Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(7)
Nuty
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(13)
Autor
Gardoń-Preinl Monika
(3)
Lewandowski Aleksander (1919-1965)
(3)
Mania Grzegorz
(3)
Zaharina Tatiana (1904-1966)
(3)
Lasocki Józef Karol (1907-1996)
(2)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Danyszowa Hanna (1906-1996)
(1)
Dzielska Jadwiga (1933- )
(1)
Florek Lidia
(1)
Sikorski Kazimierz (1895-1986)
(1)
Stachak Tatiana (1973- )
(1)
Tomera-Chmiel Ilona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(5)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(4)
Odbiorca
Nauczyciele fortepianu
(3)
Szkoły muzyczne I stopnia
(3)
Szkoły muzyczne II stopnia
(3)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Muzyka austriacka
(1)
Muzyka francuska
(1)
Muzyka niemiecka
(1)
Temat
Kształcenie słuchu muzycznego
(4)
A vista
(3)
Fortepian
(3)
Solfeż
(3)
Druki muzyczne
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Harmonia (muz.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Uczniowie szkół muzycznych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania dla szkół muzycznych
(12)
Aranżacja i transkrypcja
(3)
Muzyka na skrzypce i fortepian
(3)
Partytura i głosy
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki szkolne
(2)
Druki muzyczne
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Nuty
(1)
Podręcznik dla szkół muzycznych
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania.2
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Psychologia
(1)
13 wyników Filtruj
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 1903 (1 egz.)
Nuty
W koszyku
Zalecone do użytku w szkołach muzycznych.
Przedm. równol. pol., ang.
Ćwiczenia jednogłosowe ; Ćwiczenia dwugłosowe ; Ćwiczenia trzygłosowe ; Ćwiczenia czterogłosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2520 (1 egz.)
Brak okładki
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2190 (1 egz.)
Brak okładki
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2421 (1 egz.)
Brak okładki
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 1716 (1 egz.)
Książka
Nuty
W koszyku
Nowy solfeż / Tatiana Stachak, Lidia Florek, Ilona Tomera-Chmiel. - Wydanie 3. - Kraków : Wydawnictwo Euterpe, copyright 2014. - 275, [1] strona ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej: copyright 2012-2014.
Zawiera częściowo melodie z tekstem podłożonym i słowa poza tekstem nutowym.
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2846, Wyp.Muz.Nuty 3152 (2 egz.)
Nuty
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISMN: 989-0-2740-1987-7.
Zbiór ćwiczeń opatrzonych komentarzami autorów.
Bibliografia na stronie 13.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2987 (1 egz.)
Nuty
W koszyku
Zbiór ćwiczeń opatrzonych komentarzami autorów.
[...] zamieszczono tu wiele typów zadań, które pojawiły się już w I części [...]. Oczywiście, zgromadzone tu materiały są trudniejsze, pojawia się w nich więcej znaków chromatycznych, zmian tonacji, zmian rytmicznych, bardziej zaawansowana struktura. Są tu także nowe grupy ćwiczeń związanych z kolejnymi problemami praktycznymi: wykonywaniem faktury akordowej czy fragmentów zawierających skoki interwałowe. Publikacja zawiera zadania wymagające śledzenia partii solowej, wykonania partii solowej oraz ćwiczenia na upraszczanie materiału muzycznego. Oddajemy do Państwa dyspozycji kompleksowy i różnorodny zestaw ćwiczeń, który pozwoli ukształtować nawyk analizy tekstu muzycznego, wieloaspektowe postrzeganie, samodzielne myślenie i antycypowanie następst tekstu muzycznego oraz przyczyni się do świadomego wykonawstwa i związanej z nim ekonomii ruchów. Zadaniem tej publikacji jest przygotowanie młodych pianistów do różnorodnych wyzwań zawodowych. Stanowi ona jednocześnie wprowadzenie do akompaniamentu, gry w zespołach i czytania partytur. [Polskie Wydawnictwo Muzyczne, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 3101 (1 egz.)
Nuty
W koszyku
Zbiór ćwiczeń opatrzonych komentarzami autorów.
III część bestlsellerowego podręcznika dla szkół muzycznych II stopnia. Grę a vista można, a nawet należy ćwiczyć regularnie. To jeden z kluczowych elementów edukacji pianistycznej. Pomoże w tym niniejsza publikacja: zawiera zbiór ćwiczeń opatrzonych komentarzami autorów. Stanowi ona dopełnienie serii podręczników, które pełnią funkcję przygotowania do różnorodnych wyzwań zawodowych nie tylko uczniów i studentów klas fortepianu, ale także m.in. rytmiki, wokalistyki, innych instrumentalistów czy studentów kierunków edukacyjnych. Zebrane w tym podręczniku zadania mają w harmonijny sposób rozwijać sprawność spostrzegania i myślenie syntetyczne, a także dostarczać nowy, obszerny zasób doświadczeń praktycznych. Wszystko po to, by jeszcze lepiej przygotować młodych muzyków do różnorodnych wyzwań zawodowych. [https://www.alenuty.pl/pl/p/Grzegorz-Mania%2C-Monika-Gardon-Preinl-Czytanie-a-vista-w-szkole-muzycznej-II-stopnia-cz.-3/18959, dostęp 19.12.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Nuty 3418 (1 egz.)
Brak okładki
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 1298, Wyp.Muz.Nuty 1297 (2 egz.)
Nuty
W koszyku
Do użytku w szkołach muzycznych I stopnia.
1. W. A. Mozart - Abecadło, temat z 12 wariacji na temat piosenki francuskiej "Ah, vous dirai-je, Maman", K. 265 ; 2. J. Haydn - Piosenka ; 3. J. B. Lully - Piosenka z opery Mieszczanin szlachcicem ; 4. F. Schubert - Walc z op. 127 nr 18 ; 5. R. Schumann - Mały utwór z Albumu dla młodzieży, op. 68 nr 5 ; 6. J. B. Lully - Menuet z opery Mieszczanin szlachcicem ; 7. L. v. Beethoven - Świstak, pieśń z op. 52 nr 7 ; 8. Ch. W. Gluck - Wesoły korowód z opery Ifigenia w Aulidzie ; 9. F. Schubert - Taniec z 17 tańców niemieckich na fortepian ; 10. W. A. Mozart - Lendler z 6 lendlerów na orkiestrę, K. 606 ; 11. Ch. W. Gluck - Wesoły korowód z opery Ifigenia w Aulidzie ; 12. C. M. Weber - Zaproszenie do tańca (wyjątek) ; 13. J.-Ph. Rameau - Menuet z Pieces de Clavecin na fortepian ; 14. J.-Ph. Rameau - Rigaudon z Nouvelles Suites de Pieces de Clavecin na fortepian ; 15. F. Schubert - Andante, wyjątek z VII Symfonii ; 16. L. v. Beethoven - Menuet z 6 menuetów na orkiestrę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 3014 (1 egz.)
Brak okładki
Nuty
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Nuty 2283, Wyp.Muz.Nuty 1072 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-175.
1. UCZEŃ SZKOŁY MUZYCZNEJ W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM: 1.1. Psychologiczna charakterystyka ucznia w wieku średniego i późnego dzieciństwa, 1.2. Rozwój muzyczny ucznia szkoły artystycznej, 1.3. Gotowość szkolna ucznia szkoły muzycznej, 1.4. Implikacje pedagogiczne w nauczaniu początkowym w klasie instrumentalnej ; 2. PROBLEMATYKA TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ: 2.1. Specyficzne trudności w uczeniu się, 2.2. Ryzyko dysleksji, 2.3. Uczeń ryzyka dysleksji w szkole muzycznej – zarys problematyki ; 3. PSYCHOPEDAGOGICZNE PODSTAWY METODYKI NAUCZANIA W KLASIE INSTRUMENTALNEJ: 3.1. Struktura lekcji a relacje z uczniem, 3.2. Komunikacja interpersonalna między nauczycielem a uczniem, 3.3. Ocenianie ucznia w klasie instrumentalnej, 3.4. Jak przygotować ucznia do występu publicznego?, 3.5. Jak zmotywować ucznia do gry na instrumencie muzycznym?, 3.6. Jak nauczyciel może zadbać o swoją dobrą kondycję psychofizyczną? ; 4. METODY PRACY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ W KLASIE INSTRUMENTALNEJ Z UCZNIAMI NAJMŁODSZYMI I UCZNIAMI RYZYKA DYSLEKSJI: 4.1. Metody stosowane na początku lekcji, 4.2. Ćwiczenia usprawniające aparat gry, 4.3. Ćwiczenia usprawniające granie gam i pasaży, 4.4. Techniki rozwijania gry na instrumencie, 4.5. Ćwiczenia usprawniające czytanie zapisu nutowego, 4.6. Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię muzyczną, 4.7. Ćwiczenia usprawniające orientację w schemacie ciała, 4.8. Ćwiczenia oddechowe, 4.9. Ćwiczenia relaksacyjno-odprężające, 4.10. Organizacja przyjaznych występów muzycznych, 4.11. Muzyczny dyplom dla malucha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3613 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej