Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Axel Springer Polska
(1)
Celebryci
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dziennikarze
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kobieta
(1)
Kolportaż
(1)
Krzyże
(1)
Młodzież
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Żałoba narodowa
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Publicystyka polska
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego. I. RYTUALNA KONCEPCJA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach - przed i po katastrofie smoleńskiej ; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu - wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej" ; Między strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby. II. POLSCY CELEBRYCI - IDOLE POPKULTURY - MEDIALNE GWIAZDY: Idol pokultury w blogu młodzieżowym ; Ciąża i rodzicielstwo celebrytów w świetle plotkarskich portali internetowych ; Celebryci w roli życiowych przewodników. III. MEDIAL LOKALNE - STRATEGIE NA PRZETRWANIE: Prasa lokalna - jaka była, jest, będzie? Oczekiwania i... rozczarowania... ; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych - samodzielnie czy w ramach koncernu? ; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego. IV. PROBLEMY PRASY W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI MEDIALNEJ W POLSCE: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku ; Kolportaż w polskim rynku prasy po 1989 roku ; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer Polska w latach 2000-2010 ; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów ; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesną prasę masową w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96554 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej