Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(38)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Machura Witold
(7)
Sokołowski Marek (1962- )
(5)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Dyczewski Leon (1936- )
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Biliński Lucjan
(1)
Bugajski Leszek (1949- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cioch Henryk
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kania Dorota (dziennikarstwo)
(1)
Karczewski Sebastian (1971- )
(1)
Kolasa Władysław Marek (1968- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kuca Paweł
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(1)
Marosz Maciej
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Michalska Mariola
(1)
Michałowski Piotr (1955- )
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Myszka Agnieszka
(1)
Otręba Kinga
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Stefański Ryszard (1967- )
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szumlewicz Piotr (1976- )
(1)
Szwed Robert
(1)
Targalski Jerzy (1952- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wadowski Dariusz
(1)
Wildstein Bronisław (1952- )
(1)
Wrońska Marta (pedagog)
(1)
Zamojski Adam (1970- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Środki masowego przekazu
(34)
Internet
(11)
Dziennikarze
(8)
Komunikacja społeczna
(8)
Dziennikarstwo
(7)
Reklama
(7)
Kobieta
(6)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Polityka
(5)
Public relations
(5)
Celebryci
(4)
Edukacja medialna
(4)
Kultura
(4)
Kultura masowa
(4)
Marketing polityczny
(4)
Wolność słowa
(4)
Graffiti
(3)
Nauczyciele
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Turowicz, Jerzy (1912-1999)
(3)
Środki masowego przekazu regionalne
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Administracja
(2)
Banki
(2)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(2)
Informacja
(2)
Język polski
(2)
Katastrofa smoleńska (2010)
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Krzyże
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Mniejszości seksualne
(2)
Mężczyzna
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Prawo
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rodzina
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spostrzeganie
(2)
Spożycie
(2)
Studenci
(2)
Sztuka
(2)
Telewizja
(2)
Telewizja publiczna
(2)
Terroryzm
(2)
Wolność prasy
(2)
AIESEC
(1)
Agresywność
(1)
Amnesty International
(1)
Antropolodzy społeczni
(1)
Axel Springer Polska
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Baudouin de Courtenay, Jan Niecisław (1845-1929)
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Chłopi
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Czytelnictwo prasy
(1)
Dewizy
(1)
Domosławski, Artur (1967- )
(1)
Drukarstwo
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Durczok, Kamil (1968-2021)
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dziewczęta
(1)
Dźwięk
(1)
Dżihad
(1)
ELSA
(1)
Edytorstwo
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Emisja głosu
(1)
Emotikony
(1)
Empatia
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Erotyzm
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka
(1)
Etykieta językowa
(1)
Temat: dzieło
SB a Lech Wałęsa
(2)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(2)
Dziennik Zachodni (czasop.)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Kapuściński non-fiction
(1)
Kartoteka
(1)
Koniec człowieka
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Świat według Kiepskich (serial film.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(27)
1989-
(10)
1901-
(5)
1501-
(2)
1801-
(2)
1945-
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1601-
(1)
1918-
(1)
2001-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(2)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Euroregion Tatry
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraje bałkańskie
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Małopolska
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Blogi
(5)
Publicystyka polska
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Czasopisma katolickie polskie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Felieton polski
(1)
Film
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatory
(1)
Katalogi
(1)
Komiksy
(1)
Literatura
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Powieść kryminalna szwedzka
(1)
Powieść obyczajowa polska
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Słuchowiska
(1)
Wywiady
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. przy pracach.
1.JĘZYK KOMUNIKACJI POLITYCZNEJ: Język propagandy PRL a język mediów III i IV RP. Niektóre aspekty psychologiczne i magiczno-religijne ; Wściekły atak katoprawicy na jeszcze bardziej lewicową wiedźmę. Analiza językowa tekstów blogów polityków ; Rządy układu. Obraz przeciwnika politycznego w publicystyce "Naszego Dziennika" w kampanii wyborczej 2005 ; Wartościowanie w języku polityki. Na materiale tekstów parlamentarnej kampanii wyborczej 2005. 2. KRZYWE ZWIERCIADŁO? MEDIA A RZECZYWISTOŚĆ SPOŁECZNA RP: Media a polityka. System i praktyka ; Model współczesnej telewizji publicznej ; Dziennikarz lokalny w obliczu interesów politycznych i biznesowych redakcji ; Medialny obraz przestępczości oraz jego oddziaływanie na kształt realizowanej polityki karnej ; Społeczny i medialny wizerunek polskich neonazistów ; Polska scena polityczna pod lupą mediów. Na podstawie programu telewizyjnego "Szkło kontaktowe". 3. MANIPULACJA W MEDIACH. PROPAGANDA CZY POLITYCZNY RP?: Nowe media jako nowe formy komunikowania politycznego i nowe formy "dyscyplinującej technologii władzy" ; Media w komunikacji społecznej. Informacja, czy celowa manipulacja? ; Media w zarządzaniu wizerunkiem partii politycznej i jej liderów ; Niezależne media? Deklaracje i rzeczywistość ; Aktorzy polityczni - kreacja medialna a refleksja młodzieży ; Zarządzanie sytuacją kryzysową - model lepperowski ; Techniki perswazji ugrupowań politycznych w kampanii samorządowej 2006 roku. Analiza zawartości witryn internetowych ; Odzwierciedlenie rzeczywistych poglądów, czy czysta propaganda - blogi polityków ; Gry komputerowe jako środek manipulacji w internecie. 4. MEDIA A POLITYKA. KONFLIKT CZY WSPÓŁZALEŻNOŚĆ?: Ani pierwsza, ani czwarta ; Cisi i Gęgacze. Czy historia musi się powtarzać? Tragifarsa w dwóch odsłonach z prologiem i epilogiem ; Wolność prasy. Złudzenia - oczekiwania - rzeczywistość ; Media publiczne w procesie politycznym. Między niezależnością a uległością ; Media i polityka. Interreferencyjna koncepcja mediatyzacji ; Konstytucyjne i ustawowe rozstrzygnięcia dotyczące prawa dostępu do informacji publicznej ; Rola mediów w systemie komunikowania politycznego. Ujęcie konstruktywistyczno-systemowe ; Dziennikarstwo śledcze ; Prawne granice krytyki prasowej polityków ; Liderzy polityczni i media w epoce synopticonu, postpolityki i metawładzy ; Polityka a czasopisma dla młodzieży. Między globalizmem a nacjonalizmem ; Konflikt czy współpraca? Relacje władz miejskich i mediów na poziomie lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. mediów podkarpackich.
Bibliogr. przy art.
Streszcz. ang. przy art.
WPROWADZENIE: Warunki określające stan mediów konstytuujących regiony medialne w Polsce ; Prasa lokalna i regionalna w dobie internetu ; W REGIONACH: Zmierzch prasy lokalnej? Ograniczenia w rozwoju prywatnych tytułów lokalnych na przykładzie Śląska Cieszyńskiego ; Lokalna i regionalna prasa Opolszczyzny w e-obiegu ; Organizacja i przekształcenia strukturalno-jakościowe mediów lokalnych leszczyńskiego regionu wydawniczego ; Przejawy tabloidyzacji dzienników regionalnych Podkarpacia ; Stosunek ram poznawczych dziennikarzy i odbiorców gazety regionalnej "Nowiny" ; Grupa sagier jako nowy przedmiot na rynku wydawców mediów regionalnych w Rzeszowie ; Społeczeństwo sieciowe o charakterze lokalnym? Analiza na przykładzie www.facebook.com/ZSCzudec ; MEDIA SAMORZĄDOWE: Internetowe media samorządowe jako narzędzie dialogu władzy lokalnej z obywatelami ; Lokalne media w komunikowaniu jednostek samorządu terytorialnego ; Prasa samorządowa - aktywność wydawnicza jednostek samorządu terytorialnego w województwie mazowieckim ; Media i public relations. Czy etyczny dialog jest możliwy ; VARIA: Przekształcenia strukturalne prasy diecezjalnej w Polsce ; Debata polityczna jako działalność misyjna Polskiego Radia Rzeszów - doświadczenie i praktyka ; Przekształcenia regionalno-lokalnej prasy współczesnej Rosji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i Jarosławia.
Bibliogr. przy pracach.
Zmiana paradygmatu w komunikowaniu lokalnym? Propaganda versus technologia ; Nowe media jako narzędzie polityki komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym. Doświadczenia podkarpackie. Profesjonalizm urzędników gminnych w kontekście implantacji innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych ; Od petenta do klienta ľ jak zmienia się komunikowanie w samorządzie i administracji publicznej ; E-administracja i e-komunikacja na poziomie lokalnym ; Zebranie wiejskie na tle innych form komunikowania się władzy lokalnej z mieszkańcami ; Kulturalny wizerunek miasta Jarosławia w kontekście wyników badań ; Wymiary kultury dziennikarskiej tygodników lokalnych Podkarpacia ; Działania dziennikarskiego komitetu wyborczego jako wypełnienie funkcji czwartej władzy ; Media mniejszości etnicznych w Polsce po 1989 r. ; Integracja lokalna czy globalna? Medialne narzędzia integracji z cudzoziemcami na przykładzie Lubelszczyzny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od A jak "apokalipsa" do Z jak "zdrowy rozsądek".Komuniści kombinowali przez lata i nie udało im się stworzyć kultury dla mas, która by te masy zainteresowała i porwała. Taka kultura kształtuje się teraz, ale nikogo nie indoktrynuje ani nie edukuje - przeciwnie, sprzyja najprostszym gustom. Mimowolnie jednak całkiem sporo opowiada o naszym świecie. O tym, że zdrowy rozsądek jest w nim towarem coraz bardziej deficytowym, że atakują nas rozmaite formy głupoty, że mamy więcej niż kiedykolwiek wcześniej powodów do strachu o teraźniejszość i przyszłość, że Bóg, który podobno to wszystko stworzył, nie chce za nic ponosić odpowiedzialności - schował się i udaje, że go nie ma. I co nam w tej sytuacji pozostaje? Czujność (w gruncie rzeczy bezcelowa), śmiech przez łzy, wymazywanie strachu... A popkultura nam gra do końca, jak orkiestra na Titanicu. [Prószyński Media, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piotr Szumlewicz pokazuje mechanizmy rządzące polskimi mediami. "Wielkie pranie mózgów" to zbiór błyskotliwych, świetnie napisanych felietonów. Każdy dotyczy innego aspektu funkcjonowania mediów. Autor odsłania pustkę świata, który szczegółowo zbadał od wewnątrz. Piętnuje brak wiedzy znanych dziennikarzy i obnaża głupotę celebrytów namaszczonych przez zaprzyjaźnione media. Przedstawia świat dziennikarski jako autorytarną, bezrefleksyjną władzę, która tępi krytyczne myślenie, wypiera z debaty publicznej kluczowe tematy, reprodukuje i umacnia najbardziej szkodliwe stereotypy. Książka z jednej strony stanowi odważną krytykę polskiego dziennikarstwa, a z drugiej jest przenikliwą analizą wpływu mediów na świadomość społeczną. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dom wybranych / Bronisław Wildstein. - Poznań : Zysk i S-ka, cop. 2016. - 388, [1] s. ; 21 cm.
Dom wybranych potraktować można jako rodzaj powieści kryminalnej. To poszukiwanie intelektualnego guru Polski, który zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach. W tym samym czasie, w telewizji, realizowany jest wymyślony przez niego reality show "Młyn nadziei". "Dom wybranych" to także opowieść o miłości doświadczanej przez bohaterów i pytanie, jaka jest i może być ona w epoce, która czyni z niej fetysz, a jednocześnie odmawia jej ponadindywidualnego źródła. W powieści zaglądamy za kulisy działań ludzi mediów, jej bohaterów, którzy preparują dla nas obraz świata. A może "Dom wybranych" traktuje głównie o złu, a raczej złym, któremu odmawiamy istnienia, a pozbawiony imienia uzyskuje wolność w naszej rzeczywistości? [Zysk i S-ka, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w woj. podkarpackim i małopolskim.
Bibliogr. s. [261]-289.
Adolescent w przestrzeni medialnej ; Społeczny kontekst kultury medialnej ; Edukacja szkolna w kształtowaniu kultury medialnej ; Metodologiczne podstawy badań własnych ; Kultura medialna adolescentów - analiza wyników badań własnych ; Implementacja kultury medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Nowe media: konwergencja technologiczna i rozszerzenie praktyk komunikacyjnych ; I. ZMIENIAJĄCA SIĘ MEDIOSFERA: Słowo i Dotyk. Media na pograniczu ; Mediamorfoza mediów a funkcjonowanie i rozwój Internetu ; Afordancje nowych mediów mobilnych ; Współczesne technologie medialne a przestrzeń fizyczna. Masowa konfiguracja przestrzeni ; Internet - czy współczesna wieża Babel? ; Aksjologia współczesnych mediów w przestrzeni społecznej ; NOWE MEDIA I SPOSOBY ICH WYKORZYSTYWANIA: Nowe media w służbie osób niepełnosprawnych fizycznie, intelektualnie i społecznie ; Żyć z siecią w tle ; Informacja i spam. Ustanawianie progów encyklopedyczności dla podmiotów opisywanych w polskojęzycznej Wikipedii ; Wykorzystanie nowych mediów w coachingu ; III. SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE I SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE: Przyjaźń w relacjach zapośredniczonych przez technologię ; Wirtualne tożsamości. Portale społecznościowe jako formy autokreacji ; Masz anoreksję? Chcesz mieć anoreksję? To blog dla Ciebie ;) Tola wannarexics w cyberśrodowiskach pro-ana ; Wizerunek osób otyłych i przekazy na temat otyłości. Analiza dyskursu w Internecie (forum www.otylosc.org) ; DZIENNIKARSTWO W NOWYM ŚRODOWISKU TECHNOLOGICZNYM: "Ćwierkające dziennikarstwo" - Twitter w służbie dziennikarzy sportowych ; Dziennikarze w blogosferze. Potencjał interaktywności dziennika internetowego a jego (nie)wykorzystywanie ; Aktor społeczny czy racjonalny człowiek gospodarujący? O roli dziennikarzy w dobie nowych mediów ; NOWE MEDIA A KULTURA POPULARNA: Humanistyka cyfrowa w badaniu kultury popularnej ; Informacyjny potencjał gier internetowych w systemie komunikowania masowego. Efektywność, struktura, tematyzacja ; Komiks internetowy jako przykład przeniesienia kultury masowej do Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(BiblioTheca / Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie ; 7)
(Prace Bibliograficzne ; nr 4)
Indeksy
Numeracja serii gł.: 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-Inf.-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeksy
M.in. dot. Muzeum Przemysłu Naftowego w Bóbrce (s. 29-30).
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media - czwarta władza? / pod red. Ryszarda Kowalczyka i Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Scriptorium Wydawnictwo Naukowe, 2010. - 200 s. : il. ; 24 cm.
M.in.: Prasa ziemi ropczyckiej w wersji on-line (s. 180-185).
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Odmienność kulturowa - bariera w procesie komunikacji? ; Czy media sprzyjają populizmowi penalnemu? ; Prawo a media ; Dziennikarze polscy - pomiędzy mitem "czwartej władzy" a świadomością misji ; Monografia gazety bezpłatnej "Echo Miasta" w kontekście funkcjonowania gazet bezpłatnych na polskim rynku. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w latach 2005-2009 ; Strategie dyskursywne nadawcy w nagłówkach prasowych na przykładzie "Expressu Bydgoskiego" ; Kwestia męska w wizerunku kobiety współczesnej. Istota zjawiska zwanego "kobiecością" ; Obraz polskich rodzin wielodzietnych w mediach ; Analityczna synteza celów i funkcji dyskursu reklamowego ; Człowiek i reklama. Najważniejsze potrzeby psychiczne leżące u podstaw przekazu reklamowego ; Obraz psychologa w mediach ; Zarys historii prasy w internecie. Implikacje dla czasopiśmiennictwa ziemi ropczyckiej ; Rola monitoringu mediów w przygotowaniu programu i strategii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. mieszkańców Podkarpacia.
Cz. I. WARTOŚCI A MEDIA: Maciej Soin - Dziennikarstwo zaangażowane w świetle socjologii moralności ; Paweł Przywara - O informacyjnej funkcji współczesnych mediów ; Anna Dudzińska - W obliczu odpowiedzialności za słowo. Wtórna wiktymizacja w mediach: teoria i przykłady ; Anna Miś - Piękno i bestia ukryta w reklamie. Rozważania na temat kobiecego piękna jako wartości na podstawie kampanii Dove "Prawdziwe Piękno". Cz. II. MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO: Małgorzata Lorenc-Szpila - Z pilotem, gazetą i/lub książką w ręku bądź w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Czas wolny mieszkańców Podkarpacia i Polaków en bloc ; Leszek Baran - Preferencje czytelnicze i tożsamość kulturowa a cechy społeczno-demograficzne podkarpackich konsumentów prasy codziennej ; Marcin Szewczyk - Zabezpieczenie interesów odbiorców przekazu treści on-line w konsultacjach społecznych: Public Consultation on "Content On-line" October 2009 ; Markus Lipowicz - Pornografizacja społeczeństwa? Próba formalnej analizy współczesnego życia społecznego scentralizowanego wokół medialnego przekazu pornograficznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. s. [305]-322.
Część rozdz. i spis treści w jęz. ang.
I. WOKÓŁ TEORII I AKSJOLOGII MEDIÓW: 1. Nauka o mediach i komunikacji społecznej. W stronę integracji dyscypliny ; 2. Kultura i media. Nowe "mapy znaczeń" w XXI wieku ; 3. Manipulacja informacją z przekazach medialnych ; 4. Spojrzenie po latach. Medialne utopie McLuhana a współczesne teorie mediów ; 5. Komunikacja jako wartość w nauczaniu Jana Pawła II o mediach ; 6. Kościół katolicki wobec mediów. (Re)konstrukcja odniesień ; 7. Reporter, agent, mistyfikator? Wokół etycznego wymiaru biografii "Kapuściński non-fiction" Artura Domosławskiego. II. OBLICZA INTERNETU - DEFINIOWANIE WIRTUALNEGO ŚWIATA: 1. Internet jako nowoczesne medium komunikacyjne ; 2. Internet a tożsamość społeczna. Zarys problematyki ; 3. Internetoholizm. Fakty i mity ; 4. Zróbmy to razem. Internet a zachowania samobójcze młodzieży ; 5. Miłość w cyberprzestrzeni. Związki partnerskie zwierane on-line. III. OBRAZ POLSKIEJ RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ W ZWIERCIADLE MEDIÓW: 1. Pluszak i bulterier. Rzecz o manipulacji, mediach, polityce ; 2. Między skandalem a spektaklem. Media wobec olsztyńskiej "seksafery". Studium przypadku ; 3. Kulturotwórcza i informacyjna rola prasy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego" ; 4. Barwy tęczowego sztandaru. Problematyka homoseksualizmu w polskich mediach. Rekonesans badawczy ; 5. Seriale telewizyjne jako instrument medialny w budowaniu wizerunku polskich policjantów. IV. VARIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Maciej Siwicki - Dziennikarz w świetle ustawy prawo autorskie ; Marek Ciecierski - Media a bezpieczeństwo informacji prawnie chronionych ; Wojciech Stankiewicz - Media a demokracja w społeczeństwie informacyjnym ; Karolina Julia Helnarska - Media w zarządzaniu kryzysowym ; Kinga Dudzińska - Współczesne media litewskie w perspektywie transformacji systemowej ; Arkadiusz Czwołek - System medialny na Białorusi. Granice swobody działalności niezależnych środków masowego przekazu ; Tomasz Hoffman - Terroryzm a media ; Marcin Styszyński - Al-Kaida Channel ; Wojciech Stankiewicz - Internet - jako narzędzie w rękach terrorystów ; Magdalena Szpunar - Egzegeza zachowań pomocniczych a e-pomoc w Internecie ; Łukasz Tomczyk - Nowe media a seniorzy ; Zygmunt Broniarek - Uwagi o obecnym stanie mediów ; Dorota Zaworska-Nikoniuk - Co się stało z Naszą Klasą? O roli portalu społecznościowego w rzeczywistości ponowoczesnej. Refleksje socjopedagogiczne ; Patryk Kaźmierczak - Polityk jako celebryta ; Wojciech Maguś - Wywiad a la Żakowski ; Małgorzata Adamik - Wzór redaktora: Giedroyc - Grydzewski - Turowicz ; Maciej Franz - Rola komiksu historycznego jako środka przekazu obrazu przeszłości - wczoraj i dziś ; Izabela Łuc - Medialne gry formą i konwencją językową na przykładzie serialu telewizyjnego "Świat według Kiepskich" ; Joanna Marszałek-Kawa - Superstacja -fenomen ("osobliwość") na polskim rynku telewizyjnym ; Wiesław Wacławczyk - Dziennikarz w służbie uniwersalnej idei? Kwestia praw człowieka w publicystyce Aleksandra Świętochowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media a komunikowanie polityczne / red. nauk. Marek Sokołowski. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 366, [1] s. : faks., fot., wykr. ; 23 cm.
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Public relations w polityce. Ujęcie krytyczne ; Polityczne public relations - o trudnościach pojęciowych ; Kultura polityczna elit jako determinanta manipulacji medialnej ; Błazen, bulterier, tygrysica. Strategie komunikacyjne politycznych ekstremistów ; Informacja w telewizyjnej reklamie politycznej ; Ewolucja medialnego wizerunku polityka na przykładzie zdjęć Andrzeja Leppera zawartych we "Wprost" oraz w "Przeglądzie" ; Barack Obama w ujęciu prasy francuskiej (dziennik "Le Monde") ; Językowa siła rażenia. Kaczyński i Tusk - analiza porównawcza exposé premierów ; Abdykacja rozumu. Czerwcowa debata na łamach "Gazety Wyborczej" o książce Sławomira Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Manipulacje w mediach na przykładzie recepcji raportu o WSI w "Gazecie Wyborczej" ; Manipulacje nastrojami wojennymi w mediach hitlerowskich. II. POLITYCZNE ASPEKTY INTERNETU: Interent jako remedium na kryzys demokracji. Historia pewnego złudzenia ; Zarządzanie reputacją w Internecie - aspekty społeczne i polityczne ; "Tyle razy głosowałam i nic z tego nie wynika" - przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu ; Internetowe portale informacyjne: analiza z użyciem zautomatyzowanych narzędzi badawczych (i pierwsze wyniki) ; Wikipedia jako scena walki politycznej: strategie politycznych ataków oraz obrony przed upolitycznieniem projektu ; Muzyka tożsamościowa jako przejaw aktywności społecznej w nowych realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Misyjność mediów w perspektywie teologicznej ; W walce o pryncypia... Media w tworzeniu obrazu kultury wysokiej ; "Dajcie nam pieśni... Wychowujcie młodzież..." ; Publiczne dotowanie sztuki w debacie medialnej. Agenda Settings i Art-Funding-Controversy (1989) ; Jedność zawodowa polskich dziennikarzy na tle żurnalistów norweskich ; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a postulat apolityczności administracji publicznej - pułapka, wyzwanie czy szansa? (Uwagi wybrane) ; Format: nadawca publiczny ; Dziennikarskie prawo do informacji a tajemnice ustawowo chronione. Dostęp, wykorzystanie, odpowiedzialność ; Prawo reportera do fikcji ; Rola stand up'u we współczesnej informacji telewizyjnej ; Codzienność bez dziennikarzy? ; Kabaret w lokalnym wydaniu "Dziennika Zachodniego" ; Między "prawdą" a "Prawdą". Rola współczesnej polskiej prasy katolickiej ; Media wobec problemu bezdzietności wśród Polaków ; Dokąd zmierzają nowe media? Nowe zagrożenia, nowe szanse... ; Wizerunek ofiary w mediach elektronicznych. Analiza przypadku ; Efekty współczesnego modelu kształcenia dziennikarzy - uwag kilka ; Dzieje przestępstwa zniesławienia w prawie polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 2)
O religii, prawie kanonicznym i wizerunkach; Czy istnieje islamskie zagrożenie dla Unii Europejskiej?; Prasa religijna w Polsce. Pisma poświęcone sprawom wiary pod koniec pierwszej dekady XXI wieku; Koraliki jednego różańca... Muzułmanie i islam przez pryzmat internetowych stron i portali poświęconych islamowi oraz ekumenizmowi; Tematyka religijna na łamach wybranych tytułów polskiej prasy samorządowej; Religijność w Niemczech. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych pod koniec pierwszej dekady XXI wieku w elektronicznych mediach polsko- i niemieckojęzycznych; Dżihad i jego znaczenie w islamie; Wartości w wychowaniu; Lider w polskim piekle; Komisja Etyki Poselskiej - użyteczne "narzędzie" dla potrzeb mediów czy próba egzekwowania przestrzegania norm etycznych w polityce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego. I. RYTUALNA KONCEPCJA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach - przed i po katastrofie smoleńskiej ; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu - wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej" ; Między strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby. II. POLSCY CELEBRYCI - IDOLE POPKULTURY - MEDIALNE GWIAZDY: Idol pokultury w blogu młodzieżowym ; Ciąża i rodzicielstwo celebrytów w świetle plotkarskich portali internetowych ; Celebryci w roli życiowych przewodników. III. MEDIAL LOKALNE - STRATEGIE NA PRZETRWANIE: Prasa lokalna - jaka była, jest, będzie? Oczekiwania i... rozczarowania... ; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych - samodzielnie czy w ramach koncernu? ; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego. IV. PROBLEMY PRASY W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI MEDIALNEJ W POLSCE: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku ; Kolportaż w polskim rynku prasy po 1989 roku ; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer Polska w latach 2000-2010 ; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów ; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesną prasę masową w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej