne i satysfakcjonujące budowanie nawet bardzo ambitnych projektów! [Helion, 2022]
1. Wprowadzenie do Django ; 2. Modele i migracje ; 3. Mapowanie URL, widoki i szablony ; 4. Wstęp do witryny administracyjnej Django ; 5. Zwracanie plików statycznych ; 6. Formularze ; 7. Zaawansowana walidacja formularzy i formularzy modeli ; 8. Zwracanie multimediów i przesyłanie plików ; 9. Sesje i uwierzytelnianie ; 10. Zaawansowane aspekty aplikacji administracyjnej Django i jej dostosowywanie ; 11. Zaawansowane aspekty szablonów i widoki oparte na klasach ; 12. Tworzenie API REST-owego ; 13. Generowanie plików CSV, PDF i innych plików binarnych ; 14. Testowanie ; 15. Zewnętrzne biblioteki Django ; 16. Używanie frontendowej biblioteki JavaScriptu z Django ; Dodatek A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie tylko na dywanie : od aktywności na macie do Scratcha Juniora / Anna Świć. - Gdańsk : Wydawca Edu-Sense, 2019. - 98, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
KODOWANIE SPOSOBEM NA ROZWÓJ UNIWERSALNYCH KOMPETENCJI: Kolorowe kubki, mata, klocki... Od czego zacząć naukę kodowania? ; Wieże, wieże, wieże... jedna aktywność, różne edukacje ; Grupowo, zespołowo i indywidualnie... Różne potrzeby, różne formy pracy ; Od aktywności unplugged przez zabawy z robotami edukacyjnymi do pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. NIEPOZORNE KARTKI O WIELU MOŻLIWOŚCIACH: Słuchaj, pomyśl, ułóż... Obrazki ukryte nie tylko w instrukcji słownej ; Warunki, pętle, procedury... To wcale nie jest trudne ; Matematyka, zajęcia językowe, zajęcia artystyczne... Wykorzystanie maty do kodowania w różnych edukacjach. GRY NIE TYLKO MATEMATYCZNE: Dodowanie, odejmowanie, mnożenie... Inne spojrzenie na naukę matematyki ; Moja własna gra... Tworzenie gier na macie do kodowania ; Gry z elementami kodowania... Tworzenie pierwszych skryptów. SCRATCH JUNIOR - EKSPERYMENTUJ, TWÓRZ, ROZWIJAJ SIĘ: Duszki, skrypty, sceny... Słów kilka o aplikacji Scratch Junior ; Narracje, historie, opowieści... ; Moja pierwsza gra... Kilka propozycji gier, które może stworzyć nawet kilkulatek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej