Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Armatys Leszek (1928-1979)
(1)
Bazin André (1918-1958)
(1)
Michałek Bolesław (1925-1997)
(1)
Plisiecki Janusz (1932- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Adaptacja filmowa
(1)
Bazin, André (1918-1958)
(1)
Film
(1)
Film polski
(1)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(1)
Temat: dzieło
Barwy ochronne (film)
(1)
Brzezina (film)
(1)
Panny z Wilka
(1)
Panny z Wilka (film)
(1)
Podwójne życie Weroniki (film)
(1)
Gatunek
Adaptacja filmowa
(1)
Film
(1)
Plakat filmowy
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wybór gł. z oryg. pt.: Qu'est-ce que le cinéma.
Indeksy.
ONTOLOGIA I JĘZYK: Ontologia obrazu fotograficznego ; Na marginesie Dlaczego walczymy ; W poszukiwaniu straconego czasu: Paryż 1900 ; Świat milczenia ; Nicość za wąsik ; Wstęp do symboliki Charliego ; Pan Hulot i czas ; Ewolucja języka filmu ; FILM I INNE SZTUKI: O film nieczysty: obrona adaptacji ; Malarstwo i film ; Film bergsonowski: Tajemnica Picassa ; FILM I SOCJOLOGIA: Los Olvidados ; Entomologia pin-up girl ; Śmierć Humphreya Bogarta ; Western, czyli film amerykański par excellence ; Ewolucja westernu ; Cybernetyka Andrè Cayatte'a ; RÓŻNE: Polityka autorska ; Myśli o krytyce ; Obrona Rosselliniego ; Powojenna kinematografia francuska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8741 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. PRZEMIANY W KULTURZE WSPÓŁCZESNEJ: Audiowizualność jako sposób wyrażania kultury, Miejsce i rola filmu, Miejsce i rola telewizji, Związki filmu i telewizji z kulturą literacką; II. JĘZYK FILMU I JEGO MOWA: Spojrzenie na film, Filmowe środki wyrazu związane z techniką, Filmowe środki wyrazu związane z materiałem, Środki stylistyczne; III. MONTAŻ FILMOWY JAKO METODA ORGANIZACJI PRZEDSTAWIONEGO ŚWIATA: Montaż obrazu, Montaż dźwięku, Montaż a rola reżysera; IV. MUZYKA W FILMIE FABULARNYM: Film dźwiękowy, Muzyka w filmie Andrzeja Wajdy "Brzezina" (1970); V. OBRAZ LITERACKI I OBRAZ FILMOWY: Pojęcie obrazu, Słowo i obraz, Struktura, Tworzywo, Przedmioty, Czas i przestrzeń, Narracja, Znak i znaczenie; VI. FILMOWA ADAPTACJA UTWORU LITERACKIEGO: Adaptacja filmowa jako dzieło sztuki, Przeżycie estetyczne dzieła literackiego, Przeżycie filmowe; VII. "PANNY Z WILKA" W OBRAZIE LITERACKIM I FILMOWYM: Obraz, Obraz literacki i filmowy, Struktura obrazu literackiego i filmowego, Tworzywo, Przedmiot w obrazie literackim i filmowym, Czas i przestrzeń, Narracja, Znak i znaczenie; VIII. SCENARIUSZ FILMOWY JAKO GATUNEK LITERACKI: Pojęcie scenariusza, Od kreacji do realizacji; IX. ANALIZA I INTERPRETACJA FILMU "BARWY OCHRONNE" KRZYSZTOFA ZANUSSIEGO; X. KINO RZECZYWISTOŚCI LUDZKIEGO WNĘTRZA: "Podwójne życie Weroniki" (1991); XI. PLAKAT FILMOWY JAKO RODZAJ GRAFIKI: Rozwój plakatu, Plakat jako znak dzieła filmowego, Lektura wybranych plakatów; XII. GŁÓWNE NURTY W POLSKIM FILMIE FABULARNYM: Początki polskiej kinematografii, Pozycja filmu w międzywojennym dwudziestoleciu, Upadek i odbudowa, Lata realizmu socjalistycznego, Kierunki rozwojowe, Szkoła polska, Mały realizm, Film autorski, Literacki historyzm, Kino moralnego niepokoju, Twórcza inwencja, Stan wojenny, Potrzeba prawdy, Film niezależny; XIII. FILM POLSKI PO ROKU 2000.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95787 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej