Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Witek Lucyna
(6)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hall Hanna
(1)
Nycz Ewelina
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Marketing
(2)
Promocja handlowa
(2)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Merchandising
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Reklama
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka winiarska
(1)
Winiarstwo
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
I. Istota i znaczenie merchandisingu; II. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży; III. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej; IV. Sterowanie ruchem nabywców; V. Atmosfera sklepu; VI. Ekspozycja produktów na pólce; VII. Promocja w miejscu sprzedaży; VIII. Tworzenie witryn sklepowych; IX. Psychologia w merchandisingu; X. Efektywność i kontrola w merchandisingu; XI. Merchandising w małym sklepie; XII. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcza; XIII. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu; XIV. Merchandising wybranych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-91855
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [293]-320.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Ekologiczne zachowania nabywców i ich konsekwencje dla marketingu: 1. Geneza i rozwój marketingu ekologicznego ; 2. Rozwój teorii zachowań nabywców ; 3. Pojęcie i zakres zachowań nabywców ; 4. Zmiany w zachowaniach nabywców ; 5. Ewolucja ekologicznych zachowań nabywców ; 6. Badania nad ekologicznymi zachowaniami nabywców ; 7. W kierunku marketingu zrównoważonego ; R. II. Koncepcja produktu ekologicznego: 1. Istota i zakres pojęcia "produkt ekologiczny" ; 2. Produkt ekologiczny w ujęciu marketingowym ; 3. Oznaczenia ekologiczne produktów i ich funkcje dla nabywcy ; 4. Główne rodzaje produktów ekologicznych ; 5. Rozwój rynku produktów ekologicznych ; R. III. Determinanty zachowań nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Wartości a zachowanie nabywcy wobec produktów ekologicznych ; 3. Indywidualna świadomość ekologiczna nabywcy ; 4. Czynniki demograficzne ; 5. Czynniki o charakterze psychologicznym ; 6. Czynniki społeczno-kulturowe ; 7. Czynniki marketingowe i ekonomiczne ; R. IV. Relacje między postawą a zachowaniem nabywców: 1. Istota i wymiary postaw ; 2. Postawy w modelach zachowań nabywców ; 3. Zgodność postaw i zachowań nabywców ; 4. Pomiar postaw nabywców ; R.V. Rozbieżność między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Istota rozbieżności między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Źródła rozbieżności między postawami wobec produktów ekologicznych a zachowaniami zakupowymi: Asymetria informacji ; Niski poziom wiedzy ; Konflikt wartości ; Brak akceptacji wyższych cen ; Brak zaufania ; Niski poziom działań marketingowych ; 3. Rozwój teorii wyjaśniających rozbieżność między postawami a zachowaniami ekologicznymi ; 4. Modele wyjaśniające rozbieżność między postawami a zakupem produktów ekologicznych ; 5. Teoria uzasadnionego działania M. Fishbeina i I. Ajzena oraz teoria planowanego zachowania I. Ajzena ; R.VI. Metodyka badań własnych nad zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Problem badawczy, cele i hipotezy badawcze ; 2. Uzasadnienie zastosowania teorii planowanego zachowania ; 3. Zmienne w modelu TPB ; 4. Zastosowane metody badawcze ; 5. Pomiar i operacjonalizacja zmiennych ; 6. Opis badanych obiektów ; R. VII. Analiza i interpretacja wyników badań własnych: 1. Postawy wobec zakupu produktów ekologicznych ; 2. Częstość i motywy zakupu produktów ekologicznych ; 3. Czynniki różnicujące postawy i zachowania wobec produktów ekologicznych ; 4. Czynniki warunkujące i ograniczające zakup produktów ekologicznych ; 5. Atrybuty prośrodowiskowe produktu i ich rola w procesie zakupu ; 6. Możliwości rozwoju zachowań nabywczych wobec produktów ekologicznych - weryfikacja założeń modelu ; 7. Typologia nabywców na rynku produktów ekologicznych ; 8. Dyskusja wyników badania ; R. 8. Wnioski, rekomendacje, ograniczenia i kierunki przyszłych badań: Wnioski o charakterze teoretycznym ; 2. Wnioski o charakterze praktycznym i rekomendacje dla marketingu ; 3. Ograniczenia i kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110613 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-188.
1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego. 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa. 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym ; 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego ; 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym ; 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym ; 7. Promocja na rynku międzynarodowym ; 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym ; 9. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego ; 10. Studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Małgorzata Adamska - Świadomość przedsiębiorców w zakresie zarządzania relacjami z klientami - wyniki badań regionalnych na przykładzie województwa opolskiego ; Bogusław Bembenek - Wpływ koopetycji na rozwój kapitału ludzkiego w klastrach opartych na wiedzy ; Damian Gębarowski - Najważniejsze koncepty komercjalizacji nauki w Polsce i na świecie ; Marcin Gębarowski - Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych ; Joanna Gieraga - Zarządzanie wiedzą w organizacji - korzyści i straty - na podstawie firmy IBM oraz call center ; Dariusz Grzesica - Elementy zarządzania popytem w łańcuchu dostaw ; Piotr Hadrian - Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw ; Andrzej Kozina - Zasady prowadzenia negocjacji z trudnymi partnerami ; Anna Mikulska, Magdalena Grębosz - Marketing wewnętrzny a zaangażowanie pracowników w firmie produkcyjnej ; Tadeusz Popławski - Prolegomena do analizy rozwoju sfery gospodarczo-biznesowej województwa podlaskiego przez pryzmat Foresight 2020 Plus ; Andrzej Rapacz, Daria Elżbieta Jaremen: Wirtualizacja kanałów dystrybucji na rynku turystycznym ; Marek Rawski - Zróżnicowanie strategii marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce - wyniki badania ; Arkadiusz Stajszczak - Zachowania cenowe konkurentów na rynku produktów zaopatrzeniowych - wybrane aspekty ; Katarzyna Szalonka - Alianse marketingowe na rynku farmaceutycznym ; Joanna Wiażewicz - Zintegrowana komunikacja marketingowa w jednostkach samorządu terytorialnego ; Urszula Widelska - Relacyjne aspekty współpracy praktyki gospodarczej ze sferą szkolnictwa zawodowego (na przykładzie województwa podlaskiego) ; Lucyna Witek - Raportowanie społeczne jako narzędzie komunikacji z interesariuszami ; Beata Zatwarnicka-Madura - Możliwości zastosowania grywalizacji w wybranych obszarach funkcjonalnych organizacji ; Sebastian Zupok - Rodzaje wartości dla klientów kreowane przez producentów piwa (w świetle badań empirycznych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Okładka wliczona w paginację. Tekst także na stronie 3. okładki.
Odmiany winorośli ; Odwiedziny w winnicy ; Trasa jasielsko-krośnieńska, Atrakcje regionu ; Winiarstwo w Karpatach ; Trasa sanocko-strzyżowska, Atrakcje regionu ; Trasa przemysko-jarosławska, Atrakcje regionu ; Winiarstwo organiczne ; Trasa rzeszowsko-przeworska, Atrakcje regionu ; Słowacja: Viničná hora a Gečová.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-11755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej