Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Wierzchoń Michał
(2)
Orzechowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Reklama
(1)
Świadomość
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [163]-190.
CZYM JEST ŚWIADOMOŚĆ: Warunki konieczne świadomości ; Problem subiektywności ; Rodzaje świadomości: Świadomość percepcyjna i świadomość introspekcyjna ; Świadomość A i Świadomość P ; Krytyka teorii postulujących rozbudowane typologie świadomości ; Problem jedności świadomego doświadczenia ; Teoria myśli wyższego rzędu ; Inne teorie hierarchiczne: Teorie zmysłu wewnętrznego ; Teorie metareprezentacji ; Dane empiryczne potwierdzające założenia modeli hierarchicznych ; Krytyka modeli hierarchicznych ; Teoria radykalnej plastyczności ; Model własny ; POMIAR ŚWIADOMOŚCI: Raporty werbalne ; Obiektywne miary świadomości ; Subiektywne miary świadomości: Szacowanie pewności ; Skala obstawiania decyzji ; Skala poczucia ciepła ; Skala świadomości percepcyjnej i skala ciągła ; Behawioralny pomiar subiektywnego doświadczenia ; Neurobiologiczne i psychofizjologiczne markery świadomości ; Metody fenomenologiczne ; JAK TESTOWAĆ ZAŁOŻENIA MODELI HIERARCHICZNYCH: Wybór zadania i problem precyzyjnej charakterystyki subiektywnego doświadczenia: Wybór metody pomiaru świadomości dla zadań percepcyjnych ; Wybór metody pomiaru świadomości dla zadań pamięciowych ; Model interpretacji wyników subiektywnych skal świadomości ; Istotne problemy badawcze: Świadomość a nieświadomość ľ nieświadome przetwarzanie informacji ; Stopniowalność świadomości ; Świadomość, uwaga i kontrola poznawcza ; ZASTOSOWANIE PROPONOWANEGO MODELU W BADANIACH INNYCH SUBDZIEDZIN PSYCHOLOGII: Model świadomości emocji: Nieświadomy afekt, świadome emocje ; Czy afekt może być świadomy ; Reinterpretacja problemu w świetle proponowanego modelu teoretycznego ; Model świadomości postaw ukrytych: Postawy ukryte a postawy jawne: Czy postawy ukryte są nieświadome ; Reanaliza relacji pomiędzy postawami jawnymi i ukrytymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-[254].
CZĘŚĆ I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE: 1. Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? ; 2. Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji ; 3. Podejście środków-celów w badaniach reklamy ; 4. Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czas reakcji i fale mózgowe ; 5. Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki ; 6. Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia ; 7. Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? ; CZĘĆĆ II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA: 8. Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora ; 9.Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej ; 10. Reklama - metamorfozy przekazu ; 11. Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki ; 12. "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych ; 13. Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej