Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Wrzosek Wojciech (1937- )
(10)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Baran Radosław
(2)
Boczar Kazimierz (1915-2007)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Marketing
(5)
Marketing strategiczny
(3)
Rynek
(3)
Ceny
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Alokacja
(1)
Handel
(1)
Popyt
(1)
Promocja handlowa
(1)
Public relations
(1)
Towary
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomika i Organizacja Obrotu Towarowego ; 3)
Bibliogr. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1997. - 282 s. : wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Istota strategii marektingowych 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowych 3. Strategie wobec konkurentów 4. Strategie wobec dostawców i pośredników 5. Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku 6. Strategie produktowo-rynkowe 7. Strategie promocyjno-reklamowe 8. Strategie marketingowe w sferze usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84545 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44729 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - [Wyd. 7]. - Warszawa : PWE, 1995. - 373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 373-[374]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (3 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74856 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej