Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Zawiślak Marek
(5)
Środa Jacek
(5)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Coelho Paulo (1947- )
(1)
Gelles David
(1)
Janczur Marek
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Lents Nathan H. ( 1978- )
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Stępień Basia
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Zawiślak Andrzej Marek
(1)
Zawiślak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Blogerzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Coelho, Paulo
(1)
Content marketing
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ewolucja
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
General Electric Company
(1)
Kapitalizm
(1)
Menedżerowie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Przedsiębiorstwo globalne
(1)
Redukcja zatrudnienia
(1)
Teoria gier
(1)
Welch, Jack (1935-2020)
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Powieść brazylijska
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza¬ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pra¬cow¬¬ni¬ków, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. W swoich czasach Welch był wielkim orędownikiem fuzji i przejęć w USA – dosłownie połykał konkurentów. W ten sposób zapoczątkował model gospodarczy, który cechuje się większą koncentracją i gorszą dynamiką. Welch był też pionierem mrocznej sztuki finansy¬zacji: przekształcił GE z podziwianego producenta przemysłowego w udzielny bank. Działalność finansowa szybko przy¬niosła ogromne zyski i pomogła Welchowi utrzymać rosnącą cenę akcji. Ostatecznie jednak finansyzacja osłabiła zarówno GE, jak i dziesiątki innych firm z listy Fortune 500. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwol¬nie¬nia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korpo¬racyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. [Prześwity, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Intrygująca podróż po świecie niedoskonałości, które czynią nas ludźmi. My, ludzie, lubimy myśleć o sobie jak o wysoce rozwiniętych istotach. Skoro jednak jesteśmy najdoskonalszym wytworem ewolucji, to dlaczego nasze kolana są tak wadliwe? Dlaczego tak często się przeziębiamy? Dlaczego przeważająca część naszego genomu niczemu nie służy? Czy naprawdę musimy oddychać i przełykać tą samą cienką rurką? Profesor biologii Nathan Lents wyjaśnia, że historia naszej ewolucji to nic innego jak jeden wielki zbiór pomyłek - a każda kolejna bardziej niezręczna, czasem wręcz bezlitosna. Ludzki organizm jest niezwykłą mozaiką kompromisów. Zarazem jednak świadczy to o naszej wielkości, gdyż - jak pokazuje badacz - mając tak wiele wad konstrukcyjnych, stajemy się mistrzami w ich obchodzeniu. „Człowiek i błędy ewolucji to bardzo atrakcyjnie opowiedziana, pouczająca historia niekonwencjonalnego bilansu kosztów naszego sukcesu. [Dom Wydawniczy Rebis, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content" 2009.
Indeks.
Zwrot ku marketingowi treści ; Marketing treści versus strategia treści ; Media konwergentne ; Reklama natywna ; Struktura organizacyjna dla content marketingu ; Kultura treści ; Globalna strategia treści ; Marketing czasu rzeczywistego ; Oprogramowanie content marketingowe ; Efektywność content marketingu ; Kampanie kontekstowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-58028 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jedenaście minut [Dokument dźwiękowy] / Paulo Coelho ; przeł. Basia Stępień i Marek Janczur. - Warszawa : Drzewo Babel, 2010. - 1 płyta CD (6 godz. 42 min) : digital, stereo ; 12 cm.
(Na Głos)
Czyta Anna Zawiślak.
Nagranie w formacie mp3.
Maria, młoda dziewczyna z brazylijskiej prowincji, wyrusza w daleką podróż. Jednak świat jest inny, niż sobie wyobrażała. Gorzkie doświadczenia sprawiają, że zostaje prostytutką. Decyduje się na życie bez miłości i wpada w pułapkę, z której wybawić może właśnie miłość. "Jedenaście minut" to współczesna baśń dla dorosłych, przypowieść o seksie, miłości i przeznaczeniu, które sprawia, że kręte ścieżki naszego losu mogą nieoczekiwanie poprowadzić nas ku szczęściu, choć dawno przestaliśmy w nie wierzyć. "Jedenaście minut" to zarazem głębokie studium o naszej seksualności, o jej sacrum i profanum, o tak ważnej sferze naszego życia, a zarazem tak zakłamanej. To powieść, która nie pozwala na obojętność i budzi nadzieję, że spotkanie z drugim człowiekiem może być najważniejszym doświadczeniem naszego życia. [Drzewo Babel, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: R. 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; R. 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; CZ.II. ROZPOZNANIE RYNKU: R. 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; R. 4. Prowadzenie badań marketingowych ; CZ. III. RELACJE Z KLIENTAMI: R. 5. Budowanie relacji z klientami ; R. 6. Analiza rynku konsumenckiego ; R. 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; R. 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; CZ. IV. BUDOWANIE SILNYCH MAREK: R. 9. Budowanie kapitału marki ; R. 10. Sztuka pozycjonowania marki ; R. 11. Dynamika konkurencji ; CZ. V. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: R. 12. Ustalanie strategii produktu ; R. 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; R. 14. Tworzenie strategii i programów cerowych ; CZ. VI. DOSTARCZANIE WARTOŚCI: R. 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi ; R. 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; CZ. VII. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: R. 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią ; R. 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; R. 19. Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; CZ. VIII. TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: R. 20. Wprowadzanie nowych ofert rynkowych ; R. 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; R. 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej