Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Filip Paulina
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Internet
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Budżety gminne
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Kraje BRIICS
(1)
Leasing
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Miasta
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Pieczarka
(1)
Polacy za granicą
(1)
Private equity
(1)
Produkt regionalny
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Ryzyko kursowe
(1)
Ryzyko operacyjne
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Upadłość
(1)
Wsie
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Bieszczady
(1)
Chiny
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka dla Gospodarki ; 1/2012)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, gmin Tyczyn, Iwonicz-Zdrój i Zarszyn oraz Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza".
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. FORMY POZYSKANIA KAPITAŁU NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Alternatywne źródła pozyskiwania kapitału obcego przez przedsiębiorstwa ; Leasing jako specyficzna forma finansowania inwestycji w przedsiębiorstwach ; Obce źródła finansowania w działalności przedsiębiorstw MSP ; Pozyskiwanie środków z funduszy europejskich w sektorze przedsiębiorstw - przykład województwa podkarpackiego ; Znaczenie funduszy private equity jako źródła kapitału dla firm w Polsce ; Wykorzystanie sprawozdawczości finansowej w ocenie wyników oraz finansowaniu rozwoju przedsiębiorstw ; Bezpośrednie i pośrednie formy komunikacji jako metody pozyskiwania informacji finansowych ; Dochody gminy o charakterze publiczno-prawnym. Analiza wybranych aspektów ; Struktura dochodów samorządów gminnych a ich samodzielność finansowa. II. RYZYKO FINANSOWE W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Mechanizmy ograniczania ryzyka finansowego w Bazylei III ; Eliminating corruption as a factor of social and economic development and European integration of Ukraine ; Nowoczesne metody zarządzania portfelem aktywów rzeczowych i finansowych pod kątem ograniczania ryzyka ; Identyfikacja i pomiar ryzyka rynkowego w banku spółdzielczym ; Metody szacowania, oceny i eliminacji ryzyka kursowego w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie wielowymiarowych funkcji dyskryminacyjnych w celu predykcji upadłości przedsiębiorstwa ; Application of management Cash flow through methods of financial management for enterprises ; Ryzyko inwestycyjne w gospodarkach wschodzących na przykładzie krajów BRICS ; Działalność projakościowa a jej wpływ na ryzyko operacyjne w różnych fazach cyklu koniunkturalnego. III. ZAKRES, SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI: Chines Foreign Direct Investments In Developing Countries: the long term trend Or a temporary phenomenon ; Proces łączenia się przedsiębiorstw - wybrane aspekty integracji ; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako czynnik wzmacniający atrakcyjność inwestycyjna w Polsce w ujęciu regionalnym - analiza porównawcza ; Gospodarowanie środkami finansowymi w gminie Tyczyn w województwie podkarpackim ; Zasada kontynuacji działalności w jednostkach permanentnie niedofinansowanych w aspekcie procesów restrukturyzacji i pozagospodarczych celach statutowych ; Finansowe aspekty funkcjonowania klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza" ; Wpływ środków pozyskanych z funduszy strukturalnych na rozwój infrastruktury obszarów wiejskich na przykładzie gminy Iwonicz Zdrój i Zarszyn w latach 2004-2010 ; Finansowanie rozwoju obszarów wiejskich ze środków Unii Europejskiej w kontekście polityki spójności i WPR w latach 2007-2013 oraz 2014-2020 ; Ocena efektywności największych producentów podłoża pod uprawę pieczarek w Polsce z wykorzystaniem modelu Du Ponta ; Czynniki realizacji projektów unijnych według oceny jednostek samorządu terytorialnego województwa świętokrzyskiego ; Efektywność projektów społeczno-gospodarczych finansowych z funduszy UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100141 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej