Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Autor
Machura Witold
(5)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Środki masowego przekazu
(7)
Reklama
(4)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Internet
(3)
Marketing polityczny
(3)
Public relations
(3)
Administracja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Polityka
(2)
Public relations w internecie
(2)
Wolność prasy
(2)
Wolność słowa
(2)
AIESEC
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czytelnictwo prasy
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dżihad
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Ikonografia chrześcijańska
(1)
Ikonoklazm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Islam
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komisja Etyki Poselskiej
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Miasta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Partie polityczne
(1)
Piękno
(1)
Plagiat
(1)
Plakat
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Pornografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Religia
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Turowicz, Jerzy (1912-1999)
(1)
Twórczość
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wdowieństwo
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wolność
(1)
Wolność obywatelska
(1)
Wybory
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
1901-
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1989-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dot. m.in. mieszkańców Podkarpacia.
Cz. I. WARTOŚCI A MEDIA: Maciej Soin - Dziennikarstwo zaangażowane w świetle socjologii moralności ; Paweł Przywara - O informacyjnej funkcji współczesnych mediów ; Anna Dudzińska - W obliczu odpowiedzialności za słowo. Wtórna wiktymizacja w mediach: teoria i przykłady ; Anna Miś - Piękno i bestia ukryta w reklamie. Rozważania na temat kobiecego piękna jako wartości na podstawie kampanii Dove "Prawdziwe Piękno". Cz. II. MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO: Małgorzata Lorenc-Szpila - Z pilotem, gazetą i/lub książką w ręku bądź w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Czas wolny mieszkańców Podkarpacia i Polaków en bloc ; Leszek Baran - Preferencje czytelnicze i tożsamość kulturowa a cechy społeczno-demograficzne podkarpackich konsumentów prasy codziennej ; Marcin Szewczyk - Zabezpieczenie interesów odbiorców przekazu treści on-line w konsultacjach społecznych: Public Consultation on "Content On-line" October 2009 ; Markus Lipowicz - Pornografizacja społeczeństwa? Próba formalnej analizy współczesnego życia społecznego scentralizowanego wokół medialnego przekazu pornograficznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98150 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 2)
O religii, prawie kanonicznym i wizerunkach; Czy istnieje islamskie zagrożenie dla Unii Europejskiej?; Prasa religijna w Polsce. Pisma poświęcone sprawom wiary pod koniec pierwszej dekady XXI wieku; Koraliki jednego różańca... Muzułmanie i islam przez pryzmat internetowych stron i portali poświęconych islamowi oraz ekumenizmowi; Tematyka religijna na łamach wybranych tytułów polskiej prasy samorządowej; Religijność w Niemczech. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych pod koniec pierwszej dekady XXI wieku w elektronicznych mediach polsko- i niemieckojęzycznych; Dżihad i jego znaczenie w islamie; Wartości w wychowaniu; Lider w polskim piekle; Komisja Etyki Poselskiej - użyteczne "narzędzie" dla potrzeb mediów czy próba egzekwowania przestrzegania norm etycznych w polityce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 4)
Na okł. ISBN: 83-929417-1-3.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Realizacja w praktyce konstytucyjnych wolności i praw jednostki ; Polityk w internecie czyli (political) Second Life w praktyce ; Etyka w reklamie ; Plagiaryzm ; Plagiat czy zapożyczenie? O prawno-autorskich problemach "twórczości apriopriatywnej". Studium przypadku na podstawie wyroku SN z dnia 23 listopada 2004 r. ; Świat kreowany. Polska wieś w języku tygodnika "Polityka" ; Bycie bez obramowania czyli zarys tożsamości ponowoczesnej na tle tendencji współczesnej kultury Zachodu. Szkic syntezy ; Moralność w polityce. Rozważania o politykach polskich przez pryzmat norm i wartości na podstawie analizy publikacji w mediach internetowych ; O etyce nauczyciela akademickiego ; Równość granicą i gwarancją wolności - trwałość koncepcji ; "Gdzie zapłaciliście największą łapówkę" czyli rozważania na kanwie zagadnienia odpowiedzialności mediów za słowo ; Charytatywność jako widomy znak dobra w człowieku. Analiza tematu pod kątem aktywności organizacji społecznych w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej